abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 november 2017 @ 14:30:31 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175110748
quote:
9s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Pointy knees?
Vooral een vrij ordinaire uitstraling
pi_175110759
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vooral een vrij ordinaire uitstraling
Niks mis mee om een keer te batsen toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175110765
quote:
9s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Pointy knees?
Als je dan toch 2.5 miljoen spendeert voor een wipje, moet het toch ook een van de mooiste vrouwen zijn die je ooit hebt gezien. Dit vind ik toch vrij matig dan hoor. Make up galore en figuur niet top.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175110796
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:31 schreef habitue het volgende:

[..]

Als je dan toch 2.5 miljoen spendeert voor een wipje, moet het toch ook een van de mooiste vrouwen zijn die je ooit hebt gezien. Dit vind ik toch vrij matig dan hoor. Make up galore en figuur niet top.
Ach, de man is waarschijnlijk zo obsceen rijk dat die 2,5 miljoen voor hem is wat 5 tientjes voor jou zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175110868
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, de man is waarschijnlijk zo obsceen rijk dat die 2,5 miljoen voor hem is wat 5 tientjes voor jou zijn.
Wat overdreven, maar dat is wel waar, er zijn mensen met teveel geld.

En blijkbaar is het die mannen vooral te doen om het maagd-zijn van de vrouw. Heb ik nou nooit begrepen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 16 november 2017 @ 14:37:43 #81
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175110938
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik vraag mij wel af wat voor een gast het is, het zou maar een 80 jarige miljardair zijn. 8-)
Toch denk ik dat de meeste meidjes wel een keer eroverheen willen gaan voor een paar miljoen.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waarom zo pronken dat jij een vriendin hebt? Zo'n prestatie is het echt niet er een te regelen. Of je moet een verleden hebben bij de beruchte doelgroep hier op fok.
Iets melden omdat jij met onwaarheden en aannames komt is pronken? oké. Gekke jongen.

Je komt heel gefrustreerd over, probeer eens een vriendinnetje :) brengt je misschien rust.

quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jij bent hier degene die al een halve pagina bezig is met anderen omlaag te halen zonder reden.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Goed, we laten het erbij.
Verstandig :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 16 november 2017 @ 14:39:48 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175110993
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niks mis mee om een keer te batsen toch?
Liever iemand anders
pi_175111079
Lachuh als ie dan helemaal geen 2.5 miljoen heeft en ze na de daad er niets aan over houdt.

#metoo

[ Bericht 9% gewijzigd door dopfles1 op 16-11-2017 14:57:14 ]
pi_175111139
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:43 schreef dopfles1 het volgende:
Lachuh als ie dan helemaal geen 2.5 miljoen heeft en ze na de daad er niets aan over houdt.
Lachen als die gast een neger blijkt te zijn met een lul van 25+, veel plezier met je ontmaagding. :P
pi_175111143
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bron

Was ik maar geboren als mooie vrouw, wat zou het leven dan simpel zijn zeg. Je voor wat miljoenen laten ontmaagden, even wat uurtjes doorbijten maar dan hoef je wel niet te werken. Daarna lekker gebruik maken van je looks om vooral overal gratis drank te scoren of andere gratis spullen van de hopeloze mannen die achter je aan lopen. Op het moment als ja gaat werken dan heerlijk kunnen klagen dat jij als part-timer minder verdiend dan een man die fulltime werkt. En zou ik dan eindelijk een goed verdienende kerel op de kop hebben getikt kan ik lekker met mams winkelen terwijl manlief brood op de plank brengt, totdat de relatie kilo's eraan beginnen te komen, dan ruil ik hem natuurlijk in voor een ander sportiever exemplaar die ik heb leren kennen op de fitnessschool terwijl manlief op kantoor zat.

En zodra je looks vervallen, en je achterblijft als een verlepte 50 jarige ga je huilen en klagen over de seksuele intimidatie zo'n 30 jaar geleden.

Wat moet het leven ontzettend gemakkelijk zijn als mooie vrouw.
Paar uur doorbijten? Hou op joh, gemiddelde kerel is binnen 5 minuten klaar. Voor dat geld gaat ie er misschien wat langer op los in combinatie met drugs maar denk dat ze er na een uurtje wel vanaf is tenzij die d'r eerst mee uit eten neemt :')
pi_175111166
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:45 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Paar uur doorbijten? Hou op joh, gemiddelde kerel is binnen 5 minuten klaar. Voor dat geld gaat ie er misschien wat langer op los in combinatie met drugs maar denk dat ze er na een uurtje wel vanaf is tenzij die d'r eerst mee uit eten neemt :')
Voor 2.5 miljoen wil ik wel wat meer dan een uurtje :{w
pi_175111491
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:25 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kan al lang niet meer helaas
Mensen welke nepnieuws verspreiden :')
pi_175111530
Ze is niet lelijk maar ook niet bepaald een victoria's secret model.

Dat moet je toch echt wel zijn om 2.5m binnen te mogen harken.
  donderdag 16 november 2017 @ 15:04:58 #89
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175111535
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:02 schreef bamibij het volgende:

[..]

Mensen welke nepnieuws verspreiden :')
Haha buurrnnnn voor mij :D haha
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175111790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bron

Was ik maar geboren als mooie vrouw, wat zou het leven dan simpel zijn zeg. Je voor wat miljoenen laten ontmaagden, even wat uurtjes doorbijten maar dan hoef je wel niet te werken. Daarna lekker gebruik maken van je looks om vooral overal gratis drank te scoren of andere gratis spullen van de hopeloze mannen die achter je aan lopen. Op het moment als ja gaat werken dan heerlijk kunnen klagen dat jij als part-timer minder verdiend dan een man die fulltime werkt. En zou ik dan eindelijk een goed verdienende kerel op de kop hebben getikt kan ik lekker met mams winkelen terwijl manlief brood op de plank brengt, totdat de relatie kilo's eraan beginnen te komen, dan ruil ik hem natuurlijk in voor een ander sportiever exemplaar die ik heb leren kennen op de fitnessschool terwijl manlief op kantoor zat.

En zodra je looks vervallen, en je achterblijft als een verlepte 50 jarige ga je huilen en klagen over de seksuele intimidatie zo'n 30 jaar geleden.

Wat moet het leven ontzettend gemakkelijk zijn als mooie vrouw.
Gemakkelijk? Terwijl hun vagina's veel te klein zijn voor de grote lullen van de mannen, waardoor het dus veel pijn doet omdat zo'n grote lul nooit past? En men blijft zitten met een uitgerekte vagina.
  donderdag 16 november 2017 @ 15:21:21 #91
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_175111970
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:14 schreef torentje het volgende:

[..]

Gemakkelijk? Terwijl hun vagina's veel te klein zijn voor de grote lullen van de mannen, waardoor het dus veel pijn doet omdat zo'n grote lul nooit past? En men blijft zitten met een uitgerekte vagina.
De vagina is elastisch, dus dat blijven zitten met een uitgerekte muts zal wel meevallen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_175112486
Nu snap ik wel dat die gasten zich opblazen voor 72 maagden. Dan bespaar je je zo'n 180 miljoen euro.
pi_175112777
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom klagen jullie hier over dat die vrouw er 2,5 Miljoen mee kan verdienen? Als je slim bent zet je zo een website op waar vrouwen zich kunnen aanbieden, bemiddel je en vang je 20%
Ik hoor een ondernemer in je ^O^
pi_175112974
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:41 schreef Toefjes het volgende:
Nu snap ik wel dat die gasten zich opblazen voor 72 maagden. Dan bespaar je je zo'n 180 miljoen euro.
:D :')
Krekker is de bom!
  Moderator donderdag 16 november 2017 @ 16:10:36 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175113027
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:29 schreef richolio het volgende:
Je kan ook een zwanger iemand over een zwangerschapstest laten plassen en dan een foto daarvan sturen naar iedereen waarmee je seks hebt gehad en 1000 euro vragen voor abortus
lastige scam als maagd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 16 november 2017 @ 16:18:33 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175113165
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:41 schreef Toefjes het volgende:
Nu snap ik wel dat die gasten zich opblazen voor 72 maagden. Dan bespaar je je zo'n 180 miljoen euro.
Die tijden zijn voorbij

quote:
Suicide Bombers to Go On Strike

Muslim suicide bombers in Britain are set to begin a three-day strike on Monday in a dispute over the number of virgins they are entitled to in the afterlife. Emergency talks with Al Qaeda have so far failed to produce an agreement. The unrest began last Tuesday when Al Qaeda announced that the number of virgins a suicide bomber would receive after his death will be cut by 25% this December, from 72 to only 54. The rationale for the cut was the increase in recent years of the number of suicide bombings and a subsequent shortage of virgins in the afterlife.

The suicide bomber's union, the British Organization of Occupational Martyrs (BOOM) responded with a statement that this was unacceptable to its members and immediately balloted for strike action. General Secretary Abdullah Amir told the press, "Our members are literally working themselves to death in the cause of Jihad. We don't ask for much in return, and to be treated like this is like a kick in the teeth."

Speaking from his cave in Tipton in the West Midlands , Al Qaeda chief executive Osama bin Laden explained, "We sympathize with our workers concerns, but Al Qaeda is simply not in a position to meet their demands. They are simply not accepting the realities of modern-day Jihad in a competitive marketplace. Thanks to Western depravity there is now a chronic shortage of virgins in the afterlife. It's a straight choice between reducing expenditure and laying people off. I don't like cutting wages but I'd hate to have to tell 3,000 of my staff that they won't be able to blow themselves up"

Spokespersons for the Union in the north east of England , Ireland , Wales and the entire Australian continent stated that the strike would not affect their operations, as "there are no virgins in their areas anyway"

Apparently the drop in the number of suicide bombings has been put down to the emergence of Scottish singing star Susan Boyle - now that Muslims know what an actual virgin looks like they are not so keen on going to paradise.

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175113394
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die tijden zijn voorbij

[..]

_O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_175113647
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:14 schreef torentje het volgende:

[..]

Gemakkelijk? Terwijl hun vagina's veel te klein zijn voor de grote lullen van de mannen, waardoor het dus veel pijn doet omdat zo'n grote lul nooit past? En men blijft zitten met een uitgerekte vagina.
Dacht je dat.. lol

Met een beetje mazzel heeft ze gelijk een goeie beurt en 2.5 miljoen, veel beter wordt het niet :P
  donderdag 16 november 2017 @ 16:58:34 #99
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175113844
TS was liever door het leven gegaan als vrouw. Dat verklaart wel een boel.
pi_175113903
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Menig klagende fokmaagd zou de ergste vernederingen doorstaan om van die vrouwen een blik waardig gegund te krijgen
Een fapje gemacht :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')