er is nog niemand dood he?!quote:Op donderdag 9 november 2017 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Retteketet
Door een kogel ga je dead
?
Ach, mijn familie en vrienden weten hoe ik er over denk, dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat mag bij mij ook idd.
Maar "met alle plezier" vind ik wel weer wat ver gaan. Alhoewel, misschien is het wel goed om het iemand te laten doen die een hekel aan je heeft. Dan weet je ten minste zéker dat de stekker eruit gaat. Met iemand die je lief heeft, moet je nog maar afwachten...
Door oorlog sterf je na een pijnlijke, langdurige lijdensweg?quote:
Pauw pauw pauwquote:
quote:Op donderdag 9 november 2017 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pauw pauw pauw
Een kogel doet auw
* spijkerbroek oefent alvast voor Sinterklaas
Dat is toch wel een rijmelarij van likmevessie....quote:Op donderdag 9 november 2017 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pauw pauw pauw
Een kogel doet auw
Dan ben ik dus op het goede pad voor 5 decemberquote:Op donderdag 9 november 2017 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is toch wel een rijmelarij van likmevessie....
Er zijn te veel mensen op de aardkloot, dus ach....quote:
Je moet me niet al te serieus nemenquote:Op donderdag 9 november 2017 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat mag bij mij ook idd.
Maar "met alle plezier" vind ik wel weer wat ver gaan. Alhoewel, misschien is het wel goed om het iemand te laten doen die een hekel aan je heeft. Dan weet je ten minste zéker dat de stekker eruit gaat. Met iemand die je lief heeft, moet je nog maar afwachten...
Ga nou eerst maar op pad voor Sint Maarten aanstaande zaterdagquote:Op donderdag 9 november 2017 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan ben ik dus op het goede pad voor 5 december
Zeg dat maar niet tegen Oscar...quote:
Dan ben ik officieus niet thuis.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar op pad voor Sint Maarten aanstaande zaterdag
Zegquote:Op donderdag 9 november 2017 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen Oscar...
Nee snap ik, want je bent snoep aan het collecterenquote:Op donderdag 9 november 2017 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan ben ik officieus niet thuis.
Nou, de meeste van die koters lopen in een groep hier. Vaak nog met een volwassene erbij. Dat maakt het lastig al het snoep te jatten.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee snap ik, want je bent snoep aan het collecteren
quote:Op donderdag 9 november 2017 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pauw pauw pauw
Een kogel doet auw
Belachelijk....quote:Op donderdag 9 november 2017 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, de meeste van die koters lopen in een groep hier. Vaak nog met een volwassene erbij. Dat maakt het lastig al het snoep te jatten.
quote:Op donderdag 9 november 2017 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Lennon heeft op school een gedicht gemaakt over een zwerver. Dat begint met.... naast een fiets, heb ik niets.
Ik ga gewoon als ze hier aan de deur komen, vragen of ze willen uitleggen wie die Sint Maarten wel niet was enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |