SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
Onzinquote:Op donderdag 16 november 2017 06:21 schreef sig000 het volgende:
Precies op hetzelfde tijdstip posten ---> Extra punten
Fipo net zo.
Dat maakt het wat spannender.
Heb geen idee?quote:Op donderdag 16 november 2017 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is de stand in de OP up to date?
Streepjes sporen meestal niet. Daar is toch een uitdrukking voor? Iets met streepje ergens doorheen.quote:Op donderdag 16 november 2017 06:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
streepje zat vol verhalen over jou
de raketquote:Op donderdag 16 november 2017 07:26 schreef Pharkus het volgende:
Tis al weer druk hier. Zijn jullie hier de metro of de trein ofzo?
Heel ouderwets met de auto.quote:Op donderdag 16 november 2017 07:26 schreef Pharkus het volgende:
Tis al weer druk hier. Zijn jullie hier de metro of de trein ofzo?
hoezoquote:Op donderdag 16 november 2017 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe tactiek
hahaquote:Op donderdag 16 november 2017 07:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik heb wat vertraging, t is nog vroeg
Ik ken geen andere mensen die zeggen 'ik ga jou kotsen'quote:
wat doe jij hierquote:Op donderdag 16 november 2017 07:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken geen andere mensen die zeggen 'ik ga jou kotsen'
Break a legquote:
quote:Op donderdag 16 november 2017 08:27 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Je moest er wel om glimlachen, dus het heeft nut
Kweenie, trek je een leuk rokje aan?quote:
Welke kleur?quote:Op donderdag 16 november 2017 08:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kweenie, trek je een leuk rokje aan?
zinloos nummerquote:Op donderdag 16 november 2017 08:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK BEN EEN KIND VAN DE DUIVEL
leukquote:Op donderdag 16 november 2017 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
misschien nog even een last minute boeken ofzo
Dat betekent dat we meer kans hebben puntjes te scoren?quote:Op donderdag 16 november 2017 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
sinterklaas periode en kerst
Ja denk het wel.quote:Op donderdag 16 november 2017 08:41 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dat betekent dat we meer kans hebben puntjes te scoren?
Jammer.quote:Op donderdag 16 november 2017 08:41 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, maar deze week is al twee weken voorbij.
Dicht bij huis is het ook mooiquote:Op donderdag 16 november 2017 08:45 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Oeh! Misschien moet ik nu ook eindelijk Europa verkennen ipv steeds verder te gaan.
het heelal kan nogquote:Op donderdag 16 november 2017 08:45 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Oeh! Misschien moet ik nu ook eindelijk Europa verkennen ipv steeds verder te gaan.
Wel veel lichten en planeten, maar dat is wel dodelijk saai als je alleen maar gewoon binnen kan blijven toekijken.quote:
preciesquote:Op donderdag 16 november 2017 08:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wel veel lichten en planeten, maar dat is wel dodelijk saai als je alleen maar gewoon binnen kan blijven toekijken.
ook lekkerquote:Op donderdag 16 november 2017 09:02 schreef noodgang het volgende:
Uitjes zonder haring en met frikandel, mayo en curry
Ben een keer heel Noorwegen doorgereden van zuid naar noord helemaal tot aan het oosten tegen Rusland aan. Terug via Finland, dat was meh.. en Zwedenquote:
gaafquote:Op donderdag 16 november 2017 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben een keer heel Noorwegen doorgereden van zuid naar noord helemaal tot aan het oosten tegen Rusland aan. Terug via Finland, dat was meh.. en Zweden
Is dat wel leuk? Met de auto?quote:Op donderdag 16 november 2017 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben een keer heel Noorwegen doorgereden van zuid naar noord helemaal tot aan het oosten tegen Rusland aan. Terug via Finland, dat was meh.. en Zweden
Af en toe een keer stoppen?quote:Op donderdag 16 november 2017 09:08 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, maar als je rijdt kun je er toch niet echt van genieten?
je kan toch stoppen. Zoiets doe je niet in een dag.quote:Op donderdag 16 november 2017 09:08 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, maar als je rijdt kun je er toch niet echt van genieten?
Paar keer Zuid Frankrijk en Spanje en dan Scandinavië dat was het ook wel voor mij.quote:Op donderdag 16 november 2017 09:15 schreef Hexx. het volgende:
Haha okay. Ik heb duidelijk geen ervaring met reizen met de auto in Europa
Ik wil een keer naar Venetiequote:Op donderdag 16 november 2017 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paar keer Zuid Frankrijk en Spanje en dan Scandinavië dat was het ook wel voor mij.
Oh echt? Hoe dan? Zoveel water enzo... Romantische boottochten...quote:Op donderdag 16 november 2017 09:25 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Venetië is best saai![]()
Scandinavië en Spanje zijn wel leuk imo
Oh, jammer.quote:Op donderdag 16 november 2017 09:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat trekt mij dan weer totaal niet.
Gewoon niet heel veel te doen.quote:Op donderdag 16 november 2017 09:31 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Oh echt? Hoe dan? Zoveel water enzo... Romantische boottochten...
Ja, dat vind ik leukquote:Op donderdag 16 november 2017 09:36 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Gewoon niet heel veel te doen.Maarja, als je boottochtjes of winkelen leuk vindt, moet je het vooral doen.
Stedentrips altijd leukquote:Op donderdag 16 november 2017 09:37 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik leuk
In mijn dagelijkse leven leef ik liever in een rustig dorpje, maar als ik op vakantie ben doe ik liever stedentrips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |