SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup heeft kuren zoals iedereen weet.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.L2B's Mixcloud
Mixxx is primaquote:Op zaterdag 11 november 2017 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Zolang je geen randapparatuur aan- of afkoppelt, houdt Mixxx je instellingen vast.
Voeg je iets toe of koppel je iets af, dan weet Mixxx het niet meer en gooit 'ie de instellingen weg.
Maar ja, het is freeware en best aardige ook...
Precies. Het werkt uit de kunst als je verder niets aansluit. Doe je dat wel, dan is het zaak om er vooral af te blijven.quote:Op zaterdag 11 november 2017 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Zolang je geen randapparatuur aan- of afkoppelt, houdt Mixxx je instellingen vast.
Voeg je iets toe of koppel je iets af, dan weet Mixxx het niet meer en gooit 'ie de instellingen weg.
Maar ja, het is freeware en best aardige ook...
Het was super, veel gedaan, het was niet zo druk, wat regen gehad maar dat kon de pret niet drukkenquote:Op zondag 12 november 2017 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Just me en Melting Hebben jullie gisteren een leuke dag gehad?
klinkt goed!quote:Op zondag 12 november 2017 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
Het was super, veel gedaan, het was niet zo druk, wat regen gehad maar dat kon de pret niet drukken
Ik ben voorquote:Op zondag 12 november 2017 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
klinkt goed!
Komend voorjaar gaan we met z'n "allen" hè?
Ik ga mee.quote:Op zondag 12 november 2017 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
klinkt goed!
Komend voorjaar gaan we met z'n "allen" hè?
quote:Op zondag 12 november 2017 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
Zodra we weten wanneer voetbal klaar is, kunnen we gaan plannen. En natuurlijk even de actie van AH afwachten. Dan hebben wij wel weer meerdere kortingskaarten.![]()
Mogguhquote:
quote:Op zondag 12 november 2017 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
Voor het eerst vies weer tijdens de training.![]()
Nog 45 minuten te gaan...
Hij komt toch echt. Of je het nou wilt of niet.quote:
Ik probeer het zolang mogelijk te ontkennen...quote:Op zondag 12 november 2017 09:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij komt toch echt. Of je het nou wilt of niet.
* OscarMopperkont gaat een vrieskou dans doen....quote:Op zondag 12 november 2017 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik probeer het zolang mogelijk te ontkennen...
Zolang het bij vrieskou blijft, vind ik het best. Sneeuw mag opbokken wat mij betreftquote:Op zondag 12 november 2017 10:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gaat een vrieskou dans doen....
Maar, maar...... sneeuwquote:Op zondag 12 november 2017 10:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zolang het bij vrieskou blijft, vind ik het best. Sneeuw mag opbokken wat mij betreft
Alleen met kerst, dat vind ik prima.quote:Op zondag 12 november 2017 10:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar, maar...... sneeuw
Belangrijker; sneeuw met kerst
* OscarMopperkont zwijmelt liever over andere dingenquote:Op zondag 12 november 2017 10:12 schreef CindieY het volgende:
Er is niets zo fijn als een middagje schaatsen in de vrieskou, terwijl de hemel strakblauw is en het zonnetje schijnt, om dan vervolgens bij thuiskomt op de bank te ploffen met een mok warme chocolademelk
* CindieY zwijmelt nog even verder.
Hey andere toevallige gastquote:
Sneeuwquote:Op zondag 12 november 2017 10:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar, maar...... sneeuw
Belangrijker; sneeuw met kerst
Ja maar, je blijft natuurlijk gewoon lekker binnen als er sneeuw ligt. Lekker warm binnen.quote:Op zondag 12 november 2017 10:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sneeuwnatte vieze koude troep. Daarbij weten Nederlanders niet hoe ze fatsoenlijk hun stoepje moeten vegen, waardoor de stoep een spekgladde bende wordt. En sneeuw verpest de vorming van natuurijs. Sneeuw is binnen een paar uur al een vieze bruinige drab. Had ik al gezegd dat het een natte koude bende is?
Daar heb je toch geen sneeuw voor nodig?quote:Op zondag 12 november 2017 10:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar, je blijft natuurlijk gewoon lekker binnen als er sneeuw ligt. Lekker warm binnen.Beetje Netflix kijken, of muziek luisteren, ouderwets spelletjes spelen. Bakkie soep met stokbrood. Dat soort dingen.
Voor de sfeer.quote:Op zondag 12 november 2017 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen sneeuw voor nodig?
Shit, verkeerde accountquote:
Je hebt z'n WC gesloopt?quote:Op zondag 12 november 2017 10:57 schreef just me het volgende:
* just me gaat weer verder en heeft Melting met een lekkage achtergelaten
Tja, kinderen en het hebben van een leven doen dat met jequote:Op zondag 12 november 2017 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
Schaatsen.... Bah.![]()
Wij mogen straks weer naar een verjaardag, gelukkig letterlijk een deur verder, maar eerst even opwarmen, wat eten en boodschappen doen. Geen rustige bankhang zondagmiddag helaas.
Hoezo de wc? Het water liep uit n keukenkastje.quote:
Dat laatste bepaal je toch zelf?quote:Op zondag 12 november 2017 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
Schaatsen.... Bah.![]()
Wij mogen straks weer naar een verjaardag, gelukkig letterlijk een deur verder, maar eerst even opwarmen, wat eten en boodschappen doen. Geen rustige bankhang zondagmiddag helaas.
quote:Op zondag 12 november 2017 11:01 schreef just me het volgende:
[..]
Hoezo de wc? Het water liep uit n keukenkastje.
quote:Op zondag 12 november 2017 11:01 schreef just me het volgende:
[..]
Hoezo de wc? Het water liep uit n keukenkastje.
Dat bepaal je toch zelf of je daar heen gaat?quote:Op zondag 12 november 2017 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste bepaal je toch zelf?
Gisteravond ook weer zo'n leverworst/kaas/borrelnoten-kring party meegemaakt met veel Tino Martin, Andre Hazes Jr. en John de Bever gebral. Verschrikkelijk...
True, het was dan ook weer eens een poging na 3 jaar geen enkele verjaardag.quote:Op zondag 12 november 2017 11:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat bepaal je toch zelf of je daar heen gaat?
De toorn van de Godmother gaat zoals die gaatquote:
Je had even een inzinking na al die irritante Efteling liedjes?quote:Op zondag 12 november 2017 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
De toorn van de Godmother gaat zoals die gaat
Een oplevingquote:Op zondag 12 november 2017 11:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je had even een inzinking na al die irritante Efteling liedjes?
Haha... Ook zonder onze eigen kinderen hadden we die verjaardag gehad.quote:Op zondag 12 november 2017 11:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, kinderen en het hebben van een leven doen dat met je
* OscarMopperkont is lekker kinderloos en vrijgezel
Ja, dat valt onder het kopje "het hebben van een leven"quote:Op zondag 12 november 2017 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha... Ook zonder onze eigen kinderen hadden we die verjaardag gehad.
Tja als je buurmeisje jarig is en je wordt uitgenodigd, ga je wel... Ze komen ook altijd bij ons. Vind ik dan. Dus ja in die zin is het eigen keus....quote:Op zondag 12 november 2017 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste bepaal je toch zelf?
Gisteravond ook weer zo'n leverworst/kaas/borrelnoten-kring party meegemaakt met veel Tino Martin, Andre Hazes Jr. en John de Bever gebral. Verschrikkelijk...
Ja dat is waar en ook wel goed om te hebben hoor.quote:Op zondag 12 november 2017 11:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat valt onder het kopje "het hebben van een leven"
Nou, snel die limonade naar binnen werken dus en weer gaanquote:Op zondag 12 november 2017 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja als je buurmeisje jarig is en je wordt uitgenodigd, ga je wel... Ze komen ook altijd bij ons. Vind ik dan. Dus ja in die zin is het eigen keus....
En taart hè? Daar ga ik voor.quote:Op zondag 12 november 2017 11:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, snel die limonade naar binnen werken dus en weer gaan
Worst Kaas Scenarioquote:Op zondag 12 november 2017 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
Oh!quote:
Nog netquote:
Je zou haast denken dat je een vriendin hebt tegenwoordigquote:Op zondag 12 november 2017 11:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. En ik moet ook meteen weer weg
Jawel.quote:
Neuh, maar eerst ff beetje wakker worden he.quote:Op zondag 12 november 2017 12:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jawel.
En daar?
Komen jullie nu pas uit bed?
Ja ja, je bedoelt gewoon ochtendseksquote:Op zondag 12 november 2017 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, maar eerst ff beetje wakker worden he.
quote:Op zondag 12 november 2017 12:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ja, je bedoelt gewoon ochtendseks
Roosteraars kunnen dat zien.quote:Op zondag 12 november 2017 12:15 schreef anotherRandomdude het volgende:
En staat er naast Gap nog iemand op de planning om vandaag te draaien? (Is er momenteel al weer een mogelijkheid om te zien wie wat draait (Qua DJ bedoel ik dan) overigens?)
Ah okay bedankt voor de infoquote:Op zondag 12 november 2017 12:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Roosteraars kunnen dat zien.
Behalve Gap backup is het rooster leeg voor vandaag.
Wilde jij draaien vandaag? Dan kan ik je inroosteren als je wilt.quote:Op zondag 12 november 2017 12:19 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah okay bedankt voor de info
Ja, heb wel zin om vandaag wat te draaien. van 14:00-15:30? Alvast bedankt voor het inplannenquote:Op zondag 12 november 2017 12:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wilde jij draaien vandaag? Dan kan ik je inroosteren als je wilt.
quote:nu - 14:00 Oscar speelt voor Gap
14:00 - 15:30 anotherRandomdude
Kerstquote:
quote:
Gaan jullie straks samen Kerst vieren?quote:
Eerst maar eens uitetenquote:Op zondag 12 november 2017 12:59 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie straks samen Kerst vieren?
Moeten we eerst maar eens uiteten....quote:Op zondag 12 november 2017 12:59 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie straks samen Kerst vieren?
quote:
Waarom zou je dat andere mensen willen laten denken?quote:Op zondag 12 november 2017 13:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of willen we dat mensen dat denken.......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje de spanning er in houdenquote:Op zondag 12 november 2017 13:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je dat andere mensen willen laten denken?![]()
Ik zag je edit wel hoorquote:Op zondag 12 november 2017 13:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je dat andere mensen willen laten denken?![]()
quote:
Zou ik best eens heen willen, dus de eigenaar me wel meenemen danquote:Op zondag 12 november 2017 13:51 schreef ToT het volgende:
Het blijkt dat de eigenaar van het busje naar de Burning Man festival ging, en het busje opgeleukt heeft voor daar!
quote:Op zondag 12 november 2017 13:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou ik best eens heen willen, dus de eigenaar me wel meenemen dan
Eerst maar uitetenquote:Op zondag 12 november 2017 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou je ziet 'm in het busje zitten he?Vraag het hem maar!
Eerst maar eens uitetenquote:Op zondag 12 november 2017 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou je ziet 'm in het busje zitten he?Vraag het hem maar!
Lekker romantisch McNuggets delen zekerquote:Op zondag 12 november 2017 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Is er geen McDrek bij jullie in de buurt?
quote:Op zondag 12 november 2017 13:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lekker romantisch McNuggets delen zeker
Hebben ze dan nog euroknallers? Volgens mij zijn die een tijdje geleden toch afgeschaft. Tenminste herinner me dat ik iets van ¤1,20 voor een hamburger moest betalenquote:
Dudequote:Op zondag 12 november 2017 13:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lekker romantisch McNuggets delen zeker
20% prijsstijging?quote:Op zondag 12 november 2017 13:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Hebben ze dan nog euroknallers? Volgens mij zijn die een tijdje geleden toch afgeschaft. Tenminste herinner me dat ik iets van ¤1,20 voor een hamburger moest betalen
Diequote:
Muziekjes om het huishouden bij te doenquote:Op zondag 12 november 2017 14:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Mochten er spontaan of minder spontaan verzoekjes ontstaan laat het maar weten
It's a datequote:Op zondag 12 november 2017 14:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Diehad ik er ook al achter gezet hoor
* OscarMopperkont neemt je wel mee naar een lekker Grieks restaurant ofzo waar ze goede wijn serveren
quote:Op zondag 12 november 2017 14:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Diehad ik er ook al achter gezet hoor
* OscarMopperkont neemt je wel mee naar een lekker Grieks restaurant ofzo waar ze goede wijn serveren
Volgens mij meen ik te herinneren dat CindieY van de droge witte wijn hield.quote:
Kloptquote:Op zondag 12 november 2017 14:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij meen ik te herinneren dat CindieY van de droge witte wijn hield.
quote:
Sterkte ermeequote:Op zondag 12 november 2017 14:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont luistert gewoon mee hoor aRd... maar tijd voor het huishouden.... nu echt
Dat is het zekerquote:Op zondag 12 november 2017 14:56 schreef CindieY het volgende:
Toch wel een prachtig nummer om verschrikkelijk hard en vals mee te blèren
Huishouden gelukt?quote:Op zondag 12 november 2017 14:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kan er echt niks mee....
Nog bezigquote:
Wil je zo nog verlengen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |