abonnement Unibet Coolblue
pi_175060214
Zie niet zoveel verschil. Had me ook niet zoveel zorgen gemaakt als ik had geweten dat de test van gisteren bijna zo goed als wit was.
:)
  dinsdag 14 november 2017 @ 08:17:09 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_175060262
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 07:53 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Denk het niet. Dit was echt geconcentreerd urine en dan verwacht ik toch wel een wat dikkere lijn. Iig dikker dan een middagplasje van twee dagen terug.

Zal over twee dagen nog weer eens testen.
ik testte persoonlijk altijd dikkere strepen met middagplasjes. Dit zegt dus allemaal niet zo veel.
En ik kan nu wel zeggen dat je niet stoppen met testen maar ik denk niet dat je daar veel boodschap aan hebt :P maar probeer dan in elk geval te stoppen met conclusies verbinden aan de resultaten ;) :*
disclaimer
pi_175060297
Je middagplas kan geconcentreerder zijn dan je ochtendurine. :) Zegt dus niet zoveel. Vind het wel frappant dat 2 kruidvattesten blijkbaar niet werken. Je zal maar testen en denken dat je niet zwanger bent, maar achteraf toch zwanger blijken!

Ik zie mooie strepen bij je. :) Hoeveel dagen ben je al over je nod?
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 14 november 2017 @ 08:45:29 #154
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175060606
Soof, een streep is een streep. Ik bedoel: twee strepen is twee strepen. Hij is niet weg dus er is zwangerschapshormoon.
Mijn strepen waren tot een week na de NOD tuurstreep-achtig. Ging gewoon goed. Het is een indirecte weergave van waar het echt om gaat, he. En dat kan je helaas nog niet zien...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 14 november 2017 @ 08:50:30 #155
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175060681
Strepen zijn strepen inderdaad...

Ik ben gisteren bij de osteopaat geweest. Niet omdat die me zwanger kan toveren, maar wel omdat er wat dingen niet lekker aanvoelden in m'n lijf (wat gevoelige darmen, een wervel in m'n rug...). En die hebben me weer recht gezet (baarmoeder enzo voelden prima aan, dat was fijn, alleen inderdaad wat scheve wervels en wat stijve si-gewrichten en gevoelige darmen). Nu raadden zij aan om de sojaproducten te laten staan. Normaal gesproken zou ik zeggen: ja doei... maar nu ging ik googlen en daar blijkt een soort hormoon in te zitten: https://mens-en-gezondhei(...)-vruchtbaarheid.html

Iemand die daar rekening mee houdt of meer van weet?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175060954
Ja ik zal ophouden met conclusies verbinden aan de dikte van de streepjes. Tenminste, ik probeer het.

:P
:)
pi_175060994
Soof, ook hier matige strepen tot week na NOD. Waren echt nauwelijks zichtbaar. Ben echt gestopt met testen, want ik maakte me er ook gek mee (miskraam voor die zwangerschap gehad). Maar alles toch echt ok en nu 36 weken zwanger. Je kan er gewoon niet zo veel over zeggen nu. Sterkte met wachten! :*
  Moderator dinsdag 14 november 2017 @ 09:19:21 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175061068
Tink ik weet daar niets van maar wel ern goeie om te weten! Ik ben lactose intolerant dus gebruik best wel soja als vervanger.

Soof kappen inderdaad met testen :6 ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175061152
Ok.

:6
:)
pi_175061154
Soof, gewoon niet te vaak testen! Maakt alleen maar onzeker! Ik duim dat het gewoon goed zit voor je!

Hier is het hypochonderen begonnen. Gisteren had ik wat steken en krampen in de baarmoeder regio en schoot er door mn hoofd; “hmm.. zou er dan wat gaan innestelen?”.
En vandaag zijn mijn borsten ineens gevoelig. :o

En ik weet dat het vermoedelijk helemaal niet raak is, maar toch.. 8)7
pi_175061443
Voelt je lichaam nu ook beter na het bezoekje Tink? Veel vriendinnen van mij gaan ook naar de osteo en die hebben daar gigantisch veel baat bij.
:)
pi_175061453
Sillie, irritant hè. :') Misschien gebeurt er echt wel wat in je lijf... O+
:)
pi_175061472
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:25 schreef silliegirl het volgende:
Soof, gewoon niet te vaak testen! Maakt alleen maar onzeker! Ik duim dat het gewoon goed zit voor je!

Hier is het hypochonderen begonnen. Gisteren had ik wat steken en krampen in de baarmoeder regio en schoot er door mn hoofd; “hmm.. zou er dan wat gaan innestelen?”.
En vandaag zijn mijn borsten ineens gevoelig. :o

En ik weet dat het vermoedelijk helemaal niet raak is, maar toch.. 8)7
Het lijf kan raar doen hé. Ik had afgelopen maand ook vreselijk pijnlijke borsten en ze waren ook gespannen en enorme blauwe aders... En toen toch weer ongesteld _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175061481
Er is ook wel een tegengeluid wat betreft soja en verminderde vruchtbaarheid: https://www.nemokennislin(...)t-op-vruchtbaarheid/

Soof, ik ga duimen dat deze gewoon lekker blijft zitten :) en inderdaad niet meer proberen te testen maar ik snap het wel heel goed hoor. Ik heb 4 testen in 3 dagen gedaan :') en daarna tot de eerste echo elke week 1 :') ik ben er inmiddels wel mee gestopt hoor :D
pi_175061510
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:50 schreef Tink89 het volgende:
Strepen zijn strepen inderdaad...

Ik ben gisteren bij de osteopaat geweest. Niet omdat die me zwanger kan toveren, maar wel omdat er wat dingen niet lekker aanvoelden in m'n lijf (wat gevoelige darmen, een wervel in m'n rug...). En die hebben me weer recht gezet (baarmoeder enzo voelden prima aan, dat was fijn, alleen inderdaad wat scheve wervels en wat stijve si-gewrichten en gevoelige darmen). Nu raadden zij aan om de sojaproducten te laten staan. Normaal gesproken zou ik zeggen: ja doei... maar nu ging ik googlen en daar blijkt een soort hormoon in te zitten: https://mens-en-gezondhei(...)-vruchtbaarheid.html

Iemand die daar rekening mee houdt of meer van weet?
Hi Tink, ik heb een veganistisch eetpatroon en dan kom je al snel bij soja uit. Ik heb ook het eea gelezen over soja icm vruchtbaarheid gelezen toen ik bezig was om zwanger te worden, maar mijn “conclusie”/eigen besluit was dat als ik het bij 1 sojabevattende maaltijd per dag zou houden, het voor mezelf te verantwoorden was. Overigens vond ik destijds ook een artikel (kan ik zo snel niet meer terugvinden) die het onderzoek in jouw link totaal onderuit haalt, wat voor mij op dat moment ook genoeg conclusie was om de sojaproducten niet geheel te vermijden.
Dit, dat, alles.
pi_175061535
Balen Soof, maar tot die eerste echo heb je geeoon geen enkele zekerheid. Het is een stomme, onzekere periode, maar meer dan afwachten kun je niet doen. Ik duim voor je!
Dit, dat, alles.
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:17:04 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175061768
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:19 schreef MaJo het volgende:
Tink ik weet daar niets van maar wel ern goeie om te weten! Ik ben lactose intolerant dus gebruik best wel soja als vervanger.

Soof kappen inderdaad met testen :6 ;)
Ha, lactose-intolerantieboks! :D Hier ook, al gebruik ik ook veel minusL en arla enzo, de lactosevrije koemelkproducten zegmaar. Vind ik vaak nog lekkerder dan soja ook.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:52 schreef Soof-87 het volgende:
Voelt je lichaam nu ook beter na het bezoekje Tink? Veel vriendinnen van mij gaan ook naar de osteo en die hebben daar gigantisch veel baat bij.
Jep, al wist ik dat wel van de vorige keren (destijds voor een beknelde zenuw in mijn schouder geweest). Ik ben niet zo van de wichelroedes en natuurgeneeskundigen enzo, maar een osteopaat heeft in mijn ervaring tot nu toe wel echt gedegen kennis van gezondheid en geneeskunde (ziekte van graves, hyperthyreoïdie, mijn medicatie enzovoorts was allemaal zonder verdere uitleg duidelijk) en ik voel me daarna lekkerder in m'n lijf. Voor mij absoluut geen vervanger voor reguliere geneeskunde, maar wel een fijne aanvulling. Het is voor mij een soort fysiotherapie, maar dan een stapje verder (veel osteopaten zijn ook fysiotherapeut). Maar dat zijn mijn twee centen. Ik vond het gisteren in ieder geval fijn dat ze heel duidelijk aangaven: we kunnen je niet zwanger toveren, maar we kunnen wel proberen om de omstandigheden zo optimaal mogelijk te maken. En da's wat mij betreft ook het doel van daarheen gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:55 schreef Aure het volgende:
Er is ook wel een tegengeluid wat betreft soja en verminderde vruchtbaarheid: https://www.nemokennislin(...)t-op-vruchtbaarheid/

Soof, ik ga duimen dat deze gewoon lekker blijft zitten :) en inderdaad niet meer proberen te testen maar ik snap het wel heel goed hoor. Ik heb 4 testen in 3 dagen gedaan :') en daarna tot de eerste echo elke week 1 :') ik ben er inmiddels wel mee gestopt hoor :D
Txs voor het tegengeluid. Ik laat soja ook niet helemaal weg hoor (kan ook bijna niet, soja zit bijna overal in), maar de grote bak sojayoghurt die ik elke ochtend naar binnen lepel is misschien toch ook weer niet de allerveiligste keuze. Ik ga wat ik nog heb niet weggooien ofzo, maar misschien toch voorlopig ook maar even geen nieuwe meer kopen. Lactosevrije koemelkyoghurt werkt net zo prima en is net zo lekker :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175062216
Amandelmelk en geitenyoghurt :D

Ik gebruik niet zoveel zuivel of zuivelvervangers maar gelukkig ben ik er niet intolerant voor. Amandelmelk en geitenkaas vind ik gewoon lekker!
Wel voor tarwe, das ook nogal een dingetje
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:19:03 #169
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175062919
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:40 schreef B.ertha het volgende:
Amandelmelk en geitenyoghurt :D

Ik gebruik niet zoveel zuivel of zuivelvervangers maar gelukkig ben ik er niet intolerant voor. Amandelmelk en geitenkaas vind ik gewoon lekker!
Wel voor tarwe, das ook nogal een dingetje
Geitenmelk is niet lactosevrij, net als buffel en schaap enzo niet. Het gaat om alle dierlijke melkproducten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175063048
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Geitenmelk is niet lactosevrij, net als buffel en schaap enzo niet. Het gaat om alle dierlijke melkproducten.
Oh echt? Dat wist ik niet.
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:27:15 #171
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175063097
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:25 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Oh echt? Dat wist ik niet.
Mensen die een koemelkallergie hebben, mogen dat wel eten (want er zit geen koemelkeiwit in), maar er zit wel lactose in (melksuiker). Lactose-intolerante mensen mogen dan weer wel koemelkproducten met toegevoegde lactase (van minusL, arla, lidl en ah eigenmerk enzovoorts)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175063371
Oh, ik was vergeten dat ik alweer na moet denken over eten en drinken :+ .

Ik reageer naar mijn idee (nooit echt getest) redelijk op sommige producten met koemelk. Een bak kwark bijvoorbeeld levert echt darmproblemen op. Dus ik zit nu vaak aan de amandelmelk.
  Moderator dinsdag 14 november 2017 @ 13:11:16 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175064530
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:17 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ha, lactose-intolerantieboks! :D Hier ook, al gebruik ik ook veel minusL en arla enzo, de lactosevrije koemelkproducten zegmaar. Vind ik vaak nog lekkerder dan soja ook.

[..]

Jep, al wist ik dat wel van de vorige keren (destijds voor een beknelde zenuw in mijn schouder geweest). Ik ben niet zo van de wichelroedes en natuurgeneeskundigen enzo, maar een osteopaat heeft in mijn ervaring tot nu toe wel echt gedegen kennis van gezondheid en geneeskunde (ziekte van graves, hyperthyreoïdie, mijn medicatie enzovoorts was allemaal zonder verdere uitleg duidelijk) en ik voel me daarna lekkerder in m'n lijf. Voor mij absoluut geen vervanger voor reguliere geneeskunde, maar wel een fijne aanvulling. Het is voor mij een soort fysiotherapie, maar dan een stapje verder (veel osteopaten zijn ook fysiotherapeut). Maar dat zijn mijn twee centen. Ik vond het gisteren in ieder geval fijn dat ze heel duidelijk aangaven: we kunnen je niet zwanger toveren, maar we kunnen wel proberen om de omstandigheden zo optimaal mogelijk te maken. En da's wat mij betreft ook het doel van daarheen gaan.

[..]

Txs voor het tegengeluid. Ik laat soja ook niet helemaal weg hoor (kan ook bijna niet, soja zit bijna overal in), maar de grote bak sojayoghurt die ik elke ochtend naar binnen lepel is misschien toch ook weer niet de allerveiligste keuze. Ik ga wat ik nog heb niet weggooien ofzo, maar misschien toch voorlopig ook maar even geen nieuwe meer kopen. Lactosevrije koemelkyoghurt werkt net zo prima en is net zo lekker :)
Ik gebruik ook veel lactosevrije yoghurt en melk van arla :Y MinusL is ook top! Al gebruik ik ook gewoon vaak lactasetabletjes zodat ik gewoon mijn taart en kaas fix kan krijgen :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175066923
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 09:32 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Oh help. Mijn zoontje afgelopen nacht ook tussen ons in. Heb gewoon spierpijn er van.
Dat 2018 maar jullie jaar mag worden. :*
Hier is hij ondertussen mega verkouden, oorpijn, koortsig en alles. Dus dan ligt hij sowieso bij ons. Alleen is dat echt bikkelen voor mij.
Wij zitten ineens allen in diezelfde lappenmand, dus ik lig tussen drie snurkende mannen wakker en in een gekke bocht gewrongen :')
(Kater is de derde en die doet haast niet onder voor de anderen)

Sucks dat overdwars ertussen voet in je gezicht, maar aan de andere kant ook fijn dat het kan ;)

Succes jullie ;)
Schudden voor gebruik
pi_175066948
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 11:20 schreef Kirb het volgende:
“Wil je nou tante worden of niet :+
:D
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')