Overal leeft het, behalve hier natuurlijk omdat Nederland hard gefaald heeft.quote:
Iran en Marokkoquote:Op vrijdag 1 december 2017 09:10 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Overal leeft het, behalve hier natuurlijk omdat Nederland hard gefaald heeft.
Gelukkig heb ik twee paspoorts en is Iran door, dus voor mij is het WK net zo spannend en levendig.
Hoop dat we vandaag een makkelijke poule krijgen. Marokko iig uit pot 4 zou wel leuk zijn.
Ik en iets meer dan 100 miljoen mensen iig wel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:13 schreef hafcfan het volgende:
Iran en Marokko![]()
Daar blijven de mensen voor thuis
Alsof Italie ook maar een kans had gehad op het WK.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iran
Niet voor Spanje zijn
hafc is overigens licht mad dat zijn landjes hebben gefaald gok ik zo
niet met die coach neequote:Op vrijdag 1 december 2017 09:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof Italie ook maar een kans had gehad op het WK.LOG UIT.
Kan zomaar eens de verassing van het toernooi worden.quote:
https://video.twimg.com/e(...)RZKIjluu3IyFhMsL.mp4quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral interessant natuurlijk in welke poule Spanje belandt.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://video.twimg.com/e(...)RZKIjluu3IyFhMsL.mp4
lol
Daarom hoop ik dat Marokko Belgie en Frankrijk ontwijktquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoop Stiekem op België, Kroatië, Iran en Marokko Vooral dat laatste.
België - Marokko en Brussel is een oorlogsgebied.
Engeland ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel te hopen dat A2 een beetje een fatsoenlijk land wordt voor de openingswedstrijd.
Rusland-Spanje, prima openingspot.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel te hopen dat A2 een beetje een fatsoenlijk land wordt voor de openingswedstrijd.
Alsof iemand fucks geeft om de propaganda. We kijken voor een simplistisch stelletje balletjes.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:44 schreef Mansjester het volgende:
Ik mag toch hopen dat jullie niet naar dit staaltje propaganda gaan kijken
Dan kun je beter dit staaltje Propaganda kijken:quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:44 schreef Mansjester het volgende:
Ik mag toch hopen dat jullie niet naar dit staaltje propaganda gaan kijken
zijn speciale ballen hoorquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof iemand fucks geeft om de propaganda. We kijken voor een simplistisch stelletje balletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |