SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2017 12:22:04 ]
Heeft Flip die al gepost deze ochtend?quote:
Dan maar een update over de kroketten.quote:Op dinsdag 14 november 2017 10:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Heeft Flip die al gepost deze ochtend?
Nee!!!quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2017 10:56 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nee!!!
Hij post door in een gesloten topic!
Flip komt met een updatequote:Op dinsdag 14 november 2017 11:09 schreef Hexx. het volgende:
Ik ben even kroket maken nu. Quote me even als Flip met de update komt.
ik zie liever naakte vrouwenquote:Op dinsdag 14 november 2017 11:27 schreef Amoeba het volgende:
beter komen ze met cijfers over de brug
okequote:Op dinsdag 14 november 2017 10:56 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nee!!!
Hij post door in een gesloten topic!
quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:27 schreef Amoeba het volgende:
beter komen ze met cijfers over de brug
quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:07 schreef _--_ het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-11-2017 12:07
nr / user / score
1. haags_kwartiertje / 102
2. aloa / 88
3. _--_ / 84
4. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 78
5. Hexx. / 73
6. defokkingfoker / 71
7. -sabine- / 65
8. Dr.Mikey / 49
9. scrupuleus / 38
10. hemarookworst / 33
11. FlippingCoin / 28
12. Sounddragon / 18
13. markdeajaxfan / 18
14. Amoeba / 17
15. MichaelScott / 12
16. devzero / 10
17. sp3c / 9
18. noodgang / 7
19. Shakaloha / 6
20. Pharkus / 6
21. Homijn / 5
22. sig000 / 4
23. PrisTheShiz / 3
24. liesje1979 / 3
25. Shittieboy / 1
26. Plompzakker / 1
27. bijdehand / 1
sinds vandaagquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:09 schreef Hexx. het volgende:
Ik ben even kroket maken nu. Quote me even als Flip met de update komt.
Dat wel ja.quote:
broodje pindakaas!!quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:55 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Insgelijks.
Voor hen die eten of gaan eten.
OP is al bijgewerktquote:
Bezig. Af en toe pauze om te FOK!en en te appenquote:Op dinsdag 14 november 2017 12:41 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Zijn die kroketten al klaar? Etenstijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2017 13:06 schreef Hexx. het volgende:
[..]
OP is al bijgewerkt
[..]
Bezig. Af en toe pauze om te FOK!en en te appen
Niet lachen om de vorm. Gaat om de smaakZiet er prima uit, het gaat vooral om de smaak inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2017 13:06 schreef Hexx. het volgende:
[..]
OP is al bijgewerkt
[..]
Bezig. Af en toe pauze om te FOK!en en te appen
Niet lachen om de vorm. Gaat om de smaakHoezo niet lachen? Zien er toch goed uit juist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
In de OP hezet door Hexxquote:
Zie het ja Haagse heeft punten gepakt.quote:
Ja behoorlijk.quote:Op dinsdag 14 november 2017 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie het ja Haagse heeft punten gepakt.
Mag snel komen ja.quote:
Ik was hier tot vijf moet hij dat tussen vijf en zeven gepakt hebben dan.quote:
Ja vroeg altijd.quote:Op dinsdag 14 november 2017 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was hier tot vijf moet hij dat tussen vijf en zeven gepakt hebben dan.
Hail helemaal niks ook lucifer niet.quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 november 2017 13:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Maar hoe kom je ineens op dit onderwerp Scrupuleus?
Al verdiende hij gisteren wel een ban na zijn posts over mijn moeder en penneterenquote:Op dinsdag 14 november 2017 13:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Maar natuurlijk niet.
arme pennenquote:Op dinsdag 14 november 2017 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al verdiende hij gisteren wel een ban na zijn posts over mijn moeder en penneteren
Volgende keer plaatst ik een tr.
Is begonnen toen hij ts was en er duidelijk stond wil je iets in de op DM dan de ts dus ik DM hem een plaatje weigerde die mofo het aan te passen ja dan kom je op me shit list.quote:Op dinsdag 14 november 2017 13:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Hij liet zich wel even gaan ja.
Jullie liggen elkaar duidelijk niet.
Ik had het gisteravond niet verder meegekregen dan tot het appelstroop verhaal.quote:Op dinsdag 14 november 2017 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is begonnen toen hij ts was en er duidelijk stond wil je iets in de op dus ik DM hem een plaatje weigerde die mofo het aan te passen ja dan kom je op me shit list.
Naar het schijnt heeft mono hem een dm gestuurd dat hij normaal moest doen.quote:Op dinsdag 14 november 2017 13:58 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond niet verder meegekregen dan tot het appelstroop verhaal.
Even kort teruglezen laat zien dat hij aardig mad was gisteravond.
beetje kleine tieten welquote:Op dinsdag 14 november 2017 13:59 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Wat een slecht photoshop werk.
Mono?quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft mono hem een dm gestuurd dat hij normaal moest doen.
Nee tetten plaatsen.quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:06 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Shit posten tot anderen het opgeven?
je zet mensen toch 3 sec aan het werk.quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Die tactiek kan ik ook wel waarderen.
Haha ja.quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:07 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En dan hopen dat we even 5 minuten voor ons zelf nodig hebben..?
quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:10 schreef scrupuleus het volgende:
He haagsie kom jij even spelen?
[ afbeelding ]
Die negeer ik ook.quote:
He Dr Philquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:12 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Zit je iets dwars?
Nee, niet echt. Ik kom gewoon eikels tegen merk ik gewoon opquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:12 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Zit je iets dwars?
Hoe bevalt datquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:13 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik kom gewoon eikels tegen merk ik gewoon op
Het was zomaar een observatie? Okay.quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:13 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik kom gewoon eikels tegen merk ik gewoon op
Not againquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:13 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Jij mag straks op de bank plaatsnemen.
Je kan ze ook in je tuin planten, heb je over een paar jaar een eikelboom.quote:
Idd, haha!quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:14 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het was zomaar een observatie? Okay.
he weg is mijn tactiekquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:15 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Dat klopt, maar als we niet posten ga jij er mee aan de haal.
Alsjeblieft niet. De wereld heeft al eikels genoeg.quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan ze ook in je tuin planten, heb je over een paar jaar een eikelboom.
Zijn mooie bomen hoor, worden alleen wel erg groot.quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:16 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. De wereld heeft al eikels genoeg.
Op de composthoop dan maar en als voeding gebruiken voor de kastanjes?quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:16 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. De wereld heeft al eikels genoeg.
I know. Ik heb het opgezocht.quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:19 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja maar niet meer actueel dus dan kun je het veilig gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |