En ja hoor....quote:
Was te verwachten, zeker nu er geen Hollandse rommel was in het kwartier ervoor.quote:
Echt hé, en dan nóg een telefoontje om ze te "verrassen".quote:
Ja leuk he?quote:
Het is een 100% Blaf-nummer, van begin tot eindquote:Op vrijdag 10 november 2017 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was te verwachten, zeker nu er geen Hollandse rommel was in het kwartier ervoor.
Geike is wel, maar de tekst is weer zo'n kansenparel dat die dit absoluut niet redden kan
Goed dat je het meldt!quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cee, Geronimo
Tettenpost van Bronson incoming
Godskanonnequote:Op vrijdag 10 november 2017 11:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Goed dat je het meldt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wordt echt niets met kerel.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:14 schreef Bronson het volgende:
Tyf op met je waylon.
"Ons land vertegenwoordigen".![]()
Ik vond het altijd 1 van hun minder memorabele.quote:
Hoe wil je het dan omschrijven?quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:14 schreef Bronson het volgende:
Tyf op met je waylon.
"Ons land vertegenwoordigen".![]()
ach dat zijn ze allemaal als puntje bij paaltje komtquote:Op vrijdag 10 november 2017 11:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond het altijd 1 van hun minder memorabele.
Och, ik mag ze wel, maar vind de andere singles leuker.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach dat zijn ze allemaal als puntje bij paaltje komt
Je liet alles lopen?quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooi dat die foto's gelijk met Let's get it on waren
Sssst ik luister met vertragingquote:
Ik vind Dream On, Dude en deze naast hun crossover met Run DMC wel het leukst denk ik. Die 90s troep van ze doet me al helemaal weinig. Maar da's blijkbaar een dingetje bij mijquote:Op vrijdag 10 november 2017 11:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Och, ik mag ze wel, maar vind de andere singles leuker.
Ik word ook dagelijks gespoilerdquote:Op vrijdag 10 november 2017 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sssst ik luister met vertraging
Geen idee, voor eigen gewin daarheen gaan om lekker geld op te strijken en geil worden van die 5minutes of fame die je dan weer even hebt.quote:
PLORK jimmy, PLORKquote:Op vrijdag 10 november 2017 11:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Goed dat je het meldt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond ik allemaal wel leuk, zelfs Don't want to miss...en Jaded was ook genietbaar.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Dream On, Dude en deze naast hun crossover met Run DMC wel het leukst denk ik. Die 90s troep van ze doet me al helemaal weinig. Maar da's blijkbaar een dingetje bij mij
Zo staat ie er naar eigen zeggen niet in en volgens mij is het ook zeker geen vetpot. Budget van NL is zelfs vrij laag.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:22 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geen idee, voor eigen gewin daarheen gaan om lekker geld op te strijken en geil worden van die 5minutes of fame die je dan weer even hebt.
Mwah, die kennen we inmiddels wel.quote:
Prima vrijdagliedje.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die kennen we inmiddels wel.
Uiteraard, dat zal geen enkele artiest zeggen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo staat ie er naar eigen zeggen niet in en volgens mij is het ook zeker geen vetpot. Budget van NL is zelfs vrij laag.
Mij aan Schultenbräuquote:Op vrijdag 10 november 2017 11:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die zooi doet me altijd aan Rabberink denken.
Mwah, die paar pleinfeesten. En Topsong geven ze aan iedere janjoker. Dus echt veel privilege is het niet.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zal geen enkele artiest zeggen.
Enkel je mag wel weer even lekker bij alle talkshows aanschuiven. De hele trosfamilie mag je afwerken en die topsong heb je ook al weer in je pocket.
Alleen de alarmschijf stelde ooit iets voor omdat je dan met een belletje op het gedrukte Top 40 exemplaar kwam te staan.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:30 schreef Cee het volgende:
[..]
En Topsong geven ze aan iedere janjoker. Dus echt veel privilege is het niet.
Wat natuurlijk stiekem echt de beste is.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste Power of Love
Tis weer bijna kerst dus die andere versie komt binnenkort ook wel weer een paar keer gok ik
Maar was de alarmschijf niet gewoon de hoogste binnenkomer/nummer 1 in de tipparade of zoiets?quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Alleen de alarmschijf stelde ooit iets voor omdat je dan met een belletje op het gedrukte Top 40 exemplaar kwam te staan.
Mwah, zelfs die van mevrouw Rush vind ik eigenlijk leuker. In die van FGTH zit wat weinig, uhm, power..quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat natuurlijk stiekem echt de beste is.
Ja, maar dat maakten ze ervan natuurlijk. Daar werd over vergaderd.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar was de alarmschijf niet gewoon de hoogste binnenkomer/nummer 1 in de tipparade of zoiets?
Godver man, ik las laatst ook al dat je een nummer van Celine Dion leuk vond, de fuck's wrong with you boy?quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zelfs die van mevrouw Rush vind ik eigenlijk leuker. In die van FGTH zit wat weinig, uhm, power..
Immortality is wel aardig ja. De rest van Dion moeten ze door de shredder duwen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Godver man, ik las laatst ook al dat je een nummer van Celine Dion leuk vond, de fuck's wrong with you boy?
Die is met de Beegee's toch? Vind ik ook wel aardigquote:Op vrijdag 10 november 2017 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Immortality is wel aardig ja.
Ik wist dat jij dit ging noemen. Maar dat vind ik een van de mindere ESF-winnende liedjes, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:44 schreef Cee het volgende:
Ne partez pas sans moi is een klassieker.
Niks tipt aan The Herreys inderdaad.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dit ging noemen. Maar dat vind ik een van de mindere ESF-winnende liedjes, om eerlijk te zijn.
Je typt Anne-Marie David fout.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Niks tipt aan The Herreys inderdaad.
Bronson gaat nu echt razend mad worden. Dat is jammer maar ik snap het want zo voel ik me iedere godganse keer dat het over Formule 1 gaat dus... kom maar op, Jimmy.
F1 en ESF ook allebei herrie.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
F1 en de winnaar ESF 1984, allebei herrey
Spuit elfde van de elfdequote:Op vrijdag 10 november 2017 11:50 schreef Cee het volgende:
[..]
F1 en ESF ook allebei herrie.
Oh wacht nu snap ik dat we dezelfde grap proberen.![]()
Carnaval, da's pas herrie.quote:
quote:
Met zo'n nummer hoeft ie iig niet aan te komen, gaat helemaal niks doenquote:
Is dat eigenlijk de tegenhanger van Zoetermeer?quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:04 schreef Elfletterig het volgende:
Zoutelande als Topsong dus.... alsnog...
Geen idee.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk de tegenhanger van Zoetermeer?
En helemaal niet als ie er ook nog zo'n belachelijk hoed erbij opzetquote:Op vrijdag 10 november 2017 11:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met zo'n nummer hoeft ie iig niet aan te komen, gaat helemaal niks doen
Stagiaire van 17 hier zong het steeds mee, maar hield op bij dat 'giving head' stukjequote:Op vrijdag 10 november 2017 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Not Fair!!!!!
Kleuterliedje. (Nouja, meer dertienjarige meisjes hihi liedje)
Hihi...ze zingt giving headquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Stagiaire van 17 hier zong het steeds mee, maar hield op bij dat 'giving head' stukje.
Foei. Echt veel, veel betere, maatschappijkritische teksten. (En Not Fair)quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:18 schreef J83 het volgende:
Llily Allen vind ik bijna nog erger dan Adele
En The Fear kwam zelfs al in De Kluis bij Ekdom.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat terwijl de rest van die plaat zo goed is. The Fear en 22 zijn echt pareltjes
Maar ja dit soort pulp wordt natuurlijk de hit.
Ik kan niet tegen haar accent, afschuwelijk.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het erge is dus dat dat album vol met messcherpe teksten staat, maar ja dit heeft zo'n leuk kuntrie-deuntje er achter he. En die tekst is lekker stout. hihihihihihi
[..]
Foei. Echt veel, veel betere, maatschappijkritische teksten. (En Not Fair)
En niet 'ohmygodmijnexdoetstom'-teksten.
Mja, dat vond ik ook overdreven, maar dat is wél een pracht van een liedje.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En The Fear kwam zelfs al in De Kluis bij Ekdom.
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Maar Lily is van veel hoger niveau dan een Katy Perry, Rihanna ofzo.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:21 schreef J83 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen haar accent, afschuwelijk.
Ik word hier zo moe van.quote:
Stenders is al bezig met het organiseren van een Bonanzafeest op 31 december, dus ik denk niet dat hij dit jaar meedoet, eigenlijk.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:28 schreef Peter88Online het volgende:
Goed nieuws over Rob!Ik moet wel eerlijk zeggen dat Annemiek mij ook niet tegenvalt, dus ik denk dat dit een uitstekende oplossing is. Ik ben wel benieuwd wie van de twee dan de uren tijdens de Top 2000 zullen presenteren.
Daar noem je ook even watquote:Op vrijdag 10 november 2017 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Maar Lily is van veel hoger niveau dan een Katy Perry, Rihanna ofzo.
Van U2. Die ex-topsong vooral.quote:
Hans Vermeulen niet te vergeten..quote:
Oja. Die lijkt sowieso door iedereen vergeten te worden. Las op Nu.nl over zijn dood en dat was het.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hans Vermeulen niet te vergeten..
vanmorgen bij Geer gedraaidquote:Op vrijdag 10 november 2017 12:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja. Die lijkt sowieso door iedereen vergeten te worden. Las op Nu.nl over zijn dood en dat was het.
Geen idee. Tom Petty zal wel terug komen, d'n Fats misschien wat stijgen. Dat ist wel denk ikquote:Op vrijdag 10 november 2017 12:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk ook niet dat sterfgevallen meer zo'n grote invlod gaan hebben in de Top 2000.
De mensen zijn wel een beetje doden-murw nu denk ik.
Kwam Mr Blue langs?quote:
Living On My Own... al is dat eigenlijk een remix natuurlijk.quote:
Dat vind ik altijd een beetje matig ja, als mensen dat doenquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kies je een nummer waar je zelf aan hebt meegeschreven
Freek is God. Althans, dat vind ie zelf.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een beetje matig ja, als mensen dat doen
Je verwacht het ook niet van Freek...quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kies je een nummer waar je zelf aan hebt meegeschreven
Gijs van Dam?quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:39 schreef Cee het volgende:
Gijs lijkt wel opvallend veel bezig te zijn met ‘die #metoo discussie’.
Freek.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Freek heeft gelijk, de oudejaarsconference is geen uitdaging meer sinds er zo'n 15 man zijn die 'm doen tegenwoordig. Elke stand up nobuddy moet er 1 doen.
Vroeger, toen DeMart nog door een optreden van Split Enz heen lulde, had ie tenminste nog waarde.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Freek heeft gelijk, de oudejaarsconference is geen uitdaging meer sinds er zo'n 15 man zijn die 'm doen tegenwoordig. Elke stand up nobuddy moet er 1 doen.
Mwah zijn wel betere juist, ik vind van de grote hits alleen Bills Bills Bills echt stom.quote:
Vandaar dat het tegenwoordig ook niet meer op het niveau van Wim Kan.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed onthouden!quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger, toen DeMart nog door een optreden van Split Enz heen lulde, had ie tenminste nog waarde.
je begint steeds meer achter te lopen. Dat was bij mij al 2 minuten geleden.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, lachen, John de Bever draaien.
Ik hoorde zojuist dat Hamilton al 7 wereldtitels heeft.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je begint steeds meer achter te lopen. Dat was bij mij al 2 minuten geleden.
Ja zijn ze ook. Sowieso aandachtsgeile gozer.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind die Rutjes items altijd behoorlijk mattig
Dan ga ik happy aanvragen. En zodra ik op de radio kom heel hard VERDOMME roepen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Basyl mag weer de goedkeuring voor de plaatjes geven vanmiddag
Hoe weet jij dit?quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Basyl mag weer de goedkeuring voor de plaatjes geven vanmiddag
Heb A Night at the Opera op LP.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik 'm voor het eerst.
Aangenaam nummertje.
Ik doe altijd de videostreamquote:
Wat mag het wezen?quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar eens een keer iets lekkers aanvragen.
Waarschijnlijk iets van Jennifer Rush of Celine Dionquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets van Jennifer Rush
Helloquote:Op vrijdag 10 november 2017 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets van Jennifer Rush of Celine Dion
Zit daar ook zo'n Still loving you-achtig verhaal aan vast ofzo?quote:
Nee, gewoon een guilty pleasurequote:Op vrijdag 10 november 2017 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zit daar ook zo'n Still loving you-achtig verhaal aan vast ofzo?
Nee, de omschrijving was iets cryptischer dan dat.quote:
Ik vond het net zo aantrekkelijk als Only Love van Nana Mouskouri, wat ongeveer tegelijk een hit was.quote:
Tja, Nana Mouskouri heb ik ook wel een zwak voor.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond het net zo aantrekkelijk als Only Love van Nana Mouskouri, wat ongeveer tegelijk een hit was.
Yupquote:Op vrijdag 10 november 2017 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het duurt wel twee minuten voordat ie loskomt, da's wel een beetje jammer.
Bij jullie is ie dus al lang en breed los
Vond het altijd wel een bazenclip.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
November Rain vind ik wel genot moet ik zeggen.
GnR heeft veel wat me weinig doet maar dit vind ik wel een heerlijke uberklassieker.
Vind de solo's dan ook het bestequote:Op vrijdag 10 november 2017 14:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klassieker is het zeker. Dat gekrijs van die Axel trek ik niet.
Tis wel uberkitsch ja, maar kitsch verpest voor mij niet direct een plaat.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:43 schreef cafca het volgende:
Ach, het is best lekkere kitsch zo af en toe.
Nee, klopt. Ik zal het niet gauw zelf opzetten, maar op de radio, 2x per jaar, mag best.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel uberkitsch ja, maar kitsch verpest voor mij niet direct een plaat.
Deze trek ik ook wel meer dan 2x denk ik. Bij max 2x per jaar denk ik meer aan Eloiiiiiise of dat gare pianopingelplaatje wat je altijd op oudjaar hoort waarvan ik de naam even kwijt benquote:Op vrijdag 10 november 2017 14:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik zal het niet gauw zelf opzetten, maar op de radio, 2x per jaar, mag best.
Mooi. Jammer dat iemand me besloot te bellenquote:Op vrijdag 10 november 2017 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah deze is lekker van de Coast
Mark & Clark Band?quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze trek ik ook wel meer dan 2x denk ik. Bij max 2x per jaar denk ik meer aan Eloiiiiiise of dat gare pianopingelplaatje wat je altijd op oudjaar hoort waarvan ik de naam even kwijt ben
Ja die jaquote:
Ik vind November Rain wel in het lijstje Crazy Horses/Worn Down Piano/Eloise passenquote:Op vrijdag 10 november 2017 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die ja
Dat vind ik wel heel erg over the top, maar het hoort er een beetje bij en er zitten ook wel heel aardige passages in.
Inderdaad. Maar Annemieke is nogal van het schuldgevoel aanpraten, helaas.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mandy is toch niet zoveel mis mee?
Gelukkig wordt Du niet gedraaid. Dat vind ik zo'n schijtplaat.
Of ze wilde er toch een vermakelijke plaat uit persen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:54 schreef J83 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar Annemieke is nogal van het schuldgevoel aanpraten, helaas.
Marliese en So Long zijn tof jaquote:Op vrijdag 10 november 2017 15:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeker niet hun beste, maar wel een geweldige band.
En hun ode aan de Limburger uiteraardquote:Op vrijdag 10 november 2017 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marliese en So Long zijn tof ja
Kinksquote:Op vrijdag 10 november 2017 15:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeker niet hun beste, maar wel een geweldige band.
Ik ga hier roepen dat de Kinks het dichtst in de buurt komen van het niveau van de Beatlesquote:
Nou, je kunt ook overdrijvenquote:Op vrijdag 10 november 2017 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga hier roepen dat de Kinks het dichtst in de buurt komen van het niveau van de Beatles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 15:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, je kunt ook overdrijvenIk wist dat je dit ging zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Tsja is gewoon het zoveelste bandje dat een leuk mellow soundje neer wil zetten. Muzikaal behang, maar echt vervelend wordt 't ook nooit.quote:
Soort Kensington-lightquote:Op vrijdag 10 november 2017 15:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Och, wel leuk rustig liedje. Die je nu al weer vergeten bent.
Kensington vind ik wel minder.quote:
Mooi tochquote:Op vrijdag 10 november 2017 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moonlight Shadow vind ik echt niks
oh hij is minder vervelend dan ik dacht inderdaad. Van Tubular Bells krijg ik wel de zenuwenquote:
heel lekker idd!quote:
Hij heeft wel een puntje hierquote:AVROTROS-directeur Eric van Stade is woest over het nieuwe radioschema van de NPO in 2018. Dat heeft hij vanmiddag laten weten aan De Telegraaf. De NPO maakte donderdag het nieuwe schema voor volgend jaar bekend. AVROTROS verliest definitief het tijdslot van de Nieuwsshow én Annemieke Schollaardt moet na een paar maanden alweer wijken voor Rob Stenders. “Deze gang van zaken is voor ons onacceptabel“, aldus Van Stade, die laat weten dat hij ‘in beroep’ gaat.
Vooral over de Nieuwsshow is veel te doen, het meest beluisterde programma van NPO Radio 1. Dit zaterdagochtendprogramma werd tot voor kort gepresenteerd door Mieke van der Weij en Peter de Bie, maar zij hebben bonje met de AVROTROS. Het duo is met Omroep MAX gaan praten en de NPO vindt het nu prima dat MAX met hen een programma gaat maken op zaterdag.
Van Stade is er woest over. “Ze zullen wel met een show komen die net iets anders is dan wat ze bij ons deden, maar in feite hetzelfde is. Zo maak je het voor presentatoren wel erg gemakkelijk om met iets wat een omroep jarenlang heeft opgebouwd naar een ander te gaan.”
Hij vraagt zich af waar de NPO zich mee bemoeit. “De NPO zegt dat De Bie en Van der Weij onmisbaar zijn, maar de omroepen gaan over de inhoud van de programma’s, niet de NPO en presentatoren behoren tot de inhoud.”
Door het verliezen van de Nieuwsshow komen vijf AVROTROS-medewerkers zonder werk te zitten, zegt hij. “Sommigen van hen werken hier al twintig jaar, die willen helemaal niet mee naar MAX, los van de vraag of dat wel mogelijk is. Voor de medewerkers met een kort of tijdelijk dienstverband houdt het hier op, voor de mensen die hier al langer werken zoeken we naar een oplossing.”
Stenders/Schollaardt
En dan is er nog het verhaal Rob Stenders. Hij wilde weg bij AVROTROS, koos voor BNNVARA, maar zijn radioshow verhuisde tegen zijn afspraak met de NPO in tóch niet mee. Het 12-tot-14-slot bleef bij AVROTROS en die zette Annemieke Schollaardt in. Zij is sinds kort elke werkdag te horen.
Maar nu keert Stenders terug en gaat Schollaardt het weekend doen. Van Stade: “Annemieke is met veel lawaai van 3FM naar Radio 2 gehaald. Vervolgens meldt na twee uitzendingen het hoofd radio van de NPO zich bij mij met de opmerking dat hij er spijt van heeft en dat Annemieke ergens anders heen moet. Ze is nu teruggezet naar het weekend, een plek waar ze op 3FM al iets had opgebouwd; nu moet ze wéér opnieuw beginnen.”
“Tegen deze indeling gaan we niet in beroep, maar we gaan wel een ernstig pleidooi houden om Annemieke meer ruimte in de dagprogrammering van Radio 2 te geven zodra daar een mogelijkheid voor is.”
quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:08 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)euw-radioschema-npo/
[..]
Hij heeft wel een puntje hier
Ja is ook een belachelijke gang van zakenquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:08 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)euw-radioschema-npo/
[..]
Hij heeft wel een puntje hier
Heerlijk toch, dat moment dat je 's ochtends in de auto stapt, de radio aanzet en je Coldplay hoortquote:Op maandag 13 november 2017 08:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Geer al vijf keer de bingo aan kunnen strepen
quote:
whutquote:Op maandag 13 november 2017 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is toch geen house, maar gewoon hardstyle ofzo.
Die hilarische track van Lubach. Dat is toch geen house joh.quote:
Oh dat heb ik net gemist.quote:Op maandag 13 november 2017 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hilarische track van Lubach. Dat is toch geen house joh.
Eigenlijk moet die gewoon een aparte positie op de bingokaart krijgen. Van die andere bands draaien ze in ieder geval nog bijna altijd andere nummers (tenzij nieuw liedje), maar de Special van de Chef wordt echt 4 van de 5 keer met hun knaller Amigo vergezeldquote:
Wel in de originele versie van begin jaren 80quote:
Oh, ik luister maar met een half oor naar de radio.quote:Op maandag 13 november 2017 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel in de originele versie van begin jaren 80
Puntige knieën?quote:
Hoe ziet ze er zonder plamuurlaag uit?quote:Op maandag 13 november 2017 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is er mis met Amy Lee?
[ afbeelding ]
nu niet meer zo, maar vroeger was het best een lekker dingquote:Op maandag 13 november 2017 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er zonder plamuurlaag uit?
Vind ik altijd een van de mindere van Automatic, nooit zo begrepen waarom men daar zó hard voor juicht.quote:
Mhaw, mijn vriendin ziet er beter uit.quote:Op maandag 13 november 2017 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is er mis met Amy Lee?
[ afbeelding ]
Dit is een zinloze opmerking zonder foto's.quote:Op maandag 13 november 2017 10:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mhaw, mijn vriendin ziet er beter uit.
Weet ik.quote:Op maandag 13 november 2017 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een zinloze opmerking zonder foto's.
dat zal vast, maar is wellicht ook van een ander genrequote:Op maandag 13 november 2017 10:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mhaw, mijn vriendin ziet er beter uit.
en dit jaquote:Op maandag 13 november 2017 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een zinloze opmerking zonder foto's.
of de 12e keer Coldplayquote:Op maandag 13 november 2017 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik altijd een van de mindere van Automatic, nooit zo begrepen waarom men daar zó hard voor juicht.
Aardig liedje hoor, liever dan de 13e keer Amigo natuurlijk
Jij hebt deze topper nog nooit gehoord?quote:
Ik was hem reeds vergeten.quote:Op maandag 13 november 2017 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt deze topper nog nooit gehoord?
Vind deze wel echt beduidend minder vervelend dan IK BEN THUUUUUHUUUISquote:Op maandag 13 november 2017 10:46 schreef Bronson het volgende:
Bart is ook echt de enige die deze aids durft te draaien he.
Je moet je toch echt kapotschamen.
ROOD vind ik toch echt het meest verschrikkelijke ooit. MIJN GODquote:Op maandag 13 november 2017 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind deze wel echt beduidend minder vervelend dan IK BEN THUUUUUHUUUIS
Zij vind ik echt vele malen erger, en Schijt Afnemen Bestaat Niet, zoals ik die plaat altijd noem.quote:Op maandag 13 november 2017 10:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
ROOD vind ik toch echt het meest verschrikkelijke ooit. MIJN GOD![]()
Ik vind Africa een puik nummer.quote:Op maandag 13 november 2017 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is zoveel toffer dan Rosanna en Africa.
Ik vind die juist ontzettend saai.quote:
Je kan er juist lekker op meebleren.quote:Op maandag 13 november 2017 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die juist ontzettend saai.
Ik vind van de 'bekendere' liedjes alleen Pamela en 99 wel tof
Mja maar ik vind die hele plaat juist iets ontzettend 'lafs' hebben, alsof je 4 minuten naar een screensaver zat te kijken vroeger. Je wil m niet doorspoelen/wegklikken want dat is heiligschennis, maar echt spannend is het allerminst.quote:Op maandag 13 november 2017 11:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je kan er juist lekker op meebleren.
Ondanks dat ik het er niet mee eens ben, is dit wel een goeie omschrijving.quote:Op maandag 13 november 2017 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja maar ik vind die hele plaat juist iets ontzettend 'lafs' hebben, alsof je 4 minuten naar een screensaver zat te kijken vroeger. Je wil m niet doorspoelen/wegklikken want dat is heiligschennis, maar echt spannend is het allerminst.
Deze vind ik niet heel vervelend van Mars, alleen dat debiele fluitje is een beetje domquote:
die fluitjes is gewoon les 1 van "hoe zorg ik dat liedjes bij mensen in hun kop blijven hangen"quote:Op maandag 13 november 2017 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik niet heel vervelend van Mars, alleen dat debiele fluitje is een beetje dom
Tis echt een zeiknummer.quote:Op maandag 13 november 2017 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik niet heel vervelend van Mars, alleen dat debiele fluitje is een beetje dom
Klopt hoor, dit is in mijn hoofd ook gewoon 'dat liedje met die fluitjes'quote:Op maandag 13 november 2017 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
die fluitjes is gewoon les 1 van "hoe zorg ik dat liedjes bij mensen in hun kop blijven hangen"
niks mis mee, kan je goed geld mee verdienen.
Deze is echt veel erger dan die Sound of Silence waar wij allemaal op kotsen.quote:Op maandag 13 november 2017 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben de enige hier die dit geen vervelende cover vindt volgens mij
Zet hem nu maar uit dan.quote:Op maandag 13 november 2017 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van Winwood was wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |