https://video.twimg.com/e(...)RZKIjluu3IyFhMsL.mp4quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral interessant natuurlijk in welke poule Spanje belandt.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://video.twimg.com/e(...)RZKIjluu3IyFhMsL.mp4
lol
Daarom hoop ik dat Marokko Belgie en Frankrijk ontwijktquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoop Stiekem op België, Kroatië, Iran en Marokko Vooral dat laatste.
België - Marokko en Brussel is een oorlogsgebied.
Engeland ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel te hopen dat A2 een beetje een fatsoenlijk land wordt voor de openingswedstrijd.
Rusland-Spanje, prima openingspot.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel te hopen dat A2 een beetje een fatsoenlijk land wordt voor de openingswedstrijd.
Alsof iemand fucks geeft om de propaganda. We kijken voor een simplistisch stelletje balletjes.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:44 schreef Mansjester het volgende:
Ik mag toch hopen dat jullie niet naar dit staaltje propaganda gaan kijken
Dan kun je beter dit staaltje Propaganda kijken:quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:44 schreef Mansjester het volgende:
zijn speciale ballen hoorquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof iemand fucks geeft om de propaganda. We kijken voor een simplistisch stelletje balletjes.
Wat moet je anders op vrijdagmiddag 4 uur? Natuurlijk gaan we kijken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:44 schreef Mansjester het volgende:
Pagga slaanquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat moet je anders op vrijdagmiddag 4 uur? Natuurlijk gaan we kijken.
Meerkeuzevragen verzinnen voor je studie (lol)quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat moet je anders op vrijdagmiddag 4 uur? Natuurlijk gaan we kijken.
Ben bang dat ze de loting er niet in 10 minuten door heen jassen nee.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zullen wel weer allemaal B-artiesten mogen opdraven tussendoor wat veel te lang duurt.
Dat doe je zondagavond maar.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meerkeuzevragen verzinnen voor je studie (lol)
Wat fascistische ochtendgymnastiek erbij, dolletjes.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben bang dat ze de loting er niet in 10 minuten door heen jassen nee.
Hopelijk komt Victoria Lopyreva even langs. Dan mag het wel uren duren van mij.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat fascistische ochtendgymnastiek erbij, dolletjes.
Gary is al de lul in Engeland zie ik.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hopelijk komt Victoria Lopyreva even langs. Dan mag het wel uren duren van mij.
Wie?quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hopelijk komt Victoria Lopyreva even langs. Dan mag het wel uren duren van mij.
Wel wat hypocriet van hem ja, maar zijn kritiek was voornamelijk gericht op Blatter.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gary is al de lul in Engeland zie ik.
Engelsen zijn nooit zo goed in zuivere kritiek leveren op mensen. Dan heb ik het niet over Gary's kritiek maar de kritiek óp Gary.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wel wat hypocriet van hem ja, maar zijn kritiek was voornamelijk gericht op Blatter.
Goede photoshopper in dienst daar.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ambassadeur van het WK.
En bij de Belgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |