abonnement Unibet Coolblue
pi_175000167
Hier de alternatieve theorieën omtrent de Las Vegas shooting, Heb tot nu toe nog geen enkel bewijs gezien dat het een hoax betreft, dus ben benieuwd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175000231
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:27 schreef Tingo het volgende:
Hier de alternatieve theorieën omtrent de Las Vegas shooting, Heb tot nu toe nog geen enkel bewijs gezien dat het een hoax betreft, dus ben benieuwd.
En dat uit jouw mond Tingo :o
pi_175000251
:D
pi_175000294
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat uit jouw mond Tingo :o
Was van 'illisions' toch?
Wat is met de TT gebeuren?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175000318
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Was van 'illisions' toch?
Wat is met de TT gebeuren?
Ja, wist ik maar je houdt zo van een beetje humor dus vandaar.
Het is een reeks en daar houden we meestal de originele TT van aan met nummering.
pi_175000344
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, wist ik maar je houdt zo van een beetje humor dus vandaar.
Het is een reeks en daar houden we meestal de originele TT van aan met nummering.
Kan je m'n nieuwe TT niet gebruiken?
Algemeen complot topic ook verschillende titels heeft.
"What happened in Vegas,didn't stay in Vegas.."
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 11 november 2017 @ 15:51:53 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175000497
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kan je m'n nieuwe TT niet gebruiken?
Algemeen complot topic ook verschillende titels heeft.
"What happened in Vegas,didn't stay in Vegas.."
En de MH17, heeft ook verschillende titels.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175000534
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kan je m'n nieuwe TT niet gebruiken?
Algemeen complot topic ook verschillende titels heeft.
"What happened in Vegas,didn't stay in Vegas.."
Ja, gedaan :) .
  zaterdag 11 november 2017 @ 15:56:20 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175000554
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, gedaan :) .
Gracias!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175002173
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, gedaan :) .
THANKS!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175002187
Las Vegas gunshot victim describes chaos as he shielded girlfriend

2:50: “How are you two helping each other right now?”
“Just try to keep each other amused a little bit because laughter is good healing too”

Maar twee dagen naar de dochertje door haar oog/in de hoofd met 'n high-velocity wapen geschoten was.
Wat leuk dat ze kunnen elkaar 'amuseren'. Sure.

En hier 'n maand later....
Woman shot in head in Las Vegas now walking

“Like you said it is totally unbelievable...”
“It's exactly like you said, it's amazing....”


Doctors describe aftermath of Las Vegas massacre

De vent in 't midden lijkt dat 'ie bijna aan 't lachen is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175002349
Phony fake show *O*
pi_175002684
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Phony fake show *O*
So here he is – Lucky Jackson....

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175002837
Dat blijft me verbazen. Bij al die shootings heb je mensen die dierbaren verloren zijn en dan een dag later of zelfs dezelfde dag nog interviewtjes gaan geven.

Van de week ook bij die Texas shooting in die kerk. Een oma live bij ik dacht CNN aan de telefoon. Een paar uur nadat het gebeurd was. Kleindochter dood, zoon in ziekenhuis, schoondochter onduidelijk waar die was. Audio crisp and clear, dus gsm lijkt me onwaarschijnlijk.

Moet je verdomme niet met je reet naar dat ziekenhuis om je zoon bij te staan?

Nee, je gaat interviewtjes geven. :|W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2017 17:46:11 ]
pi_175003106
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat blijft me verbazen. Bij al die shootings heb je mensen die dierbaren verloren zijn en dan een dag later of zelfs dezelfde dag nog interviewtjes gaan geven.

Van de week ook bij die Texas shooting in die kerk. Een grandmother live bij ik dacht CNN aan de telefoon. Een paar uur nadat het gebeurd was. Kleindochter dood, zoon in ziekenhuis, schoondochter onduidelijk waar die was. Audio crisp and clear, dus gsm lijkt me onwaarschijnlijk.

Moet je verdomme niet met je reet naar dat ziekenhuis om je zoon bij te staan?

Nee, je gaat interviewtjes geven. :|W
Ook bij 't Manchester Arena gedoe er getuigen/overlevenden die binnen 'n uurtje of zo de BBC gebeld hebben.
Bij de hoaxes (Sandy Hook, Boston,9/11) hoor je niks tot zeer weinig over slachtoffers die in 't ziekenhuis doodgaan.
Volgens officiele bronnen, bij 9/11 er 6,000 gewonden mensen in 't zieknehuizen opgenomen waren,maar dan geen slachtoffers bij de dodental geteld.
Volgens officiele bronnen,bij Boston Smoke Bom BS er 250 naar 't ziekenhuizen gebracht maar ook niet meer slachtoffers op de dodental gezet.
Lijkt zelfde verhaal met Sandy Hook te zijn.
Elke keer miraculeuse hoge survival rates.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175003233
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ook bij 't Manchester Arena gedoe er getuigen/overlevenden die binnen 'n uurtje of zo de BBC gebeld hebben.
Bij de hoaxes (Sandy Hook, Boston,9/11) hoor je niks tot zeer weinig over slachtoffers die in 't ziekenhuis doodgaan.
Volgens officiele bronnen, bij 9/11 er 6,000 gewonden mensen in 't zieknehuizen opgenomen waren,maar dan geen slachtoffers bij de dodental geteld.
Volgens officiele bronnen,bij Boston Smoke Bom BS er 250 naar 't ziekenhuizen gebracht maar ook niet meer slachtoffers op de dodental gezet.
Lijkt zelfde verhaal met Sandy Hook te zijn.
Elke keer miraculeuse hoge survival rates.
Als het een keertje zo is, dan zou ik mijn schouders ophalen, maar het is iedere keer het geval.
pi_175003620
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als het een keertje zo is, dan zou ik mijn schouders ophalen, maar het is iedere keer het geval.
Ik ook.
Aantal weken geleden heb ik Andere Tijden over de Bijlmerramp op Ned2 gezien.
Er was 'n stuk over 'n arme man/slachtoffer/overlevenden die zwaar gebrand was. Vreselijk en heel treurig te zien. Z'n dochertje (die heel jong was toen 't gebeurt is) nog steeds emotioneel over was.
Met 9/11, zulke beelden heb ik nergens gezien.

The hoaxes really are an insult to real victims of violence.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175004423
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook.
Aantal weken geleden heb ik Andere Tijden over de Bijlmerramp op Ned2 gezien.
Er was 'n stuk over 'n arme man/slachtoffer/overlevenden die zwaar gebrand was. Vreselijk en heel treurig te zien. Z'n dochertje (die heel jong was toen 't gebeurt is) nog steeds emotioneel over was.
Met 9/11, zulke beelden heb ik nergens gezien.

The hoaxes really are an insult to real victims of violence.
Als je het met dit soort zaken gaat vergelijken, dan springen de verschillen er zo uit.
pi_175006708
Best stil. Watskeburt?
pi_175007299
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook.
Aantal weken geleden heb ik Andere Tijden over de Bijlmerramp op Ned2 gezien.
Er was 'n stuk over 'n arme man/slachtoffer/overlevenden die zwaar gebrand was. Vreselijk en heel treurig te zien. Z'n dochertje (die heel jong was toen 't gebeurt is) nog steeds emotioneel over was.
Met 9/11, zulke beelden heb ik nergens gezien.

The hoaxes really are an insult to real victims of violence.
Dus dat interview met een 'slachtoffer' van de Bijlmerramp is volgens jou een belediging voor echte slachtoffers?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175007333
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ook bij 't Manchester Arena gedoe er getuigen/overlevenden die binnen 'n uurtje of zo de BBC gebeld hebben.
Bij de hoaxes (Sandy Hook, Boston,9/11) hoor je niks tot zeer weinig over slachtoffers die in 't ziekenhuis doodgaan.
Volgens officiele bronnen, bij 9/11 er 6,000 gewonden mensen in 't zieknehuizen opgenomen waren,maar dan geen slachtoffers bij de dodental geteld.
Volgens officiele bronnen,bij Boston Smoke Bom BS er 250 naar 't ziekenhuizen gebracht maar ook niet meer slachtoffers op de dodental gezet.
Lijkt zelfde verhaal met Sandy Hook te zijn.
Elke keer miraculeuse hoge survival rates.
Het is dus een hoax omdat te weinig mensen doodgaan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175007439
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 21:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is dus een hoax omdat te weinig mensen doodgaan...
Ojee.. is that all you've got? :D
pi_175008782
Zo, genoeg geleuter over shills. Persoonlijke meuk doen we niet aan, zeker niet dat soort beschuldigingen
pi_175009474
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je het met dit soort zaken gaat vergelijken, dan springen de verschillen er zo uit.
Echte beelden en interviews,verhalen,getuigen,helden,overlevenden,nabestaanden,reddingsacties,slachtoffers kan je hier zien en horen:

De Boom de Alles Zag
https://www.anderetijden.(...)ring/718/Bijlmerramp

Hartverscheurende, eerlijke, documentaire vind ik.En dan zonder valse, overdrevende, sensationalistische gedoe en in-your-face presentatie, miraculeuse verhalen enz.

Like I say: The hoaxes are an insult to real victims of tragic and/or violent happenings etc.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175011447
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 21:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ojee.. is that all you've got? :D
Precies mijn gedachte...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175011458
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 22:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Echte beelden en interviews,verhalen,getuigen,helden,overlevenden,nabestaanden,reddingsacties,slachtoffers kan je hier zien en horen:

De Boom de Alles Zag
https://www.anderetijden.(...)ring/718/Bijlmerramp

Hartverscheurende, eerlijke, documentaire vind ik.En dan zonder valse, overdrevende, sensationalistische gedoe en in-your-face presentatie, miraculeuse verhalen enz.

Like I say: The hoaxes are an insult to real victims of tragic and/or violent happenings etc.
Dat is gewoon misplaatste verontwaardiging.
Verder kun je het Nederlandse tv format niet vergelijken met het Amerikaanse.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175012018
@Wantie: wat is/zijn jouw criteria om de shooting als waargebeurd event te bestempelen?

Heb je feiten en zo ja, waarom zijn het feiten?
pi_175012071
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 04:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Wantie: wat is/zijn jouw criteria om de shooting als waargebeurd event te bestempelen?

Heb je feiten en zo ja, waarom zijn het feiten?
Waargebeurd? Omdat er mensen food zijn?
pi_175012074
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 21:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus dat interview met een 'slachtoffer' van de Bijlmerramp is volgens jou een belediging voor echte slachtoffers?
Dit haal je echt uit Tingo zijn post?
pi_175012077
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 04:28 schreef Gutz het volgende:

[..]

Waargebeurd? Omdat er mensen food zijn?
Is dat een feit en zo ja welke gegevens heb je tot je beschikking gehad om die conclusie te trekken?
pi_175012079
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 21:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is dus een hoax omdat te weinig mensen doodgaan...
Oh jee, argumenten raken op?
pi_175012086
Volgens mij zijn wij degenen die tot nu toe alles onderbouwd hebben. Jullie (Wantie en consorten) hebben tot nu vrijwel niets onderbouwd. Jullie beroepen je vooral op het feit dat wie stelt moet onderbouwen, maar eigenlijk stellen jullie net zo hard.

Dus waar is die onderbouwing?

Edit: Oja, ik was even vergeten dat dit niet hoeft als iets in het nieuws geweest is. Zo werkt het bij jullie. Het is in het nieuws geweest, dus is dat de onderbouwing.

Stom van me. :|W

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 04:46:48 ]
  zondag 12 november 2017 @ 05:01:50 #33
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175012111
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 04:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgens mij zijn wij degenen die tot nu toe alles onderbouwd hebben. Jullie (Wantie en consorten) hebben tot nu vrijwel niets onderbouwd. Jullie beroepen je vooral op het feit dat wie stelt moet onderbouwen, maar eigenlijk stellen jullie net zo hard.

Dus waar is die onderbouwing?

Edit: Oja, ik was even vergeten dat dit niet hoeft als iets in het nieuws geweest is. Zo werkt het bij jullie. Het is in het nieuws geweest, dus is dat de onderbouwing.

Stom van me. :|W
Het was een goede illusie . Leer iedereen dat het nieuws objectief en kritisch is en word uitgezocht op feiten door mensen die daarvoor gestudeerd hebben en mensen controleren het niet . Zo zit het hele systeem in elkaar want voor alles heb je een autoriteit die alles beter weet en voor je het weet leef je in 1 grote poppenkast met de stempel realiteit .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175012129
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 05:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Het was een goede illusie . Leer iedereen dat het nieuws objectief en kritisch is en word uitgezocht op feiten door mensen die daarvoor gestudeerd hebben en mensen controleren het niet . Zo zit het hele systeem in elkaar want voor alles heb je een autoriteit die alles beter weet en voor je het weet leef je in 1 grote poppenkast met de stempel realiteit .
Het tij zal keren.
pi_175012813
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 04:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgens mij zijn wij degenen die tot nu toe alles onderbouwd hebben. Jullie (Wantie en consorten) hebben tot nu vrijwel niets onderbouwd. Jullie beroepen je vooral op het feit dat wie stelt moet onderbouwen, maar eigenlijk stellen jullie net zo hard.

Dus waar is die onderbouwing?

Edit: Oja, ik was even vergeten dat dit niet hoeft als iets in het nieuws geweest is. Zo werkt het bij jullie. Het is in het nieuws geweest, dus is dat de onderbouwing.

Stom van me. :|W
Probleem is dat jij zelf niets onderbouwt. Je komt niet verder dan "de mensen gedragen zich anders dan ik verwacht, dus is het nep..."

Dat gebrek aan onderbouwing compenseer je niet door te jij-bakken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175012839
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 04:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Wantie: wat is/zijn jouw criteria om de shooting als waargebeurd event te bestempelen?

Heb je feiten en zo ja, waarom zijn het feiten?
Ik heb het event in de discussie niet als waargebeurd bestempeld.
Jij beweert dat het een hoax is, maar een echte onderbouwing daarvoor heb je niet.
Tja, dan kun je dat ook niet zo stellig roepen..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175012850
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 04:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit haal je echt uit Tingo zijn post?
Kun jij onomstotelijk bewijzen dat de Bijlmerramp heeft plaatsgevonden?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175012867
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 04:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is dat een feit en zo ja welke gegevens heb je tot je beschikking gehad om die conclusie te trekken?
Ook dat geldt voor de Bijlmerramp.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175012897
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 09:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Kun jij onomstotelijk bewijzen dat de Bijlmerramp heeft plaatsgevonden?
Dit past beter in het Bijlmerramp-topic.
wooblabalurg
pi_175013122
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 09:20 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dit past beter in het Bijlmerramp-topic.
Klopt, maar het gaat om de vergelijking tussen beide gebeurtenissen.
Bij de Bijlmerramp is er ook geen beeldmateriaal van het vliegtuig, de slachtoffers, etc. En daar gebeurde ook van alles dat nu als vreemd wordt beschouwd.
Waarom is de Bijlmerramp dan wel echt gebeurd en Las Vegas zeker weten van niet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175013198
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 09:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

Probleem is dat jij zelf niets onderbouwt. Je komt niet verder dan "de mensen gedragen zich anders dan ik verwacht, dus is het nep..."

Dat gebrek aan onderbouwing compenseer je niet door te jij-bakken.
Dat is niet waar. Niet zo liegen.
pi_175013224
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 09:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik heb het event in de discussie niet als waargebeurd bestempeld.
Jij beweert dat het een hoax is, maar een echte onderbouwing daarvoor heb je niet.
Tja, dan kun je dat ook niet zo stellig roepen..
Dat heb je wel gedaan. Bij alle argumenten die ik of anderen aandroegen kwam jij met een tegenargument (vaak van flut niveau) dat het officiële narratief moest verdedigen.
pi_175013249
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 09:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat heb je wel gedaan. Bij alle argumenten die ik of anderen aandroegen kwam jij met een tegenargument (vaak van flut niveau) dat het officiële narratief moest verdedigen.
Soms lijkt het alsof mensen op de automatische piloot een verhaal verdedigen. Uit een soort reflex.
wooblabalurg
pi_175013275
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 09:54 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Soms lijkt het alsof mensen op de automatische piloot een verhaal verdedigen. Uit een soort reflex.
Misschien dat er bij sommige van deze mensen cognitieve dissonantie optreedt.
pi_175013434
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 09:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat heb je wel gedaan. Bij alle argumenten die ik of anderen aandroegen kwam jij met een tegenargument (vaak van flut niveau) dat het officiële narratief moest verdedigen.
Nope ik heb de officiële uitleg niet verdedigd. Dat er zin je er zelf bij.
Het is een zwart-wit instelling: omdat ik jouw versie niet bewezen acht moet ik wel achter de officiële versie staan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175013445
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 09:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Niet zo liegen.
Nou, kom maar op met je beste bewijs dat het een hoax is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175013461
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 10:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nope ik heb de officiële uitleg niet verdedigd. Dat er zin je er zelf bij.
Het is een zwart-wit instelling: omdat ik jouw versie niet bewezen acht moet ik wel achter de officiële versie staan...
Waarom sta je daar niet achter?
wooblabalurg
  zondag 12 november 2017 @ 10:14:06 #48
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175013495
Tja, tot nu toe geen enkele plausibele verklaringen gelezen over de magic bullet van Mr Majteka tot aan geen bloed bij slachtoffers zoals die gast (dummy) in die kruiwagen met het discretie-doekje. Zo is er nog veel meer.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175013520
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 10:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, kom maar op met je beste bewijs dat het een hoax is.
Ik heb al lang aangetoond dat er geen bewijs is voor een shooting met 59 doden een 550+ gewonden.

Het is nu eens aan jou.
pi_175013990
quote:
17s.gif Op zondag 12 november 2017 10:11 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Waarom sta je daar niet achter?
Daar is het veel te vroeg voor. We zitten op duizenden kilometers afstand en zijn dus afhankelijk van informatie van derden. Voordat je alles hebt verzameld en geanalyseerd ben je wel een poosje bezig.

Wat mij in deze discussie tegen de borst stuit is dat er de spot wordt gedreven met slachtoffers van de schietpartij onder de stellige overtuiging dat het een hoax is.
Terwijl daarvoor geen enkel bewijs is geleverd

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 12-11-2017 11:10:38 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175014008
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 10:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb al lang aangetoond dat er geen bewijs is voor een shooting met 59 doden een 550+ gewonden.

.
Maar dat is geen bewijs dat het een hoax is
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175014023
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 10:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja, tot nu toe geen enkele plausibele verklaringen gelezen over de magic bullet van Mr Majteka tot aan geen bloed bij slachtoffers zoals die gast (dummy) in die kruiwagen met het discretie-doekje. Zo is er nog veel meer.
Waarom mogen verwondingen niet worden afgedekt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 12 november 2017 @ 11:04:25 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175014284
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 10:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom mogen verwondingen niet worden afgedekt?
Je had die arts eens moeten aanhoren die al de afschuwelijke verwondingen beschreef. Die gast in die kar was covered in blood. Wijs het maar aan ik zie het allemaal niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175014396
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je had die arts eens moeten aanhoren die al de afschuwelijke verwondingen beschreef. Die gast in die kar was covered in blood. Wijs het maar aan ik zie het allemaal niet.
Je hebt dus geen antwoord?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 12 november 2017 @ 11:19:00 #55
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175014544
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 11:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je hebt dus geen antwoord?
Oké, dat is jouw tactiek steeds de vraag terugkaatsen zodat je geen antwoord hoeft te geven omdat je dit niet hebt. Covered in blood waar zie jij dit dan bij die gast?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175014822
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oké, dat is jouw tactiek steeds de vraag terugkaatsen zodat je geen antwoord hoeft te geven omdat je dit niet hebt. Covered in blood waar zie jij dit dan bij die gast?
Het is van meer belang dat de arts het ziet dan een stel 'onderzoekers' achter hun laptop.
  zondag 12 november 2017 @ 11:45:30 #57
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175014892
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is van meer belang dat de arts het ziet dan een stel onderzoekers achter hun laptop.
Je gelooft al snel de woorden van een arts want die liegen nooit en zijn altijd te vertrouwen want arts. Hij kan het wel zeggen maar er is niets van te zien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175014915
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je gelooft al snel de woorden van een arts want die liegen nooit en zijn altijd te vertrouwen want arts. Hij kan het wel zeggen maar er is niets van te zien.
Maar waaróm geloof je die arts niet op zijn woord? Die was er bij.
  zondag 12 november 2017 @ 11:49:27 #59
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175014974
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar waaróm geloof je die arts niet op zijn woord? Die was er bij.
Omdat op de beelden niets van zo'n warzone met honderden gewonden met de meest afschuwelijke verwondingen is te zien. Begin alleen al eens met die dummy in de kar die onder het bloed zou zitten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175015029
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Omdat op de beelden niets van zo'n warzone met honderden gewonden met de meest afschuwelijke verwondingen is te zien. Begin alleen al eens met die dummy in de kar die onder het bloed zou zitten.
Je weet dat die zogenaamde kruiwagen bij de ambulance hoort? In sommige gevallen is het handiger om een patient zo te vervoeren.
pi_175015084
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar waaróm geloof je die arts niet op zijn woord? Die was er bij.
Waarom zou je uberhaupt iemand op zijn woord geloven. Dat is meer iets voor kinderen.
wooblabalurg
  zondag 12 november 2017 @ 11:54:23 #62
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175015089
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je weet dat die zogenaamde kruiwagen bij de ambulance hoort? In sommige gevallen is het handiger om een patient zo te vervoeren.
Het gaat niet om de kruiwagen maar de persoon erin die onder het bloed zou zitten. Begin daar al eens mee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175015116
quote:
17s.gif Op zondag 12 november 2017 11:54 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Waarom zou je uberhaupt iemand op zijn woord geloven. Dat is meer iets voor kinderen.
Tja, wel vreemd dat de meest bizarre alternatieven dan wel geloofd worden. Wat klopt hier niet?
pi_175015129
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het gaat niet om de kruiwagen maar de persoon erin die onder het bloed zou zitten. Begin daar al eens mee.
Waarom zou dat niet kunnen dan? Geef nou eens een reden waarom dat niet zo zou zijn?
  zondag 12 november 2017 @ 11:58:37 #65
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175015181
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen dan? Geef nou eens een reden waarom dat niet zo zou zijn?
Lijkt mij dat er iets van te zien is. Onder het bloed, bloed is rood. Dat laat wel sporen na, zeker als wordt beweerd "covered in blood". We hebben het niet over een snee in de vinger.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175015202
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, wel vreemd dat de meest bizarre alternatieven dan wel beloofd worden. Wat klopt hier niet?
Ik lees van Cad en Jok alleen dat ze denken dat het niet zo gegaan is zoals verteld werd. Daarin lees ik enkel twijfel.

Misschien dat je kan delen wat je zelf zo bizar vindt aan het hebben van twijfels? Dan snap ik het beter denk ik.
wooblabalurg
pi_175015206
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lijkt mij dat er iets van te zien is. Onder het bloed, bloed is rood. Dat laat wel sporen na, zeker als wordt beweerd "covered in blood". We hebben het niet over een snee in de vinger.
Ja, ik weet het niet. Ik was er net als wij allen hier niet bij als eerste hulp of arts of slachtoffer.
pi_175015239
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 11:59 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik lees van Cad en Jok alleen dat ze denken dat het niet zo gegaan is zoals verteld werd. Daarin lees ik enkel twijfel.

Misschien dat je kan delen wat je zelf zo bizar vindt aan het hebben van twijfels? Dan snap ik het beter denk ik.
Lees de post onder die van jou.
pi_175015357


[ Bericht 100% gewijzigd door ChrisCarter op 12-11-2017 12:09:46 (Doe eens normaal) ]
wooblabalurg
  zondag 12 november 2017 @ 12:11:24 #70
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175015413
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 12:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ik weet het niet. Ik was er net als wij allen hier niet bij als eerste hulp of arts of slachtoffer.
Ik hoef daar niet voor bij aanwezig te zijn om te zien dat de zaken niet kloppen wat ik aangereikt krijgt door de msm. Daarom geloof je het dan maar allemaal? Elke keer weer want ik was er niet bij?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 12 november 2017 @ 12:16:12 #71
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175015501
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 12:13 schreef Baconbus het volgende:
Sorry, ik was even vergeten dat ik niks mag zeggen. Doei gewijzigd bericht. Ik was hier niet bij.
Moderatie is enorm strak inderdaad. De spontaniteit is zo een beetje weg als je elke keer op je woorden moet passen. Ook de gebbetjes kunnen niet meer?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 12 november 2017 @ 12:18:40 #72
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175015535
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Moderatie is enorm strak inderdaad. De spontaniteit is zo een beetje weg als je elke keer op je woorden moet passen. Ook de gebbetjes kunnen niet meer?
Als je niet weet waar het over gaat hoef je je er niet mee te bemoeien. Er stond in elk geval geen "gebbetje" of "grapje".

Echt. Kap er eens mee.
pi_175016214
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oké, dat is jouw tactiek steeds de vraag terugkaatsen zodat je geen antwoord hoeft te geven omdat je dit niet hebt. Covered in blood waar zie jij dit dan bij die gast?
Je geeft zelf aan dat hij is afgedekt, mijn vraag is waarom dat een probleem is. Die vraag beantwoord je niet, maar je verschuift de doelpalen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175016274
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 12:25 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik wou dat ik er bij was geweest zodat ik er meer over kon vertellen.
Dat is wel een manco: we zijn afhankelijk van wat er is gepubliceerd.
Maar gebrek aan publicatie is geen bewijs voor een hoax. Enige conclusie die getrokken kan worden is dat niet afdoende is bewezen dat de schietpartij verlopen is zoals ons is voorgehouden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 12-11-2017 12:54:39 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175016520
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 12:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat is wel een manco: we zijn afhankelijk van wat er is gepubliceerd.
Maar gebrek aan publicatie is geen bewijs voor een hoax. Enige conclusie die getrokken kan worden is dat niet afdoende is bewezen dat de schietpartij verlopen is zoals ons is voorgehouden.
Er is ook nog niet bewezen dat er überhaupt geschoten is. Niets is daar van te zien op de beelden.
  zondag 12 november 2017 @ 13:23:19 #76
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175017107
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen dan? Geef nou eens een reden waarom dat niet zo zou zijn?
Iedereen is altijd tegen geloof behalve als het om het geloof gaat waar ze zelf mee zijn opgegroeid . Geen enkel instituut of autoriteit zou bij voorbaat boven kritische vragen verheven mogen zijn en je hebt altijd zelf de keuze om iets wel of niet te geloven naar eigen inzicht . Het kan echt zijn maar het kan ook nep zijn en die afweging moet je bij elk nieuwsbericht zelf maken aangezien niemand anders dat voor je gaat doen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175017269
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 13:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Iedereen is altijd tegen geloof behalve als het om het geloof gaat waar ze zelf mee zijn opgegroeid . Geen enkel instituut of autoriteit zou bij voorbaat boven kritische vragen verheven mogen zijn en je hebt altijd zelf de keuze om iets wel of niet te geloven naar eigen inzicht . Het kan echt zijn maar het kan ook nep zijn en die afweging moet je bij elk nieuwsbericht zelf maken aangezien niemand anders dat voor je gaat doen .
Klopt, maar dat geldt ook voor het geloof dat je nu volgt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175017327
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 13:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er is ook nog niet bewezen dat er überhaupt geschoten is. Niets is daar van te zien op de beelden.
Als dat je conclusie is, dan deel ik die met je.
In feite is er alleen bewijs uit derde hand dat de schietpartij heeft plaatsgevonden. Voor de een is dat voldoende, voor de ander niet.
Maar ook is niet aangetoond dat alles in scène is gezet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175017441
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 12:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik hoef daar niet voor bij aanwezig te zijn om te zien dat de zaken niet kloppen wat ik aangereikt krijgt door de msm. Daarom geloof je het dan maar allemaal? Elke keer weer want ik was er niet bij?
Toch weet je niet aan te tonen dat het niet klopt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175017462
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 13:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als dat je conclusie is, dan deel ik die met je.
In feite is er alleen bewijs uit derde hand dat de schietpartij heeft plaatsgevonden. Voor de een is dat voldoende, voor de ander niet.
Maar ook is niet aangetoond dat alles in scène is gezet.
Ik heb zelf genoeg gezien om die conclusie wel te trekken.

Misschien kun je nog eens goed naar deze post en het filmpje dat er bij hoort kijken. Via dat linkje dat er bij zit kun je reacties lezen die aangeven wat er in hun optiek (en ik deel die meningen over het algemeen wel op een enkeling na) mis is met wat je in dat filmpje ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 13:39:00 ]
pi_175018604
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb zelf genoeg gezien om die conclusie wel te trekken.

Misschien kun je nog eens goed naar deze post en het filmpje dat er bij hoort kijken. Via dat linkje dat er bij zit kun je reacties lezen die aangeven wat er in hun optiek (en ik deel die meningen over het algemeen wel op een enkeling na) mis is met wat je in dat filmpje ziet.
Maar dan baseer je je dus op reacties van anderen...
Meningen , geen feiten..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175018879
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 14:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar dan baseer je je dus op reacties van anderen...
Meningen , geen feiten..
Ik zie een hoop rare zaken in dat filmpje. Anderen zien dat ook blijkbaar. Voor mij is het een feit dat er geen snars klopt van wat je ziet.
pi_175019774
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 14:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar dan baseer je je dus op reacties van anderen...
Meningen , geen feiten..
Als we feiten hadden zouden we een rechtszaak kunnen beginnen en het officiële verhaal feitelijk kunnen weerleggen.
pi_175020465
Mooie dit:


Gaat dus om deze foto.



De paniek straalt van dat meisje met drankje in haar hand af. Duidelijk dat zij daar aanwezig is bij de dodelijkste schietpartij in de VS in jaren.

Booshit Booshit Booshit! No more drinks for me, thanks!

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 15:38:30 ]
pi_175020664
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 01:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat is gewoon misplaatste verontwaardiging.
Verder kun je het Nederlandse tv format niet vergelijken met het Amerikaanse.
Dat doe ik ook niet....de hoaxes uit London,Parijs,Brussels,Tunisia,Turkey allemaal op hetzelfde domme,ongeloofwaardige,sensationalistische,sentimentele,emotieve manier gemaakt zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 12 november 2017 @ 15:44:43 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175020801
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als we feiten hadden zouden we een rechtszaak kunnen beginnen en het officiële verhaal feitelijk kunnen weerleggen.
Begrijp me niet verkeerd, maar ik wacht echt op die dag dat het gebeurd.
In de stijl van OJ simpson en M Jackson, compleet openbaar!

Dan komt het namelijk in de MSM en dan kunnen we gewoon zeggen, jah maar is MSM he, dus kunnen we niet vertrouwen :')
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175020858
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mooie dit:


Gaat dus om deze foto.

[ afbeelding ]

De paniek straalt van dat meisje met drankje in haar hand af. Duidelijk dat zij daar aanwezig is bij de dodelijkste schietpartij in de VS in jaren.

Booshit Booshit Booshit! No more drinks for me, thanks!
volgens mij heet dat een shock of photoshop van de media.
pi_175020906
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, maar ik wacht echt op die dag dat het gebeurd.
In de stijl van OJ simpson en M Jackson, compleet openbaar!

Dan komt het namelijk in de MSM en dan kunnen we gewoon zeggen, jah maar is MSM he, dus kunnen we niet vertrouwen :')
ja, das vaak het probleem, als het uitkomt wel MSM aanhalen en als het niet zo is, MSM afkraken
pi_175020964
Nog zo'n merkwaardige plaat:

pi_175021030
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog zo'n merkwaardige plaat:

[ afbeelding ]
te scherp?
pi_175021065
En nog één.



Geen spatje bloed. Maat van me heeft laatst iemand gereanimeerd na een motorongeluk. Heel zijn broek en schoenen waren doordrenkt van het bloed van die motorrijder. Hij zat in de plas bloed die vent te helpen. Helaas overleden.

Staat er ook een op zijn gemak te telefoneren. Hand in zijn zak.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 15:55:59 ]
pi_175021102
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
En nog één.

[ afbeelding ]

Geen spatje bloed. Maat van me heeft laatst iemand gereanimeerd na een motorongeluk. Heel zijn broek en schoenen waren doordrenkt van het bloed van die motorrijder. Hij zat in de plas bloed die vent te helpen. Helaas overleden.
omdat MSM daar censuur op pleeg omdat ook kinderen naar het nieuws kijken, voor bloed moet je al jeeezereah inschakelen
pi_175021168
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

omdat MSM daar censuur op pleeg omdat ook kinderen naar het nieuws kijken, voor bloed moet je al jeeezereah inschakelen
Oh is dat het.
  zondag 12 november 2017 @ 16:07:47 #94
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175021492
Bebloede kleding van een slachtoffer


Man met schotwond (still van een video)



Slachtoffer met wond aan het been.



Vrouw met bebloede kleding naast man op stoel



Tsja. En dat zijn dan de fotos die nog door het "gore" filter van de gemiddelde nieuwsbron komen. Maar er zal vast wel weer wat mis zijn met deze fotos.
  zondag 12 november 2017 @ 16:11:11 #95
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175021576
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:07 schreef ChrisCarter het volgende:
Bebloede kleding van een slachtoffer
[ afbeelding ]

Man met schotwond (still van een video)

[ afbeelding ]

Slachtoffer met wond aan het been.

[ afbeelding ]

Vrouw met bebloede kleding naast man op stoel

[ afbeelding ]

Tsja. En dat zijn dan de fotos die nog door het "gore" filter van de gemiddelde nieuwsbron komen. Maar er zal vast wel weer wat mis zijn met deze fotos.
Op een zekere foto staat een man te bellen, met hand in zijn zak. Ik twijfelde nog maar ik ben om. Dit moet een fopaanslag geweest zijn! Ik bedoel, wie haalt het nu in zijn hoofd om te bellen?! Met hand in de zak nog wel. Tsssk.
  zondag 12 november 2017 @ 16:11:39 #96
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175021585
Dat dikkerdje mankeert niks, heb ik al zo vaak voorbij zien komen. Overige foto's valt ook niet veel te zien van die zogenaamde warzone-slachtoffers. Maar goed na discretiedoekjes is er nu ook discretie-msm.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175021596
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:07 schreef ChrisCarter het volgende:
Bebloede kleding van een slachtoffer
[ afbeelding ]

Man met schotwond (still van een video)

[ afbeelding ]

Slachtoffer met wond aan het been.

[ afbeelding ]

Vrouw met bebloede kleding naast man op stoel

[ afbeelding ]

Tsja. En dat zijn dan de fotos die nog door het "gore" filter van de gemiddelde nieuwsbron komen. Maar er zal vast wel weer wat mis zijn met deze fotos.
Grappig dat je die still van die video aanhaalt. Die man is een crisis actor:


Vanaf 07:23 ongeveer, zien we een man langs de donkere muur aan komen lopen. De man stopt, rommelt iets, loopt weer iets door, rommelt nog wat. Dit alles terwijl de man met camera hem rustig filmt. Het lijkt wel of hij op de man wacht tot hij klaar is met rommelen. De man is op een gegeven moment klaar en stopt vervolgens nog iets met zijn linkerhand in zijn linker broekzak.
"I need help. I've been shot. I need an ambulance"

Ik heb sterk het vermoeden dat deze man een plant is die op dit punt afgesproken heeft met de man met camera. De man moest zijn fake bloed of wond aanbrengen en daarom stond de man met camera met alle geduld te wachten.

Op 08:59 zie je de man die gewond zou zijn aan zijn arm, deze gewonde arm nog gebruiken ter ondersteuning om te gaan zitten.

Hij zou door zijn arm zijn geschoten want ze claimen ook dat de kogel door zijn arm zijn borst in is gegaan.
  zondag 12 november 2017 @ 16:12:39 #98
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175021610
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat dikkerdje mankeert niks, heb ik al zo vaak voorbij zien komen. Overige foto's valt ook niet veel te zien van die zogenaamde warzone-slachtoffers. Maar goed na discretiedoekjes is er nu ook discretie-msm.
"Dat dikkerdje"

Jezus :')

Er is gewoon een wond zichtbaar maar fijn dat jij met rontgenogen al hebt gezien dat ze in orde is.

Dat dikkerdje. Man man man :')
  zondag 12 november 2017 @ 16:15:04 #99
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175021676
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Grappig dat je die still van die video aanhaalt. Die man is een crisis actor:


Vanaf 07:23 ongeveer, zien we een man langs de donkere muur aan komen lopen. De man stopt, rommelt iets, loopt weer iets door, rommelt nog wat. Dit alles terwijl de man met camera hem rustig filmt. Het lijkt wel of hij op de man wacht tot hij klaar is met rommelen. De man is op een gegeven moment klaar en stopt vervolgens nog iets met zijn linkerhand in zijn linker broekzak.
"I need help. I've been shot. I need an ambulance"

Ik heb sterk het vermoeden dat deze man een plant is die op dit punt afgesproken heeft met de man met camera. De man moest zijn fake bloed of wond aanbrengen en daarom stond de man met camera met alle geduld te wachten.

Op 08:59 zie je de man die gewond zou zijn aan zijn arm, deze gewonde arm nog gebruiken ter ondersteuning om te gaan zitten.

Hij zou door zijn arm zijn geschoten want ze claimen ook dat de kogel door zijn arm zijn borst in is gegaan.
En omdat je niet goed ziet wat ie exact doet is het een crisis actor.

Winnende logica dit. Ik ben om. Het moet wel nepbloed voor een nepwond zijn geweest. Wat zou je anders in je zakken stoppen.

Er kan dus geen andere verklaring zijn?
  zondag 12 november 2017 @ 16:17:11 #100
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175021736
Maar goed, het toont wel weer aan dat het weer neerkomt op: "er zijn geen fotos van X" - er worden fotos geplaatst - "ja nee die fotos vind ik niet kloppen want in mijn hoofd zou het anders moeten zijn" ad infinitum
  zondag 12 november 2017 @ 16:17:42 #101
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175021749
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 16:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

"Dat dikkerdje"

Jezus :')

Er is gewoon een wond zichtbaar maar fijn dat jij met rontgenogen al hebt gezien dat ze in orde is.

Dat dikkerdje. Man man man :')
Hoe moet ik haar anders noemen? Als dat een (schot)wond zou moeten zijn zat ze er niet zo bij. Nepwondje erop en ACTIE!!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 12 november 2017 @ 16:19:11 #102
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175021781
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoe moet ik haar anders noemen? Als dat een (schot)wond zou moeten zijn zat ze er niet zo bij. Nepwondje erop en ACTIE!!
Hoe zou ze er dan wel bij moeten zitten?

En je had gewoon kunnen zeggen die vrouw op die stoel. Getuigt van enig fatsoen enzo.
  zondag 12 november 2017 @ 16:21:37 #103
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175021843
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoe moet ik haar anders noemen? Als dat een (schot)wond zou moeten zijn zat ze er niet zo bij. Nepwondje erop en ACTIE!!
Een moderne heksenjager dames en heren. Aanschouw. Je zou het heel goed gedaan hebben in Salem.
  zondag 12 november 2017 @ 16:25:33 #104
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175021934
Het enige wat het aantoont is dat mensen hele andere vragen stellen bij dezelfde gebeurtenis en daardoor ook tot andere antwoorden komen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175022005
quote:
15s.gif Op zondag 12 november 2017 16:11 schreef Terecht het volgende:

[..]

Op een zekere foto staat een man te bellen, met hand in zijn zak. Ik twijfelde nog maar ik ben om. Dit moet een fopaanslag geweest zijn! Ik bedoel, wie haalt het nu in zijn hoofd om te bellen?! Met hand in de zak nog wel. Tsssk.
Opzichzelfstaand is dat niet zo gek inderdaad.

Maar goed, misschien dat je dit dan wel gek vindt:



Met je buddies lekker e-sigaretje vapen terwijl je midden in een schietpartij staat die al 9 minuten aan de gang is en de mensen om je heen neervallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 16:29:14 ]
  zondag 12 november 2017 @ 16:31:49 #106
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175022061
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Opzichzelfstaand is dat niet zo gek inderdaad.

Maar goed, misschien dat je dit dan wel gek vindt:

[ afbeelding ]

Met je buddies lekker e-sigaretje vapen terwijl je midden in een schietpartij staat die al 9 minuten aan de gang is en de mensen om je heen neervallen.
Ze lijken opmerkelijk kalm, maar wat voor conclusie wil je hieraan verbinden dan?
pi_175022113
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:31 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ze lijken opmerkelijk kalm, maar wat voor conclusie wil je hieraan verbinden dan?
Dat er niet op mensen bij Route 91 is geschoten.
  zondag 12 november 2017 @ 16:36:06 #108
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175022142
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat er niet op mensen bij Route 91 is geschoten.
Dan ben ik wel benieuwd hoe je van een groepje onverstoorde rokers naar een fopaanslag komt. Zitten wel een aantal redeneerstappen tussen me dunkt.
  zondag 12 november 2017 @ 16:50:37 #109
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175022445
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:21 schreef Terecht het volgende:

[..]

Een moderne heksenjager dames en heren. Aanschouw. Je zou het heel goed gedaan hebben in Salem.
Dat weten we heus wel aangezien we in onze tijd de " verkeerde " mening hebben die de machthebbers niet uitkomt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175022491
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:36 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dan ben ik wel benieuwd hoe je van een groepje onverstoorde rokers naar een fopaanslag komt. Zitten wel een aantal redeneerstappen tussen me dunkt.
Dit is deel 2
  zondag 12 november 2017 @ 16:54:31 #111
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175022558
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:50 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat weten we heus wel aangezien we in onze tijd de " verkeerde " mening hebben die de machthebbers niet uitkomt .
In dit draadje is te zien dat ook de complotters fanatieke zedenmeesters kunnen zijn. Als je je niet zo gedraagt als de complotter voorschrijft (je staat te bellen, je zit verkeerd in een rolstoel, je rookt, etc) dan ben je verdacht.
  zondag 12 november 2017 @ 16:55:32 #112
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175022596
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit is deel 2
Je redenering staat dus in deel 1, of bedoel je dat het nog te vroeg is om die redenering uit te spellen (de conclusie uiteraard wel)?
pi_175022654
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:54 schreef Terecht het volgende:

[..]

In dit draadje is te zien dat ook de complotters fanatieke zedenmeesters kunnen zijn. Als je je niet zo gedraagt als de complotter voorschrijft (je staat te bellen, je zit verkeerd in een rolstoel, je rookt, etc) dan ben je verdacht.
Je ridiculiseert het allemaal weer lekker Terecht. Zo kennen we je.

Dat groepje staat daar te chillen terwijl de kogels al 9 minuten om de oren vliegen.

Nee, dat is normaal man.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 17:06:03 ]
pi_175022669
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:55 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je redenering staat dus in deel 1, of bedoel je dat het nog te vroeg is om die redenering uit te spellen (de conclusie uiteraard wel)?
Ga maar lekker lezen en filmpjes kijken. :)
  zondag 12 november 2017 @ 17:32:50 #115
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175023759
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:54 schreef Terecht het volgende:

[..]

In dit draadje is te zien dat ook de complotters fanatieke zedenmeesters kunnen zijn. Als je je niet zo gedraagt als de complotter voorschrijft (je staat te bellen, je zit verkeerd in een rolstoel, je rookt, etc) dan ben je verdacht.
Zoals ik al zei totaal andere focus en vragen maken een wereld van verschil .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175023912
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je ridiculiseert het allemaal weer lekker Terecht. Zo kennen we je.

Dat groepje staat daar te chillen terwijl de kogels al 9 minuten om de oren vliegen.

Nee, dat is normaal man.
Waaruit blijkt dat de kogels hen om de oren vliegen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175024008
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:31 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ze lijken opmerkelijk kalm, maar wat voor conclusie wil je hieraan verbinden dan?
Het is cherry picking.
Je ziet van alles gebeuren, dat wordt genegeerd, terwijl er wordt gefocust op een enkeling die zich anders gedraagt dan verwacht...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175024082
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoe moet ik haar anders noemen? !
Je weet mensen alleen op een respectloze wijze te benoemen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175024158
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]


Ik heb sterk het vermoeden dat deze man een plant is die op dit punt afgesproken heeft met de man met camera. De man moest zijn fake bloed of wond aanbrengen en daarom stond de man met camera met alle geduld te wachten.

Dus de cameraman wacht met filmen tot de acteur klaar is?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175024187
Hier een video over de buddy van Mike Cronk die 3 keer in zijn borst zou zijn geschoten door high velocity kogels. Opname is van 2 oktober. Dus 1 dag nadat ie dit drama ondergaan heeft:

https://vimeo.com/237510384

2 oktober


5 oktober


7 oktober


Overigens lees ik hier

quote:
McIntosh was at least shot twice in the chest and once in the arm, revealed Cronk.He also told Channel 2 that McIntosh's doctor says, "Two millimeters difference and he would've been dead."

Because one of the bullets was lodged in the artery of McIntosh's left arm, Cronk said he had to undergo surgery.
Apart dat Cronk tijdens zijn interviews 3 kogels in de borst claimde, maar totaal niet repte over een (slagaderlijke) bloeding aan de arm.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 18:10:48 ]
pi_175024210
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 17:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat de kogels hen om de oren vliegen?
Nergens uit, anders hadden ze daar niet staan chillen ;)
pi_175024236
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 17:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus de cameraman wacht met filmen tot de acteur klaar is?
U meneer, heeft niet gekeken.
pi_175024382
.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 18:10:34 ]
pi_175024599
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 17:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

U meneer, heeft niet gekeken.
Jawel, vandaar mijn vraag.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175024625
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 17:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nergens uit, anders hadden ze daar niet staan chillen ;)
Wat is dan je punt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175024663
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 17:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier een video over de buddy van Mike Cronk die 3 keer in zijn borst zou zijn geschoten door high velocity kogels. Opname is van 2 oktober. Dus 1 dag nadat ie dit drama ondergaan heeft:

https://vimeo.com/237510384

2 oktober
[ afbeelding ]

5 oktober
[ afbeelding ]

7 oktober
[ afbeelding ]
Dus iemand die niets mankeert is geopereerd?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175024685
Deze man is 61 jaar oud?







[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 18:08:55 ]
pi_175024726
Ja, dag Wantie :W
pi_175024760
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 18:05 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus iemand die niets mankeert is geopereerd?
Nee joh, heel die operatie is ook in scene gezet. :)
pi_175024996
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 18:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee joh, heel die operatie is ook in scene gezet. :)
Dat was niet eens nodig, want er zijn geen beelden van een operatie. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 18:19:12 ]
pi_175025019
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 18:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat was niet eens nodig, want er zijn geen beelden van een operatie. :)
Ah, alleen de ziekenhuisopname dus.
pi_175025035
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 18:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze man is 61 jaar oud?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Waarom is dat relevant?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175025056
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 18:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, alleen de ziekenhuisopname dus.
Zijn ook geen beelden van het ziekenhuis :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175025280
Haha, deze is echt briljant:


Die gast gaat op ongeveer 05:46 haast stuk van het lachen om zijn eigen onzin.

Booshit Booshit Booshit! No more drinks for me, thanks!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 18:32:30 ]
pi_175025651
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 18:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haha, deze is echt briljant:


Die gast gaat op ongeveer 05:46 haast stuk van het lachen om zijn eigen onzin.

Booshit Booshit Booshit! No more drinks for me, thanks!
Maar dat blijft de teneur van de discussie: men reageert anders dan verwacht, dus hoax...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175025773
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 18:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar dat blijft de teneur van de discussie: men reageert anders dan verwacht, dus hoax...
Het wordt er allemaal niet realistischer op he.
  zondag 12 november 2017 @ 18:47:03 #137
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175025848
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je ridiculiseert het allemaal weer lekker Terecht. Zo kennen we je.

Dat groepje staat daar te chillen terwijl ze de kogels al 9 minuten om de oren vliegen.

Nee, dat is normaal man.
Ze waren geinspireerd door het meesterwerk van Hunter S. Thompson.

pi_175025871
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2017 18:47 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ze waren geinspireerd door het meesterwerk van Hunter S. Thompson.

Dikke film inderdaad.
pi_175025988
Weet je wat pas onrealistisch is? Het feit dat er gewoon een lijst is van alle doden, die met naam en toenaam genoemd worden, gezinssituatie, hobby's, etc. Al deze mensen zijn gewoon na te trekken. Ik heb deze lijst verschillende keren gepost en er is nog niemand geweest die ook maar kan bewijzen dat deze personen daar niet zijn overleden of niet bestaan of iets dergelijks.
pi_175026258
Hier is ie dan maar weer. :)

https://www.usatoday.com/(...)-shooting/733236001/

Ik daag nog steeds iedereen uit om aan te tonen dat de personen in deze lijst nep zijn. Vertel dan gelijk even tegen hun familie dat ze voor jan lul aan het rouwen zijn.
pi_175026425
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:01 schreef illusions het volgende:
Hier is ie dan maar weer. :)

https://www.usatoday.com/(...)-shooting/733236001/

Ik daag nog steeds iedereen uit om aan te tonen dat de personen in deze lijst nep zijn. Vertel dan gelijk even tegen hun familie dat ze voor jan lul aan het rouwen zijn.
Stel dat die personen nep zijn, zouden ze dan überhaupt familie hebben? Hoeveel nepfamilieleden heb jij?
pi_175026435
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Stel dat die personen nep zijn, zouden ze dan überhaupt familie hebben? Hoeveel nepfamilieleden heb jij?
Stel dat die personen nep zijn, dan zou je dat toch eenvoudig aan kunnen tonen?

Doe eens een poging. :)
pi_175026479
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Stel dat die personen nep zijn, dan zou je dat toch eenvoudig aan kunnen tonen?

Doe eens een poging. :)
Waarom zou dat eenvoudig aan te tonen moeten zijn?
pi_175026507
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom zou dat eenvoudig aan te tonen moeten zijn?
Je wilt beweren dat er 58 nep-identiteiten zijn gemaakt, compleet met vriendenkring, familie, kinderen, etc.? :D
pi_175026538
Ik sta nergens meer van te kijken.

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 19:13:34 ]
pi_175026557
Dus je geeft toe dat je niet kan aantonen dat er ook maar 1 van de 58 doden nep is?

Iemand anders een poging? Gaat lekker snel zo.
pi_175026594
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:14 schreef illusions het volgende:
Dus je geeft toe dat je niet kan aantonen dat er ook maar 1 van de 58 doden nep is?

Iemand anders een poging? Gaat lekker snel zo.
Ik heb genoeg andere zaken aangetoond die overduidelijk nep zijn. ;)
  zondag 12 november 2017 @ 19:16:10 #148
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175026597
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik sta nergens meer van te kijken.
Ik ook niet meer .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175026608
Doden lijken me nogal evident als je een schietpartij een hoax noemt. _O-
pi_175026634
Maargoed, jullie vinden dat die dodenlijst niet nagekeken hoeft te worden ofzo? Een stel mensen die zich anders gedraagt als jij verwacht is genoeg bewijs? :D
pi_175026687
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:16 schreef illusions het volgende:
Doden lijken me nogal evident als je een schietpartij een hoax noemt. _O-
Je hebt volop beeldmateriaal vanuit verschillende hoeken en locaties van de "schietpartij", maar niets in die beelden wijzen op een massaslachting. Je ziet nooit kogels inslaan of mensen geraakt worden. Je hoort alleen maar schieten, haast 10 minuten lang.

Enige wat je ziet is dat mensen tegelijk naar de grond duiken op dat belachelijke gifje met het chillende groepje.
pi_175026740
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je hebt volop beeldmateriaal vanuit verschillende hoeken en locaties van de "schietpartij", maar niets in die beelden wijzen op een massaslachting. Je ziet nooit kogels inslaan of mensen geraakt worden. Je hoort alleen maar schieten, haast 10 minuten lang.

Enige wat je ziet is dat mensen tegelijk naar de grond duiken op dat belachelijke gifje met het chillende groepje.
Ok, waar komen die doden dan vandaan?
pi_175026837
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok, waar komen die doden dan vandaan?
Voornamelijk uit het linkse California. ;)
  zondag 12 november 2017 @ 19:27:19 #154
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175026843
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 17:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Zoals ik al zei totaal andere focus en vragen maken een wereld van verschil .
Ik vind de vragen die gesteld worden weinig doortastend hoor. Het antwoord zit meestal al verborgen in de vraagstelling. Het is net alsof je het verslag van een showproces zit te lezen.
pi_175026860
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Voornamelijk uit het linkse California. ;)
Aha, dus je geeft toe dat er wel 58 doden zijn.
pi_175026932
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Aha, dus je geeft toe dat er wel 58 doden zijn.
Waarom maak jij je zo druk om wat ik vind. :?

Het kan mij namelijk echt geen fuck schelen wat jij vindt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 19:31:06 ]
pi_175026962
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom maak jij je zo druk om wat ik vind. :?
Is dit geen discussieforum waar men afwijkende meningen met elkaar bespreekt?
pi_175027007
Het gaat er mij ook verder niet om of je je interesseert in mijn mening - ik bewijs alleen maar dat er gewoon 58 mensen zijn dood geschoten in Las Vegas. Als je dat niet kan verkroppen, is dat niet mijn schuld. Al je "circumstancial" bewijs doet er niet meer toe op het moment dat die doden gewoon echt dood zijn en daar te plaatsen zijn.
pi_175027060
Iemand anders die ook maar enigszins kan bewijzen dat de dodenlijst gefabriceerd is?
pi_175027062
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Is dit geen discussieforum waar men afwijkende meningen met elkaar bespreekt?
Jij weet toch al ongeveer anderhalve maand dat er daar 59 mensen zijn doodgeschoten en meer dan 550 gewonden zijn gevallen.

Wat valt er voor jou nu nog te bediscussiëren?

Zonde van je kostbare tijd man dit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 19:35:17 ]
pi_175027087
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij weet toch al ongeveer anderhalve maand dat er daar 59 mensen zijn doodgeschoten en meer dan 550 gewonden zijn gevallen.

Wat valt er voor jou nu nog te bediscussiëren?
Jij weet toch al ongeveer anderhalve maand dat er daar geen 59 mensen zijn doodgeschoten en ook geen gewonden zijn gevallen.

Wat valt er voor jou nu nog te bediscussiëren?

;)
pi_175027353
De gast rechts (Tom Mcintosh)was in zijn poot geschoten door een high velocity kogel en staat de volgende dag alweer op zijn benen interviewtjes te geven en haast te bulderen van het lachen om wat hij heeft meegemaakt.



http://www.nydailynews.co(...)te-article-1.3538370

Phoney fake show! *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 19:45:11 ]
pi_175027451
Hij kijkt inderdaad enorm blij, bulderen van het lachen is haast een understatement.
pi_175027609
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:46 schreef illusions het volgende:
Hij kijkt inderdaad enorm blij, bulderen van het lachen is haast een understatement.
Misschien moet je zijn belachelijke interviewtje dan even kijken :)


Vanaf 3:30 ongeveer.
Pak wel even wat popcorn, want het is genieten.
pi_175027628
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien moet je zijn belachelijke interviewtje dan even kijken :)


Vanaf 3:30 ongeveer.
Pak wel even wat popcorn, want het is genieten.
Misschien moet je eens aantonen dat de dodenlijst gefabriceerd is, voordat je het een phoney fake show noemt. ;)
pi_175027681
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Misschien moet je eens aantonen dat de dodenlijst gefabriceerd is, voordat je het een phoney fake show noemt. ;)
Dat is waarschijnlijk vrij lastig aan te tonen. Dit is allemaal veel gemakkelijker :)

Maar kijk zijn interview nou gewoon even joh. Voor de aardigheid.
pi_175027772
Als ze niet dood waren, was het gewoon aan te tonen.

Ik snap dat jouw manier veel makkelijker is, daarom slaat het ook nergens op wat je zegt - het is gewoon weer iets in de trant van "hij gedraagt zich niet zoals ik zou doen, dus nep."

Ik kom met een lijst met namen en achtergronden, dingen die zich als feiten presenteren. Als het een "phoney fake show" zou zijn, ga je de ongeldigheid van die feiten aantonen, want de huispsycholoog spelen kunnen we allemaal wel.
pi_175027846
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:55 schreef illusions het volgende:
Als ze niet dood waren, was het gewoon aan te tonen.

Ik snap dat jouw manier veel makkelijker is, daarom slaat het ook nergens op wat je zegt - het is gewoon weer iets in de trant van "hij gedraagt zich niet zoals ik zou doen, dus nep."

Ik kom met een lijst met namen en achtergronden, dingen die zich als feiten presenteren. Als het een "phoney fake show" zou zijn, ga je de ongeldigheid van die feiten aantonen, want de huispsycholoog spelen kunnen we allemaal wel.
Dat wordt ook vast allemaal wel gedaan, alleen ik ga het niet doen ;)
pi_175027864
Dat is dus gewoon je kop in het zand steken. :P
pi_175027953
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:58 schreef illusions het volgende:
Dat is dus gewoon je kop in het zand steken. :P
Nee hoor. Ik zie aan alle andere onzin al prima dat de shooting een hoax is. :)
pi_175027993
Ja, alleen het feit dat er gewoon een stapel dooien zijn laat je even links liggen. :')
pi_175028041
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:02 schreef illusions het volgende:
Ja, alleen het feit dat er gewoon een stapel dooien zijn laat je even links liggen. :')
Heb jij die stapel gezien dan?

Enige doden die ik in een filmpje zag waren duidelijk niet dood. Die speelden alsof. Dat was gewoon een slechte drill.
pi_175028104
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb jij die stapel gezien dan?

Enige doden die ik in een filmpje zag waren duidelijk niet dood. Die speelden alsof. Dat was gewoon een slechte drill.
Nou, ik heb net een lijst gepost met alle namen van die doden, die allemaal hetzelfde alibi hebben - ze leefden, gingen naar een concert in Las Vegas en zij nu dood. Over zo'n beetje elke persoon in die lijst is extra achtergrondinformatie.
pi_175028128
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou, ik heb net een lijst gepost met alle namen van die doden, die allemaal hetzelfde alibi hebben - ze leefden, gingen naar een concert in Las Vegas en zij nu dood. Over zo'n beetje elke persoon in die lijst is extra achtergrondinformatie.
Dus dan is het allemaal waar? Omdat er een lijst op internet staat?
pi_175028179
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus dan is het allemaal waar? Omdat er een lijst op internet staat?
Jep. Een lijst met doden die allemaal daar te plaatsen zijn. :Y

Eindelijk snap je het.
pi_175028267
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Jep. Een lijst met doden die allemaal daar te plaatsen zijn. :Y

Eindelijk snap je het.
Goedgelovig ben je hoor.
  zondag 12 november 2017 @ 20:11:35 #177
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175028291
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien moet je zijn belachelijke interviewtje dan even kijken :)


Vanaf 3:30 ongeveer.
Pak wel even wat popcorn, want het is genieten.
Dit is wel uh ...erg ongeloofwaardig. Deze twee toneelspelers had ik nog niet eerder gezien. Staat er lekker ontspannen bij, nog geen kruk nodig. Mensen die liegen beginnen wel vaker te lachen of een beetje te giechelen. Dank, je post opnieuw weer goede info.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175028292
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goedgelovig ben je hoor.
Heb je er nog geen enkele onwaarheid in zien betrappen.
  zondag 12 november 2017 @ 20:12:26 #179
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175028320
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goedgelovig ben je hoor.
Even betrouwbaar als de psychologie en medische kennis van de koude grond die de hoaxroepers gebruiken als je het mij vraagt.

Wel bijzonder dat nog niemand over de helicopter is begonnen.
pi_175028347
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 20:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Even betrouwbaar als de psychologie en medische kennis van de koude grond die de hoaxroepers gebruiken als je het mij vraagt.

Wel bijzonder dat nog niemand over de helicopter is begonnen.
De helicopter?
pi_175028350
Niveau'tje weer hoor hier. Dodenlijst negeren, maar "hij gedraagt zich niet zoals ik verwacht dus het is nep."
  zondag 12 november 2017 @ 20:14:34 #182
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175028405
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De helicopter?
:Y

Waar deze man mee werd vervoerd van de shooting vandaan.

pi_175028427
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:13 schreef illusions het volgende:
Niveau'tje weer hoor hier. Dodenlijst negeren, maar "hij gedraagt zich niet zoals ik verwacht dus het is nep."
Ik zou er bijna niet van slapen als ik jou was.

Die gemene complotgekkies... Boe!
  zondag 12 november 2017 @ 20:16:01 #184
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175028446
De theorie van meerdere schutters wordt best interessant hiermee als zijnde een aanslag op zijn leven gone horribly wrong
pi_175028521
:')
  zondag 12 november 2017 @ 20:18:58 #186
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175028530
Goede, volwassen reactie wel.
pi_175028559
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:18 schreef ChrisCarter het volgende:
Goede, volwassen reactie wel.
Sorry, maar dit was echt het gezicht dat ik trok toen ik het las.
  zondag 12 november 2017 @ 20:20:49 #188
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175028588
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sorry, maar dit was echt het gezicht dat ik trok toen ik het las.
Waarom?

Is een mislukte aanslag op de kroonprins van een land minder waarschijnlijk dan duizenden acteurs?
pi_175028619
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 20:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom?

Is een mislukte aanslag op de kroonprins van een land minder waarschijnlijk dan duizenden acteurs?
Gone horribly wrong...

10 minuten sprayen op een crowd.

Man man man.
  zondag 12 november 2017 @ 20:23:58 #190
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175028652
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 20:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom?

Is een mislukte aanslag op de kroonprins van een land minder waarschijnlijk dan duizenden acteurs?
Ja. Je weet toch dat vrijwel alle aanslagen en schietpartijen van tegenwoordig in scene gezet zijn? Een daadwerkelijke aanslag zou pas bijzonder zijn. Dat doet de Kwade Genius niet meer sinds hij de fopaanslag heeft ontdekt.
  zondag 12 november 2017 @ 20:24:29 #191
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175028661
ik heb trouwens wel een filmpje gezien van een helicopter bij vegas , ff zoeken
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 12 november 2017 @ 20:25:10 #192
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175028672
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gone horribly wrong...

10 minuten sprayen op een crowd.

Man man man.
Nou ja, of als cover up zodat niet per se direct duidelijk is dat het op hem gericht is.

Maar nee, echt mensen doodschieten is natuurlijk super onrealistisch. De boel hardcore faken is veel realistischer.

Dat het allemaal nog kon gebeuren na alle aangepaste wapenwetgeving na sandy hook

Oh wacht :o
  zondag 12 november 2017 @ 20:26:10 #193
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175028694
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:24 schreef Summers het volgende:
ik heb trouwens wel een filmpje gezien van een helicopter bij vegas , ff zoeken
Ja, ik maak ook geen grapje. Dat ik niet in een hoax geloof staat niet gelijk aan het geloven van de MSM uitleg maar sommigen hier menen het zo zwart wit te moeten zien
  zondag 12 november 2017 @ 20:27:35 #194
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175028736
quote:
10s.gif Op zondag 12 november 2017 20:23 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja. Je weet toch dat vrijwel alle aanslagen en schietpartijen van tegenwoordig in scene gezet zijn? Een daadwerkelijke aanslag zou pas bijzonder zijn. Dat doet de Kwade Genius niet meer sinds hij de fopaanslag heeft ontdekt.
Daarom, ik zou nooit de gok nemen dat uit kan komen dat een slachtoffer nog levend ontdekt wordt.

Het is niet alsof overheden en andere mogendheden ook in het verleden niet vies waren van wat wetwork.
pi_175028857
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 20:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daarom, ik zou nooit de gok nemen dat uit kan komen dat een slachtoffer nog levend ontdekt wordt.

Het is niet alsof overheden en andere mogendheden ook in het verleden niet vies waren van wat wetwork.
Dit vooral. Ik snap niet waarom je uberhaupt schijndoden en duizenden acteurs zou gebruiken, óóit. Er is gewoon geen enkele reden voor. Als het uitkomt, ben je de lul.
  zondag 12 november 2017 @ 20:31:33 #196
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175028859
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 20:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou ja, of als cover up zodat niet per se direct duidelijk is dat het op hem gericht is.

Maar nee, echt mensen doodschieten is natuurlijk super onrealistisch. De boel hardcore faken is veel realistischer.

Dat het allemaal nog kon gebeuren na alle aangepaste wapenwetgeving na sandy hook

Oh wacht :o
Dat aanpassen van die wapenwetgeving doen ze ook niet van de een op andere dag, daar trekken ze gerust een paar jaar voor uit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175028863
Die verhalen van multiple shooters en / shooters in helicopters zijn imho tactieken die zijn bedoeld om zand in het water te strooien.
pi_175028872
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat aanpassen van die wapenwetgeving doen ze ook niet van de een op andere dag, daar trekken ze gerust een paar jaar voor uit.
Baby steps
pi_175028881
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat aanpassen van die wapenwetgeving doen ze ook niet van de een op andere dag, daar trekken ze gerust een paar jaar voor uit.
Aha, en dat baseer je op ... wat ook alweer?
pi_175028938
Iemand toevallig al enig idee waar die dodenlijst nou precies vandaan komt? Hoe ontstaat zo'n lijst, als er geen doden zijn?
  zondag 12 november 2017 @ 20:34:15 #201
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175028950
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat aanpassen van die wapenwetgeving doen ze ook niet van de een op andere dag, daar trekken ze gerust een paar jaar voor uit.
Behalve bij 9/11 want toen kon het wel heel snel? Nee helaas. Dat geloof ik niet.
  zondag 12 november 2017 @ 20:36:01 #202
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175028995
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die verhalen van multiple shooters en / shooters in helicopters zijn imho tactieken die zijn bedoeld om zand in het water te strooien.
Hoe kom je daarbij dan? Waar baseer je dat op?

Die kroonprins was er toevallig? Onderdeel van het verhaal? (Hint: het is niet echt gemeld in de MSM :o )

Die heli is ook gewoon terug te zien op de radarbeelden van die avond, daarom viel het mensen ook op. Een ongeplande landing en opstijging vanaf het hotel vd schutter.
pi_175029047
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 20:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij dan? Waar baseer je dat op?

Die kroonprins was er toevallig? Onderdeel van het verhaal? (Hint: het is niet echt gemeld in de MSM :o )

Die heli is ook gewoon terug te zien op de radarbeelden van die avond, daarom viel het mensen ook op. Een ongeplande landing en opstijging vanaf het hotel vd schutter.
Omdat de beelden die er zijn nog steeds geen slachtpartij tonen.
  zondag 12 november 2017 @ 20:38:27 #204
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175029091
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:33 schreef illusions het volgende:
Iemand toevallig al enig idee waar die dodenlijst nou precies vandaan komt? Hoe ontstaat zo'n lijst, als er geen doden zijn?
Lijkt me niet eens zo moeilijk, fictieve mensen creëren, met fictieve levens. Voordeel is geen doden en geen nabestaanden die lastig gaan doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 12 november 2017 @ 20:38:42 #205
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175029096
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat de beelden die er zijn nog steeds geen slachtpartij tonen.
Maar hoe het er wel uit zou moeten zien krijg je maar niet uitgelegd.

Jammer, er is veel te vinden mbt die heli bijvoorbeeld.
  zondag 12 november 2017 @ 20:39:36 #206
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175029123
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lijkt me niet eens zo moeilijk, fictieve mensen creëren, met fictieve levens. Voordeel is geen doden en geen nabestaanden die lastig gaan doen.
Hoezo lastig doen? De "dader" is dood, geen losse eindjes. Met 1000+ acteurs heb je evenveel losse eindjes met gewetens. Nee top plan hoor.
pi_175029200
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 20:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar hoe het er wel uit zou moeten zien krijg je maar niet uitgelegd.

Jammer, er is veel te vinden mbt die heli bijvoorbeeld.
Jawel hoor. Ik doe haast niets anders hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 20:42:21 ]
pi_175029207
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lijkt me niet eens zo moeilijk, fictieve mensen creëren, met fictieve levens. Voordeel is geen doden en geen nabestaanden die lastig gaan doen.
Haha, 58 fictieve mensen, met elk een complete geschiedenis en familie, die allemaal weer een Facebook profiel hebben met 300 fictieve vrienden, komt neer op ongeveer 75.000 fictieve identiteiten compleet met achtergrond en foto's uit de duim zuigen. :')

Jij gelooft dit? :D
  zondag 12 november 2017 @ 20:41:56 #209
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175029209
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die verhalen van multiple shooters en / shooters in helicopters zijn imho tactieken die zijn bedoeld om zand in het water te strooien.
Kan net zo goed allemaal bij een grootschalige oefening horen . Bij boston bombing waren er ook op verschillende locaties in de stad andere oefeningen bezig en is alleen boston bombing uitgezonden . Las vegas kan ook meerdere oefenlocaties hebben gehad met alleen de focus op de lone wolf narrative en festivalgangers .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175029246
Niet te vergeten de begrafenissen, waar honderden mensen staan te janken. Aaaaallemaal acteurs.

En dat noemen zichzelf kritische denkers. :P Hilarisch wel dit, hehe.
pi_175029251
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:41 schreef Summers het volgende:

[..]

Kan net zo goed allemaal bij een grootschalige oefening horen . Bij boston bombing waren er ook op verschillende locaties in de stad andere oefeningen bezig en is alleen boston bombing uitgezonden . Las vegas kan ook meerdere oefenlocaties hebben gehad met alleen de focus op de lone wolf narrative en festivalgangers .
Zou ook goed mogelijk zijn ja. Zo had ik er nog niet over nagedacht.
pi_175029265
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:43 schreef illusions het volgende:
Niet te vergeten de begrafenissen, waar honderden mensen staan te janken. Aaaaallemaal acteurs.

En dat noemen zichzelf kritische denkers. :P Hilarisch wel dit, hehe.
Ik vind jou hilarisch :)
  zondag 12 november 2017 @ 20:44:15 #213
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175029268
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:41 schreef Summers het volgende:

[..]

Kan net zo goed allemaal bij een grootschalige oefening horen . Bij boston bombing waren er ook op verschillende locaties in de stad andere oefeningen bezig en is alleen boston bombing uitgezonden . Las vegas kan ook meerdere oefenlocaties hebben gehad met alleen de focus op de lone wolf narrative en festivalgangers .
Maar jij zegt nu dus ook dat er geen doden en gewonden waren?
  zondag 12 november 2017 @ 20:45:11 #214
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175029295
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ik doe haast niets anders hier.
Ik heb je nog nergens zien vertellen en onderbouwen wat je dan wel had.moeten zien. Een verwachting zonder onderbouwing is niet zoveel waard natuurlijk, dan is het meer speculeren.
pi_175029309
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 20:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar jij zegt nu dus ook dat er geen doden en gewonden waren?
Er zal vast iemand bij het wegrennen gevallen zijn en de knie bezeerd hebben.
pi_175029318
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er zal vast iemand bij het wegrennen gevallen zijn en de knie bezeerd hebben.
Maar vooral geen doden en gewonden, allemaal nep. :P
pi_175029390
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar vooral geen doden en gewonden, allemaal nep. :P
De beelden ondersteunen het verhaal gewoon niet.
  zondag 12 november 2017 @ 20:48:34 #218
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175029398
Zaten er onder de bezoekers van dat festival geen complotters? Aan de reacties van de complotters hier kun je zien dat complotters stuk voor stuk zeer doorluchtige lieden zijn die aan een halve blik genoeg hebben om te doorzien dat het hier om een fopaanslag gaat. Stel daar was een complotter op dat terrein, die had dat toch onmiddelijk in de gaten gehad ? Iedere complotter weet immers dat er geen echte aanslagen meer worden gepleegd, die raken van een aantal knallen en wat rennende mensen niet onder de indruk. Een complotter houdt je niet voor de gek! Waar zijn deze doorluchtige lieden eigenlijk?
  zondag 12 november 2017 @ 20:49:14 #219
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175029413
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:43 schreef illusions het volgende:
Niet te vergeten de begrafenissen, waar honderden mensen staan te janken. Aaaaallemaal acteurs.

En dat noemen zichzelf kritische denkers. :P Hilarisch wel dit, hehe.
Ik heb geen begrafenis gezien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175029450
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De beelden ondersteunen het verhaal gewoon niet.
De feiten wel. Dooie mensen enzo.
  zondag 12 november 2017 @ 20:50:38 #221
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175029455
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De beelden ondersteunen het verhaal gewoon niet.
Feit blijft dat je niet kunt uitleggen wat voor beelden je dan wel had verwacht inclusief toetsbare onderbouwing.

Het is allemaal "ik vind niet dat het zo kan". Meer niet.
  zondag 12 november 2017 @ 20:51:39 #222
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175029485
dat groepje rokers die lekker staan te chillen bijv, dat moeten welhaast complotters zijn. Die sloegen het acteerwerk van de mensen om zich heen met enige verbazing gade.
  zondag 12 november 2017 @ 20:51:44 #223
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175029491
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb geen begrafenis gezien.
Alleen dingen waar ik zelf bij ben gebeuren. Andere mensen gaan niet dood, alle andere begravenissen zijn slechts voetnoten in de krant, geen echte gebeurtenissen want ik zie ze niet.

Waterdichte logica.
  zondag 12 november 2017 @ 20:51:53 #224
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175029498
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vind jou hilarisch :)
In zin algemeenheid is het hilarisch, van de speklaag op de schedel tot de discretiedoekjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175029516
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb geen begrafenis gezien.
Misschien eens verder kijken dan je neus lang is misschien. ;) Dacht dat jullie zo aan zelfstudie deden met Google enzo. Kijk eens aan, even voor je opgezocht: http://bfy.tw/Ezg9
  zondag 12 november 2017 @ 20:52:24 #226
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175029518
quote:
5s.gif Op zondag 12 november 2017 20:48 schreef Terecht het volgende:
Zaten er onder de bezoekers van dat festival geen complotters? Aan de reacties van de complotters hier kun je zien dat complotters stuk voor stuk zeer doorluchtige lieden zijn die aan een halve blik genoeg hebben om te doorzien dat het hier om een fopaanslag gaat. Stel daar was een complotter op dat terrein, die had dat toch onmiddelijk in de gaten gehad ? Iedere complotter weet immers dat er geen echte aanslagen meer worden gepleegd, die raken van een aantal knallen en wat rennende mensen niet onder de indruk. Een complotter houdt je niet voor de gek! Waar zijn deze doorluchtige lieden eigenlijk?
En het zouden er ook steeds.meer.moeten zijn. Dus even infiltreren in zo'n crowd on demand bedrijf moet zo gebeurd zijn toch?
pi_175029529
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 20:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik heb je nog nergens zien vertellen en onderbouwen wat je dan wel had.moeten zien. Een verwachting zonder onderbouwing is niet zoveel waard natuurlijk, dan is het meer speculeren.
Ik heb dat echt al heel vaak gedaan. Nu ben ik lui, dus ik copy en paste het lijstje wel weer:

1.) We do not see CPR being conducted on anyone that I am aware of. This would be extremely unusual for a massive shooting. Surely someone would have captured it on their cell phone. Even if it took a while for the EMT’s to arrive, it would be reasonable for non-medical personnel in the audience who have taken a basic CPR course to have started it. (Alleen CPR op een dummy hebben we kunnen aanschouwen)

2.) Given the alleged number of victims, we should have seen some evidence of arterial bleeding, no doubt at least several instances of massive hemorrhage (arterial bleeding is often associated with blood being ejected from the site of injury, a so-called arterial “pumper”). What is the probability that no one captured an example of it?

3.) If some of the rounds were from a fully automatic high caliber rifle or machine-gun like weapon(s), some of the victims should have had obvious massive and visible trauma to the head, neck and extremities. So far, I have seen no evidence of it.

4.) There is a complete absence of the kind of urgency one would expect from the professionals who allegedly responded on display in the videos available. Where are the EMT’s with their stretchers rushing to the victims? We see pictures of people in the audience crouching down, laying down, crawling, walking and running away but no evidence that any of them have sustained a gun shot wound(s).

5.) If hundreds of people were actually injured (not counting those who allegedly died at the scene) and taken to local emergency rooms, someone should have captured evidence on their cell phones of severely injured victims being wheeled into ER trauma rooms and being taken to surgery. I have not seen any videos from emergency rooms in which victims with actual wounds are displayed. Surely some of the local media would have arrived at the local hospital ER’s to take pictures and to interview the uninjured persons accompanying their friends/relatives. No interviews have appeared in which surgeons who attended the victims have been carefully questioned for the extent of injuries sustained. Similarly, no pathologists have been interviewed about their necropsy findings.

6.) Where are the death certificates of those who died at the scene? Where are the autopsy reports which would have been mandatory? I have seen pictures of alleged deceased persons but not actual proof of death(s). Moreover, why have there been no news conferences from the hospital(s) reporting on the progress or subsequent deaths of injured patients? Surely, someone with critical injuries must have died by now if the event was not staged. The only videos I have seen depict alleged shooting victims who do not appear to have sustained a GSW.

7.) If hundreds of injuries/deaths occurred, the video evidence should have been overwhelmingly in support of it given that almost everyone has a smart phone with camera capability. Yet, we have clearly been shown videos which do not support it. That is very strange and suggests that better video evidence is lacking, as would be expected if much or all of the scene was staged.

8.) It has been reported that a mass casualty drill was taking place in LV either at or prior to the alleged mass casualty event. Many false flag events have been preceded by a drill that “went live.” It has also been reported that citizen researchers who have called the closest local hospitals have been told that they had no record of gunshot victims. These claims need to be substantiated.

9.) The fact that advertisements/requests were placed asking for “Crisis Actors” in the LV area strongly suggests that the event was either partially or totally staged.
  zondag 12 november 2017 @ 20:52:47 #228
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175029536
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In zin algemeenheid is het hilarisch, van de speklaag op de schedel tot de discretiedoekjes.
Waar zijn de complotters die daar waren en dat natuurlijk ook hilarisch vonden?
pi_175029545
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2017 20:51 schreef Terecht het volgende:
dat groepje rokers die lekker staan te chillen bijv, dat moeten welhaast complotters zijn. Die sloegen het acteerwerk van de mensen om zich heen met enige verbazing gade.
Of ze kregen gewoon niet betaald en dachten "fuck it, ik blijf lekker staan."
  zondag 12 november 2017 @ 20:53:38 #230
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175029566
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In zin algemeenheid is het hilarisch, van de speklaag op de schedel tot de discretiedoekjes.
Nooit geweten dat je feitelijke onderbouwde kritisch bekeken zaken hilarisch kon vinden.

Dan is fantaseren en speculeren natuurlijk veel serieuzere business, zo net na een in-het-straatje-passende youtubeje.
pi_175029577
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In zin algemeenheid is het hilarisch, van de speklaag op de schedel tot de discretiedoekjes.
Ja, heel raar, weefsel in het achterhoofd. Ook totaal niet bewezen met röntgenfoto's enzo. :P Lijken worden ook nooit afgedekt, is echt uit den boze. :D
  zondag 12 november 2017 @ 20:54:42 #232
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175029606
Oh ja dat vragenlijstje van een zogenaamde anonieme chirurg. Daar blind vanuitgaan is natuurlijk wel een mooi stukje ironie.
  zondag 12 november 2017 @ 20:55:11 #233
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175029622
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Of ze kregen gewoon niet betaald en dachten "fuck it, ik blijf lekker staan."
Als je weet dat het nep is blijf je rustig je peukie roken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175029626
Maar weefsel in het achterhoofd, dat bestaat niet. Voel eens aan je achterhoofd dan.
pi_175029628
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In zin algemeenheid is het hilarisch, van de speklaag op de schedel tot de discretiedoekjes.
Het is echt een rariteitenkabinet hier. :)
pi_175029636
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je weet dat het nep is blijf je rustig je peukie roken.
Als je weet dat het nep is, ben je dus acteur, waarom doen ze dan niet mee?
  zondag 12 november 2017 @ 20:55:39 #237
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175029638
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je weet dat het nep is blijf je rustig je peukie roken.
Maar de alternatieve media opzoeken om je verhaal te doen ho maar. Best gek toch?
  zondag 12 november 2017 @ 20:55:51 #238
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175029647
Waar zijn de complotters die het festival bezochten. Dat is nu de hamvraag. Die hadden immers het complot zo doorzien.
pi_175029663
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:55 schreef illusions het volgende:
Maar weefsel in het achterhoofd, dat bestaat niet. Voel eens aan je achterhoofd dan.
Je verdraait woorden van anderen op zo'n manier dat het overduidelijk is dat je mensen belachelijk loopt te maken en dat je eigenlijk gewoon de hele tijd zit te trollen.
pi_175029668
quote:
4s.gif Op zondag 12 november 2017 20:55 schreef Terecht het volgende:
Waar zijn de complotters die het festival bezochten. Dat is nu de hamvraag. Die hadden immers het complot zo doorzien.
Van al die duizenden mensen, zat er helaas geen één tussen. Jammer hoor.
  zondag 12 november 2017 @ 20:57:12 #241
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175029690
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je verdraait woorden van anderen op zo'n manier dat het overduidelijk is dat je mensen belachelijk loopt te maken en dat je eigenlijk gewoon de hele tijd zit te trollen.
Kap eens met dat troll geroep.

Er wordt letterlijk ontkend dat er een speklaag op je achterhoofd zit. Blijkbaar denkt men dat je en flinterdun laagje huid hebt waar meteen een schedel onder zit
pi_175029697
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je verdraait woorden van anderen op zo'n manier dat het overduidelijk is dat je mensen belachelijk loopt te maken en dat je eigenlijk gewoon de hele tijd zit te trollen.
Nee hoor, ik vind het juist belachelijk om te stellen dat er geen weefsel bij het achterhoofd zit. Als je met je hand voelt, dan zit daar flink wat. Vooral als je je nek kromt.
  zondag 12 november 2017 @ 20:57:39 #243
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175029707
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Van al die duizenden mensen, zat er helaas geen één tussen. Jammer hoor.
Gek wel, want ik hoor ook vaak dat steeds meer mensen ontwaken, wakker worden en de ogen openen. Waar waren deze wakkere lui tijdens deze fopaanslag?
pi_175029708
quote:
4s.gif Op zondag 12 november 2017 20:55 schreef Terecht het volgende:
Waar zijn de complotters die het festival bezochten. Dat is nu de hamvraag. Die hadden immers het complot zo doorzien.
Complotterdeplotterdeplotters
pi_175029726
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

Gek wel, want ik hoor ook vaak dat steeds meer mensen ontwaken, wakker worden en de ogen openen. Waar waren deze wakkere lui tijdens deze fopaanslag?
Te lang wakker, waren weer moe denk.
  zondag 12 november 2017 @ 20:58:52 #246
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175029748
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Te lang wakker, waren weer moe denk.
Peukje roken zeker.
pi_175029752
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het juist belachelijk om te stellen dat er geen weefsel bij het achterhoofd zit. Als je met je hand voelt, dan zit daar flink wat. Vooral als je je nek kromt.
Wie stelt dat dan?

Niemand volgens mij.
pi_175029753
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je verdraait woorden van anderen op zo'n manier dat het overduidelijk is dat je mensen belachelijk loopt te maken en dat je eigenlijk gewoon de hele tijd zit te trollen.
Ben overigens benieuwd welke woorden ik verdraai. Er wordt toch duidelijk gezegd dat het onzin is dat er dik weefsel bij het achterhoofd zit.
pi_175029766
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wie stelt dat dan?

Niemand volgens mij.
cad
  zondag 12 november 2017 @ 20:59:31 #250
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175029779
damn wat gaat het topic snel
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175029801
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:59 schreef illusions het volgende:

[..]

cad
Linkje naar de post?
pi_175029829
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Linkje naar de post?
Ja, doei. Er wordt door cad zelf hierboven naar gerefereerd met dat speklaag-geroep. :')
pi_175029832
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:59 schreef Summers het volgende:
damn wat gaat het topic snel
Allemaal mensen die niet in complotten geloven die komen praten over complotten. O+
pi_175029880
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Allemaal mensen die niet in complotten geloven die komen praten over complotten. O+
Allemaal mensen die wel in complotten geloven maar aan deze gebeurtenis een ietwat minder ridicule uitleg geven dan anderen. ;)
pi_175029886
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, doei. Er wordt door cad zelf hierboven naar gerefereerd met dat speklaag-geroep. :')
Ik heb geen speklaag rond mijn schedel. Er zit hooguit een paar millimeter dik weefsel om.
Bij mij kan daar echt geen kogel doorheen zonder de schedel en huid aan flarden te knallen.
  zondag 12 november 2017 @ 21:03:28 #256
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175029936
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb geen speklaag rond mijn schedel. Er zit hooguit een paar millimeter dik weefsel om.
Bij mij kan daar echt geen kogel doorheen zonder de schedel en huid aan flarden te knallen.
Nou en als het bij jou niet kan dan kan het sowieso nergens natuurlijk.
pi_175029940
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb geen speklaag rond mijn schedel. Er zit hooguit een paar millimeter dik weefsel om.
Bij mij kan daar echt geen kogel doorheen zonder de schedel en huid aan flarden te knallen.
Bij mij wel hoor, vooral als ik omhoog kijk, dan zitten er flinke plooien in m'n nek. Er zijn trouwens gewoon röntgenfoto's in dit topic (of in het algemene topic) die ATuin-hek heeft gepost, die dit perfect aantonen hoor.
pi_175029963
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Bij mij wel hoor, vooral als ik omhoog kijk, dan zitten er flinke plooien in m'n nek. Er zijn trouwens gewoon röntgenfoto's in dit topic (of in het algemene topic) die ATuin-hek heeft gepost, die dit perfect aantonen hoor.
In je nek ja.
  zondag 12 november 2017 @ 21:04:58 #259
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175029992
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:59 schreef Summers het volgende:
damn wat gaat het topic snel
Jij dat filmpje van die heli nog gevonden? Ik zit nu ff mobiel dus is lastiger terugzoeken.
pi_175029997
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In je nek ja.
Boven m'n nek ook.
  zondag 12 november 2017 @ 21:05:53 #261
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175030019
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben overigens benieuwd welke woorden ik verdraai. Er wordt toch duidelijk gezegd dat het onzin is dat er dik weefsel bij het achterhoofd zit.
Daarom executeren ze mensen ook vaak door hun hoofd, of met een nekschot. Zo dik dat het een kogel weerkaatst uit een AR15 en haast geen sporen nalaat.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 12 november 2017 @ 21:05:55 #262
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175030023
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Allemaal mensen die niet in complotten geloven die komen praten over complotten. O+
Vind je dit nou een constructieve en nuttige post? Eerlijk?

Stop daar eens mee.
  zondag 12 november 2017 @ 21:06:17 #263
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175030035
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daarom executeren ze mensen ook vaak door hun hoofd, of met een nekschot. Zo dik dat het een kogel weerkaatst uit een AR15 en haast geen sporen nalaat.
Nu weerkaatst het zelfs kogels? Je verzint er wel een hoop bij
  zondag 12 november 2017 @ 21:06:44 #264
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175030051
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb geen speklaag rond mijn schedel. Er zit hooguit een paar millimeter dik weefsel om.
Bij mij kan daar echt geen kogel doorheen zonder de schedel en huid aan flarden te knallen.
Bij mij ook niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175030057
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daarom executeren ze mensen ook vaak door hun hoofd, of met een nekschot. Zo dik dat het een kogel weerkaatst uit een AR15 en haast geen sporen nalaat.
Echt? :')

Die richten ze even anders als eentje die zijdelings je schedel schampt maar wel door het weefsel gaat he. Jou zullen ze in ieder geval niet aannemen bij het executiepeloton zie ik al.
pi_175030095
Dit is verder gewoon onderbouwd met medische stukken door ATuin-hek hoor, eerder in dit topic, maargoed, als je niet in feiten wil geloven, dan maar in YouTube.
  zondag 12 november 2017 @ 21:08:23 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175030106
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 21:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nu weerkaatst het zelfs kogels? Je verzint er wel een hoop bij
Eerst was het through his head. Later hebben ze er gazed van gemaakt. Al was het gazed geweest dan had hij er nog niet gezond en wel bij gezeten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 12 november 2017 @ 21:08:28 #268
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175030110
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Echt? :')

Die richten ze even anders als eentje die zijdelings je schedel schampt maar wel door het weefsel gaat he. Jou zullen ze in ieder geval niet aannemen bij het executiepeloton zie ik al.
Ja, erg bijzonder dat het concept schampschot niet echt begrepen lijkt hierbij.
pi_175030130
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Eerst was het through his head. Later hebben ze er gazed van gemaakt. Al was het gazed geweest dan had hij er nog niet gezond en wel bij gezeten.
Jaja, gelukkig ben jij medisch expert op het gebied van schotwonden.
  zondag 12 november 2017 @ 21:09:44 #270
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175030148
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Eerst was het through his head. Later hebben ze er gazed van gemaakt. Al was het gazed geweest dan had hij er nog niet gezond en wel bij gezeten.
In het video interview zegt ie nergens through his head maar heeft ie het ook echt over een schampschot. Daarom snap ik niet waarom iedereen steeds denkt dat zn hele kop open zou moeten liggen.
  zondag 12 november 2017 @ 21:09:48 #271
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175030150
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Echt? :')

Die richten ze even anders als eentje die zijdelings je schedel schampt maar wel door het weefsel gaat he. Jou zullen ze in ieder geval niet aannemen bij het executiepeloton zie ik al.
Als je iemand direct uit wilt schakelen schiet je hem door zijn kop of achter in zijn nek dan is het licht meteen uit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 12 november 2017 @ 21:10:21 #272
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175030163
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je iemand direct uit wilt schakelen schiet je hem door zijn kop of achter in zijn nek dan is het licht meteen uit.
Precies, en dus niet langs het hoofd af, dat noemen ze dus ook wel een schampschot ;)
pi_175030185
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je iemand direct uit wilt schakelen schiet je hem door zijn kop of achter in zijn nek dan is het licht meteen uit.
Joh, meen je dat?

En wat denk je dat een schampschot is?
  zondag 12 november 2017 @ 21:11:59 #274
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175030208
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:16 schreef ChrisCarter het volgende:
De theorie van meerdere schutters wordt best interessant hiermee als zijnde een aanslag op zijn leven gone horribly wrong
link met Saoedi arabie bij een aanslag is interessant genoeg om verder te bekijken :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 12 november 2017 @ 21:12:16 #275
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175030216
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 21:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

In het video interview zegt ie nergens through his head maar heeft ie het ook echt over een schampschot. Daarom snap ik niet waarom iedereen steeds denkt dat zn hele kop open zou moeten liggen.
Excuseer, de berichtgeving was "bullet in the back of the head".. en nog meer van dit soort uitspraken. Later werd het verzacht naar "gazed" omdat ze doorkregen dat het een beetje teveel was van het goede.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175030252
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Excuseer, de berichtgeving was "bullet in the back of the head".. en nog meer van dit soort uitspraken. Later werd het verzacht naar "gazed" omdat ze doorkregen dat het een beetje teveel was van het goede.
En je vindt het raar dat media dingen overdrijft om kijkcijfers te krijgen? Het getoonde bewijs en zijn eigen woorden gaan gewoon over een schampschot, dus ik weet niet precies waar je op doelt, maar het snijdt niet echt hout.
  zondag 12 november 2017 @ 21:16:01 #277
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175030306
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:11 schreef Summers het volgende:

[..]

link met Saoedi arabie bij een aanslag is interessant genoeg om verder te bekijken :Y
Ja, ik las elders ook iets over vermeende wapenhandel zelfs. Amerikaans geproduceerde wapensmokkel icm deze kroonprins.

Klote dat ik op mobiel dat niet zo snel kan terugvinden
pi_175030312
Weer zo'n miraculeus snelle genezing:

https://www.reviewjournal(...)s-on-his-second-day/

"It hit me trough the back of my shoulder. It blew out my bicep. It went in my chest and down my rib cage"

Zegt ie met een smerige grijns op zijn smoel. (filmpje in de link)

5 Oktober:


Booshit Booshit Booshit! No more drinks for me, thanks!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 21:19:09 ]
  zondag 12 november 2017 @ 21:17:24 #279
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175030347
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175030383
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weer zo'n miraculeus snelle genezing:

https://www.reviewjournal(...)s-on-his-second-day/

"It hit me trough the back of my shoulder. It blew out my bicep. It went in my chest and down my rib cage"

Zegt ie met een smerige grijns op zijn smoel. (filmpje in de link)

5 Oktober:
[ afbeelding ]
Maar iets aan te merken op een dodenlijst, ho maar.
  zondag 12 november 2017 @ 21:18:50 #281
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175030402
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:13 schreef illusions het volgende:

[..]

En je vindt het raar dat media dingen overdrijft om kijkcijfers te krijgen? Het getoonde bewijs en zijn eigen woorden gaan gewoon over een schampschot, dus ik weet niet precies waar je op doelt, maar het snijdt niet echt hout.
Al was het een schampschot uit een AR 15 zoals deze


dan hou je daar wel wat aan over. Deze gast mankeerde niets. Fotootje erbij van 2 puntjes in haar en op de video van deze meneer kan hij al helemaal niets laten zien. You buy this crap? I don't.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175030425
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Al was het een schampschot uit een AR 15 zoals deze
[ afbeelding ]

dan hou je daar wel wat aan over. Deze gast mankeerde niets. Fotootje erbij van 2 puntjes in haar en op de video van deze meneer kan hij al helemaal niets laten zien. You buy this crap? I don't.
Nogmaals, wie heeft jou de schotwondenexpert gemaakt?
  zondag 12 november 2017 @ 21:19:43 #283
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175030433
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weer zo'n miraculeus snelle genezing:

https://www.reviewjournal(...)s-on-his-second-day/

"It hit me trough the back of my shoulder. It blew out my bicep. It went in my chest and down my rib cage"

Zegt ie met een smerige grijns op zijn smoel. (filmpje in de link)

5 Oktober:
[ afbeelding ]

Booshit Booshit Booshit! No more drinks for me, thanks!
Jouw idee van genezing is wel bijzonder.
  zondag 12 november 2017 @ 21:20:17 #284
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175030449
quote:
Nice. Straks ff kijken.

De meerdere schutter theorie komt niet uit de lucht vallen iig.
pi_175030476
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Booshit Booshit Booshit! No more drinks for me, thanks!
Waarom herhaal je dit steeds eigenlijk? Is dat een grapje?
  zondag 12 november 2017 @ 21:21:36 #286
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175030488
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Nogmaals, wie heeft jou de schotwondenexpert gemaakt?
Inmiddels heb ik heel wat schotwonden gezien en opgezocht hoe het in real life eruit ziet. Zou je ook eens moeten doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175030498
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 21:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jouw idee van genezing is wel bijzonder.
Jouw idee van de ernst van high velocity schotwonden is wel bijzonder.
pi_175030511
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inmiddels heb ik heel wat schotwonden gezien en opgezocht hoe het in real life eruit ziet. Zou je ook eens moeten doen.
Ah, dat is voldoende, sorry. Laten we die hele universitaire studies/masters degrees maar overslaan.
  zondag 12 november 2017 @ 21:23:35 #289
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175030550
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jouw idee van de ernst van high velocity schotwonden is wel bijzonder.
Zo te zien ligt ie nog in het ziekenhuis dus wat je roept over genezing weet ik ook niet.

Of denk je dat ie altijd er zo bijloopt?
  zondag 12 november 2017 @ 21:24:10 #290
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175030571
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, dat is voldoende, sorry. Laten we die hele universitaire studies/masters degrees maar overslaan.
Nevermind kerel. Ik begrijp best dat het steeds lastiger voor je wordt goede argumenten te verzinnen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 12 november 2017 @ 21:24:28 #291
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175030584
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inmiddels heb ik heel wat schotwonden gezien en opgezocht hoe het in real life eruit ziet. Zou je ook eens moeten doen.
pff heb zelfs filmpjes gekeken van onthoofdingen om te kunnen vergelijken ;(
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175030600
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nevermind kerel. Ik begrijp best dat het steeds lastiger voor je wordt goede argumenten te verzinnen.
:D

Jep, medisch experts hebben we niet meer nodig, gewoon even Google'en. Wat stom van mij.
pi_175030639
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:24 schreef Summers het volgende:

[..]

pff heb zelfs filmpjes gekeken van onthoofdingen om te kunnen vergelijken ;(
Je kijkt onthoofdingen om iets over schampschoten te leren? En je schrijft het alsof je het met tegenzin hebt gedaan. What the fuck.
pi_175030647
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 21:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zo te zien ligt ie nog in het ziekenhuis dus wat je roept over genezing weet ik ook niet.

Of denk je dat ie altijd er zo bijloopt?
Hij ligt niet. Hij staat.

Te lachen.

Kijk zijn interview ook eens voor de aardigheid. De bullshit spuit uit je scherm.
  zondag 12 november 2017 @ 21:26:22 #295
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175030661
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:24 schreef Summers het volgende:

[..]

pff heb zelfs filmpjes gekeken van onthoofdingen om te kunnen vergelijken ;(
Oja in de tijd van die gekke ISIS filmpjes. Daar zijn ze nu even rustig mee,te druk met andere onzin.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 12 november 2017 @ 21:28:31 #296
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175030732
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oja in de tijd van die gekke ISIS filmpjes. Daar zijn ze nu even rustig mee,te druk met andere onzin.
Laat me raden, vast ook allemaal nep/hoax?
  zondag 12 november 2017 @ 21:29:26 #297
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175030759
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 21:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Laat me raden, vast ook allemaal nep/hoax?
John CantLIE wie kent um nog :N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175030767
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 21:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Laat me raden, vast ook allemaal nep/hoax?
Ja jongen. Deal with it. Je bent mod op een forum waar ze nu eenmaal over hoaxes praten.
pi_175030791
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

John CantLIE wie kent um nog :N
Yup
  zondag 12 november 2017 @ 21:31:28 #300
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175030826
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja jongen. Deal with it. Je bent mod op een forum waar ze nu eenmaal over hoaxes praten.
De algemene tendens is nu dat alles een hoax is. Een beetje overkill en eigenlijk een ridiculisering van de BNW movement imho
pi_175030854
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 21:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De algemene tendens is nu dat alles een hoax is. Een beetje overkill en eigenlijk een ridiculisering van de BNW movement imho
QFT
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')