Het duurt net even langer dan 2 uur, dus...quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is wel een hele specifiek eindtijd
Ah vandaar,quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het duurt net even langer dan 2 uur, dus...
Dank voor het draaien...quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah vandaar,
In ieder geval allemaal bedankt voor het luisteren weer.
Jij bedankt voor het draaien weerquote:Op vrijdag 17 november 2017 18:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah vandaar,
Jij voor het draaien.quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah vandaar,
Die had ik even gemist.quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb voor zo nog wel wat op de plank liggen wat ik eerder gemaakt heb:
[..]
Tof! Wilde net Duran weg klikken en toen hoorde ik je on air,quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit begin dit jaar live in elkaar gezet voor op Aruba...
Je komt de komende 2 uur wel aan je trekken, denk ik...quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof! Wilde net Duran weg klikken en toen hoorde ik je on air,
Ja, zeker weten. Dat hoorde je aan het begin al.quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je komt de komende 2 uur wel aan je trekken, denk ik...
Ik pak hem ook lekker mee.quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je komt de komende 2 uur wel aan je trekken, denk ik...
Smakelijke maaltijd toegewenstquote:Op vrijdag 17 november 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik werk ondertussen even mijn avondeten naar binnen.
Wel lekker makkelijk zo, prefab...
Eet smakelijk. Op woninggebied kon prefab ook wel eens van pas gaan komen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik werk ondertussen even mijn avondeten naar binnen.
Wel lekker makkelijk zo, prefab...
Hmm, dat is toch ook een soort van toeter.quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee meer wat de setlist precies was, maar dit is in ieder geval Robert Armani met Ambulance...
Ik toeter wat af...quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat is toch ook een soort van toeter.
Dat doen ze in dit geval zelf, toevallig heb ik hun werk achter elkaar gebruikt...quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:43 schreef livelink het volgende:
Maak jij van de achternaam een initiaal of doen de artiesten dat zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |