Even als voorbeeld he... hoor hoe hij Calm After The Storm hier doet.quote:Op donderdag 9 november 2017 10:57 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat als hij een rustig countrynummer doet, gewoon klein maar wel met emotie, dat hij dan mensen echt kan raken. Helemaal na de winst van dit jaar dat ook met een klein, emotievol nummer was.
(Maar ja stiekem zie ik hem het liefst ook een powernummer doen)
Of Maan met een hoed op.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen is er toch nog een plottwist en wordt het Pleun
Je hebt gelijk, we moeten gewoon jubelen!quote:
Neh.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:18 schreef Dave het volgende:
Ben jij toevallig 1 van die dames in de video?
Hm, dat mag wel iets enthousiaster.quote:
Die vind ik leuk gevonden, hij laat alvast zijn blijdschap merken. Iago was daarvoor al aan het dansen, maar dat mocht geloof ik niet.quote:
Ik hoopte alleen dat het geen Maan of Pleun zou worden, wat hebben díe op internationaal (of Eurovisionaal) niveau nu te bieden?quote:Op donderdag 9 november 2017 11:27 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Maar ik was niet de enige die graag wilde dat hij naar het ESF zou gaan hoor
Wat hebben die überhaupt op nationaal niveau te bieden?quote:Op donderdag 9 november 2017 11:32 schreef PrincessofFrance het volgende:
[..]
Ik hoopte alleen dat het geen Maan of Pleun zou worden, wat hebben díe op internationaal (of Eurovisionaal) niveau nu te bieden?
Beetjequote:Op donderdag 9 november 2017 11:37 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Zijn jullie echt niet bang door dat TVOH-logo dat niet hijzelf gaat, maar een van zijn kandidaten? (Pleun)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |