Stevie Wonder - For once in my lifequote:
Misschien jouw interpretatie van dingenquote:
Staat hierna klaarquote:Op vrijdag 17 november 2017 18:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Stevie Wonder - For once in my life
quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien jouw interpretatie van dingen
Ik weet het wel zekerquote:
Ja Lucky, ik weet ook niet waar je het idee vandaan haaltquote:
Dan is het goed.quote:
Las het op internet.quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja Lucky, ik weet ook niet waar je het idee vandaan haalt
Je moet ook niet alles geloven wat op dat internet staatquote:Op vrijdag 17 november 2017 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan is het goed.
[..]
Las het op internet.
Oscar heeft er geen enkel probleem mee als hij een vrouwelijke metgezel op zijn bank aantreft. Jullie kunnen me nog meer vertellen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles geloven wat op dat internet staat
Klopt, ik kan een hele hoop vertellen. Maar sommige dingen blijven gewoon privequote:Op vrijdag 17 november 2017 18:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oscar heeft er geen enkel probleem mee als hij een vrouwelijke metgezel op zijn bank aantreft. Jullie kunnen me nog meer vertellen.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, ik kan een hele hoop vertellen. Maar sommige dingen blijven gewoon prive
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 17 november 2017 18:38 schreef livelink het volgende:
Sorry aRd, maar bij deze moet ik mijn afkeuring toch even laten blijken. De verkrachting van een mooi nummer
Sterkte!quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:40 schreef CindieY het volgende:
Veel plezier met de show vanavond!
* CindieY is weer eens aan het werk op vrijdagavond![]()
Sterkte dan!quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:40 schreef CindieY het volgende:
quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat ging helemaal goed. Wel de bus gemist, waardoor ik 20 minuten moest wachten, maar dat was geheel en al mijn eigen schuld.
Awwwwquote:Op vrijdag 17 november 2017 18:40 schreef CindieY het volgende:
Balen! Dank je en kalm aan voor zover mogelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:40 schreef CindieY het volgende:
quote:19.00 - 21.07 uur
MadMaster - Boomt het weekend in...
Dat is wel een hele specifiek eindtijdquote:Op vrijdag 17 november 2017 18:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb voor zo nog wel wat op de plank liggen wat ik eerder gemaakt heb:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |