Oh dat heb ik dan gemistquote:
Art deelde het anders wel mee aan de groep.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist
Maar iets zegt me dat WIDM niet zo wreed is om zo een kandidaat weg te sturen
Dat was destijds bij Tim ookquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:53 schreef bamibij het volgende:
[..]
Art deelde het anders wel mee aan de groep.
Ik denk het ook, een speurneus op FB heeft ontdekt dat Ron voor de intro namelijk wel in Tbilisi is gefilmd, dus het lijkt me stug dat ze hem alleen daarvoor naar Georgië hebben gevlogenquote:Op zondag 7 januari 2018 00:17 schreef MielMonteur het volgende:
Ron komt nog terug hoor, kan niet anders. Doet me denken aan de Belgische mol helemaal op het begin
Wellicht alleen maar om nog even hallo tegen de andere kandidaten te zeggen en verder om de toerist te spelenquote:Op zondag 7 januari 2018 00:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk het ook, een speurneus op FB heeft ontdekt dat Ron voor de intro namelijk wel in Tbilisi is gefilmd, dus het lijkt me stug dat ze hem alleen daarvoor naar Georgië hebben gevlogen
Edit: staat hier ook in het hints-topic
Pluk De Dagquote:Op maandag 13 november 2017 14:35 schreef Wuwwa het volgende:
Laatste jaren is ie wat in de vergetelheid geraakt met z'n Zappsport en bommetjemeuk, maar eind jaren 90 was ie een vast Trosgezicht (met 'Pluk de Dag' als 1 van mijn all time favorites, en Spel zonder Grenzen uiteraard). Dingetje bij hem is dat ie in het begin de jolige spontane heteroversie van Carlo was, maar dat ik hem steeds meer verzuurd en sacherijnig over vind komen. Zo'n 'kijk mij eens klunzig zijn' act en bijbehorende maniertjes hou je niet lang vol. En het heeft hem ook niet geholpen om zijn programma's wat diepgang mee te geven, waardoor je na een tijdje wat minder aan de bak komt.
Misschien komt dat door de nostalgie uit de tijd dat ik het meest tv keek, maar Ron hoort toch bij de bekendere mensen.
mijn zoon van tien kent maar 1 van alle deelnemers: Ron.quote:Op maandag 13 november 2017 12:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ron Boszhard 'bekend'?
Er staat mij ook nog iets bij van Gijs Staverman, maar weet niet meer precies hoe of watquote:Op zondag 7 januari 2018 09:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja Richard Groenendijk is ook ooit terug gekomen dat was in Argentinië . En Paul Rabbering ook. Ik vond wel zielig voor Ron.
Dat weet ik niet meer of Gijs ook een ervan is die terug mocht komen. Vanmiddag Ron op radio 2 bij Annemieke Schollaardt tussen 14.00- 16.00.quote:Op zondag 7 januari 2018 09:31 schreef Urquhart het volgende:
Er staat mij ook nog iets bij van Gijs Staverman, maar weet niet meer precies hoe of wat
Dank voor de tip!quote:Op zondag 7 januari 2018 09:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer of Gijs ook een ervan is die terug mocht komen. Vanmiddag Ron op radio 2 bij Annemieke Schollaardt tussen 14.00- 16.00.
Helaas mocht die gozer toen terugkomen jaquote:Op zondag 7 januari 2018 09:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Er staat mij ook nog iets bij van Gijs Staverman, maar weet niet meer precies hoe of wat
quote:Op zondag 7 januari 2018 09:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dank voor de tip!
Nog even nagezocht m.b.t Gijs. Het was seizoen 5. Hij ging er in aflevering 2 uit, maar keerde in aflevering 3 terug
Als hij tijdens die aflevering terugkomt kan er natuurlijk een 'de mol was niet aanwezig bij deze opdracht'-optie komenquote:Op zondag 7 januari 2018 13:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Enige probleem is dat wanneer hij terugkomt (dagboek afvaller ontbreekt nog) dat hij sowieso de mol niet kan zijn.
De kandidaten gaan anders vragen beantwoorden voor de test inzake opdrachten waar de mol niet bij was (bij die eerste opdracht is hij bijna zeker niet).
dat kan toch prima?quote:Op zondag 7 januari 2018 13:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Enige probleem is dat wanneer hij terugkomt (dagboek afvaller ontbreekt nog) dat hij sowieso de mol niet kan zijn.
De kandidaten gaan anders vragen beantwoorden voor de test inzake opdrachten waar de mol niet bij was (bij die eerste opdracht is hij bijna zeker niet).
Nee ik denk dat ze dat ook nooit zo zullen spelen, de overige kandidaten zullen wel de keus krijgen om Ron terug in het spel te spelen, maar dan is het risico te groot dat ze dat niet doen en dan is de Mol weg... ik geloof ook niet dat Ron de Mol is, maar ik zou hem wel een herkansing gunnen...quote:Op zondag 7 januari 2018 13:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Dat sowieso, zie het wel voor me dat hikj komende zaterdag op de 1 of andere manier nog weer het spel in kan komen.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze dat ook nooit zo zullen spelen, de overige kandidaten zullen wel de keus krijgen om Ron terug in het spel te spelen, maar dan is het risico te groot dat ze dat niet doen en dan is de Mol weg... ik geloof ook niet dat Ron de Mol is, maar ik zou hem wel een herkansing gunnen...
het seizoen begon vernieuwend dus dat zou kunnen, maar ik zou dat eigenlijk wel jammer vinden.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dat sowieso, zie het wel voor me dat hikj komende zaterdag op de 1 of andere manier nog weer het spel in kan komen.
Ja, dat ze hem terug kunnen kopen ofzoquote:Op maandag 8 januari 2018 10:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dat sowieso, zie het wel voor me dat hikj komende zaterdag op de 1 of andere manier nog weer het spel in kan komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |