quote:
De finale bedoel je of dat laatste punt?quote:Op zondag 19 november 2017 21:47 schreef Sasman het volgende:
Dit is toch gewoon een gemiste kans voor Goffin.
Algemeen. Hij had Dimitrov kunnen pakken vandaag en dat laatste punt lijkt me duidelijk. Zo'n kans krijgt hij niet snel opnieuw vrees ik.quote:Op zondag 19 november 2017 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De finale bedoel je of dat laatste punt?
Dat laatste is zeker zo. Maar waar heeft hij het laten liggen volgens jou?quote:Op zondag 19 november 2017 21:48 schreef Sasman het volgende:
[..]
Algemeen. Hij had Dimitrov kunnen pakken vandaag en dat laatste punt lijkt me duidelijk. Zo'n kans krijgt hij niet snel opnieuw vrees ik.
Dat laatste punt alleen al en sommige kansen toch laten liggen in het begin van de derde set.quote:Op zondag 19 november 2017 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker zo. Maar waar heeft hij het laten liggen volgens jou?
Waarvan akte.quote:Op zondag 19 november 2017 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
Hilarische einde
Ik vond de Wtf niet slecht dit jaar
Norrage, kom er maar in.quote:Op zondag 19 november 2017 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
Hilarische einde
Zeg, wil jij weleens even respectvol reageren op Nony?quote:
quote:Op zondag 19 november 2017 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
Hilarische einde
quote:Op zondag 19 november 2017 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
Hilarische einde
Het was zeker beter dan alle vorige jaren bij elkaar. Het niveau was bedroevend, al deden Goffin en Dimi hun best, mara het was tenminste spannend. Al die 6-1 6-0 potten van de afgelopen jaren voor Fed en Djoko was ook niet echt boeiend...quote:Op maandag 20 november 2017 08:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Norrage, kom er maar in.
Ja, jammer dat Dimi een soort verdedigende versie van Fed is (geworden). Ik heb ook het gevoel dat hij totaal de kracht in zijn spel verloren is. Maar is wel een awesome verdediger geworden, haalt echt de meest bizarre ballen.quote:Op zondag 19 november 2017 22:22 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik gunde het Goffin meer, speelde veel aanvallender.
Dat doe ik altijdquote:Op maandag 20 november 2017 08:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg, wil jij weleens even respectvol reageren op Nony?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |