Zeg dat nou niet.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen is er toch nog een plottwist en wordt het Pleun
Nee, hoor, het is Waylon! Prima keuze.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:37 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Zijn jullie echt niet bang door dat TVOH-logo dat niet hijzelf gaat, maar een van zijn kandidaten? (Pleun)
Die is nog beter ja.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:35 schreef Unites het volgende:
[..]
Wat hebben die überhaupt op nationaal niveau te bieden?
Nee. Aan het eind dat Eurovisie altaar waar de gitaren en de hoed al klaar stonden.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:37 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Zijn jullie echt niet bang door dat TVOH-logo dat niet hijzelf gaat, maar een van zijn kandidaten? (Pleun)
Jailbird.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Greys, hoe heette dat lied ook al weer waarin Waylon Ilse fileert zonder dat het er te dik bovenop ligt ?
Misschien is dat zijn inspiratie voor 2018 :p
Die is briljant ja, met al die subtiele hints over dat zij hem naaide.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Greys, hoe heette dat lied ook al weer waarin Waylon Ilse fileert zonder dat het er te dik bovenop ligt ?
Misschien is dat zijn inspiratie voor 2018 :p
quote:Op donderdag 9 november 2017 11:28 schreef PrincessofFrance het volgende:
[..]
Die vind ik leuk gevonden, hij laat alvast zijn blijdschap merken. Iago was daarvoor al aan het dansen, maar dat mocht geloof ik niet.
Verbeterdquote:Op donderdag 9 november 2017 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Aan het eind dat Eurovisie altaar waar de gitaren en de hoed al klaar stonden.
En ik denk zelf niet dat Waylon aan die grap mee zou werken als het Pleun wordt, want hij wil zelf veel te graag.Dan hou hij neem ik aan zeggen 'pleurn lekker op met je filmpje'.
twitter:Frank3FM twitterde op donderdag 09-11-2017 om 09:22:36Waylon naar Songfestival. Hoe dan?! Hij is toch al geweest. Vind ik echt gek dit. #songfestival #jatoch reageer retweet
Half ESF kon net eindelijk eens dat nummer meezingen, haal jij ineens hun lyrics weg.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:42 schreef Greys het volgende:
EDIT laat maar
Ga mn blijdschap niet laten verpesten met gedachten aan Ilse![]()
Maggie McNeal ging ook een keer als duo en later solo.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:42 schreef Guanabana het volgende:
twitter:Frank3FM twitterde op donderdag 09-11-2017 om 09:22:36Waylon naar Songfestival. Hoe dan?! Hij is toch al geweest. Vind ik echt gek dit. #songfestival #jatoch reageer retweet
Zeikerd. Alsof dat niet vaker voorkomt.
Ja. En Johnny Logan natuurlijk. En nog veel meer mensen.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maggie McNeal ging ook een keer als duo en later solo.
AMSTERDAMMMMMMMM AMSTERDAMMMMMM LALALALAAAAA
Sandra ook, toch? Of niet? Ben het ff kwijt.
Sandra ging wel drie keer, geloof ik.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maggie McNeal ging ook een keer als duo en later solo.
AMSTERDAMMMMMMMM AMSTERDAMMMMMM LALALALAAAAA
Sandra ook, toch? Of niet? Ben het ff kwijt.
Vast een Waylonhater.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja. En Johnny Logan natuurlijk. En nog veel meer mensen.
Maar vind het een beetje een wereldvreemde reactie van Frank.
Ja dat hoop ik echtquote:Op donderdag 9 november 2017 11:47 schreef messi124 het volgende:
Ik hoop dat Hans Pannecoucke ook terugkeert. De vorige regisseur was een groot drama.
Pannecoucke was een vriend van Ilse, dus ik betwijfel of Waylon hem vraagt... je kunt op je klompen aanvoelen dat hij deze kans pakt om net nog een tandje beter te doen dan zonder enige referentie naar haar...quote:Op donderdag 9 november 2017 11:47 schreef messi124 het volgende:
Ik hoop dat Hans Pannecoucke ook terugkeert. De vorige regisseur was een groot drama.
Ik dacht even "waarom heeft die Frank een meisje als profielfoto", maar bij nader inzien blijkt hij dat zelf te zijn.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:42 schreef Guanabana het volgende:
Zeikerd. Alsof dat niet vaker voorkomt.
Hm. Was het niet een bekende ipv een vriend? Want het is inmiddels ook een bekende van Douwe en van Trijntje, dus ach...quote:Op donderdag 9 november 2017 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pannecoucke was een vriend van Ilse, dus ik betwijfel of Waylon hem vraagt... je kunt op je klompen aanvoelen dat hij deze kans pakt om net nog een tandje beter te doen dan zonder enige referentie naar haar...
Daar paste de teaser film ook echt briljant bijquote:Op donderdag 9 november 2017 11:51 schreef TheVulture het volgende:
LoveDrunk zou een geweldige inzending zijn geweest
Maar hij zal wel inzien dat je niet te veel 'vorige winnaar' moet gaan.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Was het niet een bekende ipv een vriend? Want het is inmiddels ook een bekende van Douwe en van Trijntje, dus ach...![]()
Maar misschien gaat ie a la Salvador met heel weinig poespas, alleen met pure muziek.
Dat is waar, heb je gelijk in.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:53 schreef ijs_beer het volgende:
En ook weinig poespas kun je verkeerd in beeld brengen *kuch* 3j's *kuch*, dus doe maar investeren in een goede regisseur.
Ik vind die website wel een tikje crappy voor iemand wiens job het is om dingen mooi in beeld te brengen.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:55 schreef messi124 het volgende:
http://www.hanspannecoucke.com/site/the-netherlands/
Hans heeft ook de videoclip voor happy song van Waylon gedaan.
https://www.ad.nl/dossier(...)gen-muziek~a6642ee8/quote:Nu mag de zanger (Willem Bijkerk, 37) het alleen proberen. Hij voegt zich in het rijtje van Corry Brokken en Edsilia Rombley die allen meer dan eens voor Nederland meededen. Waylon liet na 2014 meermaals weten graag eens solo te gaan. Een lied voor het Songfestival had Waylon bij zijn eerste contact met omroep AVROTROS echter niet in de aanbieding. Daar naar werd de afgelopen weken koortsachtig gezocht.
En...... echt absoluut een voordeel..... DE WIWI'S ZIJN DOL OP HEMquote:Op donderdag 9 november 2017 12:02 schreef Guanabana het volgende:
Zo'n duo-optreden is toch heel anders dan solo. En sowieso, Waylon is misschien wel de beste artiest (en vooral performer!) die we hebben in Nederland, dus waarom zou je tegen zijn.
Doet het ook wel leuk in het buitenland, denk ik: 'Die man met de hoed die toen tweede werd gaat dit keer solo!'
Gelukkig hebben ze nog wel even om een lied te zoeken. Gewoon een release in maart hoop ik, al zal iedereen het liefst nu willen weten.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:04 schreef messi124 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)gen-muziek~a6642ee8/
Geschreven door de opperwiwi, ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En...... absoluut een voordeel..... DE WIWI'S ZIJN DOL OP HEM
En die waren ook dol op Salvador.
Kijk maar. Die kop ook. "Ilse who?"
http://wiwibloggs.com/201(...)-drunk-lyrics/56973/
Als de Wiwi's je tof vinden krijg je in elk geval erg veel aandacht in de weken voorafgaand daar tijdens de repetities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |