abonnement Unibet Coolblue
pi_174964922
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:52 schreef Fripsel het volgende:
Ben ik nu irritant trouwens want ik voel me vooral nieuwsgierig en daar is wel eens verwarring over. _O-
ohnee, ik vind dit zelf best fijn. Ik ben nu nog student maar ik moet in de praktijk dingen kunnen uitleggen aan mensen die niet in mn vakgebied zitten en dat lukt me nog niet echt _O- goede oefening :D
Baby darling doll face honey
  donderdag 9 november 2017 @ 18:56:28 #77
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174964928
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:53 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

slecht nieuws op het werk, emotionele boel onder collegae, als BHV-er moeten ondersteunen en toen goed nieuws mbt 'n sollicitatie. Gewoon 'n emotie alle kanten op dagje.
Das wel beide kanten van het spectrum als ik dat zo lees ja. Was er slecht nieuws over een collega?
pi_174964931
Ik heb het idee dat de rookverboden overal meer effect hebben dan de plaatjes...

Fatsoenlijke lange termijn statistieken vinden blijkt wel weer een opgave, dus ik brand er m'n vingers niet aan (huehue)
pi_174964939
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:55 schreef Crack_ het volgende:

[..]

nee zwaar bewijzen heeft niks met het effect te maken. Effect kan echt minimaal zijn maar dat het wel zwaar bewezen is zeg maar. Voorbeeldje: van een sigaret roken zou je leven maar 0.000001 dag korter worden maar dat is wel bewezen met p = 0.00001
Dan is het effect heel klein maar het effect kom wel echt van roken, dus zwaar bewezen met klein effect. Hierbij geven ze alleen CI, maar die is wel prima. De odds ratio is dus vergelijking van verpakking met en zonder waarschuwing waarbij blijkt dat er dus eh bijna 25% minder kans is dat men gaat roken
Maar dat is dan toch precies mijn punt? Leuk dat het werkt bij 0,5 maar is het het noemen/doen dan waard zeg maar. :+ Je kan ook te ver gaan.
pi_174964945
quote: