Nee hoorquote:Op donderdag 9 november 2017 21:17 schreef peaceman het volgende:
ben ik de enige die dit een lekker liedje vind?
Ik vind 'm wel okee, maar GnR heeft wel betere gemaakt.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:17 schreef peaceman het volgende:
Ochtend Oscar is een oplichterquote:Op donderdag 9 november 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ervaar wel een groot verschil tussen de ochtendOscar en de avondOscar.
Nee, ik vind hem ook wel prima.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:17 schreef peaceman het volgende:
Lijkt me wel erg als je in coma ligt en dat allemaal meekrijgtquote:
Ik geef het op.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:19 schreef peaceman het volgende:
als jullie alle titels kennen vanaf Extreme tot een aantal liedjes hierna zouden jullie een soort van thema kunnen ontdekken.
ik in ieder geval niet.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:17 schreef peaceman het volgende:
Schijnt toch wel vaak te gebeuren. Ik hoop het ook nooit mee te maken.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lijkt me wel erg als je in coma ligt en dat allemaal meekrijgt
Jep... daarom...quote:Op donderdag 9 november 2017 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Schijnt toch wel vaak te gebeuren. Ik hoop het ook nooit mee te maken.
We zullen met alle plezier de stekker er uit trekkenquote:Op donderdag 9 november 2017 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep... daarom...
En ja, ik mag hopen dat niemand dat hoopt mee te maken
Sowdan!quote:Op donderdag 9 november 2017 21:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
We zullen met alle plezier de stekker er uit trekken
quote:Op donderdag 9 november 2017 21:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 november 2017 21:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
ah in elk geval iemand die de connectie probeert te vinden..quote:
* OscarMopperkont zit met kladblok....quote:Op donderdag 9 november 2017 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah in elk geval iemand die de connectie probeert te vinden..
Daaromquote:Op donderdag 9 november 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, we houden mensen toch te vaak te lang in leven.... dus be my guest als het vooruitzicht hopeloos is.
Laat maar bij de notaris vastleggen dat je mij daarvoor machtigtquote:Op donderdag 9 november 2017 21:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
DaaromBij deze ligt het vast: zodra ik een kasplantje ben, trek de stekker er uit.
Dat mag bij mij ook idd.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach, we houden mensen toch te vaak te lang in leven.... dus be my guest als het vooruitzicht hopeloos is.
Thema is: van oorlog ga je dood?quote:Op donderdag 9 november 2017 21:23 schreef peaceman het volgende:
ik had eigenlijk alleen tussen warhead en coma een liedje moeten draaien waarin iemand gewond raakte...
Retteketetquote:Op donderdag 9 november 2017 21:23 schreef peaceman het volgende:
ik had eigenlijk alleen tussen warhead en coma een liedje moeten draaien waarin iemand gewond raakte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |