https://video.twimg.com/e(...)RZKIjluu3IyFhMsL.mp4quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral interessant natuurlijk in welke poule Spanje belandt.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://video.twimg.com/e(...)RZKIjluu3IyFhMsL.mp4
lol
Daarom hoop ik dat Marokko Belgie en Frankrijk ontwijktquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoop Stiekem op België, Kroatië, Iran en Marokko Vooral dat laatste.
België - Marokko en Brussel is een oorlogsgebied.
Engeland ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel te hopen dat A2 een beetje een fatsoenlijk land wordt voor de openingswedstrijd.
Rusland-Spanje, prima openingspot.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel te hopen dat A2 een beetje een fatsoenlijk land wordt voor de openingswedstrijd.
Alsof iemand fucks geeft om de propaganda. We kijken voor een simplistisch stelletje balletjes.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:44 schreef Mansjester het volgende:
Ik mag toch hopen dat jullie niet naar dit staaltje propaganda gaan kijken
Dan kun je beter dit staaltje Propaganda kijken:quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:44 schreef Mansjester het volgende:
zijn speciale ballen hoorquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof iemand fucks geeft om de propaganda. We kijken voor een simplistisch stelletje balletjes.
Wat moet je anders op vrijdagmiddag 4 uur? Natuurlijk gaan we kijken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:44 schreef Mansjester het volgende:
Pagga slaanquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat moet je anders op vrijdagmiddag 4 uur? Natuurlijk gaan we kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |