abonnement Unibet Coolblue
pi_175070623
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 14-11-2017 18:08:01 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175071059
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 03:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Iedereen hééft (lees: maakt tijd) voor mensen met potentie, en of die potentie nu vriendschappelijk, daten of relatie is, zo werkt het gewoon.

Al durven mensen dat niet vaak toe te geven, en roepen ze dat ze niemand willen kwetsen of dat ze druk zijn. Mag ieder voor zich weten uiteraard, uiteindelijk pleur je toch door de mand..
Dat niemand willen kwetsen is wel een mooie tegenstelling. Want als het uitkomt kwets je iemand nog harder. Ik heb het laatst gehad met een meid die poepie druk was met studie en weet ik veel allemaal maar toen ik haar zei dat ik er geen zin meer in had, kon ze ineens wel een half uur chatten...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175071440
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:29 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat niemand willen kwetsen is wel een mooie tegenstelling. Want als het uitkomt kwets je iemand nog harder. Ik heb het laatst gehad met een meid die poepie druk was met studie en weet ik veel allemaal maar toen ik haar zei dat ik er geen zin meer in had, kon ze ineens wel een half uur chatten...
en dat was kwetsend voor jou omdat?
compact en kleverig.
  woensdag 15 november 2017 @ 06:50:39 #4
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175081096
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

en dat was kwetsend voor jou omdat?
Snap ik ook niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175082259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:29 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat niemand willen kwetsen is wel een mooie tegenstelling. Want als het uitkomt kwets je iemand nog harder. Ik heb het laatst gehad met een meid die poepie druk was met studie en weet ik veel allemaal maar toen ik haar zei dat ik er geen zin meer in had, kon ze ineens wel een half uur chatten...
Waarom teleurgesteld reageren als iemand het druk heeft ? Ook al is het zogenaamd. Is haar probleem toch. Als iemand je wil zien gebeurd dat wel. Niet teveel mee bezig zijn, en met meerdere vrouwen tegelijk daten, dan boeit het je ook wat minder...Overkomt mij ook weleens. laat ik het lekker gaan, komen ze vanzelf wel weer op terug, en anders maar niet

[ Bericht 0% gewijzigd door michiel_merk op 15-11-2017 09:22:19 ]
  woensdag 15 november 2017 @ 11:09:03 #6
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_175084291
Ik ben het hier wel mee eens. Dus als ze het druk heeft en dan opeens tijd voor je vrijmaakt omdat ze iets niet wil laten eindigen is dat een probleem?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_175084593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:09 schreef -Splash- het volgende:
Ik ben het hier wel mee eens. Dus als ze het druk heeft en dan opeens tijd voor je vrijmaakt omdat ze iets niet wil laten eindigen is dat een probleem?
Denk dat hij meer bedoelt dat het na dat ‘dreigement’ wel opeens kan
  woensdag 15 november 2017 @ 11:25:20 #8
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175084618
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:24 schreef Allyo het volgende:

[..]

Denk dat hij meer bedoelt dat het na dat ‘dreigement’ wel opeens kan
Ik vind het vooral triest om maar te gaan ‘dreigen’.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175084624
Goed begin van elke langdurige en waardevolle relatie toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 15 november 2017 @ 11:34:41 #10
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175084796
tindergesprek na twee dagen al doodgevallen :')

zit te twijfelen om nu al iets af te spreken. wat denken jullie?
  woensdag 15 november 2017 @ 11:45:27 #11
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_175085021
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed begin van elke langdurige en waardevolle relatie toch?
Dat, liefde kan zo mooi zijn.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_175085027
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:34 schreef Ypmaha het volgende:
tindergesprek na twee dagen al doodgevallen :')

zit te twijfelen om nu al iets af te spreken. wat denken jullie?
Opnieuw een (leuk)gesprek aanknopen, en vandaar uit er naar toe leiden, en dan .... 'Gooi me anders even op de andere app, doen we binnenkort een drankje 06.....' werkt voor mij...en als het is doodgevallen door dat zij niet meer reageert op bijv een vraag, nog even wachten met berichtje sturen. .. is ook iets dat je aan moet voelen wanneer het kan.iig nooit boos worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door michiel_merk op 15-11-2017 11:58:57 ]
pi_175085053
Waarom afspreken met iemand met wie je geen 2 dagen een gesprek kan volhouden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175085125
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom afspreken met iemand met wie je geen 2 dagen een gesprek kan volhouden?
Waarom niet ? als het een leuk gesprek was. Ze kan het even druk hebben, of er is iets gebeurd waardoor Tinder even in de wacht staat.
pi_175085158
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:51 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Waarom niet ? als het een leuk gesprek was. Ze kan het even druk hebben, of er is iets gebeurd waardoor Tinder even in de wacht staat.
Ja of ze geeft aandacht aan gesprekken die leuker lopen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175085200
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja of ze geeft aandacht aan gesprekken die leuker lopen...
Kan allemaal, en als de ander het verkloot ,komt ze van zelf bij hem terug, zo gaat dat eenmaal.
pi_175085214
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:55 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Kan allemaal, en als de ander het verkloot ,komt ze van zelf bij hem terug, zo gaat dat eenmaal.
Hahaha, wait what?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175085240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hahaha, wait what?
B-)
  woensdag 15 november 2017 @ 11:59:46 #19
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175085290
06 vragen op tinder is dus echt een ding? is natuurlijk een minder grote stap dan iets afspreken...

het gesprek is niet saai oid, ik weet gewoon even niet wat ik kan zeggen.
pi_175085303
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:59 schreef Ypmaha het volgende:
06 vragen op tinder is dus echt een ding? is natuurlijk een minder grote stap dan iets afspreken
je vergeet toch ook niet om je loon te vragen aan het eind van de maand? ik neem aan dat je het gebruikt voor daten..je kunt beter je 06 geven ipv lief vragen
pi_175085359
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:59 schreef Ypmaha het volgende:

het gesprek is niet saai oid, ik weet gewoon even niet wat ik kan zeggen.
Vraag je haar gewoon...Voedsel gevecht of Kussengevecht, niet serieus gaan doen iig :D en niet een vraag gaan stellen als heb je ook hobby's?
  woensdag 15 november 2017 @ 12:05:01 #22
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175085369
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:00 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

je vergeet toch ook niet om je loon te vragen aan het eind van de maand? ik neem aan dat je het gebruikt voor daten..je kunt beter je 06 geven ipv lief vragen
ik was vergeten te zeggen dat ik nog in groep 8 zit :P

Thanks voor de tip, had er zelf niet aan gedacht
pi_175086928
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:59 schreef Ypmaha het volgende:
06 vragen op tinder is dus echt een ding? is natuurlijk een minder grote stap dan iets afspreken...

het gesprek is niet saai oid, ik weet gewoon even niet wat ik kan zeggen.
Ik deed dat vaak vrij snel om dat Tinder een klote chatapp is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_175087851
Voor sommigen is het uitwisselen van nummers ook een soort extra stap/drempel die je dan neemt. Zo'n app voelt vaak nog wat vrijblijvender. Het zit vast allemaal in het hoofd, maar toch is het zo :+ Denk dat iedereen toch wel minder snel een telefoonnumer verspreidt dan dat je op zo'n datingapp zit.

Mijn date van zondag was best gezellig, leuke meid ook wel, maar ze zei meteen erna dat ze het ook gezellig vond, nog niet iets had van 'Wow', maar wel graag een tweede keer wilde afspreken om me beter te leren kennen en te zien of er meer in zit.

Wel eerlijk, dus dat is prima, maar tegelijkertijd voelt het wat dubbel. Het komt dan toch een beetje lauwtjes over en daarom twijfel ik om nog eens af te spreken. Beetje volgens het 'fuck yes/fuck no' principe van Mark Manson. Ik verwacht niet dat iemand meteen tot zijn oren verliefd is, of het meteen Wow is, dat heb ik zelf ook nog maar een paar keer gehad, aan de andere kant hoopte ik wel op iets meer enthousiasme. Maar misschien overdenk ik het wel en moet ik het gewoon maar doen voor de gezelligheid.

(ik voel er iig weinig voor om er in te gaan met het idee dat ik me moet gaan bewijzen ofzo, juist als beiden vol enthousiasme aangeven het heel leuk te vinden nog eens af te spreken, maakt het zo leuk). Aan de andere kant werkt het misschien bij haar gewoon wel echt zo dat ze meerdere dates nodig heeft om erachter te komen of het wat is. Heb alleen nog niet eerder meegemaakt dat dat ook daadwerkelijk ineens verandert... hoe werkt dat bij jullie? Weet je het gelijk na een eerste date of het wel/niet iets is? Of ga je dan toch voor een tweede date? En verandert het dan weleens?

Ik had overigens kort na die date nog eens een berichtje naar mn andere tinderchat gestuurd, in de hoop dat zij nog op date wilde. Maar die had, geheel volgens afspraak, in het weekend een andere date gehad die zo leuk was dat ze momenteel niet verder op zoek was _O-

Good for her, heb ik mezelf toch mooi in de vingers gesneden :') :+ you win some, you lose some ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 15 november 2017 @ 14:16:27 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175087997
Die dame uit Oss wil toch geen 2e date na een paar dagen om de hete brei heendraaien. :N

Maar we hebben meer ijzers in het vuur gelukkig. :Y
pi_175088703
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:09 schreef LuNaTiC het volgende:

(ik voel er iig weinig voor om er in te gaan met het idee dat ik me moet gaan bewijzen ofzo, juist als beiden vol enthousiasme aangeven het heel leuk te vinden nog eens af te spreken, maakt het zo leuk). Aan de andere kant werkt het misschien bij haar gewoon wel echt zo dat ze meerdere dates nodig heeft om erachter te komen of het wat is. Heb alleen nog niet eerder meegemaakt dat dat ook daadwerkelijk ineens verandert... hoe werkt dat bij jullie? Weet je het gelijk na een eerste date of het wel/niet iets is? Of ga je dan toch voor een tweede date? En verandert het dan weleens?

;)
Relaxed man, ze test je ook een beetje of je emotioneel stabiel bent, doen ze nou eenmaal.Gewoon nog een keer gaan als het een leuke meid is.En draai de rollen om als je weer met haar op date gaat, ga jij achteroverleunend op de keurstoel zitten en kritischer zijn .Is zij vast niet gewend. Reken maar dat ze dan enthousiaster word, en meer in jou gaat investeren...

[ Bericht 0% gewijzigd door michiel_merk op 15-11-2017 14:59:05 ]
pi_175088781
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:59 schreef Ypmaha het volgende:
06 vragen op tinder is dus echt een ding? is natuurlijk een minder grote stap dan iets afspreken...

het gesprek is niet saai oid, ik weet gewoon even niet wat ik kan zeggen.
> Wat heb je een sprekend gezicht.
< Wat leuk! En wat zegt mijn gezicht? "Hey pssstt meisje! Stuur eens je 06 nummer. 😜"?
> Hahaha okeee 06blablabla. Normaal doe ik niet zo snel ditdat .. oehoe.

Als iemand je leuk lijkt is er maar één doel, een 06. Alleen al omdat je onmogelijk op de Tindert app een fatsoenlijk gesprek in elkaar kan breien.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:09 schreef LuNaTiC het volgende:

(ik voel er iig weinig voor om er in te gaan met het idee dat ik me moet gaan bewijzen ofzo, juist als beiden vol enthousiasme aangeven het heel leuk te vinden nog eens af te spreken, maakt het zo leuk). Aan de andere kant werkt het misschien bij haar gewoon wel echt zo dat ze meerdere dates nodig heeft om erachter te komen of het wat is. Heb alleen nog niet eerder meegemaakt dat dat ook daadwerkelijk ineens verandert... hoe werkt dat bij jullie? Weet je het gelijk na een eerste date of het wel/niet iets is? Of ga je dan toch voor een tweede date? En verandert het dan weleens?

Ik vraag mezelf af of het handig is dat je het "fuck yes/no" principe van een ander af laat hangen. Is het bij jou überhaupt wel een "fuck yes"? Als het een no is, is het duidelijk. Als het een yes is kan je daar motivatie uit putten om ervoor te vechten.

Mijn ervaring is dat bij vrouwen die head over heals "verliefd" worden, dit enkel wordt veroorzaakt door uiterlijke aantrekkingskracht. Is ook logisch, er is namelijk niet zoveel binding, enkel in het hoofd.

Dat een vrouw fuck yes zegt na date 1 gebeurt mij niet vaak. Het is vrij standaard dat een date zegt 'nog weinig te voelen'. In mijn geval eindigen dates vaker dan 3x dan vrijwel altijd in een dame die opzoek is naar 'meer'. Erg bijzonder altijd.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2017 15:08:07 ]
pi_175089493
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:43 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Relaxed man, ze test je ook een beetje of je emotioneel stabiel bent, doen ze nou eenmaal.Gewoon nog een keer gaan als het een leuke meid is.En draai de rollen om als je weer met haar op date gaat, ga jij achteroverleunend op de keurstoel zitten en kritischer zijn .Is zij vast niet gewend. Reken maar dat ze dan enthousiaster word, en meer in jou gaat investeren...
Bedankt voor de tip, neem het mee ter overweging ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:47 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

[..]

Ik vraag mezelf af of het handig is dat je het "fuck yes/no" principe van een ander af laat hangen. Is het bij jou überhaupt wel een "fuck yes"? Als het een no is, is het duidelijk. Als het een yes is kan je daar motivatie uit putten om ervoor te vechten.

Mijn ervaring is dat bij vrouwen die head over heals "verliefd" worden, dit enkel wordt veroorzaakt door uiterlijke aantrekkingskracht. Is ook logisch, er is namelijk niet zoveel binding, enkel in het hoofd.

Dat een vrouw fuck yes zegt na date 1 gebeurt mij niet vaak. Het is vrij standaard dat een date zegt 'nog weinig te voelen'. In mijn geval eindigen dates vaker dan 3x dan vrijwel altijd in een dame die opzoek is naar 'meer'. Erg bijzonder altijd.
Zit wat in wat je zegt, waar ik zelf mee worstel is dat ik meer door haar opmerking wat minder enthousiast geworden ben. Had namleijk tijdens de date wel idee een leuke chemie te hebben qua praten/humor/ed. Ik vraag me dus hardop af of ik er wel een meer fuck yes-gevoel zou hebben gehad als ze dat niet zo had gebracht en gewoon alleen had gezegd 'leuk, zullen we nog een keer afspreken?'.

Dan kun je natuurlijk alsnog de tweede date de deksel op je neus krijgen, maar het krijgt nu een gekke lading mee. Alsof je haar moet overtuigen. Maar dat is een insteek waar je niet aan zou moeten willen beginnen imo. Maar die lading kan ook puur door m'n eigen overanalyse komen natuurlijk, ben ik me van bewust :+ Vandaar de vraag hoe dit bij anderen werkt.

Heb wel degelijk meerdere keren gehad dat het gewoon fuck yes van beide kanten was om opnieuw af te spreken. Dat het daarna niets is geworden doet daar dan niets aan af...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175089669
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:18 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, neem het mee ter overweging ;)

[..]

Zit wat in wat je zegt, waar ik zelf mee worstel is dat ik meer door haar opmerking wat minder enthousiast geworden ben. Had namleijk tijdens de date wel idee een leuke chemie te hebben qua praten/humor/ed. Ik vraag me dus hardop af of ik er wel een meer fuck yes-gevoel zou hebben gehad als ze dat niet zo had gebracht en gewoon alleen had gezegd 'leuk, zullen we nog een keer afspreken?'.

Dan kun je natuurlijk alsnog de tweede date de deksel op je neus krijgen, maar het krijgt nu een gekke lading mee. Alsof je haar moet overtuigen. Maar dat is een insteek waar je niet aan zou moeten willen beginnen imo. Maar die lading kan ook puur door m'n eigen overanalyse komen natuurlijk, ben ik me van bewust :+ Vandaar de vraag hoe dit bij anderen werkt.

Heb wel degelijk meerdere keren gehad dat het gewoon fuck yes van beide kanten was om opnieuw af te spreken. Dat het daarna niets is geworden doet daar dan niets aan af...
Wil je haar nou of niet? Als je haar wil, dan ga je haar halen. Heel simpel. Wie weet doet ze dat in de toekomst ook bij jou. Met would be, should be, could be hou je een ongewenste en zelf gecreëerde illusie in stand en je komt niets verder. Niet met haar en niet met jezelf. Doe er een strikje om.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2017 15:30:31 ]
pi_175090476
Ik vraag vaak zelf om iemands nr op tinder. Want die chat is echt klote en mijn hele telefoon loopt ervan vast. Als iemand je dan daarna niet zint kun je die altijd nog blokkeren toch?
pi_175090563
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:09 schreef -Splash- het volgende:
Ik ben het hier wel mee eens. Dus als ze het druk heeft en dan opeens tijd voor je vrijmaakt omdat ze iets niet wil laten eindigen is dat een probleem?
Schei toch uit, je ziet toch dat het een poepreden is dan. Dan kan het ineens wel :')

quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik vind het vooral triest om maar te gaan ‘dreigen’.
Het is geen dreigement. Het is gewoon dat ik zeg dat ik teleurgesteld ben in iemand en ermee ophoud. Dan komt er ineens een verhaal.

Situatie: Jaaa ik heb het druk enzo en veel te doen
W00fer: Nou, niet best dit. Dan hou ik ermee op
Antwoord: verhaal van een half uur
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175090858
Met zulke frustraties scoor je natuurlijk nooit Woofer
  woensdag 15 november 2017 @ 16:42:31 #33
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_175090942
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:19 schreef W00fer het volgende:

[..]

Schei toch uit, je ziet toch dat het een poepreden is dan. Dan kan het ineens wel :')

[..]

Het is geen dreigement. Het is gewoon dat ik zeg dat ik teleurgesteld ben in iemand en ermee ophoud. Dan komt er ineens een verhaal.

Situatie: Jaaa ik heb het druk enzo en veel te doen
W00fer: Nou, niet best dit. Dan hou ik ermee op
Antwoord: verhaal van een half uur
Of ze heeft het ECHT druk, maar wil ze het contact niet verbreken. In dat geval is ze gevoelig emotionele chantage, dat lijkt mij ook niet een pluspunt (tenzij je perse altijd je zin wilt krijgen)... ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Splash- op 15-11-2017 17:00:03 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 15 november 2017 @ 16:54:05 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175091114
Je creeert inderdaad een beetje een verlies-verlies situatie zo
pi_175091137
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:54 schreef Hexagon het volgende:
Je creeert inderdaad een beetje een verlies-verlies situatie zo
MAAR HET FATSOEN WINT!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175105990
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:18 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]
[verhaal]
Get a grip man! :* (En dat bedoel ik niet vervelend :) )

Dat overdenken, gaat niet werken :) Feit dat zij anders reageert dan je hoopt, doet niets af aan jouw gevoel voor haar of hoe je de eerste date vond gaan.
Krijg je het warm op bepaalde plekken van haar? Humor/visie op de toekomst/relatievoorwaarden liggen op 1 lijn? Perfect! Go get her! Hunt, be a man, be HER man! *; Laat zien dat je het de moeite waard vind óm die deksel op de neus te krijgen :)

Laten we het leven iets minder serieus nemen; we overleven het toch niet ;)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 16 november 2017 @ 13:18:20 #37
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175109240
zaterdag een eerste date met een tinder meid. Eerste date sinds jaaaaaren. Hoe pak ik dit aan?
Hebben jullie tips?

Zij woont in een andere woonplaats. We gaan een drankje doen. Ik naar haar toe, zij naar mij? Wat allemaal te zeggen?

In mijn hoofd bevriest het opeens allemaal zeg maar :P
  donderdag 16 november 2017 @ 13:19:43 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_175109269
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:18 schreef Ypmaha het volgende:
zaterdag een eerste date met een tinder meid. Eerste date sinds jaaaaaren. Hoe pak ik dit aan?
Hebben jullie tips?

Zij woont in een andere woonplaats. We gaan een drankje doen. Ik naar haar toe, zij naar mij? Wat allemaal te zeggen?

In mijn hoofd bevriest het opeens allemaal zeg maar :P
Ga naar haar toe, ga naar een kroegje, bestel wat drinken en lekker slap lullen. Succes
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 16 november 2017 @ 14:03:56 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175110193
Hangt ook een beetje van de woonplaats af. Als ze in een of andere saaie randgemeente woont en jij in de stad is er wellicht in de stad meer sfeer te vinden.
pi_175111322
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:18 schreef Ypmaha het volgende:
zaterdag een eerste date met een tinder meid. Eerste date sinds jaaaaaren. Hoe pak ik dit aan?
Hebben jullie tips?

Zij woont in een andere woonplaats. We gaan een drankje doen. Ik naar haar toe, zij naar mij? Wat allemaal te zeggen?

In mijn hoofd bevriest het opeens allemaal zeg maar :P
Wat is je doel?
  donderdag 16 november 2017 @ 15:27:26 #41
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175112137
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:53 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Wat is je doel?
Gewoon, elkaar beter leren kennen.
pi_175112212
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:18 schreef Ypmaha het volgende:
zaterdag een eerste date met een tinder meid. Eerste date sinds jaaaaaren. Hoe pak ik dit aan?
Hebben jullie tips?

Zij woont in een andere woonplaats. We gaan een drankje doen. Ik naar haar toe, zij naar mij? Wat allemaal te zeggen?

In mijn hoofd bevriest het opeens allemaal zeg maar :P
Toon interesse in haar,dus niet te veel over jezelf lullen en jezelf verkopen. Stel waarom vragen bijv als ze zegt 'ik werk in de zorg''vraag je waarom die richting gekozen ? Wees ook beetje kritisch op de positieve manier, en als je het ergens niet mee eens bent durf het dan te zeggen.. Voor de rest gewoon gaan.

Als het eenmaal loopt, kun je ook nog de 80/20 toepassen...Laat je haar praten, hoef je bijna alleen nog maar te luisteren...Ideaal soms :P
  donderdag 16 november 2017 @ 15:31:16 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175112245
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:27 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Gewoon, elkaar beter leren kennen.
In wat voor woonplaats woon jij en wat voor woonplaats woont zij?
  donderdag 16 november 2017 @ 15:36:38 #44
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175112367
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In wat voor woonplaats woon jij en wat voor woonplaats woont zij?
oh we wonen bijna in dezelfde woonplaats. Ik in centrum Den Haag, zij erbuiten. Wat zijn leuke tentjes in den haag om af te spreken?
  donderdag 16 november 2017 @ 15:51:28 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175112671
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:36 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

oh we wonen bijna in dezelfde woonplaats. Ik in centrum Den Haag, zij erbuiten. Wat zijn leuke tentjes in den haag om af te spreken?
Dan kan ze het beste naar Den Haag komen. Ken daar de cafe's niet, maar het zal allicht sfeervoller zijn dan in een randgemeente.
  donderdag 16 november 2017 @ 15:55:35 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175112758
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:36 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

oh we wonen bijna in dezelfde woonplaats. Ik in centrum Den Haag, zij erbuiten. Wat zijn leuke tentjes in den haag om af te spreken?
Je woont in den haag maar kent geen leuke tentjes?
pi_175112787
Als je niet de hele avond wil lullen kun je misschien ook ervoor kiezen om iets te doen met interactie, zoals poolen bijv...iets waarbij jullie competitief moeten zijn, zo leer je elkaar wat in een relaxtere setting kennen
  donderdag 16 november 2017 @ 16:00:36 #48
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175112862
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je woont in den haag maar kent geen leuke tentjes?
haha jawel, ik ben het gewoon aan het overdenken. Ik wil het meest leuke café van Den Haag, maar zoveel maakt het volgens mij niet uit.
  donderdag 16 november 2017 @ 16:23:56 #49
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_175113262
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:00 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

haha jawel, ik ben het gewoon aan het overdenken. Ik wil het meest leuke café van Den Haag, maar zoveel maakt het volgens mij niet uit.
Heb jij even geluk, ik ken centrum Den Haag op m’n duimpje.

De huppeldepup is 2de geworden in de beste kroeg van Nederland. Is ook echt een leuke kroeg. Onwijs veel soorten Gin en tonics te vinden en de likeuren van van kleef zijn een aanrader om te proeven.

Ben je meer alternarief ga je naar grote markt. Zwarte ruiter, boterwaag of cocktail bar zullen het goed doen.

Ben je meer hipper de pip / bla bla?
Dan ga je naar het plein. Daar maakt het niet zoveel uit welke kroeg je pakt. Wil je iets groters / hips ga je naar barloo of de Millers.

Wil je echt ouderwetse kroegje met kleedjes op de tafels en ouwe gezelligheid? Dan is de oude mol echt een aanrader.

Wil je eens gek doen en echt naar een Kroeg waar ze weten wat feesten is en ze letterlijk de lampen laten zwaaien. Dan ga je naar cafe de Vink, zijstraat van de grote markt en ja dat is een echte homo kroeg maar wat je ook bent, altijd welkom daar. Een super aardige barman die er echt een super feest van weet te maken. En je word daar gewoon met rust gelaten.

Nou succes he.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 16 november 2017 @ 16:27:54 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175113331
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb jij even geluk, ik ken centrum Den Haag op m’n duimpje.

De huppeldepup is 2de geworden in de beste kroeg van Nederland. Is ook echt een leuke kroeg. Onwijs veel soorten Gin en tonics te vinden en de likeuren van van kleef zijn een aanrader om te proeven.

Ben je meer alternarief ga je naar grote markt. Zwarte ruiter, boterwaag of cocktail bar zullen het goed doen.

Ben je meer hipper de pip / bla bla?
Dan ga je naar het plein. Daar maakt het niet zoveel uit welke kroeg je pakt. Wil je iets groters / hips ga je naar barloo of de Millers.

Wil je echt ouderwetse kroegje met kleedjes op de tafels en ouwe gezelligheid? Dan is de oude mol echt een aanrader.

Wil je eens gek doen en echt naar een Kroeg waar ze weten wat feesten is en ze letterlijk de lampen laten zwaaien. Dan ga je naar cafe de Vink, zijstraat van de grote markt en ja dat is een echte homo kroeg maar wat je ook bent, altijd welkom daar. Een super aardige barman die er echt een super feest van weet te maken. En je word daar gewoon met rust gelaten.

Nou succes he.
Compleet eens met deze man. Goede aanraders ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 16 november 2017 @ 16:31:20 #51
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175113376
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb jij even geluk, ik ken centrum Den Haag op m’n duimpje.

De huppeldepup is 2de geworden in de beste kroeg van Nederland. Is ook echt een leuke kroeg. Onwijs veel soorten Gin en tonics te vinden en de likeuren van van kleef zijn een aanrader om te proeven.

Ben je meer alternarief ga je naar grote markt. Zwarte ruiter, boterwaag of cocktail bar zullen het goed doen.

Ben je meer hipper de pip / bla bla?
Dan ga je naar het plein. Daar maakt het niet zoveel uit welke kroeg je pakt. Wil je iets groters / hips ga je naar barloo of de Millers.

Wil je echt ouderwetse kroegje met kleedjes op de tafels en ouwe gezelligheid? Dan is de oude mol echt een aanrader.

Wil je eens gek doen en echt naar een Kroeg waar ze weten wat feesten is en ze letterlijk de lampen laten zwaaien. Dan ga je naar cafe de Vink, zijstraat van de grote markt en ja dat is een echte homo kroeg maar wat je ook bent, altijd welkom daar. Een super aardige barman die er echt een super feest van weet te maken. En je word daar gewoon met rust gelaten.

Nou succes he.
Bedankt voor de tips!
  donderdag 16 november 2017 @ 17:34:28 #52
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175114470
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb jij even geluk, ik ken centrum Den Haag op m’n duimpje.

De huppeldepup is 2de geworden in de beste kroeg van Nederland. Is ook echt een leuke kroeg. Onwijs veel soorten Gin en tonics te vinden en de likeuren van van kleef zijn een aanrader om te proeven.

Ben je meer alternarief ga je naar grote markt. Zwarte ruiter, boterwaag of cocktail bar zullen het goed doen.

Ben je meer hipper de pip / bla bla?
Dan ga je naar het plein. Daar maakt het niet zoveel uit welke kroeg je pakt. Wil je iets groters / hips ga je naar barloo of de Millers.

Wil je echt ouderwetse kroegje met kleedjes op de tafels en ouwe gezelligheid? Dan is de oude mol echt een aanrader.

Wil je eens gek doen en echt naar een Kroeg waar ze weten wat feesten is en ze letterlijk de lampen laten zwaaien. Dan ga je naar cafe de Vink, zijstraat van de grote markt en ja dat is een echte homo kroeg maar wat je ook bent, altijd welkom daar. Een super aardige barman die er echt een super feest van weet te maken. En je word daar gewoon met rust gelaten.

Nou succes he.
Toptips!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175119591
Ik mis de Fiddler nog in het Den Haag-rijtje... Voor de rest zeker eens! Afgelopen weekend nog bijna ruzie gehad over waar af te spreken...
pi_175119932
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Compleet eens met deze man. Goede aanraders ^O^
Dit.

Wil je trouwens studentikoos kan je naar Momfer de Mol, naast de Huppeldepub.

Wil ze perse met haar dronken hoofd nog een afzakker doen en niet bij jou thuis, dan is de Pijpenla nog een optie. En dan is de Fok! Den Haag kroegengids wel rond.

Zelf zaterdag een Paiq date, hebben veel overeenkomsten op de chat, alleen dat we even lang zijn had ze wel bedenkingen over. Voordeel is dat we beiden in Utrecht wonen, dus geen last met reizen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 16 november 2017 @ 21:14:09 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175119990
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:03 schreef RokStarr het volgende:
Ik mis de Fiddler nog in het Den Haag-rijtje... Voor de rest zeker eens! Afgelopen weekend nog bijna ruzie gehad over waar af te spreken...
Te rumoerig als je wilt kletsen, op zaterdagavond geen aanrader daarom

Verder een toptent uiteraard, Guinness tanken en lummelen met Britten _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 16 november 2017 @ 21:15:01 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175120015
quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit.

Wil je trouwens studentikoos kan je naar Momfer de Mol, naast de Huppeldepub.

Wil ze perse met haar dronken hoofd nog een afzakker doen en niet bij jou thuis, dan is de Pijpenla nog een optie.

Zelf zaterdag een Paiq date, hebben veel overeenkomsten op de chat, alleen dat we even lang zijn had ze wel bedenkingen over. Voordeel is dat we beiden in Utrecht wonen, dus geen last met reizen.
'alleen dat we even lang zijn had ze wel bedenkingen over'

Je lengte??? Really???
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 16 november 2017 @ 21:15:03 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_175120019
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Compleet eens met deze man. Goede aanraders ^O^
Dank je, dank je!
Is dat is bezet ben maar anders had ik je uitgenodigt voor een date rondje Den Haag.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_175120028
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Te rumoerig als je wilt kletsen, op zaterdagavond geen aanrader daarom

Verder een toptent uiteraard, Guinness tanken en lummelen met Britten _O_
Valt mee, je kan op de bovenverdieping nog een drankje doen. Is veel rustiger daar
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 16 november 2017 @ 21:16:05 #59
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_175120045
quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit.

Wil je trouwens studentikoos kan je naar Momfer de Mol, naast de Huppeldepub.

Wil ze perse met haar dronken hoofd nog een afzakker doen en niet bij jou thuis, dan is de Pijpenla nog een optie. En dan is de Fok! Den Haag kroegengids wel rond.

Zelf zaterdag een Paiq date, hebben veel overeenkomsten op de chat, alleen dat we even lang zijn had ze wel bedenkingen over. Voordeel is dat we beiden in Utrecht wonen, dus geen last met reizen.
Ik hoop voor jou dat jullie niet overal even lang zijn :T
pi_175120053
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:15 schreef Molo het volgende:

[..]

'alleen dat we even lang zijn had ze wel bedenkingen over'

Je lengte??? Really???
Ja ze zei wel iets van "Hmmm, meestal val ik op langer. Laat mijn hakken wel thuis..."
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 16 november 2017 @ 21:18:16 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175120112
quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dank je, dank je!
Is dat is bezet ben maar anders had ik je uitgenodigt voor een date rondje Den Haag.
Ik ben ook bezet, dus niet getreurd ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 16 november 2017 @ 21:18:27 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_175120114
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:03 schreef RokStarr het volgende:
Ik mis de Fiddler nog in het Den Haag-rijtje... Voor de rest zeker eens! Afgelopen weekend nog bijna ruzie gehad over waar af te spreken...
Ik heb werkelijk een graf hekel aan de Fiddler haha.

quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit.

Wil je trouwens studentikoos kan je naar Momfer de Mol, naast de Huppeldepub.

Wil ze perse met haar dronken hoofd nog een afzakker doen en niet bij jou thuis, dan is de Pijpenla nog een optie. En dan is de Fok! Den Haag kroegengids wel rond.


De pijpenla, wat dacht je anders van de gabors.
Maar 1 hele belangrijke ben ik mog als top tip vergeten.

Speciaal bier in combinatie met lekker eten je ding? De Rootz!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 16 november 2017 @ 21:18:36 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175120117
quote:
3s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Valt mee, je kan op de bovenverdieping nog een drankje doen. Is veel rustiger daar
Ja maar schrale bierlucht altijd daar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 16 november 2017 @ 21:19:27 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175120136
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja ze zei wel iets van "Hmmm, meestal val ik op langer. Laat mijn hakken wel thuis..."
Vrouwen :')

Serieus wat een dom argument, maar goed, heb zulke dingen van vriendinnen en collega's ook weleens gehoord dus het komt blijkbaar vaker voor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175120574
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja ze zei wel iets van "Hmmm, meestal val ik op langer. Laat mijn hakken wel thuis..."
Ik val meestal ook op langer. Supergelukkig met mijn net zo lange lief O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175121033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik val meestal ook op langer. Supergelukkig met mijn net zo lange lief O+
Ja het kan allemaal hoor. Heb ook een ex die even lang is. Uiteindelijk gaat het om de klik en andere zaken, lengte is slechts een onderdeel er van.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175123496
Gewoon zelf stilettos meenemen. Saillant verschil als een kerel dat zegt.
pi_175125238
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:36 schreef michiel_merk het volgende:
Met zulke frustraties scoor je natuurlijk nooit Woofer
Hoezo frustraties?

Ik geef gewoon een grens aan.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:42 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Of ze heeft het ECHT druk, maar wil ze het contact niet verbreken. In dat geval is ze gevoelig emotionele chantage, dat lijkt mij ook niet een pluspunt (tenzij je perse altijd je zin wilt krijgen)... ;)
Ach zulke lui zijn juist diegenen die je dan een week later hand in hand ziet lopen zoals een eerdere user vertelde. Ik geloof het gewoon niet meer tegenwoordig. Ik ben te vaak erin gestonken dat iemand zei "ik heb nu even druk maar komt wel weer". Wachten of proberen en er kwam niks meer. Daarom tegenwoordig een ultimatum en zo niet dan later.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175125465
Helemaal gelijk mop!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175126755
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 01:51 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hoezo frustraties?

Ik geef gewoon een grens aan.

Zodra je boos word/en gaat claimen, is het sowieso over. je kunt in dat geval beter even stil zijn en afstand nemen , die dame heeft naast jou vast nog 10 andere mannen op haar app die in de rij staan...het boeit haar echt niet hoor dat je boos word.

[ Bericht 4% gewijzigd door michiel_merk op 17-11-2017 09:12:31 ]
pi_175126965
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 08:55 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Zodra je boos word/en gaat claimen, is het sowieso over. je kunt in dat geval beter even stil zijn en afstand nemen
Tuurlijk is het dan over. Maar stil zijn en afstand nemen helpt (vaak) ook niet. Been there, done that, and didn't get the girl..

Het is een uitdaging om op die lijn te balanceren, al merk ik vaak al snel genoeg hoe het zit (late reactie, weinig woorden, geen initiatief van de andere kant). Jammer dat je iemand dan niet even de waarheid mag zeggen. Omdat je dan de wind van voren krijgt, en IK degene ben die het "stuk gemaakt" heeft, ja doei :W

Maar als ik dan niet reageer binnen een paar uur, nou dan is de hut te klein hoor. Waarom reageer je niet? :X

Mensen zijn niet druk, ze willen gewoon geen tijd maken voor je, maar zijn te schijterig om je dat gewoon te vertellen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2017 09:21:08 ]
pi_175127030
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 08:55 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Zodra je boos word/en gaat claimen, is het sowieso over. je kunt in dat geval beter even stil zijn en afstand nemen , die dame heeft naast jou vast nog 10 andere mannen op haar app die in de rij staan...het boeit haar echt niet hoor dat je boos word.
Dus omdat ze er meerdere heeft staan, dan valt alles weg en mag je iemand op deze manier behandelen? Wat een gek zeg! Hoog tijd om haar van haar voetstuk te gooien. >:).

Dat krijg je met die "prinsessen" van tegenwoordig :r

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2017 09:20:20 ]
  vrijdag 17 november 2017 @ 09:21:01 #73
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175127057
Ach hij heeft wel gelijk natuurlijk als er gezegd wordt: nu even druk maar komt wel weer, dan komt t nooit he.

Tenminste ik zeg dat ook om ervan af te zijn.

Bovendien, vrouwen die serieus op een site zitten zijn vaak genoeg doelbewust op zoek naar een date met die ene leuke, dus ze zijn al bezig met iemand die wel leuk is.
pi_175127130
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tuurlijk is het dan over. Maar stil zijn en afstand nemen helpt (vaak) ook niet. Been there, done that, and didn't get the girl..

Het is een uitdaging om op die lijn te balanceren, al merk ik vaak al snel genoeg hoe het zit (late reactie, weinig woorden, geen initiatief van de andere kant). Jammer dat je iemand dan niet even de waarheid mag zeggen. Omdat je dan de wind van voren krijgt, en IK degene ben die het "stuk gemaakt" heeft, ja doei :W

Maar als ik dan niet reageer binnen een paar uur, nou dan is de hut te klein hoor. Waarom reageer je niet? Ben je druk? :X

Mensen zijn niet druk, ze willen gewoon geen tijd maken voor je, maar zijn te schijterig om je dat gewoon te vertellen.
Hangt er vanaf als of degene al hebt gezien, kans is dan sowieso groter dan als je boos word, Probeer het dan met 2 maanden weer,als je het niet totaal verkloot hebt.

En als je iemand nog niet gezien hebt waarom zoveel investeren???Misschien is wel niet eens leuk..En daarnaast genoeg andere dames toch ? Ik date sws met meerdere dames tegelijk, dan boeit het mij ook veel minder als 1 afhaakt.

Je moet ook begrijpen dat de wat mooiere dames plat worden gegooid met berichtjes, en dat de meeste mannen boos worden,als zij even geen interesse heeft....En als je dan toch wat wil zeggen wanneer ze niet wil afspreken, zeg je bijvoorbeeld, Prima houden we het wel bij een chat-verkering

[ Bericht 1% gewijzigd door michiel_merk op 17-11-2017 09:33:15 ]
pi_175127397
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:26 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Hangt er vanaf als of degene al hebt gezien, kans is dan sowieso groter dan als je boos word, Probeer het dan met 2 maanden weer,als je het niet totaal verkloot hebt.

En als je iemand nog niet gezien hebt waarom zoveel investeren???Misschien is wel niet eens leuk..En daarnaast genoeg andere dames toch ? Ik date sws met meerdere dames tegelijk, dan boeit het mij ook veel minder als 1 afhaakt.

Je moet ook begrijpen dat de wat mooiere dames plat worden gegooid met berichtjes, en dat de meeste mannen boos worden,als zij even geen interesse heeft....En als je dan toch wat wil zeggen wanneer ze niet wil afspreken, zeg je bijvoorbeeld, Prima houden we het wel bij een chat-verkering
Tuurlijk ligt het eraan hoe het loopt, meestal plan ik redelijk snel een date. Dus ja, zien en afspreken is het doel.

Dat is niet mijn probleem dat de "mooiere" dames plat worden gebombardeerd. Al ben ik het wel met je eens dat boos worden géén oplossing is.

Haha, chat-verkering :D ^O^
  vrijdag 17 november 2017 @ 09:53:06 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175127553
Tja boos gaan doen dan verneuk je het sowieso.

Natuurlijk is het laten ook geen garantie voor succes. Maar niets is zo wispelturig als vrouwen. Dus mogelijk kun je dan in een later stadium weer interesse opwekken.
  vrijdag 17 november 2017 @ 10:02:35 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175127735
Ik heb nog wel eens een leuk truukje uitgehaald met een whatsappgesprek dat op een doodlopende weg zat.

Ik maakte mijn mijn telefoon een foto van een fles wijn die ik in de kast had staan en zette er vervolgens bij "Altijd mooi als een klant je werk kan waarderen!"

En hoppa, paar appjes later stelde ze voor een wijntje te gaan drinken :D
pi_175127755
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:02 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb nog wel eens een leuk truukje uitgehaald met een whatsappgesprek dat op een doodlopende weg zat.

Ik maakte mijn mijn telefoon een foto van een fles wijn die ik in de kast had staan en zette er vervolgens bij "Altijd mooi als een klant je werk kan waarderen!"

En hoppa, paar appjes later stelde ze voor een wijntje te gaan drinken :D
serieus waarom truucjes? Wat was er mis met 'hey zullen we vanavond/vrijdag wat gaan drinken?'
pi_175127779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:53 schreef Hexagon het volgende:
mogelijk kun je dan in een later stadium weer interesse opwekken.
ik heb daar wel een extremere voorbeeld van, in 2003 ontmoete ik een dame tijdens het uit gaan, alleen gezoend, daarna wat mail wisseling over en weer. heel droog ' Hoe gaat het' dat soort gesprekken.(zij had geen interesse) jaren later kwam ik haar af en toe tegen bij evenementen hier in de buurt, daarna op de sportschool...Bleef bij hoi zeggen....Vorig jaar was ik mijn mail aan het uitspitten en kwam ik per toeval de mail correspondentie tegen van 13 jaar terug.. dus ik screenshot maken en berichtje sturen via fb, gesprek zij helemaal in de deuk,gesprek kwam heerlijk op gang>>> afspreken en een hele leuke tijd gehad.. ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door michiel_merk op 17-11-2017 10:12:54 ]
  vrijdag 17 november 2017 @ 10:04:47 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175127781
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:03 schreef Allures het volgende:

[..]

serieus waarom truucjes? Wat was er mis met 'hey zullen we vanavond/vrijdag wat gaan drinken?'
Wilde even het sfeertje opwekken om het zelf te vragen. Maar ze was me voor.
pi_175127820
i
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:03 schreef Allures het volgende:

[..]

serieus waarom truucjes? Wat was er mis met 'hey zullen we vanavond/vrijdag wat gaan drinken?'
het werkt wel, chardonnay is heel populair..
pi_175127829
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:07 schreef michiel_merk het volgende:
fles wijn foto werkt i

[..]

het werkt wel, chardonnay is heel populair..
natuurlijk werken truucjes maar zo wil je toch niet met mensen omgaan
Je kunt iedereen wel een date in manipuleren maar en dan?
pi_175127854
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:07 schreef Allures het volgende:

[..]

natuurlijk werken truucjes maar zo wil je toch niet met mensen omgaan
Je kunt iedereen wel een date in manipuleren maar en dan?
Dat heet emoties opwekken, waarom een plat berichtje sturen 'Mag ik een snoepje'?

op een gegeven moment gaat het wel van zelf hoor
pi_175127920
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:09 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Dat heet emoties opwekken, waarom een plat berichtje sturen 'Mag ik een snoepje'?

op een gegeven moment gaat het wel van zelf hoor
als je een emotie op moet wekken voor iemand met je af wil spreken die er niet gewoon is doordat je elkaar leert kennen en interesse hebt dan word het toch niets
  vrijdag 17 november 2017 @ 10:15:44 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175127968
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:12 schreef Allures het volgende:

[..]

als je een emotie op moet wekken voor iemand met je af wil spreken die er niet gewoon is doordat je elkaar leert kennen en interesse hebt dan word het toch niets
Onzin, via whatsapp zegt dat natuurlijk niks. In het eggie kunnen zaken weer 180 graden anders zijn.

En misschien loopt de date op niets uit, maar misschien ook wel.
pi_175128037
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:12 schreef Allures het volgende:

[..]

als je een emotie op moet wekken voor iemand met je af wil spreken die er niet gewoon is doordat je elkaar leert kennen en interesse hebt dan word het toch niets
Zie je het paradox in je post?

Maar als je graag met mensen wil daten die dat enkel doen omdat ze rationeel 'iets van jou willen hebben' dan mag dat ook. Naar mijn ervaring zijn dat wel mensen waar je geen relatie mee aan wil gaan trouwens.
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:16:21 #87
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_175130122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:02 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb nog wel eens een leuk truukje uitgehaald met een whatsappgesprek dat op een doodlopende weg zat.

Ik maakte mijn mijn telefoon een foto van een fles wijn die ik in de kast had staan en zette er vervolgens bij "Altijd mooi als een klant je werk kan waarderen!"

En hoppa, paar appjes later stelde ze voor een wijntje te gaan drinken :D
Oe nice! Halve waarheden verzinnen is altijd een goede start voor dit soort dingen! O+
Overigens klinkt het best cringe worthy... maar als het werkt, dan werkt het. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:16:40 #88
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_175130131
quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja het kan allemaal hoor. Heb ook een ex die even lang is. Uiteindelijk gaat het om de klik en andere zaken, lengte is slechts een onderdeel er van.
Ja... maar... vrouwen met hakken zijn O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 17 november 2017 @ 13:17:05 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175131251
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:16 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Oe nice! Halve waarheden verzinnen is altijd een goede start voor dit soort dingen! O+
Overigens klinkt het best cringe worthy... maar als het werkt, dan werkt het. ;)
Bij versieren hoort nou eenmaal een risicootje nemen af en toe.

En het gemiddelde vrouwenprofiel staat vol halve waarheden dus ik mag ook een keertje :D
pi_175135370
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:19 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Zie je het paradox in je post?

Maar als je graag met mensen wil daten die dat enkel doen omdat ze rationeel 'iets van jou willen hebben' dan mag dat ook. Naar mijn ervaring zijn dat wel mensen waar je geen relatie mee aan wil gaan trouwens.
nee want ik bedoel het verschil tussen emoties af moeten dwingen met een truc of manipulatie of pua meuk en emoties die vanzelf komen om wie je bent

Nogal een verschil wat mij betreft

En waar je rationeel iets van elkaar willen hebben vandaan haalt is mij een raadsel
  zaterdag 18 november 2017 @ 00:03:49 #91
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175144438
Date heeft plannen met vriendinnen afgezegd en appt dat we ook op een later tijdstip af kunnen spreken of rond lunchtijd af kunnen spreken (we hadden 's ochtends afgesproken).

Ik heb voorgesteld te gaan lunchen. Zou ze verder nog iets verwachten (wandeling oid, of bij mij iets drinken) of zoek ik er gewoon teveel achter?
  zaterdag 18 november 2017 @ 00:08:36 #92
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175144537
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 00:03 schreef Ypmaha het volgende:
Date heeft plannen met vriendinnen afgezegd en appt dat we ook op een later tijdstip af kunnen spreken of rond lunchtijd af kunnen spreken (we hadden 's ochtends afgesproken).

Ik heb voorgesteld te gaan lunchen. Zou ze verder nog iets verwachten (wandeling oid, of bij mij iets drinken) of zoek ik er gewoon teveel achter?
gvd vraag het haar onzekere
  zaterdag 18 november 2017 @ 00:24:29 #93
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175144858
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 00:08 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gvd vraag het haar onzekere
ik vraag het dan wel.
ja, ik ben onzeker. laatste date was 100 jaar geleden :P
pi_175146517
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 00:08 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gvd vraag het haar onzekere
Ze verwacht in ieder geval een lunch :)

De rest is open
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175150410
Voor het eerst in een aantal maanden weer getinderd en tijdje geappt met een match. We zouden afspreken, maar de ene dag was ze er heel enthousiast over en de andere dag weer niet. Na wat doorvragen bleek dus dat ze eigenlijk niks met mannen te maken wil hebben door de hele #metoo discussie en dat ik het moeilijk maakte om bij haar principes te blijven, ze twijfelde.
Ik heb precies 0.0 ongepaste opmerkingen/insinuaties oid gemaakt en nog kan ze mij niet los zien van de groep die het verpest voor de rest.
Houdoe en bedankt in dat geval, het gaat me echt te ver dat ik iemand moet overtuigen van "normaal" zijn, na ruim 1.5 week volledig correct te appen.
pi_175150599
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:39 schreef TimK21 het volgende:
Voor het eerst in een aantal maanden weer getinderd en tijdje geappt met een match. We zouden afspreken, maar de ene dag was ze er heel enthousiast over en de andere dag weer niet. Na wat doorvragen bleek dus dat ze eigenlijk niks met mannen te maken wil hebben door de hele #metoo discussie en dat ik het moeilijk maakte om bij haar principes te blijven, ze twijfelde.
Ik heb precies 0.0 ongepaste opmerkingen/insinuaties oid gemaakt en nog kan ze mij niet los zien van de groep die het verpest voor de rest.
Houdoe en bedankt in dat geval, het gaat me echt te ver dat ik iemand moet overtuigen van "normaal" zijn, na ruim 1.5 week volledig correct te appen.
Wat een k## wijf zeg.

OT: Mijn date had netjes aangegeven dat ze naast mij nog andere mannen aan het daten was. En helaas was een van de anderen leuker dan ik. Ze wilde het perse persoonlijk vertellen en dat waardeer ik zeer, heb ik haar ook verteld, dus zo kan het ook ^O^
  zaterdag 18 november 2017 @ 13:14:35 #97
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175151190
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:39 schreef TimK21 het volgende:
Voor het eerst in een aantal maanden weer getinderd en tijdje geappt met een match. We zouden afspreken, maar de ene dag was ze er heel enthousiast over en de andere dag weer niet. Na wat doorvragen bleek dus dat ze eigenlijk niks met mannen te maken wil hebben door de hele #metoo discussie en dat ik het moeilijk maakte om bij haar principes te blijven, ze twijfelde.
Ik heb precies 0.0 ongepaste opmerkingen/insinuaties oid gemaakt en nog kan ze mij niet los zien van de groep die het verpest voor de rest.
Houdoe en bedankt in dat geval, het gaat me echt te ver dat ik iemand moet overtuigen van "normaal" zijn, na ruim 1.5 week volledig correct te appen.
Hahaha, ze klinkt wel een beetje gek.
Denk dat ze nog niet toe is aan daten op het moment.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175151592
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 13:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hahaha, ze klinkt wel een beetje gek.
Denk dat ze nog niet toe is aan daten op het moment.
Ja deze reden is ook nieuw voor mij. Zo begint m'n hele liefdesleven wel op twaalf ambachten, dertien ongelukken te lijken haha. Denk dat ik het maar ff voor gezien houd.
pi_175156328
Wtf, vanwege de metoo discussie niet willen daten? Mijn God zeg....
pi_175156700
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:13 schreef Allyo het volgende:
Wtf, vanwege de metoo discussie niet willen daten? Mijn God zeg....
ja of ze bedoeld dat ze worstelt met haar eigen ervaring daarin die nu door de discussie geteisterd word
Je kunt ook even een extra denkstapje zetten
pi_175156773
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:35 schreef Allures het volgende:

[..]

ja of ze bedoeld dat ze worstelt met haar eigen ervaring daarin die nu door de discussie geteisterd word
Je kunt ook even een extra denkstapje zetten
Jij zegt wat ik dacht. Maar een beetje inlevingsvermogen schijnt moeilijk te zijn.
pi_175156930
Als dat het geval is weet zij ook gelijk dat ze van een deurpost meer empathie kan verwachten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175157014
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:35 schreef Allures het volgende:

[..]

ja of ze bedoeld dat ze worstelt met haar eigen ervaring daarin die nu door de discussie geteisterd word
Je kunt ook even een extra denkstapje zetten
Haha, vrouwen to the rescue?! Alsjeblieft zeg, hoeveel van die #metoo-ers doen alleen maar mee om mee te liften?

Sneu als het je wel overkomen is. Maar het gebruiken als excuus.. Scheer je weg van je datingsite en ga eerst jezelf op de rit zetten, voor je je eigen en andermans tijd gaat zitten "verdoen".. :N
pi_175157061
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, vrouwen to the rescue?! Alsjeblieft zeg, hoeveel van die #metoo-ers doen alleen maar mee om mee te liften?

Sneu als het je wel overkomen is. Maar het gebruiken als excuus.. Scheer je weg van je datingsite en ga eerst jezelf op de rit zetten, voor je je eigen en andermans tijd gaat zitten "verdoen".. :N
Ja. al die aanstelhoeren moeten gewoon hun bek houden!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175157246
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, vrouwen to the rescue?! Alsjeblieft zeg, hoeveel van die #metoo-ers doen alleen maar mee om mee te liften?

Oh vertel, hoeveel? Want jij hebt er verstand van blijkbaar?
pi_175157653
De mannen hebben het weer gedaan hoor :')
pi_175157668
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, vrouwen to the rescue?! Alsjeblieft zeg, hoeveel van die #metoo-ers doen alleen maar mee om mee te liften?

Sneu als het je wel overkomen is. Maar het gebruiken als excuus.. Scheer je weg van je datingsite en ga eerst jezelf op de rit zetten, voor je je eigen en andermans tijd gaat zitten "verdoen".. :N
ah de 'het gaat vrouwen toch alleen maar om aandacht' en de 'de echte cijfers vallen heus mee dus is dit ook nep' in 1
Gaat goed zo met mijn bingokaart van bullshit. Wie doet er mee?
pi_175157719
Waarom ga je op tinder als je (al dan niet door een ervaring) door metoo niets met mannen te maken wil hebben?
pi_175157734
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:25 schreef Allures het volgende:

[..]

ah de 'het gaat vrouwen toch alleen maar om aandacht' en de 'de echte cijfers vallen heus mee dus is dit ook nep' in 1
Gaat goed zo met mijn bingokaart van bullshit. Wie doet er mee?
Ga je nu weer met dat neponderzoek komen waar fluiten onder aanranding valt?
pi_175157753
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:28 schreef Allyo het volgende:
Waarom ga je op tinder als je (al dan niet door een ervaring) door metoo niets met mannen te maken wil hebben?
Zullen de dames hier vast wel weten.
pi_175157772
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:25 schreef Faxie het volgende:
De mannen hebben het weer gedaan hoor :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175157822
quote:
Kataklop kataklop kataklop
pi_175157941
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zullen de dames hier vast wel weten.
Ja. Ik heb 2 mogelijke opties, wellicht zijn er meer maar ik kan geen gedachten lezen.

Optie 1: ze zat al op tinder vóór het #metoo gebeuren en heeft hier pas sinds kort last van
Optie 2: ze is bi en heeft nu meer moeite met de mannen maar blijft op tinder voor de vrouwen.
pi_175158098
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja. Ik heb 2 mogelijke opties, wellicht zijn er meer maar ik kan geen gedachten lezen.

Optie 1: ze zat al op tinder vóór het #metoo gebeuren en heeft hier pas sinds kort last van
Optie 2: ze is bi en heeft nu meer moeite met de mannen maar blijft op tinder voor de vrouwen.
ik heb er ook nog 1!
Ze wil heel graag en blijft proberen maar loopt steeds tegen dezelfde muur en ervaart daarbij een mix van complexe emoties die het geen zwart wit beslissing maken om er op te staan of niet

Lastig he, zo veel opties en mogelijkheden waarvan een deel niet zwart wit zijn en inlevingsvermogen vereisen
pi_175158099
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als dat het geval is weet zij ook gelijk dat ze van een deurpost meer empathie kan verwachten.
Fatsoen is overrated toch?
pi_175158128
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:46 schreef Allures het volgende:

[..]

ik heb er ook nog 1!
Ze wil heel graag en blijft proberen maar loopt steeds tegen dezelfde muur en ervaart daarbij een mix van complexe emoties die het geen zwart wit beslissing maken om er op te staan of niet

Lastig he, zo veel opties en mogelijkheden waarvan een deel niet zwart wit zijn en inlevingsvermogen vereisen
Dus waar is dat inlevingsvermogen gebleven als het over teleurgestelde kerels gaat?
pi_175158293
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dus waar is dat inlevingsvermogen gebleven als het over teleurgestelde kerels gaat?
dat ligt er maar net aan of het teleurgestelde kerels met perspectief en een fatsoenlijke houding zijn of zure sukkels die alles buiten zichzelf plaatsen en om zich heen gaan trappen omdat het maar niet wil lukken
pi_175159338
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ga je nu weer met dat neponderzoek komen waar fluiten onder aanranding valt?
Het doel is bereikt, ze happen als bijen op honing :P.
pi_175159369
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:28 schreef Allyo het volgende:
Waarom ga je op tinder als je (al dan niet door een ervaring) door metoo niets met mannen te maken wil hebben?
Precies, jij snapt het, met jou kan ik praten :)
  zaterdag 18 november 2017 @ 20:35:03 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175159387
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het doel is bereikt, ze happen als bijen op honing :P.
Je doel is een beetje trollen en reactie uitlokken?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175159413
Over een onderwerp als dit? Classy
pi_175159457
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je doel is een beetje trollen en reactie uitlokken?
Nee, maar ik kots op dit soort gedrag. Meten met (meer dan) 2 maten. De vrouw kan alles doen en dat mag, doet de man hetzelfde, dan is hij een klootzak, ja doei :W
pi_175159531
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:35 schreef Allures het volgende:
Over een onderwerp als dit? Classy
Niet alles letterlijk nemen wat je leest. De enige informatie die wij hebben, is dat mevrouw angst heeft en niet durft ivm iets dat met #metoo te maken heeft.

Zeg dan gewoon wat er is, maar gebruik het niet als smoes / excuus. Hoe weet je nou of dat er bij haar echt iets gebeurd is, je neemt het klakkeloos aan

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 20:41:56 ]
  zaterdag 18 november 2017 @ 20:41:32 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175159548
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, maar ik kots op dit soort gedrag. Meten met (meer dan) 2 maten. De vrouw kan alles doen en dat mag, doet de man hetzelfde, dan is hij een klootzak, ja doei :W
Wat is je doel dan? Ze geeft een prima reden niet te willen daten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175159595
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat is je doel dan? Ze geeft een prima reden niet te willen daten.
Jij vind van wel, ik van niet. Discussie gesloten.
  zaterdag 18 november 2017 @ 20:43:55 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175159605
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Jij vind van wel, ik van niet. Discussie gesloten.
Maar nu weet ik nog steeds niet wat je doel is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175159665
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet alles letterlijk nemen wat je leest. De enige informatie die wij hebben, is dat mevrouw angst heeft en niet durft ivm iets dat met #metoo te maken heeft.

Zeg dan gewoon wat er is, maar gebruik het niet als smoes / excuus. Hoe weet je nou of dat er bij haar echt iets gebeurd is, je neemt het klakkeloos aan
ja het dateleven heeft mij niet zo verzuurt dat ik mensen niet meer geloof en vooral niet als ze het over iets gevoeligs hebben
pi_175159694
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar nu weet ik nog steeds niet wat je doel is.
Hoeft ook niet, want zoals gewoonlijk trek je mijn reactie door tot in het extreme. Net zoals iedereen die meteen in de verdediging schiet.

Ze had of niet op een datingsite moeten gaan staan, of meteen aangeven hoe de vork in de steel zit. Niet eerst 1,5 week appen en dan ineens zeggen, ik durf niet.. Zonde van elkaars tijd. Dat wil ik alleen maar zeggen.
pi_175159755
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, want zoals gewoonlijk trek je mijn reactie door tot in het extreme. Net zoals iedereen die meteen in de verdediging schiet.

Ze had of niet op een datingsite moeten gaan staan, of meteen aangeven hoe de vork in de steel zit. Niet eerst 1,5 week appen en dan ineens zeggen, ik durf niet.. Zonde van elkaars tijd. Dat wil ik alleen maar zeggen.
wat vreselijk voor je :D vooral in verhouding
pi_175159773
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:46 schreef Allures het volgende:

[..]

ja het dateleven heeft mij niet zo verzuurt dat ik mensen niet meer geloof en vooral niet als ze het over iets gevoeligs hebben
Meid, geloof me, je bent erg verzuurd! Je hoeft maar 1 woord te zeggen of je staat meteen op je achterste benen :')
pi_175159810
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Meid, geloof me, je bent erg verzuurd! Je hoeft maar 1 woord te zeggen of je staat meteen op je achterste benen :')
ja door dit soort reacties in dit topic :') niet door het daten

Maar kan me niet voorstellen dat normale mensen zich de laatste tijd anders voelen in dit topic
Alleen maar zure knullen die het niet voor elkaar krijgen en over een tijdje toch zich aansluiten bij MGTOW
pi_175159814
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:51 schreef Allures het volgende:

[..]

wat vreselijk voor je :D vooral in verhouding
Ik kan nu iets zeggen, maar dat doe ik maar niet :X.

Gelukkig heeft ze niet mijn tijd verbrast ;).
  zaterdag 18 november 2017 @ 20:53:58 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175159816
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, want zoals gewoonlijk trek je mijn reactie door tot in het extreme. Net zoals iedereen die meteen in de verdediging schiet.

Ze had of niet op een datingsite moeten gaan staan, of meteen aangeven hoe de vork in de steel zit. Niet eerst 1,5 week appen en dan ineens zeggen, ik durf niet.. Zonde van elkaars tijd. Dat wil ik alleen maar zeggen.
Ik trek helemaal niks. Ik stel je een vraag waar je geen antwoord op geeft.

Het is inderdaad niet leuk na 1,5 week een ik durf niet te krijgen. Maar het is wel een begrijpelijke, toch?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175159906
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik trek helemaal niks. Ik stel je een vraag waar je geen antwoord op geeft.

Het is inderdaad niet leuk na 1,5 week een ik durf niet te krijgen. Maar het is wel een begrijpelijke, toch?
Ik hoef daar geen antwoord op te geven, want het was een grapje, dat het doel bereikt was, er staat niet voor niets een smiley achter. Mijn reactie was en is nog steeds serieus.

Maar schijnbaar mag een grapje tussendoor niet meer :@ (in before: daar maak je geen grapjes over, bla die bla).
  zaterdag 18 november 2017 @ 21:00:27 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175159978
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik hoef daar geen antwoord op te geven, want het was een grapje, dat het doel bereikt was, er staat niet voor niets een smiley achter. Mijn reactie was en is nog steeds serieus.

Maar schijnbaar mag een grapje tussendoor niet meer :@ (in before: daar maak je geen grapjes over, bla die bla).
Oh ik wist niet dat je een grapje maakte. Sorry.

Maar dan nog, vind je de reden waarom ze niet durft ergens niet erg begrijpelijk? Hoe vervelend ook.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175160023
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh ik wist niet dat je een grapje maakte. Sorry.

Maar dan nog, vind je de reden waarom ze niet durft ergens niet erg begrijpelijk? Hoe vervelend ook.
Alles is te begrijpen, maar je hebt er niets aan.
  zaterdag 18 november 2017 @ 21:08:05 #137
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175160135
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Alles is te begrijpen, maar je hebt er niets aan.
Als je begrijpt waar iemand vandaan komt dan geeft dat acceptatie en blijf je niet zitten met hoe en waarom, me dunkt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 18 november 2017 @ 22:28:17 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175162122
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:12 schreef Allures het volgende:

[..]

nee want ik bedoel het verschil tussen emoties af moeten dwingen met een truc of manipulatie of pua meuk en emoties die vanzelf komen om wie je bent

Ja, maar het blijft natuurlijk gewoon internet. Waar iemand online veel leuker kan lijken dan in het echt kan dat ook andersom zijn.

En het is maar een date. Als het daar toch niet blijkt te werken heeft er zich geen ramp voltrokken.
pi_175162240
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:55 schreef Allures het volgende:

[..]

dat ligt er maar net aan of het teleurgestelde kerels met perspectief en een fatsoenlijke houding zijn of zure sukkels die alles buiten zichzelf plaatsen en om zich heen gaan trappen omdat het maar niet wil lukken
En dat bepaal jij natuurlijk *O*
pi_175166889
Jeej, eindelijk weer eens een dame die mij verandert in een klein zenuwachtig jongetje. *O*

Zal je zien, als het echt uitmaakt kloot ik het zelf op omdat ik op een spastisch meisje in een ingeoliede ballenbak lijk. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2017 10:02:00 ]
pi_175167510
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 10:01 schreef Stratotanker het volgende:
Jeej, eindelijk weer eens een dame die mij verandert in een klein zenuwachtig jongetje. *O*

Zal je zien, als het echt uitmaakt kloot ik het zelf op omdat ik op een spastisch meisje in een ingeoliede ballenbak lijk. :')
Kabeng, een bonk zelfvertrouwen! Woest aantrekkelijk.
  zondag 19 november 2017 @ 16:25:52 #142
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175174475
Deze middag weer een date gehad. Maar nee dat gaat m niet worden.

Heb heel sterk de indruk dat die vrouw er nog niet achter is dat ze niet op mannen valt...

Maar even gaan dokteren op een berichtje dat zo vriendelijk mogelijk overbrengt dat ik dr niet warm van werd.

[ Bericht 13% gewijzigd door Hexagon op 19-11-2017 16:40:11 ]
pi_175175342
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:25 schreef Hexagon het volgende:
Deze middag weer een date gehad. Maar nee dat gaat m niet worden.

Heb heel sterk de indruk dat die vrouw er nog niet achter is dat ze niet op mannen valt...

Maar even gaan dokteren op een berichtje dat zo vriendelijk mogelijk overbrengt dat ik dr niet warm van werd.
Hoe kom je daar achter dan? +- 40 met kort pittig kapsel of wat?
  zondag 19 november 2017 @ 17:04:20 #144
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175175424
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:25 schreef Hexagon het volgende:
Deze middag weer een date gehad. Maar nee dat gaat m niet worden.

Heb heel sterk de indruk dat die vrouw er nog niet achter is dat ze niet op mannen valt...

Maar even gaan dokteren op een berichtje dat zo vriendelijk mogelijk overbrengt dat ik dr niet warm van werd.
Vriendelijk Appje dat je de klik niet zo voelt en haar verder veel succes wensen. Zoiets.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 19 november 2017 @ 17:04:57 #145
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175175430
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoe kom je daar achter dan? +- 40 met kort pittig kapsel of wat?
Wat heeft de leeftijd te maken met het vallen op mannen of vrouwen?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 19 november 2017 @ 17:25:36 #146
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175175731
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoe kom je daar achter dan? +- 40 met kort pittig kapsel of wat?
Haha nee, op de foto zag ze er wel oké uit, anders had ik haar ook niet op date gevraagd natuurlijk

Maar de hele manier van praten en bewegen. Daar was gewoon niets vrouwelijks aan. Tel daarbij op wat andere dingen zoals een typisch mannenberoep en dat ze nooit een serieuze relatie heeft gehad op haar 33e.

Dat geeft me het sterke vermoeden dat ze in de kast zit zonder het zelf te weten.
pi_175175826
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat heeft de leeftijd te maken met het vallen op mannen of vrouwen?
Helemaal niets, sla niet zo op tilt.
pi_175175839
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Haha nee, op de foto zag ze er wel oké uit, anders had ik haar ook niet op date gevraagd natuurlijk

Maar de hele manier van praten en bewegen. Daar was gewoon niets vrouwelijks aan. Tel daarbij op wat andere dingen zoals een typisch mannenberoep en dat ze nooit een serieuze relatie heeft gehad op haar 33e.

Dat geeft me het sterke vermoeden dat ze in de kast zit zonder het zelf te weten.
Dat is inderdaad wel begrijpelijk dan ja.

Heb je al iets gestuurd aan haar?

Jammer joh, op naar de volgende.
  zondag 19 november 2017 @ 17:35:57 #149
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175175865
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Helemaal niets, sla niet zo op tilt.
Huh? Ik stel een vraag. Beetje overdreven te zeggen dat ik op tilt sla :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 19 november 2017 @ 17:41:25 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175175971
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel begrijpelijk dan ja.

Heb je al iets gestuurd aan haar?

Jammer joh, op naar de volgende.
Ach het was een gezellige date. Ze had wel toffe verhalen.
pi_175178911
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat een k## wijf zeg.

OT: Mijn date had netjes aangegeven dat ze naast mij nog andere mannen aan het daten was. En helaas was een van de anderen leuker dan ik. Ze wilde het perse persoonlijk vertellen en dat waardeer ik zeer, heb ik haar ook verteld, dus zo kan het ook ^O^
Standbeeld!
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175179025
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, want zoals gewoonlijk trek je mijn reactie door tot in het extreme. Net zoals iedereen die meteen in de verdediging schiet.

Ze had of niet op een datingsite moeten gaan staan, of meteen aangeven hoe de vork in de steel zit. Niet eerst 1,5 week appen en dan ineens zeggen, ik durf niet.. Zonde van elkaars tijd. Dat wil ik alleen maar zeggen.
Sommige mensen zitten ook gewoon puur op datingsites uit tijdverdrijf. Kwalijk maar ergens begrijpelijk. Ik heb daar ooit 1x de fout op gemaakt om maanden met iemand te praten bijna elke dag en na een tijdje kwam ze met ja maar ik wil toch met niemand afspreken eigenlijk want ik durf niet. Boos worden kan je doen maar daar schiet je niks mee op.

Dus ik heb het zo gelaten. We praten af en toe nog eens. Iemand kan ook gewoon oprechte motieven hebben of het even niet weten. Het niet weten is niet erg, er niet naar handelen veel erger.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175179529
Ik: zin om komende week ff ergens wat te gaan drinken?
Zij: ja, lijkt me leuk. Werd ook weleens tijd hè.

_O-
  zondag 19 november 2017 @ 21:47:51 #154
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175182638
Ook wat. Stuurt een dame op pepper waar ik contact mee had mij een berichtje . En voor ik het kon lezen pleurt ze dr profiel van die site af waardoor berichten ook weg zijn. Gelukkig was mijn enthousiasm over dr ook maar zozo.

Maar nu ga ik nooit weten wat er in dat laatste bericht stond, :')
  maandag 20 november 2017 @ 05:47:45 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_175187136
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat is je doel dan? Ze geeft een prima reden niet te willen daten.
dan is een datingsite niet de place to be
  maandag 20 november 2017 @ 06:41:38 #156
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175187229
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 05:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

dan is een datingsite niet de place to be
Beetje hetzelfde als je naar de bieb gaat en niet van lezen houdt, inderdaad.

Ik bagatelliseer metoo niet hoor, maar op een oppervlakkig medium als Tinder zitten met al die geile mannen is misschien niet het beste idee. Zeker niet als je er zo gevoelig voor bent.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175187691
Alleen zou dit zomaar wat complexer kunnen zijn dan van jezelf meteen ook weten dat het je toch niet gaat lukken over die drempel te stappen

Ik gok niet dat ze er op ging met het doel zeker niet af te spreken
Misschien was dat een inschattingsfout van haar kant maar om zo moeilijk te doen over iets wat voor haar veel moeilijker is laat je nou niet echt van je beste kant zien
pi_175187758
- Doe eens niet. -

[ Bericht 97% gewijzigd door Samzz op 20-11-2017 08:34:10 ]
  maandag 20 november 2017 @ 08:33:21 #159
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175187885
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 05:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

dan is een datingsite niet de place to be
Misschien wilde ze het proberen maar durfde toch niet. Zou kunnen toch?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 20 november 2017 @ 09:49:19 #160
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175189121
Misschien hoeven we t hier niet te hebben over misschien een vrouw die misschien redenen heeft om misschien niet te daten
  maandag 20 november 2017 @ 11:08:51 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_175190763
Ja leuk laten we speculeren over hoe en waarom en uiteindelijk die zelfde vrouw volledig af te branden om ons goed te voelen! De bitch!

Maar inderdaad, misschien ook helemaal niet en gewoon door tot de orde van het date.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 20 november 2017 @ 14:51:28 #162
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175195538
Heeft overigens niks met fatsoen te maken. Waarom überhaupt waarde hechten aan oppervlakkig Tinder contact. Ze is bang en/of wil niet. Move on. Wel typisch dat sommigen nu opeens wel de brave Hendrik of Hendrikin gaan uithangen :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175195590
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 10:45 schreef DW457 het volgende:

[..]

Kabeng, een bonk zelfvertrouwen! Woest aantrekkelijk.
Ja I know, maar als het echt uitmaakt krijg ook ik klapknieen hoor. Ghehe.
  maandag 20 november 2017 @ 15:25:44 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_175196199
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2017 14:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Heeft overigens niks met fatsoen te maken. Waarom überhaupt waarde hechten aan oppervlakkig Tinder contact. Ze is bang en/of wil niet. Move on. Wel typisch dat sommigen nu opeens wel de brave Hendrik of Hendrikin gaan uithangen :')
Beter nog, waarom het hele date zo extreem serieus nemen? Ipv zeuren, piepen en huilie huilie over tijd verdoen, enz enz enz. Sta er gewoon luchtig in. Kapt ze je af? Next, geen leuke date? Next enz. En ondertussen door geen met je leven ipv zoveel waarde hechten of in sommige gevallen de extreme hoop op een partner vinden qua date.

Date / relatie is een aanvulling en geen opvulling of wonder middel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_175236091
Zou morgen 2e date hebben met Paiq date maar gaat niet door. Nog geen alternatieve datum gehoord maar ze blaast mij eerlijk gezegd ook niet omver. Heb haar op Whatsapp maar ben er niet veel mee bezig, itt dames die mij wel omver blazen met hun aanwezigheid.

Vandaag een heerlijk zweverige dame als Paiqmatch erbij gehad die na 30 minuten mij blokkeerde omdat ik zei dat ik haar geen foto reactie zou hebben gestuurd als ze 200 km of verder weg zou wonen. Daarmee concludeerde ze dat ik niet openminded was en we dus geen match konden vormen. Ook heerlijk openminded van haar om dit meteen te concluderen. Maar inderdaad, zulke moeilijk doeners zijn geen match, mis je niets aan. Voor degene die haar wel willen: ze heeft een hond en draagt een hoedje. Succes!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 22 november 2017 @ 11:22:06 #166
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_175236252
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:10 schreef Godshand het volgende:
Zou morgen 2e date hebben met Paiq date maar gaat niet door. Nog geen alternatieve datum gehoord maar ze blaast mij eerlijk gezegd ook niet omver. Heb haar op Whatsapp maar ben er niet veel mee bezig, itt dames die mij wel omver blazen met hun aanwezigheid.

Vandaag een heerlijk zweverige dame als Paiqmatch erbij gehad die na 30 minuten mij blokkeerde omdat ik zei dat ik haar geen foto reactie zou hebben gestuurd als ze 200 km of verder weg zou wonen. Daarmee concludeerde ze dat ik niet openminded was en we dus geen match konden vormen. Ook heerlijk openminded van haar om dit meteen te concluderen. Maar inderdaad, zulke moeilijk doeners zijn geen match, mis je niets aan. Voor degene die haar wel willen: ze heeft een hond en draagt een hoedje. Succes!
De vraag is:

Droeg de hond de hoed?
pi_175236445
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:22 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

De vraag is:

Droeg de hond de hoed?
Oh je was al aan het zoeken? Het antwoord is nee, de dame wel.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 23 november 2017 @ 00:06:55 #168
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175251535
Ok, date gehad. Net thuis. Eeeiiiindeljjk weer es iemand waarbij ik bij de eerste blik dacht: jah!

En nu nog steeds...

Paar praktische nadeeltjes ( ze woont in t buitenland) maar goed.
  donderdag 23 november 2017 @ 00:20:27 #169
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_175251627
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ok, date gehad. Net thuis. Eeeiiiindeljjk weer es iemand waarbij ik bij de eerste blik dacht: jah!

En nu nog steeds...

Paar praktische nadeeltjes ( ze woont in t buitenland) maar goed.
Stewardess?
  donderdag 23 november 2017 @ 07:04:28 #170
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175252541
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ok, date gehad. Net thuis. Eeeiiiindeljjk weer es iemand waarbij ik bij de eerste blik dacht: jah!

En nu nog steeds...

Paar praktische nadeeltjes ( ze woont in t buitenland) maar goed.
Friesland?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 23 november 2017 @ 21:49:44 #171
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175268409
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2017 07:04 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Friesland?
Nee België
pi_175268609
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:49 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee België
Ow da's dichtbij... dus als het niks wordt.... :9 O-)
pi_175268625
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow da's dichtbij... dus als het niks wordt.... :9 O-)
Ben jij er voor de kruimels ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175268635
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ben jij er voor de kruimels ;)
Moet toch wat he ;(
  donderdag 23 november 2017 @ 22:12:35 #175
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175268920
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow da's dichtbij... dus als het niks wordt.... :9 O-)
nah eerder Luxemburg/Duitsland
Kan wel wat Bredaasen doorspelen though
pi_175268944
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:12 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nah eerder Luxemburg/Duitsland
Kan wel wat Bredaasen doorspelen though
Oeh :9
  vrijdag 24 november 2017 @ 00:36:16 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175271622
Vandaag zowaar uitgevraagd door iemand irl :o
Gezellig jongen maar niet mijn type, dus afgewezen. Maar was wel eens leuk :)
pi_175271979
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ok, date gehad. Net thuis. Eeeiiiindeljjk weer es iemand waarbij ik bij de eerste blik dacht: jah!

En nu nog steeds...

Paar praktische nadeeltjes ( ze woont in t buitenland) maar goed.
Komt er een vervolg?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175273430
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ben jij er voor de kruimels ;)




Morgenochtend/middag een (vervolg)date. Wandelen op de pier bij Scheveningen, reuzenrad, warme choco, lunch. Haar idee en op haar initiatief dus ik ben benieuwd :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 24 november 2017 @ 09:16:11 #180
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175274165
Ook een leuke. Van die vrouwen die meteen op de blokkeer knop rammen als je een verder doodnormaal bericht stuurt.

Alsof je ze in de kroeg aanspreekt en ze meteen je oog dicht slaan. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 24-11-2017 10:04:50 ]
  vrijdag 24 november 2017 @ 09:23:41 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175274270
Wat schreef je dan? Benieuwd wel :D

En klinkt als prima dateplannen LuNaTic!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 24 november 2017 @ 09:27:08 #182
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175274344
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 01:31 schreef W00fer het volgende:

[..]

Komt er een vervolg?
jazeker; tijdens de date al afgesproken.
Zondag daarheen.

Overigens is ze morgen heel toevallig hier in de stad met een vriendin, waarbij die vriendin erop stond dat ik even langskwam en me aan haar voorstelde. Denk dat dat geen goed idee is...
pi_175274847
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:16 schreef Hexagon het volgende:
Ook een leuke. Van die vrouwen die meteen op de blokkeer knop rammen als je een verder doodnormaal bericht stuurt.

Alsof je ze in de kroeg aanspreek en ze meteen je oog dicht slaan. :')
Beter dat je er dan meteen vanaf bent. Minstens net zo erg als wel online zijn, maar niet reageren ;).

Dan ben ik er liever meteen vanaf :W

Edit: Neen, niet voorstellen aan vriendin, dat kan later altijd nog. Kans is groot dat ze beïnvloed wordt en is het klaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2017 09:51:06 ]
  vrijdag 24 november 2017 @ 09:55:14 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175274966
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Beter dat je er dan meteen vanaf bent. Minstens net zo erg als wel online zijn, maar niet reageren ;).

Dan ben ik er liever meteen vanaf :W

Edit: Neen, niet voorstellen aan vriendin, dat kan later altijd nog. Kans is groot dat ze beïnvloed wordt en is het klaar.
Lijkt mij vooral gewoon gek om voor te stellen na één enkele date. Maar jouw laatste zin slaat nergens op.
Wat een krampachtige angst joh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 24 november 2017 @ 10:17:09 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175275405
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Beter dat je er dan meteen vanaf bent. Minstens net zo erg als wel online zijn, maar niet reageren ;).

Dat niet reageren vin dik niet zo erg. Aan een geen interesse bericht heb ik ook geen reet dus dan kan ik net zo goed niets horen.
pi_175275560
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Lijkt mij vooral gewoon gek om voor te stellen na één enkele date. Maar jouw laatste zin slaat nergens op.
Wat een krampachtige angst joh
Haha, valt wel mee hoor. Maar na 1 date is wel erg snel, vind je zelf ook niet?

Dat je dat na date 3 of 4 doet prima.

Als ik iemand net ken dan ga echt niet meteen al mijn vrienden langs 8)7
  vrijdag 24 november 2017 @ 10:27:33 #187
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175275598
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Lijkt mij vooral gewoon gek om voor te stellen na één enkele date. Maar jouw laatste zin slaat nergens op.
Wat een krampachtige angst joh
Speelt natuurlijk mee dat ze toevallig in mijn stad zijn ipv zo ver weg waar ze wonen.
  vrijdag 24 november 2017 @ 10:27:48 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175275604
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, valt wel mee hoor. Maar na 1 date is wel erg snel, vind je zelf ook niet?

Dat je dat na date 3 of 4 doet prima.

Als ik iemand net ken dan ga echt niet meteen al mijn vrienden langs 8)7
Ja mee eens hoor :Y
Zou ik ook niet doen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 24 november 2017 @ 10:28:34 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175275623
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:27 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Speelt natuurlijk mee dat ze toevallig in mijn stad zijn ipv zo ver weg waar ze wonen.
Jawel,maar toch ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 24 november 2017 @ 23:42:49 #190
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175290883
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Jawel,maar toch ;)
ga t toch doen 🤔
  zaterdag 25 november 2017 @ 09:21:57 #191
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175294569
Doen jullie nog wel eens een nieuwe poging als een vrouw op een datingsite niet reageert?

Ik normaal nooit. Maar nu is er een waarbij ik het toch wel heel jammer vind. Het is tegen al mijn gevoel voor schaamte in maar op een of andere manier blijf ik het overwegen.
  zaterdag 25 november 2017 @ 09:35:18 #192
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_175294739
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:21 schreef Hexagon het volgende:
Doen jullie nog wel eens een nieuwe poging als een vrouw op een datingsite niet reageert?

Ik normaal nooit. Maar nu is er een waarbij ik het toch wel heel jammer vind. Het is tegen al mijn gevoel voor schaamte in maar op een of andere manier blijf ik het overwegen.
Heeft ze helemaal niet gereageerd of reageerde ze na een gesprek ineens niet meer?
  zaterdag 25 november 2017 @ 09:38:40 #193
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175294764
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:35 schreef Name_it het volgende:

[..]

Heeft ze helemaal niet gereageerd of reageerde ze na een gesprek ineens niet meer?
Helemaal niet
pi_175294915
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Helemaal niet
Ligt er een beetje aan. Als het gesprek natuurlijk doodgelopen is, maar daarvoor wel goed liep... Waarom niet? Mijn gesprekken lopen soms dood omdat ik andere dingen aan het doen ben / even niks te melden heb / even geen tijd voor date / you name it.... Dat betekent niet per se dat ik geen zin heb om met iemand te praten of iemand te ontmoeten. Kan aan heel veel dingen liggen.

Als het gesprek niet echt vibete zou ik er geen moeite voor doen. We moeten elkaar natuurlijk wel wat te melden hebben. Maar goed, denk dat je in dat geval het gesprek ook niet zou willen voortzetten 😉
pi_175294921
Als iemand helemaal niet gereageerd heeft zou ik dat trouwens opvatten als geen interesse. Maar het enige dat in de weg staat is denk ik je ego. Dus je kan het altijd proberen. 😉
pi_175295387
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:21 schreef Hexagon het volgende:
Doen jullie nog wel eens een nieuwe poging als een vrouw op een datingsite niet reageert?

Ik normaal nooit. Maar nu is er een waarbij ik het toch wel heel jammer vind. Het is tegen al mijn gevoel voor schaamte in maar op een of andere manier blijf ik het overwegen.
Nee. Niet doen. Nopenopenope.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175295849
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Helemaal niet
hoe is het dan gegaan met die sprankelende vrouw waarmee je naar de Glow bent gegaan? Je klonk wel best enthousiast toen je dat vertelde dat je die afspraak had staan. Was dat toch niet zo leuk geweest?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 25 november 2017 @ 11:02:46 #198
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175295865
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 11:01 schreef Prisha het volgende:

[..]

hoe is het dan gegaan met die sprankelende vrouw waarmee je naar de Glow bent gegaan? Je klonk wel best enthousiast toen je dat vertelde dat je die afspraak had staan. Was dat toch niet zo leuk dan?
Nee is toch niks geworden helaas. Erg jammer wel.
pi_175295937
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 11:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee is toch niks geworden helaas. Erg jammer wel.
owj...jammer idd, het klonk veelbelovend.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175296334
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:21 schreef Hexagon het volgende:
Doen jullie nog wel eens een nieuwe poging als een vrouw op een datingsite niet reageert?

Ik normaal nooit. Maar nu is er een waarbij ik het toch wel heel jammer vind. Het is tegen al mijn gevoel voor schaamte in maar op een of andere manier blijf ik het overwegen.
Tijd om je schaamte te overwinnen dan. Ga ervoor, straks laat je een diamantje glippen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2017 11:36:35 ]
pi_175298549
Mijn date zegde last minute af vanochtend, 3 kwartier voor ik wilde vertrekken. Of nouja zegde het af, ze bracht het als een ‘onvoorzienbaar probleem’ vanwege iets wat verplaatst was van haar opleiding waardoor ze in tijdsnood kwam met haar opdracht.

‘Moreel dilemma’ natuurlijk want ze ‘had echt zin om me te zien.’ Dus wat te doen he.

Ik bracht het maar dat ze dat toch echt zelf moest bepalen. En dat ‘geen tijd’ in bíjna alle gevallen ‘geen prioriteit’ betekent. En dat het aan haar was om te bepalen wat prioriteit heeft. Nouja, haar opleiding dus.

Waarbij het waarschijnlijk langs haar heen ging dat ik daarmee vooral bedoelde of onze date dan prioriteit heeft boven andere dingen die ze verder nog gepland had dit weekend. Dus dat vond ik wel veelzeggend.

Ze vroeg wel hoe ik dan volgend weekend zat maar daar heb ik een beetje overheen gepraat, ik weet eigenlijk niet of ik er nog wel mee door wil gaan zo.

Edit: klinkt allemaal wat dramatischer dan ik bedoel merk ik als ik het zo teruglees :P ik weet dat ze niks verplicht is en dat het overmacht kan zijn (is wel al de tweede keer zo). Kan zijn dat ik het nog wel verzet maar op deze manier ga ik wel weer gewoon mn opties open houden.

[ Bericht 15% gewijzigd door LuNaTiC op 25-11-2017 13:55:11 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175298623
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:48 schreef LuNaTiC het volgende:
Mijn date zegde last minute af vanochtend, 3 kwartier voor ik wilde vertrekken. Of nouja zegde het af, ze bracht het als een ‘onvoorzienbaar probleem’ vanwege iets wat verplaatst was van haar opleiding waardoor ze in tijdsnood kwam met haar opdracht.

‘Moreel dilemma’ natuurlijk want ze ‘had echt zin om me te zien.’ Dus wat te doen he.

Ik bracht het maar dat ze dat toch echt zelf moest bepalen. En dat ‘geen tijd’ in bíjna alle gevallen ‘geen prioriteit’ betekent. En dat het aan haar was om te bepalen wat prioriteit heeft. Nouja, haar opleiding dus.

Waarbij het waarschijnlijk langs haar heen ging dat ik daarmee vooral bedoelde of onze date dan prioriteit heeft boven andere dingen die ze verder nog gepland had dit weekend. Dus dat vond ik wel veelzeggend.

Ze vroeg wel hoe ik dan volgend weekend zat maar daar heb ik een beetje overheen gepraat, ik weet eigenlijk niet of ik er nog wel mee door wil gaan zo.
Hoe vaak hebben jullie elkaar al gezien? :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175298659
Zie mn edit ;) had er ook al mee te maken dat ik al eerder twijfelde, dan helpt dit niet :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175298722
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:48 schreef LuNaTiC het volgende:
Mijn date zegde last minute af vanochtend, 3 kwartier voor ik wilde vertrekken. Of nouja zegde het af, ze bracht het als een ‘onvoorzienbaar probleem’ vanwege iets wat verplaatst was van haar opleiding waardoor ze in tijdsnood kwam met haar opdracht.

‘Moreel dilemma’ natuurlijk want ze ‘had echt zin om me te zien.’ Dus wat te doen he.

Ik bracht het maar dat ze dat toch echt zelf moest bepalen. En dat ‘geen tijd’ in bíjna alle gevallen ‘geen prioriteit’ betekent. En dat het aan haar was om te bepalen wat prioriteit heeft. Nouja, haar opleiding dus.

Waarbij het waarschijnlijk langs haar heen ging dat ik daarmee vooral bedoelde of onze date dan prioriteit heeft boven andere dingen die ze verder nog gepland had dit weekend. Dus dat vond ik wel veelzeggend.

Ze vroeg wel hoe ik dan volgend weekend zat maar daar heb ik een beetje overheen gepraat, ik weet eigenlijk niet of ik er nog wel mee door wil gaan zo.

Ik lees hier wat mij betreft vooral persoonlijke frustratie. Laat gaan man. Ze zit in een dilemma en vervolgens ga jij daar passief nog even een probleem van maken. Zelfs terwijl ze notabene meteen een nieuwe afspraak wil maken. Treurlipjes zijn toch wel zo onaantrekkelijk. Til er niet zo zwaar aan. Prioriteit claim je niet, dat wordt gegund.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2017 14:00:14 ]
pi_175300219
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:48 schreef LuNaTiC het volgende:
Edit: klinkt allemaal wat dramatischer dan ik bedoel merk ik als ik het zo teruglees :P ik weet dat ze niks verplicht is en dat het overmacht kan zijn (is wel al de tweede keer zo). Kan zijn dat ik het nog wel verzet maar op deze manier ga ik wel weer gewoon mn opties open houden.
Niet om te pushen, maar als er meerdere malen iets tussenkomt dan heeft ze inderdaad andere prioriteiten.

Heb zelf ook iemand gehad die dat deed, andere dingen waren altijd belangrijker. Op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee hoor.

Je had bijvoorbeeld juist letterlijk kunnen vragen of ze evt zondag kon. Dat ze de vraag stelt of je volgende week kan is dan wél positief. Aan jou de vraag of je dat wil. Succes met je keuze maken ;)
pi_175300801
Ook ik meld me maar eens. Ik ben niet op zoek, maar nu ik single ben, ben ik wel erg benieuwd naar de wereld van het digidaten. Ik ben er zelf een tikkie sceptisch over, maar wie weet verrast het me. Ik hou jullie op de hoogte.
  zaterdag 25 november 2017 @ 17:00:14 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175301903
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 11:36 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Tijd om je schaamte te overwinnen dan. Ga ervoor, straks laat je een diamantje glippen.
Ja, de angst om als griezel/opdringerig figuur over te komen is inderdaad wel mijn grootste versierhandicap. :@
pi_175302919
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja, de angst om als griezel/opdringerig figuur over te komen is inderdaad wel mijn grootste versierhandicap. :@
Ach, de ene persoon verwacht juist dat je iets meer erachteraan zit, de ander ervaart het als opdringerig (er zijn grenzen uiteraard, nee heb je, ja kun je krijgen).

Als je niet assertief genoeg bent, en een ander doet dat wel, dan is ze er vandoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2017 18:00:30 ]
pi_175302958
Afgelopen woensdag nog een date gehad, weer via Tinder geregeld. Eigenlijk hetzelfde verhaal als de vorige dates; gezellig, maar te weinig een echte klik. Het is voor mij blijkbaar zo goed als onmogelijk om met iemand een wederzijdse klik te krijgen. :')
pi_175303451
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja, de angst om als griezel/opdringerig figuur over te komen is inderdaad wel mijn grootste versierhandicap. :@
Al doende leert men. Je weet pas dat je het verkloot als zij dat laat weten. En zelfs dan kan je het herstellen, je hebt immers contact. Ga ervoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2017 18:36:50 ]
  zondag 26 november 2017 @ 08:07:31 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_175312170
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:55 schreef DW457 het volgende:
Ook ik meld me maar eens. Ik ben niet op zoek, maar nu ik single ben, ben ik wel erg benieuwd naar de wereld van het digidaten. Ik ben er zelf een tikkie sceptisch over, maar wie weet verrast het me. Ik hou jullie op de hoogte.
Tja ik ken mensen die een hele verzameling freaks er aan over gehouden hebben. Andere zijn gegrouwd met hun internet date. Dat kan dus alle kanten op.

Ik heb er een leuke vriendin aan over gehouden en na onze eerste dochter samen is dochter nummer 2 op komst.

Ik zeg altijd maar zo, wat heb je te verliezen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 26 november 2017 @ 11:17:06 #212
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_175313896
ook maar weer eens hier melden.
Inmiddels een jaar actief op Tinder en Paiq. Bij de eerste nog steeds 0 matches.
Bij die tweede wel wat contacten opgedaan, maar gesprekken vallen meestal na paar regels chatten dood.
Net efkes anges
  zondag 26 november 2017 @ 11:25:31 #213
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175314059
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 11:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
ook maar weer eens hier melden.
Inmiddels een jaar actief op Tinder en Paiq. Bij de eerste nog steeds 0 matches.
Bij die tweede wel wat contacten opgedaan, maar gesprekken vallen meestal na paar regels chatten dood.
Hoe komt dat? Moet toch aan je manier van chatten liggen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 26 november 2017 @ 11:27:56 #214
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_175314102
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 11:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hoe komt dat? Moet toch aan je manier van chatten liggen.
tsja lijkt erop. Vaak van hoi. leuk dat je me toevoegt. meestal vraag van haar (of mijn kant) of je al lang actief bent op de site. En dan houdt het vaak op.
Of je wordt geblokkeerd.
Net efkes anges
pi_175314140
Die is ook wel heel saai en krijg je 120000x keer
  zondag 26 november 2017 @ 11:33:02 #216
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_175314206
Tijd terug op een feestje in de kroeg komt een jongen binnen die ik ken.
Had die avond een afspraak met een meid die hij op datingsite had leren kennen.
Gelijk toen ze binnenkwam zag ik: met jou heb ik ook gechat/ Wel beetje awkward, aangezien ze me van een op ander moment blokkeerde,
Net efkes anges
pi_175318532
Nou had haar eens gevraagd wat er mis is met je game.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 26 november 2017 @ 16:12:26 #218
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_175320492
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee. Niet doen. Nopenopenope.
Als ze helemaal niet reageert, dan zou ik het ook niet doen nee..
  zondag 26 november 2017 @ 17:12:12 #219
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175321618
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:48 schreef LuNaTiC het volgende:
Mijn date zegde last minute af vanochtend, 3 kwartier voor ik wilde vertrekken. Of nouja zegde het af, ze bracht het als een ‘onvoorzienbaar probleem’ vanwege iets wat verplaatst was van haar opleiding waardoor ze in tijdsnood kwam met haar opdracht.

‘Moreel dilemma’ natuurlijk want ze ‘had echt zin om me te zien.’ Dus wat te doen he.

Ik bracht het maar dat ze dat toch echt zelf moest bepalen. En dat ‘geen tijd’ in bíjna alle gevallen ‘geen prioriteit’ betekent. En dat het aan haar was om te bepalen wat prioriteit heeft. Nouja, haar opleiding dus.

Waarbij het waarschijnlijk langs haar heen ging dat ik daarmee vooral bedoelde of onze date dan prioriteit heeft boven andere dingen die ze verder nog gepland had dit weekend. Dus dat vond ik wel veelzeggend.

Ze vroeg wel hoe ik dan volgend weekend zat maar daar heb ik een beetje overheen gepraat, ik weet eigenlijk niet of ik er nog wel mee door wil gaan zo.

Edit: klinkt allemaal wat dramatischer dan ik bedoel merk ik als ik het zo teruglees :P ik weet dat ze niks verplicht is en dat het overmacht kan zijn (is wel al de tweede keer zo). Kan zijn dat ik het nog wel verzet maar op deze manier ga ik wel weer gewoon mn opties open houden.
Dat is kut. ik zou gister ook een date hebben, maar die zei een paar uur van tevoren ook af.
  zondag 26 november 2017 @ 21:34:46 #220
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_175327226
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:48 schreef LuNaTiC het volgende:
Mijn date zegde last minute af vanochtend, 3 kwartier voor ik wilde vertrekken. Of nouja zegde het af, ze bracht het als een ‘onvoorzienbaar probleem’ vanwege iets wat verplaatst was van haar opleiding waardoor ze in tijdsnood kwam met haar opdracht.

‘Moreel dilemma’ natuurlijk want ze ‘had echt zin om me te zien.’ Dus wat te doen he.

Ik bracht het maar dat ze dat toch echt zelf moest bepalen. En dat ‘geen tijd’ in bíjna alle gevallen ‘geen prioriteit’ betekent. En dat het aan haar was om te bepalen wat prioriteit heeft. Nouja, haar opleiding dus.

Waarbij het waarschijnlijk langs haar heen ging dat ik daarmee vooral bedoelde of onze date dan prioriteit heeft boven andere dingen die ze verder nog gepland had dit weekend. Dus dat vond ik wel veelzeggend.

Ze vroeg wel hoe ik dan volgend weekend zat maar daar heb ik een beetje overheen gepraat, ik weet eigenlijk niet of ik er nog wel mee door wil gaan zo.

Edit: klinkt allemaal wat dramatischer dan ik bedoel merk ik als ik het zo teruglees :P ik weet dat ze niks verplicht is en dat het overmacht kan zijn (is wel al de tweede keer zo). Kan zijn dat ik het nog wel verzet maar op deze manier ga ik wel weer gewoon mn opties open houden.
oh nou daar zou ik al geen zin neer in hebben
  maandag 27 november 2017 @ 10:07:39 #221
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175333792
Zou volgend weekend met haar plannen en 3 minuten vooraf cancellen. Je was vergeten dat t schaatsen korte baan was en je dit wel graag wilde zien. Kijken of ze dat wel tof vindt.
  maandag 27 november 2017 @ 10:11:49 #222
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175333857
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 10:07 schreef BeamofLight het volgende:
Zou volgend weekend met haar plannen en 3 minuten vooraf cancellen. Je was vergeten dat t schaatsen korte baan was en je dit wel graag wilde zien. Kijken of ze dat wel tof vindt.
Heel volwassen..

Ze kwam gelijk met het voorstel om de date eventueel volgende week te houden, dus dat is netjes vanuit haar kant.

Echter, als jij nu al je twijfels hebt zal het hoogstwaarschijnlijk op niets uitlopen. Maar wat heb je te verliezen? Volgende week kan je gewoon met haar op date gaan zonder verwachtingen en kijken waar het op uitloopt. In het ergste geval ben je een ervaring rijker.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  maandag 27 november 2017 @ 10:25:59 #223
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175334071
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 10:11 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Heel volwassen..

Ze kwam gelijk met het voorstel om de date eventueel volgende week te houden, dus dat is netjes vanuit haar kant.

Echter, als jij nu al je twijfels hebt zal het hoogstwaarschijnlijk op niets uitlopen. Maar wat heb je te verliezen? Volgende week kan je gewoon met haar op date gaan zonder verwachtingen en kijken waar het op uitloopt. In het ergste geval ben je een ervaring rijker.
wat heb je te verliezen/ervaring rijker haha

Als dat het doel moet zijn...
  maandag 27 november 2017 @ 10:58:46 #224
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175334678
Als ze zelf voorstelt om opnieuw te daten kun je er gewoon vanuit gaan dat het oprecht is. Dan zou ik niet moeilijk gaan doen.
pi_175334740
bedankt voor alle meningen en tips. Het was idd een stukje persoonlijke 'frustratie' (groot woord, was gewoon even van me af aan het schrijven, uit lichte teleurstelling).

Laat het wel even afhangen van hoe deze week het contact verloopt. Rest van het weekend niets meer van d'r gehoord, dus als ze graag alsnog wil, dan zal ze zelf wel aankloppen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 27 november 2017 @ 11:14:17 #226
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175334951
Maar wat is nou precies het probleem? Het lijkt me een valide reden om het te verzetten en ze stelt zich constructief en meedenkend op.
pi_175335435
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 11:14 schreef Hexagon het volgende:
Maar wat is nou precies het probleem? Het lijkt me een valide reden om het te verzetten en ze stelt zich constructief en meedenkend op.
Tja, opzich heb je gelijk en ik hoop dat ze komend weekend op date gaat met hem, hebben wij ook weer iets leuks te lezen :).

Maar, de ervaring leert als dat mensen eenmaal beginnen met afzeggen, dat de kans groot is dat het nog een keer gebeurd, al hoop ik niet dat zij zo is ;).
  maandag 27 november 2017 @ 11:46:35 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175335567
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 11:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tja, opzich heb je gelijk en ik hoop dat ze komend weekend op date gaat met hem, hebben wij ook weer iets leuks te lezen :).

Maar, de ervaring leert als dat mensen eenmaal beginnen met afzeggen, dat de kans groot is dat het nog een keer gebeurd, al hoop ik niet dat zij zo is ;).
Ik heb nog nooit meegemaakt dat als een vrouw na afzeggen zich pro-actief opstelt dat de date er nooit meer kwam. Het is pas foute boel wanneer ze zich dan passief gaat opstellen.

Behalve dan met dat gekke mens dat me via de app ging beledigen en daarna toch op date wilde. :')
pi_175335824
Nahja er was al iemand die eerder keihard zei dat prioriteit gegund wordt, en dat is wellicht ook zo. En ik weet dat de meesten vinden dat (nieuwe) dates ook altijd de laagste prio krijgen in de pikorde als het gaat om andere afspraken.

Ik denk dat dat bij mij net iets anders werkt, dat ik er juist wel wat voor over heb om te schuiven met afspraken als ik iemand echt graag wil zien (en of dat nou de 1e, 2e of 10e date is maakt me niet zoveel uit). En juist in de beginfase vind ik het wel handig en prettig om er snel achter te komen of er een klik is, ja of nee. Om nu 2 dates over 5-6 weken heen te moeten spreiden omdat er steeds geschoven moet worden omdat andere dingen prioriteit hebben...

daar spreekt bij mij niet per se de enthousiasme uit die ik graag zou willen zien en daarnaast vraag ik me altijd af wat voor voorbode dat is voor de evt toekomst. Is er wel ruimte in dat drukke leventje dan?

(ik zeg er wel meteen bij dat ik niet weet welke andere afspraken ze had staan dit weekend die wellicht echt niet makkelijk waren af te zeggen... en ja dan ben ik het haasje. So be it. Dus wat dat betreft geen waardeoordeel. Ik zou overigens wél achter mn oren krabben als ik vanavond te horen zou krijgen dat ze gister de hele dag lekker gerelaxt heeft, of dat ze bijv (dat doet ze standaard elke zondag geloof ik) naar de kerk is geweest. Dan zal ik wél iets hebben van, oke, kun je dat dan niet een keertje overslaan zodat we gewoon hadden kunnen gaan zaterdag? ík reserveer immers ook vrije tijd daarvoor, en die vind ik ook wat waard).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 27 november 2017 @ 12:05:08 #230
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175335917
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 12:00 schreef LuNaTiC het volgende:
Om nu 2 dates over 5-6 weken heen te moeten spreiden omdat er steeds geschoven moet worden omdat andere dingen prioriteit hebben...
Inderdaad, met zo'n instelling is de kans erg klein dat er iets moois uitvloeit. Als er echt een klik is zal je na de 1e date al snel een tweede hebben. Sowieso binnen 'n weekje.

Qua prioriteiten kan je natuurlijk niet in iemands hoofd kijken. Eventuele examen deadlines, al geplande verjaardagen en festivals gaan uiteraard voor. Echter ben ik van mening dat je altijd wel 'een uurtje 's avonds' kan afspreken ergens. Kleine moeite.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175336188
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 12:00 schreef LuNaTiC het volgende:
Nahja er was al iemand die eerder keihard zei dat prioriteit gegund wordt, en dat is wellicht ook zo. En ik weet dat de meesten vinden dat (nieuwe) dates ook altijd de laagste prio krijgen in de pikorde als het gaat om andere afspraken.

Ik denk dat dat bij mij net iets anders werkt, dat ik er juist wel wat voor over heb om te schuiven met afspraken als ik iemand echt graag wil zien (en of dat nou de 1e, 2e of 10e date is maakt me niet zoveel uit). En juist in de beginfase vind ik het wel handig en prettig om er snel achter te komen of er een klik is, ja of nee. Om nu 2 dates over 5-6 weken heen te moeten spreiden omdat er steeds geschoven moet worden omdat andere dingen prioriteit hebben...

daar spreekt bij mij niet per se de enthousiasme uit die ik graag zou willen zien en daarnaast vraag ik me altijd af wat voor voorbode dat is voor de evt toekomst. Is er wel ruimte in dat drukke leventje dan?

(ik zeg er wel meteen bij dat ik niet weet welke andere afspraken ze had staan dit weekend die wellicht echt niet makkelijk waren af te zeggen... en ja dan ben ik het haasje. So be it. Dus wat dat betreft geen waardeoordeel. Ik zou overigens wél achter mn oren krabben als ik vanavond te horen zou krijgen dat ze gister de hele dag lekker gerelaxt heeft, of dat ze bijv (dat doet ze standaard elke zondag geloof ik) naar de kerk is geweest. Dan zal ik wél iets hebben van, oke, kun je dat dan niet een keertje overslaan zodat we gewoon hadden kunnen gaan zaterdag? ík reserveer immers ook vrije tijd daarvoor, en die vind ik ook wat waard).
Er is een verschil tussen al afspraken hebben staan en tijd maken voor een date. Je kan voor een ander niet invullen dat ze dan maar tijd moet maken voor je, komt nogal claimerig over..

Tegenwoordig schuif ik niet snel dingen meer op voor een date en al helemaal niet voor een eerste. Klinkt misschien arrogant, maar zo bedoel ik het écht niet.

Niet iedereen is altijd enthousiast mbt daten, dat ligt dan meer bij jou.

En onthoud, niemand is echt druk, als iemand écht wil dan maken ze tijd voor je.

Laatst een date ook, kan pas over 3 weken zei ze, later bleek ook waarom, een andere was interessanter en die had ze wel 3x ontmoet binnen die 3 weken..
  maandag 27 november 2017 @ 12:54:45 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175336650
Jammer, blauwtje gelopen bij een of andere vrouw die ik op een D66-borrel was tegengekomen. Via LinkedIn gevraagd of ze wat wilde drinken. Maar helaas een eerlijk antwoord van nee.

Toch wel een beetje trots dat ik op die manier een date heb geprobeerd te scoren. Heb daar best een weerstand tegen vanwege het risico op awkward momenten. :')
  maandag 27 november 2017 @ 12:56:39 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175336672
Waarom niet gewoon tijdens die borrel gevraagd?
Via LinkedIn is beetje not done toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 27 november 2017 @ 13:06:30 #234
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175336834
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 12:56 schreef Molo het volgende:
Waarom niet gewoon tijdens die borrel gevraagd?
Via LinkedIn is beetje not done toch?
Was niet echt meer in de gelegenheid. Had een flinke tijd met haar gesproken maar ze was er alweer vandoor op een gegeven moment. Dus gisterenavond had ik zoiets van "Fuck ik doe het gewoon"

Not done via LinkedIn? Ik heb wel eens gehoord dat er aardig wat af gedate wordt via die site.
  maandag 27 november 2017 @ 13:10:41 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175336898
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Was niet echt meer in de gelegenheid. Had een flinke tijd met haar gesproken maar ze was er alweer vandoor op een gegeven moment. Dus gisterenavond had ik zoiets van "Fuck ik doe het gewoon"

Not done via LinkedIn? Ik heb wel eens gehoord dat er aardig wat af gedate wordt via die site.
Als ze je leuk had gevonden had ze je wel even gedag gezegd bij de borrel, of andere dingen laten merken dan er ineens vandoor zijn denk ik

En kan hoor, maar ik ken zelf alleen de verhalen dat vrouwen iig er echt niet op zitten te wachten. Zakelijk contact alleen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175336916
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Was niet echt meer in de gelegenheid. Had een flinke tijd met haar gesproken maar ze was er alweer vandoor op een gegeven moment. Dus gisterenavond had ik zoiets van "Fuck ik doe het gewoon"

Not done via LinkedIn? Ik heb wel eens gehoord dat er aardig wat af gedate wordt via die site.
Heb ik ook weleens gedaan én met succes! Nee heb je, ja kun je krijgen. Brutaal heeft de halve wereld enzo :s)
pi_175336917
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 12:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen al afspraken hebben staan en tijd maken voor een date. Je kan voor een ander niet invullen dat ze dan maar tijd moet maken voor je, komt nogal claimerig over..
Dat doe ik ook niet, ik zeg alleen dat ik er net iets anders in zit dan de meesten. Maar ik zeg niet dat dat de norm zou moeten zijn. ;) Daarnaast was het in dit geval natuurlijk dat onze date nu óók gewoon een afspraak was he. (oke kun je natuurlijk beargumenteren 'last in first out', maar je snapt wat ik bedoel).

quote:
Tegenwoordig schuif ik niet snel dingen meer op voor een date en al helemaal niet voor een eerste. Klinkt misschien arrogant, maar zo bedoel ik het écht niet.
Nee weet ik ook wel, voor een eerste date zou ik overigens ook niet hemel en aarde bewegen trouwens. Maar dan kom je ook een beetje op een eerdere discussie uit waarbij ik een voorbeeld gaf dat ik wel een goede vriend voor een avondje zuipen zou afzeggen, als ik er daarmee voor kon zorgen om een date te plannen wat anders misschien weer weken duurt (aangezien ik al meer dan 20 jaar avondjes heb gezopen met die vriend en het makkelijk opnieuw te plannen is).

quote:
Niet iedereen is altijd enthousiast mbt daten, dat ligt dan meer bij jou.

En onthoud, niemand is echt druk, als iemand écht wil dan maken ze tijd voor je.
Met deze laatste zin praat je jezelf dan weer een beetje tegen imo :P Maar dat is wel een beetje de crux, heb ook wel eerder meegemaakt dat de andere kant wel/ook bereid was een beetje te schuiven en flexibel te zijn. Als dat van beide kanten is dan krijg je wel het idee van een wederzijdse intentie en het oprecht leuk vinden om meer af te spreken.

quote:
Laatst een date ook, kan pas over 3 weken zei ze, later bleek ook waarom, een andere was interessanter en die had ze wel 3x ontmoet binnen die 3 weken..
Dat is ruk ja...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 27 november 2017 @ 13:17:28 #238
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175337028
Lunatic, je hebt het er hier al veeeeeeel meer over gehad dan met haar überhaupt gesproken wed ik. Laat gaan.
pi_175337038
Je hebt gelijk, I'm out ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 27 november 2017 @ 13:18:43 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175337048
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 13:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Als ze je leuk had gevonden had ze je wel even gedag gezegd bij de borrel, of andere dingen laten merken dan er ineens vandoor zijn denk ik

En kan hoor, maar ik ken zelf alleen de verhalen dat vrouwen iig er echt niet op zitten te wachten. Zakelijk contact alleen
Tja het was te proberen. En ik vind een afwijzing eigenlijk een beter gevoel dan een eeuwig "wat als" gevoel als ik niks gedaan zou hebben.

Bovendien had ik haar al eens ontmoet. Dan is LinkedIn enkel het platformpje. Vrouwen in het wilde weg aanspreken zou ik ook niet doen.
  maandag 27 november 2017 @ 13:20:03 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175337070
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja het was te proberen. En ik vind een afwijzing eigenlijk een beter gevoel dan een eeuwig "wat als" gevoel als ik niks gedaan zou hebben.

Bovendien had ik haar al eens ontmoet. Dan is LinkedIn enkel het platformpje. Vrouwen in het wilde weg aanspreken zou ik ook niet doen.
Ja dat is waar idd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 27 november 2017 @ 13:33:18 #242
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175337275
Ik gisteren dus die buitenland-date gehad. Afstand viel alleszins mee en t had sowieso wel iets; een keer echt op vreemd terrein.

Volgende keer nog niet vastgezet, blijft door (on)praktische zaken nogal moeilijk plannen allemaal.
  maandag 27 november 2017 @ 14:58:56 #243
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_175339020
Na een paar maanden intensief daten met dezelfde dame, is het nu een beetje doodgebloed. De spanning was er beetje af. Verder nog wel normaal contact, maar ook steeds minder.

Afgelopen weekend Tinder weer eens aangeslingerd, maar ondanks een paar interessant matches, merk ik dat ik eigenlijk geen zin heb in 'het gedoe' van online daten (ook omdat de matches minimaal 20 km uit de buurt zijn).
Misschien toch maar het weer trotseren en vaker naar de kroeg en op de ouderwetse manier een date regelen.
pi_175339417
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:58 schreef escalatie het volgende:
Afgelopen weekend Tinder weer eens aangeslingerd, maar ondanks een paar interessant matches, merk ik dat ik eigenlijk geen zin heb in 'het gedoe' van online daten (ook omdat de matches minimaal 20 km uit de buurt zijn).
Misschien toch maar het weer trotseren en vaker naar de kroeg en op de ouderwetse manier een date regelen.
Mijn matches zijn juist vanaf 20 km :D :@.

Ik kijk tot max 50 km, verder is echt een brug te ver :+
  maandag 27 november 2017 @ 15:42:43 #245
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_175339909
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mijn matches zijn juist vanaf 20 km :D :@.

Ik kijk tot max 50 km, verder is echt een brug te ver :+
Het ligt aan mijn stemming. :D In de lente nog leuk dates gehad op meer dan 100 km afstand. Die meid die ik paar maanden gedate heb, woonde ook 35 km verderop.
Op dit moment gewoon weinig zin om te reizen voor een date. :+
  maandag 27 november 2017 @ 16:24:48 #246
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175340856
Heeft er iemand wel eens betaald voor Tinder en was dit een verbetering t.o.v de gratis versie? Ik krijg soms een "super-like", maar ik kan die persoon dan alleen zien als ik zelf ook de betaalde versie heb.

Als ik het zou aanschaffen betwijfel ik het of het zin heeft, omdat ik denk dat bovenstaande situatie dan weer van toepassing is, alleen zijn de rollen dan omgedraaid.
pi_175341006
Het ging toch om werk of studie? Zou het heel raar vinden als iemand die je niet kent jou daar boven stelt

Ik vind het ook eigenlijk nogal onaardig van je dat het zo zwart wit tegen haar zegt van 'dan ben ik geen prioriteit'
Nee dat ben je niet. Wat natuurlijk logisch is in zo'n situatie maar door het zo te willen horen leg je een enorme bom onder het geheel en zorg je er denk ik alleen maar voor dat ze denkt ja daar ga ik niet aan beginnen als het nu al zo moet
pi_175341026
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:31 schreef Allures het volgende:
Het ging toch om werk of studie? Zou het heel raar vinden als iemand die je niet kent jou daar boven stelt

Ik vind het ook eigenlijk nogal onaardig van je dat het zo zwart wit tegen haar zegt van 'dan ben ik geen prioriteit'
Nee dat ben je niet. Wat natuurlijk logisch is in zo'n situatie maar door het zo te willen horen leg je een enorme bom onder het geheel en zorg je er denk ik alleen maar voor dat ze denkt ja daar ga ik niet aan beginnen als het nu al zo moet
Ik zou ook geen enkele andere reactie dan "Inderdaad!" weten op zo'n stelling :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 27 november 2017 @ 16:36:43 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_175341142
Dan maar niet.
Het gaat om het geheel, kan gebeuren, maar dan wil je daarna niet weer onderaan de prioladder staan. Dan wil graag bevestigd zien dat iemand extra moeite doet om jou niet het idee te geven dat ze laks met je tijd omgaat.

Maar ook hierin passen mensen wel of niet bij elkaar.
pi_175341433
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 16:36 schreef Marrije het volgende:
Dan maar niet.
Het gaat om het geheel, kan gebeuren, maar dan wil je daarna niet weer onderaan de prioladder staan. Dan wil graag bevestigd zien dat iemand extra moeite doet om jou niet het idee te geven dat ze laks met je tijd omgaat.

Maar ook hierin passen mensen wel of niet bij elkaar.
ja mensen verschillen
Ik vind het persoonlijk nogal onzeker over komen als je werk of studie niet eens naast je kunt dulden als prioriteit en daarna meteen gevalideerd moet worden
  maandag 27 november 2017 @ 17:02:38 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175341688
Ik snap ook niet wat nu het probleem is? Een belangrijke studiedeadline is toch gewoon een legitieme reden om een afspraak te willen verzetten. Stel nu dat je een relatie met die meid had gehad en ze moest een avondje samen uit verzetten vanwege hetzelfde, ga je dan ook lopen mekkeren? En ze stelt zich notabene constructief op om het op te lossen. Dan ga je het toch niet verkwanselen met claimerig, manipulatief gedrag?

Je zou een punt hebben als ze zich passief zou gaan opstellen. Maar dat is duidelijk niet het geval.
  maandag 27 november 2017 @ 17:03:37 #252
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175341704
Ik vind het nog veel onzekerder overkomen als je 3 kwartier voor afspraak afgezegd wordt en dan meteen zegt: oh ja joh doen we t toch volgende week??

Dan heb je gewoon geen hobby's geen vrienden geen ruggengraat en ben je een gaylord.
pi_175341762
Zullen we het maar laten rusten? Was al aangegeven dat ik het moet laten gaan, maar als iedereen er over door blijft gaan en mij dingen in de schoenen schuiven dat ik onaardig ben geweest door haar voor het blok te zetten e.d. (terwijl niemand de volledige context en bewoordingen weet en hoe het gesprek verliep), dan wordt het lastig om niet meer te reageren en mezelf te verdedigen. Heb er nu al voldoende over gezegd, verder wat Marrije zegt, en wat BoL nu zegt - zeker nu dit voor de tweede keer gebeurt.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 27 november 2017 @ 17:07:26 #254
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175341769
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:03 schreef BeamofLight het volgende:
Ik vind het nog veel onzekerder overkomen als je 3 kwartier voor afspraak afgezegd wordt en dan meteen zegt: oh ja joh doen we t toch volgende week??

Dan heb je gewoon geen hobby's geen vrienden geen ruggengraat en ben je een gaylord.
Maar die meid moet dus studievertraging oplopen omdat haar date graag boven alles verheven wil zijn?
pi_175341859
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar die meid moet dus studievertraging oplopen omdat haar date graag boven alles verheven wil zijn?
Oh hoi mr Stroman. Lekkere discussie zo.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 27 november 2017 @ 17:11:58 #256
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175341863
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar die meid moet dus studievertraging oplopen omdat haar date graag boven alles verheven wil zijn?
haha, haar mentor appte op zondagmorgen zeker, dat hij 28 november bedoelde ipv 28 december. Succes met je studie meid maar laat mij met rust; vrouwen genoeg.
pi_175341906
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Zullen we het maar laten rusten? Was al aangegeven dat ik het moet laten gaan, maar als iedereen er over door blijft gaan en mij dingen in de schoenen schuiven dat ik onaardig ben geweest door haar voor het blok te zetten e.d. (terwijl niemand de volledige context en bewoordingen weet en hoe het gesprek verliep), dan wordt het lastig om niet meer te reageren en mezelf te verdedigen. Heb er nu al voldoende over gezegd, verder wat Marrije zegt, en wat BoL nu zegt - zeker nu dit voor de tweede keer gebeurt.
Aha, men moet het laten rusten wanneer ze het niet met je eens zijn, maar afsluitend kan je het niet laten om nog even in te haken op posts van users die het wel met je eens zijn. Wauwww, de ironie.
pi_175342562
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:13 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Aha, men moet het laten rusten wanneer ze het niet met je eens zijn, maar afsluitend kan je het niet laten om nog even in te haken op posts van users die het wel met je eens zijn. Wauwww, de ironie.
Joh,

ik vind het helemaal niet erg als mensen het niet met me eens zijn. Het gaat er nu al aardig wat posts over en heb ook netjes allerlei posts geadresseerd, of men het nu met me eens of oneens is. Volgens mij zijn de meeste inzichten nu ook al wel de revue gepasseerd, en daarom gaf ik gehoor aan om het te laten rusten. Dat er daarna nog steeds mensen zijn die een duit in het zakje willen blijven doen vind ik ook tot daar aan toe, maar vind het wel vervelend als mij een kwalificatie in de schoenen geschoven krijg dat het persoonlijk maakt. Daar wil ik me dan wel tegen verdedigen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 27 november 2017 @ 17:48:25 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_175342673
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:02 schreef Hexagon het volgende:
Ik snap ook niet wat nu het probleem is? Een belangrijke studiedeadline is toch gewoon een legitieme reden om een afspraak te willen verzetten. Stel nu dat je een relatie met die meid had gehad en ze moest een avondje samen uit verzetten vanwege hetzelfde, ga je dan ook lopen mekkeren? En ze stelt zich notabene constructief op om het op te lossen. Dan ga je het toch niet verkwanselen met claimerig, manipulatief gedrag?

Je zou een punt hebben als ze zich passief zou gaan opstellen. Maar dat is duidelijk niet het geval.
zeker een legitieme reden, alleen wat laat, hij was bijna de deur al uit.
  maandag 27 november 2017 @ 19:00:20 #260
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175344243
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 17:11 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Oh hoi mr Stroman. Lekkere discussie zo.
Dat is meer naar de stelling van Beamoflight gericht.

Maar ondanks dat ik snap dat het zwaar balen is, heb het zelf meerdere malen ondervonden, vind ik de manier van reageren in deze situatie onbegrijpelijk. Kijk ze is wellicht niet heel handig bezig met plannen. Maar mijn ervaring zegt dat het in deze situatie echt niet hoeft te betekenen dat het geen kans heeft.

quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 17:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

haha, haar mentor appte op zondagmorgen zeker, dat hij 28 november bedoelde ipv 28 december. Succes met je studie meid maar laat mij met rust; vrouwen genoeg.
Mja misschien wist ze het wel langer maar dacht ze het wel af te kunnen krijgen en was dat een misrekening.

Vrouwen genoeg inderdaad. Maar geen reden om deze niet ook nog een kansje te geven.
  maandag 27 november 2017 @ 19:14:51 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_175344543
Smaken verschillen. Bij 45 min voor de afspraak zou t voor mij klaar zijn. Maar ik ben ook niet het type dat “iedereen” een kansje geeft.

Is prima toch allemaal. Niet iedereen heeft dezelfde grenzen.
  maandag 27 november 2017 @ 19:46:07 #262
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175345345
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 19:14 schreef Marrije het volgende:
Smaken verschillen. Bij 45 min voor de afspraak zou t voor mij klaar zijn. Maar ik ben ook niet het type dat “iedereen” een kansje geeft.

Is prima toch allemaal. Niet iedereen heeft dezelfde grenzen.
wel als je met alles tevreden moet zijn; geeft gewoon een kansje haha...nee heb je ja kun je krijgen haha
  maandag 27 november 2017 @ 21:48:06 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175349596
Bij mij is het glas gewoon wat meer half vol denk ik.
pi_175349840
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:42 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Joh,

ik vind het helemaal niet erg als mensen het niet met me eens zijn. Het gaat er nu al aardig wat posts over en heb ook netjes allerlei posts geadresseerd, of men het nu met me eens of oneens is. Volgens mij zijn de meeste inzichten nu ook al wel de revue gepasseerd, en daarom gaf ik gehoor aan om het te laten rusten. Dat er daarna nog steeds mensen zijn die een duit in het zakje willen blijven doen vind ik ook tot daar aan toe, maar vind het wel vervelend als mij een kwalificatie in de schoenen geschoven krijg dat het persoonlijk maakt. Daar wil ik me dan wel tegen verdedigen.
Iedereen bekijkt het vanuit een eigen perspectief natuurlijk. Sowieso als je een hier een verhaal dropt dan gaat het vanzelf in de algemene discussie op. Ik vraag mezelf af of dat allemaal gericht is op jouw specifieke ervaring. Iedereen doet gewoon even zijn zegje over dit onderwerp.
  maandag 27 november 2017 @ 22:27:32 #265
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175350786
Ik zoek ze wel uit. Nu contact met een of andere milieuactiviste :D
  dinsdag 28 november 2017 @ 00:57:52 #266
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175353161
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 16:49 schreef Allures het volgende:

[..]

ja mensen verschillen
Ik vind het persoonlijk nogal onzeker over komen als je werk of studie niet eens naast je kunt dulden als prioriteit en daarna meteen gevalideerd moet worden
Mensen verschillen allures, wellicht moet je dus zelf ook eens ophouden met jouw persoonlijke denkbeelden op anderen te plakken en lunatic hierover het lekker zelf uit laten zoeken...Maar dat is maar mijn persoonlijke suggestie natuurlijk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 28 november 2017 @ 01:00:20 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175353171
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 22:27 schreef Hexagon het volgende:
Ik zoek ze wel uit. Nu contact met een of andere milieuactiviste :D
Anne-Fleur?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 28 november 2017 @ 01:09:22 #268
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175353232
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 22:27 schreef Hexagon het volgende:
Ik zoek ze wel uit. Nu contact met een of andere milieuactiviste :D
Komen jullie kijk op de wereld een beetje overeen? Anders ben ik wel benieuwd hoe het daten na verloop van tijd zal gaan :D
  dinsdag 28 november 2017 @ 08:37:55 #269
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175355025
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 01:09 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Komen jullie kijk op de wereld een beetje overeen? Anders ben ik wel benieuwd hoe het daten na verloop van tijd zal gaan :D
Kleine kans dat het iets wordt denk ik. Maar alles zal afhangen van hoe extreem ze is. Samen uit eten bij een of ander veganistisch zemelrestaurant zie ik niet echt zitten zegmaar :D

Maar op zich leuk om wat mee te chatten. Hoewel ik politiek meestal liever vermijd.
pi_175355244
Lekker over voetbal ouwehoeren heel de avond O+
pi_175355936
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 08:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kleine kans dat het iets wordt denk ik. Maar alles zal afhangen van hoe extreem ze is. Samen uit eten bij een of ander veganistisch zemelrestaurant zie ik niet echt zitten zegmaar :D

Maar op zich leuk om wat mee te chatten. Hoewel ik politiek meestal liever vermijd.
Een van mij allereerste T dates ooit was een extreme veganist. Typetje vuur in de ogen zegmaar. Binnen een half jaar zat ze aan de spareribs omdat "jij het zo lekker klaarmaakt" en het een "speciaal moment is". Wat Teeuwen zegt is wel een beetje waar hoor. De veganistische keuken is trouwens goddelijk. Tegenwoordig is ze niet meer zo strikt en ben ik iets meer veganist geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 09:47:04 ]
pi_175357456
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:45 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Een van mij allereerste T dates ooit was een extreme veganist. Typetje vuur in de ogen zegmaar. Binnen een half jaar zat ze aan de spareribs omdat "jij het zo lekker klaarmaakt" en het een "speciaal moment is". Wat Teeuwen zegt is wel een beetje waar hoor. De veganistische keuken is trouwens goddelijk. Tegenwoordig is ze niet meer zo strikt en ben ik iets meer veganist geworden.
Wtf?! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat ze aan de spareribs ging? :o

OT: mijn date voor aanstaande donderdag afgezegd, te ver reizen voor mij en heb er echt geen zin in om haar te ontmoeten :{
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:37:36 #273
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_175358018
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 21:48 schreef Hexagon het volgende:
Bij mij is het glas gewoon wat meer half vol denk ik.
Betere instelling ook vind ik. Als ik in die meid haar schoenen zou staan dan zou ik het niet waarderen als die jongen gelijk gaat zeiken als je afzegt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:38:10 #274
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175358026
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:45 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Een van mij allereerste T dates ooit was een extreme veganist. Typetje vuur in de ogen zegmaar. Binnen een half jaar zat ze aan de spareribs omdat "jij het zo lekker klaarmaakt" en het een "speciaal moment is". Wat Teeuwen zegt is wel een beetje waar hoor. De veganistische keuken is trouwens goddelijk. Tegenwoordig is ze niet meer zo strikt en ben ik iets meer veganist geworden.
Beide flexitarier geworden dus :P

Ik ben overigens ook al een tijdje aan het daten. Inmiddels zijn we al wel een stel :)
pi_175358823
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wtf?! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat ze aan de spareribs ging? :o

OT: mijn date voor aanstaande donderdag afgezegd, te ver reizen voor mij en heb er echt geen zin in om haar te ontmoeten :{
Hoe het precies is gegaan weet ik niet meer. Er is veel gebeurd toen. Volgens mij begon het op een avond waarop zij heel frivool vertelde dat ze tijdens het daten een sidedick erbij had. Vanaf ongeveer dat moment heb ik periodiek steeds meer crème fraiche door d'r soep geroerd. *D Sindsdien zitten wij met overeenstemming in een soort onuitgesproken psychopathische alliantie waarin we elkaars grenzen volledig vernietigen. :D Dat heeft de afgelopen jaren voor nogal wat vuurwerk gezorgd. Maar grenzen vervagen en we komen altijd weer bij elkaar terug om ze vervolgens weer op te zoeken. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 12:26:40 ]
pi_175371725
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:24 schreef Ypmaha het volgende:
Heeft er iemand wel eens betaald voor Tinder en was dit een verbetering t.o.v de gratis versie? Ik krijg soms een "super-like", maar ik kan die persoon dan alleen zien als ik zelf ook de betaalde versie heb.

Als ik het zou aanschaffen betwijfel ik het of het zin heeft, omdat ik denk dat bovenstaande situatie dan weer van toepassing is, alleen zijn de rollen dan omgedraaid.
Huh? Ik kan gewoon zien wie mij een superlike heeft gegeven. Het profiel is dan blauw en er staat een ster achter de naam. Maar die kan ik dan pas zien als ik ff ga swipen na de melding.
pi_175376851
3 dates in de planning staan, afgelopen weekend ook 3 waarvan ik 2 moest afzeggen om dat ik bijeen dame 2 dagen verbleef , met laatst genoemde komt waarschijnlijk geen vervolg, daar waar ik meer in zag, toch even kut maar goed kop op ^O^
pi_175379920
3 dates in 1 weekend. Je moet er maar zin in hebben. Ik iig niet😵
pi_175381296
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:27 schreef Allyo het volgende:
3 dates in 1 weekend. Je moet er maar zin in hebben. Ik iig niet😵
Er is altijd wel 1 die afzegt, en de date verzet.
  woensdag 29 november 2017 @ 13:54:54 #280
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175381864
Begint bijna op werken te lijken :D
pi_175382246
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:54 schreef Hexagon het volgende:
Begint bijna op werken te lijken :D
Vrouwen verzetten zo vaak de afspraakjes, zeker als het om de eerste date gaat. Zo bouw een buffertje, en heb je niet de erg er in als 1 afzegt .
pi_175382358
Ik date ook vrouwen en heb werkelijk nog nooit gehad dat er een af zei
pi_175382681
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:25 schreef Allures het volgende:
Ik date ook vrouwen en heb werkelijk nog nooit gehad dat er een af zei
Eindbaas
pi_175382907
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:21 schreef Hexagon het volgende:
Doen jullie nog wel eens een nieuwe poging als een vrouw op een datingsite niet reageert?

Ik normaal nooit. Maar nu is er een waarbij ik het toch wel heel jammer vind. Het is tegen al mijn gevoel voor schaamte in maar op een of andere manier blijf ik het overwegen.
Hier krijg ik wel leuke reacties op,

Vermist : Leuk meisje. Beschrijving: blond haar, blauwe ogen, en een wipneusje. Laatst vernomen op Tinder Maandag 6 November

Voorbeeldje... Invullen naar haar kenmerken natuurlijk en wipneusje er in houden

zo hou je het een beetje luchtig

[ Bericht 0% gewijzigd door michiel_merk op 29-11-2017 14:59:37 ]
  woensdag 29 november 2017 @ 15:40:20 #285
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175383952
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:50 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Hier krijg ik wel leuke reacties op,

Vermist : Leuk meisje. Beschrijving: blond haar, blauwe ogen, en een wipneusje. Laatst vernomen op Tinder Maandag 6 November

Voorbeeldje... Invullen naar haar kenmerken natuurlijk en wipneusje er in houden

zo hou je het een beetje luchtig
Dank voor de tip. Ga eens kijken of ik daar een leuke eigen variant van kan fabriceren.
pi_175387430
Dat online daten...ik weet t niet. Het heen en weer appen enzo, ik vind er geen klap aan. Ik mis de lichaamstaal en de kleine lachjes. Nee, ik ga toch weer voor het echte werk.
  woensdag 29 november 2017 @ 20:08:50 #287
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_175389681
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:25 schreef DW457 het volgende:
Dat online daten...ik weet t niet. Het heen en weer appen enzo, ik vind er geen klap aan. Ik mis de lichaamstaal en de kleine lachjes. Nee, ik ga toch weer voor het echte werk.
Eens. Twee weken geleden Tinder weer eens geïnstalleerd. Na een halve dag er weer af gegooid. Ik vind het niks.
Bedankt Hans.
  woensdag 29 november 2017 @ 20:20:28 #288
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175389964
Tinder heeft op zich 0.0 met internet-daten te maken.
  woensdag 29 november 2017 @ 20:23:58 #289
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_175390061
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 20:20 schreef BeamofLight het volgende:
Tinder heeft op zich 0.0 met internet-daten te maken.


Hij zei online daten en voor Tinder moet je echt online.
Bedankt Hans.
pi_175398456
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:28 schreef Allyo het volgende:

[..]

Huh? Ik kan gewoon zien wie mij een superlike heeft gegeven. Het profiel is dan blauw en er staat een ster achter de naam. Maar die kan ik dan pas zien als ik ff ga swipen na de melding.
Betaalde opties die datingsites en Tinder hanteren zijn bedoeld om geld te verdienen aan mensen die geen succes hebben met de gratis of goedkopere versie. Voordat je gaat betalen vraag je dan af waarom je geen succes hebt met de goedkopere versie.
De betaalde versie op Tinder biedt overigens weinig voordelen (voor de gebruiker althans, voor Tinder is het een miljoenenbusiness). De betaalde versie is wel goed voor als je naar het buitenland gaat en vooraf contacten wilt leggen. Ik had dat gedaan voordat ik naar rusland ging.
pi_175402203
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:06 schreef MGTOW het volgende:
De betaalde versie is wel goed voor als je naar het buitenland gaat en vooraf contacten wilt leggen. Ik had dat gedaan voordat ik naar rusland ging.
Want? Vanwege die optie vooraf te swipen in Rusland terwijl jij hier bent?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175402640
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Want? Vanwege die optie vooraf te swipen in Rusland terwijl jij hier bent?
Precies, bij aankomst kon ik meteen op date.
Een verschil van dag en nacht met nederland kan ik je zeggen
  donderdag 30 november 2017 @ 13:48:01 #293
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175402966
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:32 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Precies, bij aankomst kon ik meteen op date.
Een verschil van dag en nacht met nederland kan ik je zeggen
Uiteraard, bij die Nederlanders zit geld. Daar vallen die Russische dames wel voor.
pi_175403124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Uiteraard, bij die Nederlanders zit geld. Daar vallen die Russische dames wel voor.
Daar vallen nederlandse dames dus evengoed voor, ik ervaar hier geen verschil.
  donderdag 30 november 2017 @ 14:09:58 #295
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175403408
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:56 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Daar vallen nederlandse dames dus evengoed voor, ik ervaar hier geen verschil.
Die zoeken alleen niet naar een opportunity om naar een land met betere toekomst te kunnen verkassen
pi_175403672
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die zoeken alleen niet naar een opportunity om naar een land met betere toekomst te kunnen verkassen
Een vrouw met een uitstekende opleiding die bereid is hard te werken en bij te studeren voor een betere toekomst daar is toch niks op tegen?
Daarnaast ga je er van uit dat daten met een russische resulteert of doel heeft emigratie maar je kan ook gewoon daten om te daten. Want ik loop ook niet zo snel warm om een vrouw te importeren.
pi_175403742
Eigenlijk zou iedere man ook eens in rusland moeten daten. Gewoon om te ervaren dat het ook anders kan.
pi_175403799
Ik vraag me af of MGTOW een mening heeft over Russische vrouwen. Daar heeft hij het nooit over.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175404568
quote:
7s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:26 schreef Ludachrist het volgende:
Ik vraag me af of MGTOW een mening heeft over Russische vrouwen. Daar heeft hij het nooit over.
goeie vraag wel :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175404640
quote:
7s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:26 schreef Ludachrist het volgende:
Ik vraag me af of MGTOW een mening heeft over Russische vrouwen. Daar heeft hij het nooit over.
Vaak goed opgeleid / intelligent en verzorgd. Engels spreken ze allemaal maar niet allemaal om naar huis te schrijven. Leuk om mee te daten en een citytrip te doen. Leuk als het daar bij blijft, want een vrouw blijft een vrouw, female nature is overal hetzelfde. Het zijn de omstandigheden die de expressie ervan beinvloeden maar niet de aard. Dus ga je er een importeren dan kun je op termijn met dezelfde problemen te maken krijgen als met een nederlandse. Dus een russin zie ik niet perse als de oplossing van de ongunstige man/vrouw verhoudingen hier in nederland.
daarnaast heb je via datingsites en tinder natuurlijk grotere kans om een echte golddigger te ontmoeten. Daar kom je snel achter maar dan heb je misschien al geinvesteerd in een vliegticket ed.
pi_175405255
Al een maand geen matches meer... Misschien toch maar even nieuwe foto's maken... :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')