Ik wil hem spelen, dat is genoeg noodzaak.quote:Op maandag 20 november 2017 12:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik zie de noodzaak niet van de port
Even Nintendo schrijven dan, misschien willen ze wel speciaal voor jou de port makenquote:Op maandag 20 november 2017 13:06 schreef seto het volgende:
[..]
Ik wil hem spelen, dat is genoeg noodzaak.
Ik heb dit serieus gedaan toen ik klein was, kreeg ik nog een poster terug.quote:Op maandag 20 november 2017 13:08 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Even Nintendo schrijven dan, misschien willen ze wel speciaal voor jou de port maken
Hopelijk komt er inderdaad een derde 2D DK van Retro. Die zie ik liever dan Kirby en Yoshi.quote:Op maandag 20 november 2017 12:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik zie de noodzaak niet van de port, aangezien we volgend jaar al 2 platformers krijgen en Retro wellicht bezig is met een derde deelHet zou kunnen natuurlijk, maar ik denk gewoon van niet. Zijn ook geen tekens in het voordeel van een port.
Dat zou inderdaad tof zijn. De voorgangers vond ik erg vermakelijk.quote:Op maandag 20 november 2017 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hopelijk komt er inderdaad een derde 2D DK van Retro. Die zie ik liever dan Kirby en Yoshi.
https://nintendotreehouse(...)g-jump-up-super-starquote:
https://www.nintendo.co.u(...)%7CNewFeatures%7Cw47quote:Update from the Squid Research Lab: new stages, battle modes, gear and more heading to Splatoon 2!
Voor mij is BotW de beste Switch-game ja. Anderen verkiezen misschien Mario Odyssey. Blijft subjectief he.quote:
Officieel aangekondigd voor een EU release ook nu. Een vriend van me roept al drie jaar dat ik het eerste deel moet gaan spelen. Nooit gedaan nog.quote:Op maandag 20 november 2017 12:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Valkyria Chonicles 4 komt naar Switch volgend jaar (en PS4/X1). Iemand ervaring met de serie? Heb het nog nooit gespeeld, wel eens gameplay gezien en zag er wel chill uit.
quote:Op woensdag 22 november 2017 07:29 schreef Pheno het volgende:
Een van mijn favoriete games
Roy, die moet je gewoon spelen
Maar, uiteindelijk vond ik Codename Steam ook niet zo leuk. Dit is vergelijkbaar. Ben niet zo van de tactictical turnbased strategy. Eigenlijk was Mario + Rabbids een uitzondering.quote:Op woensdag 22 november 2017 08:44 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Hij is nu een tientje in de PS store, geen reden om hem niet te halen. Behalve dan dat hij soms best pittig kan zijn :p
Het is niet helemaal turn based, je bent wel om de beurt aan zet, maar het characters besturen/schieten gaat in real time third person. Een uniek systeem.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Maar, uiteindelijk vond ik Codename Steam ook niet zo leuk. Dit is vergelijkbaar. Ben niet zo van de tactictical turnbased strategy. Eigenlijk was Mario + Rabbids een uitzondering.
Een tientje is echter geen geld. Ik zal er eens over nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |