SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup heeft kuren zoals iedereen weet.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
L2B's Mixcloud
Staat er toch.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:12 schreef just me het volgende:
Lucky kun je misschien in de OP iets over GUP zeggen? Zijn we ook van allerlei vragen af
Ik heb 'n ontstoken oogquote:
Ook uit mijn jonge jaren Piet, toen ik nog wilde haren hadquote:Op woensdag 8 november 2017 21:27 schreef sig000 het volgende:
Uit mijn jonge jaren allemaal dit, via neefjes , nichtjes en radio.
Ik was nog op lagere school toen.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ook uit mijn jonge jaren Piet, toen ik nog wilde haren had
en bier, wijn en cognac glazen meenam
Geen asbakken?quote:Op woensdag 8 november 2017 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ook uit mijn jonge jaren Piet, toen ik nog wilde haren had
en bier, wijn en cognac glazen meenam
quote:
uh.... ja ookquote:
gedonder in de glazen bedoel jequote:Op woensdag 8 november 2017 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook wat vrouwen meegenomen. Dan had ik nog meer glazen.
Oh op die manier hou jij het zo lang met die muts van jou uitquote:Op woensdag 8 november 2017 21:40 schreef sig000 het volgende:
Op zijn tijd wat geld geven en ze zijn rustig.
quote:
Wat knollen erbij en het werkt als tierelier.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
Oh op die manier hou jij het zo lang met die muts van jou uit
Wel 'n mooi dorp dat Huizen, als kind vaak geweestquote:Op woensdag 8 november 2017 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat was er vroeger ook wel ja. Vooral in het oude dorp in Huizen. Die trokken het niet als er met een dorpsgenoot van ze vandoor ging of zo. Daar gooiden ze een paar jaar geleden nog met stenen naar je als je het lef had om op een zondag op de fiets te stappen.
Volgens mij mocht je feitelijk niets, alleen naar de kerk.
Ja, het oude inteelt gedeelte is fraai.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Wel 'n mooi dorp dat Huizen, als kind vaak geweest
daar woonde mijn oom en tante vast nietquote:Op woensdag 8 november 2017 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het oude inteelt gedeelte is fraai.
Zeg Piet, hoe kom je aan deze muziek en waarom heb je het in huis? Dat vind ik net zo vreemd als al die songfestival muziek die je hebt. Dat zou je helemaal niet achter je zoeken. Je blijft verrassen.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat knollen erbij en het werkt als tierelier.
quote:Op woensdag 8 november 2017 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
daar woonde mijn oom en tante vast niet
Hier begon het allemaal mee, de rest is een tocht langs vele krochten in de muziekgeschiedenis.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeg Piet, hoe kom je aan deze muziek en waarom heb je het in huis? Dat vind ik net zo vreemd als al die songfestival muziek die je hebt. Dat zou je helemaal niet achter je zoeken. Je blijft verrassen.
Aah, vandaar dus. Verder heb ik niets met het songfestival, maar het was leuk om te horen. Redelijk unieke verzameling wel.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hier begon het allemaal mee, de rest is een tocht langs vele krochten in de muziekgeschiedenis.
Die kan ik nog wel keer doen, moet 'm nog ff aanvullen keer met recente edities.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aah, vandaar dus. Verder heb ik niets met het songfestival, maar het was leuk om te horen. Redelijk unieke verzameling wel.
Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kan ik nog wel keer doen, moet 'm nog ff aanvullen keer met recente edities.
Reggae, nog meer Reggae, Dub Reggae, nog meer Dub, Dancehall Reggae, en nog meer Dancehall.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier heb ik house. Enne, house. Wel wat house ook. Oh ja, misschien nog wat house ergens.
Oude orgel geluiden met statische kraak van vinyl.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Reggae, nog meer Reggae, Dub Reggae, nog meer Dub, Dancehall Reggae, en nog meer Dancehall.
vergeten te tellen, sorryquote:
quote:Op woensdag 8 november 2017 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb het koud. Kan 2 dingen betekenen: griep in aantocht, of chronisch gebrek aan bitterballen. *preventief bitterballen knagen gaat*
je moet er eerst in spugenquote:
als het spetters is het heetquote:
quote:Op woensdag 8 november 2017 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
als het spetters is het heet
waarom weet ik dit nu weer
Ergo, we zitten hier met kerst nog.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:03 schreef sig000 het volgende:
Jaren 70 map is er nog, jaren 80 etc etc.
Wanneer ik de AutoDJ laat doorlopen volgende ook nog.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ergo, we zitten hier met kerst nog.
quote:Op woensdag 8 november 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Net een USB stick met muziek voor in de auto in elkaar gedraaid.
Even testen in de auto, hoor ik ineens 'Lick my pussy, suck my cunt'...![]()
Blijk ik een house mix er op gezet te hebben die met dat nummer begint en als eerste leestekens 1111 in de ID3-tag heeft en die daardoor automatisch begint af te spelen. Toch maar even van de USB stick verwijderen...
Alleen met die mappen wel ja. Met je hele collectie op auto DJ maken we het einde niet mee.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik de AutoDJ laat doorlopen volgende ook nog.
Bwhehehe!quote:Op woensdag 8 november 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Net een USB stick met muziek voor in de auto in elkaar gedraaid.
Even testen in de auto, hoor ik ineens 'Lick my pussy, suck my cunt'...![]()
Blijk ik een house mix er op gezet te hebben die met dat nummer begint en als eerste leestekens 1111 in de ID3-tag heeft en die daardoor automatisch begint af te spelen. Toch maar even van de USB stick verwijderen...
Mad of wel van de goede voorbereidingquote:Op woensdag 8 november 2017 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bwhehehe!Nog mazzel dat je niet van plan was om die stick voor Veronica te gaan gebruiken, zonder te luisteren of het gelukt was.
Is altijd tot in details voor elkaar.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Mad of wel van de goede voorbereiding
15.000 is het in de praktijk.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb weer teveel vensters gesloten maar ToT elke tansactie boven de ¤ 10.000 dient gemeld te worden. Dit met het ook op de WWFT
Ongemakkelijk wellicht, maar helaas bindend.
ja maar dan ook echt, oog traant en ziet er niet uitquote:Op woensdag 8 november 2017 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt dan ook iets aan je oog.
Hùh? Aan 1 oog?quote:Op woensdag 8 november 2017 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar dan ook echt, oog traant en ziet er niet uit
ja lekker stom, ben al met afgekoeld gekookt water aan het spoelen !quote:
Ik draai niet vanaf USB stick, maar als er een 'vreemde' in de auto stapt en ik zet muziek via de USB stick aan, dan is dat toch wat lullig...quote:Op woensdag 8 november 2017 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bwhehehe!Nog mazzel dat je niet van plan was om die stick voor Veronica te gaan gebruiken, zonder te luisteren of het gelukt was.
Boven de 10k is een partij gewoon keihard verplicht het te melden.quote:
Zat net te denken, misschien is er iets ingekomen zonder dat je er erg in had.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
ja lekker stom, ben al met afgekoeld gekookt water aan het spoelen !
een doorn in mijn oogquote:Op woensdag 8 november 2017 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat net te denken, misschien is er iets ingekomen zonder dat je er erg in had.
quote:Op woensdag 8 november 2017 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Oh, nu zit het hele oog al dicht zie ik!
quote:Op woensdag 8 november 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai niet vanaf USB stick, maar als er vreemde in de auto stapt en ik zet muziek via de USB stick aan, dan is dat toch wat lullig...
Het was de Kinky House Party Mix uit 1995 van de toenmalige Turn Up The Bass serie.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het was inderdaad handiger om het even te verwijderen.
Net als een Boeddha beeld.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
Je neemt ook nooit een hypotheek, je geeft er een.
2live crew en dergelijke.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was de Kinky House Party Mix uit 1995 van de toenmalige Turn Up The Bass serie.
Die heb ik al 15 jaar niet meer beluisterd, dus had geen idee...
Oogjes dicht en snaveltje toe.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:28 schreef just me het volgende:
Allebei mijn ogen willen dicht en daar ga ik naar luisteren
Bedankt voor de fijne muziekjes en de gezelligheid
Wrom nie? Omdat je in zo'n beeld doorgaans niet kan wonen, of omdat er geen hypotheek op rust?quote:
Jij ook! Slaap lekker.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:28 schreef just me het volgende:
Allebei mijn ogen willen dicht en daar ga ik naar luisteren
Bedankt voor de fijne muziekjes en de gezelligheid
Dat lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan 'm wel eens op de radio hier gooien...
Track 23 was de boosdoener dus...quote:Tracklist
1 –TCM Dead People Watching Video 1:52
2 –Armand Van Helden The Witch Doktor 2:16
3 –Celvin Rotane I Believe 1:39
4 –Club Fontaine Rue De St. Jean 1:25
5 –Itchy & Scratchy Come On 1:33
6 –Roach Motel Wild Luv 2:20
7 –Grooveyard Watch Me Now 1:43
8 –Olga I'm A Bitch 1:59
9 –The Outhere Brothers La La La Hey Hey (Pegasus Mix 1) Remix – Rene Van Der Weyde 1:55
10 –Blokka Dig Deep 1:53
11 –Agora (2) Maximiser 0:58
12 –Miss Jones Passion (Remix) 1:41
13 –Subsurreal* Forbidden Dreams 1:25
14 –Adrian & Alfarez Dust In Space 0:56
15 –Dominica (2) Gotta Let You Go 2:34
16 –Definition Of Joy Stay With Me 4 Ever (Beats 'R' Us Club Mix) Remix – Beats 'R Us 3:09
17 –Latin Project Hot & Spicey 1:10
18 –Atlantic Ocean Lorelei 1:24
19 –The African Dream All The Same Family 1:24
20 –Hidden Agenda (2) Story Of My Life Vocals – Kim Payton 2:07
21 –Luvspunge Didn't I Show You Love 1:54
22 –TCM Let's Roll 0:31
23 –1-800-Dis-N-Dat Punany 3:03
24 –Upadhmaniya Hasya 1:17
25 –Gerd Vorpal Blade 1:11
26 –Disco Sluts Full Flyte 3:15
27 –Alex Party Don't Give Me Your Life 2:47
28 –Doop Huckleberry Jam 1:25
29 –Desire (8) Getting Funked Getting Payed 2:33
30 –Junior Vasquez Get Your Hands Off My Man Remix – Fire Island 2:06
31 –Joe T. Vannelli Voices In Harmony Vocals – Csilla 2:06
32 –Lafayette Better Late Than Never 1:38
33 –L.W.S. Gosp 1:37
34 –Daydream Wake Up Call 1:30
35 –Fix Power 1:36
36 –Airscape Cruising (Exposure Mix) Remix – Exposure 2:18
37 –Ransom My Dance 0:42
38 –The Ultimate Seduction Together Forever 2:17
39 –Interactive Forever Young 1:36
40 –Goldilox You Are My Sunshine 2:12
41 –Alici* Passionate Emotions 0:58
42 –Moby Feeling So Real 1:42
43 –Secret Sound Love Religion 1:23
44 –TCM Attention!
Die beeldjes mag je in principe niet kopen maar moet je krijgen.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wrom nie? Omdat je in zo'n beeld doorgaans niet kan wonen, of omdat er geen hypotheek op rust?
Dat kon zomaar weer eens een hele toffe show worden. Of we zitten met z'n tweeën.quote:
Ik hoef er dan niks aan te doen, alleen op Play drukken...quote:Op woensdag 8 november 2017 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kon zomaar weer eens een hele toffe show worden. Of we zitten met z'n tweeën.
Raf, dat is een ongeschreven wet. Aangezien ze die beelden niet uitdelen, móet je ze wel kopen. Of stelen, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die beeldjes mag je in principe niet kopen maar moet je krijgen.
En zo zijn er nog wel wat dingen.
Is ook wel eens lekker. Zo hard als ik gisteren moest werken hoop ik voorlopig niet meer te hoeven doen.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef er dan niks aan te doen, alleen op Play drukken...
Het gaat uit de kunst, Piet.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:39 schreef sig000 het volgende:
Die AutoDJ is wel goed bezig, ik voer 'm alleen beetje.
Ik vind het juist wel een kick om 'te werken' met muziek, zeker als het allemaal vlekkeloos verloopt.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is ook wel eens lekker. Zo hard als ik gisteren moest werken hoop ik voorlopig niet meer te hoeven doen.
Mooiste is in echte studio hele nacht klooien en dan toffe mix maken.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een kick om 'te werken' met muziek, zeker als het allemaal vlekkeloos verloopt.
Daarna loop ik wel redelijk te stuiteren, zoals vorige week dinsdag...
Vind ik ook hoor, prachtig om live te draaien. Absoluut geen spijt dat ik destijds die controller kocht. Erg leuk speelgoed. Nu komt er ook een beetje tijd om eens in de overige mogelijkheden te verdiepen, zoals sampling.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een kick om 'te werken' met muziek, zeker als het allemaal vlekkeloos verloopt.
Daarna loop ik wel redelijk te stuiteren, zoals vorige week dinsdag...
Trusten, Mad.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Maar nu ga ik richting bed.
Piet/Sig/Stien, bedankt voor de deuntjes!
Toedels.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Maar nu ga ik richting bed.
Piet/Sig/Stien, bedankt voor de deuntjes!
Dirty Diana heb ik wel.quote:Op woensdag 8 november 2017 23:16 schreef tailfox het volgende:
is er iemand die emij kan helpen?
ik zoek billy jean van micheal jackson.
Ik heb er wel een staan hier van Michael Jackson danquote:Op woensdag 8 november 2017 23:16 schreef tailfox het volgende:
is er iemand die emij kan helpen?
ik zoek billy jean van micheal jackson.
Hoeft niet stiekem, mag gewoon.quote:Op woensdag 8 november 2017 23:37 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag niet veel te melden, maar geniet wel stiekem van de muziek
Het voelt altijd een beetje stiekem als je je als anonieme luisteraar opsteltquote:Op woensdag 8 november 2017 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoeft niet stiekem, mag gewoon.
Als je om wat voor reden dan ook geen trek hebt om te posten moet dat kunnen.quote:Op woensdag 8 november 2017 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Het voelt altijd een beetje stiekem als je je als anonieme luisteraar opstelt![]()
Maar bij deze is het dus inderdaad niet stiekem meer.
Jij gaat helegaar nog niet je bed in.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou het voor gezien en kruip zo mn bed in.. Bedankt voor de tunes Piet
In dat geval moeten we luisterlurken maar vaak quoten.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaan.. Ik ga voor de Dikke VanDale
quote:Op donderdag 9 november 2017 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In dat geval moeten we luisterlurken maar vaak quoten.
Misschien luisterlurk ik stiekem nog een beetje door vanuit mn bed mar ik duik er echt zo in.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij gaat helegaar nog niet je bed in.
luisterlurk nog maar wat dan. Trusten straks.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Misschienluisterlurk ik stiekem nog een beetje door vanuit mn bed mar ik duik er echt zo in.
Ok, vooruit dan.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Misschien luisterlurk ik stiekem nog een beetje door vanuit mn bed mar ik duik er echt zo in.
Dat.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:28 schreef sig000 het volgende:
Later ging Manfred nog hele toffe muziek maken.
Friday on my mind.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:35 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook richting bed. Eigenlijk al weer veel te laat, maar ja.
Dank je wel sig
Trusten, livelink.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:35 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook richting bed. Eigenlijk al weer veel te laat, maar ja.
Dank je wel sig
Veel mensen dachten dubbel te vangen door even vlot wat te investeren met de komende hard fork die nu dus niet doorgaat.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:35 schreef sig000 het volgende:
Mijn Bitcoins gaan goed en ze zijn gratis.
Heb die dingen ooit voor 1/10 verkocht om investering terug te halen, de rest laten staan in het kader van zie wel.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Veel mensen dachten dubbel te vangen door even vlot wat te investeren met de komende hard fork die nu dus niet doorgaat.![]()
Lekker laten staan.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb die dingen ooit voor 1/10 verkocht om investering terug te halen, de rest laten staan in het kader van zie wel.
Racen moet je IRL niet doen idd. Tenzij op circuit. Veel te veel mafkezen op de wegquote:
130 op de scooter, motor politie kwijt raken door steegjes te pakken en dan bij wild vreemden in de tuin "schuilen" is dan al wat minder liefquote:Op donderdag 9 november 2017 02:48 schreef sig000 het volgende:
In die oude jaren kon dat. Met 90 op de brommert onopvallende politieauto inhalen.
Sorry agent ik had wind mee.
Deed me denken aan Major Tomquote:Op donderdag 9 november 2017 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb weinig met Bowie, Rebel rebel vind ik wel de beste.
Motoragent die achter maat aanging was lachen, zijn brommer paste tussen 2 betonnen paaltjes, de motor niet.quote:Op donderdag 9 november 2017 02:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
130 op de scooter, motor politie kwijt raken door steegjes te pakken en dan bij wild vreemden in de tuin "schuilen" is dan al wat minder lief
Die koffersquote:Op donderdag 9 november 2017 02:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Motoragent die achter maat aanging was lachen, zijn brommer paste tussen 2 betonnen paaltjes, de motor niet.
Altijd tof als je de wouten af wist te schuddenquote:
Ik op een fietsquote:Op donderdag 9 november 2017 03:01 schreef sig000 het volgende:
Tegenwoordig beweeg ik me in onopvallende niet al te snelle Mazda
Mijn pa en ma en partners hebben die dingen, maar die gaan tot 30.quote:Op donderdag 9 november 2017 03:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, moet nog uitproberen hoe hard ie kan.
Heb de fiets van mijn pa nu, ga het nog wel ontdekken hoe ding werktquote:Op donderdag 9 november 2017 03:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn pa en ma en partners hebben die dingen, maar die gaan tot 30.
Als ik wil fiets ik dus nog sneller, maar die van 45 km/u zijn echt link.
Als je maar niet zo'n bejaarde wordt die overal zonder te kijken doorheen scheurt.quote:Op donderdag 9 november 2017 03:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb de fiets van mijn pa nu, ga het nog wel ontdekken hoe ding werkt
Heb motorrijbewijs sinds mijn 18e.quote:Op donderdag 9 november 2017 03:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je maar niet zo'n bejaarde wordt die overal zonder te kijken doorheen scheurt.
Maar toen moest je die nog opwindenquote:Op donderdag 9 november 2017 03:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb motorrijbewijs sinds mijn 18e.
Naar politiebureau voor oefenvergunning met draaibaar L plaatje en 2 rijlessen gehaald.quote:Op donderdag 9 november 2017 03:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar toen moest je die nog opwinden
Met mij de kachel aanmaken valt niet mee.quote:Op donderdag 9 november 2017 03:20 schreef Rafeiro het volgende:
Zo heerlijk van die snedige opmerkingen maken als je weet dat iemand dat prima kan handelen
Ach dan heb je in ieder geval wat (ruggen)mergquote:Op donderdag 9 november 2017 03:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mensen raken soms wat overstuurt van mij, ben beetje bot soms.
Sopt ze alleen om de keet schoon te houden of ook om jou?quote:Op donderdag 9 november 2017 03:30 schreef sig000 het volgende:
Uiteraard ben ik tof. Vraag maar aan mijn muts. Die kent me als geen ander.
We hebben samen een goede band.quote:Op donderdag 9 november 2017 03:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sopt ze alleen om de keet schoon te houden of ook om jou?
Dik voor mekaar show daarquote:Op donderdag 9 november 2017 03:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is hier niet aan de orde, om 8u zijn de winkels weer open.
Heb het nooit bewust meegemaaktquote:Op donderdag 9 november 2017 03:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar is Harrie Nak? Is de koffie al klaar?
Laat knok het niet horenquote:Op donderdag 9 november 2017 03:44 schreef sig000 het volgende:
Kadengknalboemgeluiden.... daar ging de koffie,
Maar die zet ik uitquote:Op donderdag 9 november 2017 04:11 schreef sig000 het volgende:
Deze muziek is uitermate geschikt om in slaap te donderen.
Goedemorgen livelink.quote:
Ik werd heel even blij, maar toen realiseerde ik me dat het donderdag isquote:Op donderdag 9 november 2017 05:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Laatste werkdag deze week.
Ik ben echt onder de indruk. Zoveel uur muziek.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2017 06:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik werd heel even blij, maar toen realiseerde ik me dat het donderdag is
Ik begin wel op mijn eigen manier, en vooruit dansje dan.quote:Op donderdag 9 november 2017 06:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Begin de dag met een dansje sig
quote:Op donderdag 9 november 2017 07:48 schreef sig000 het volgende:
Ik laat het doordraaien en ga zelf pitten.
quote:
Hihi ze zei “meneer” tegen mequote:
Luckyquote:
Zwollenaarquote:
geniet er nog even van en dan daarna goede vlucht naar huisquote:Op donderdag 9 november 2017 10:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge. Cappuccino nu, straks lunchen en dan vliegen.
't Is nu waterkoud hier dus ik ben blij dat ik weer weg mag
quote:Op donderdag 9 november 2017 12:16 schreef Dj_Vout het volgende:
Want met confetti in je reet, is het feest bij elke scheet!
Mijn gevoel/idee ookquote:
ik heb een was gevouwen, dat was het wel weer voor vandaagquote:Op donderdag 9 november 2017 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn gevoel/idee ook![]()
Vanmorgen naar Apeldoorn geweest voor mijn werk en nu geen zin meer. Moet nog 1,5 uur.....
quote:Op donderdag 9 november 2017 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een was gevouwen, dat was het wel weer voor vandaag
Waarom twijfel je?quote:Op donderdag 9 november 2017 15:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rustig dagje hier vandaag.
Twijfel of ik vanavond nog wat deuntjes zal draaien.
Ga je alweer de hort op?quote:Op donderdag 9 november 2017 16:45 schreef just me het volgende:
Ik ben er vanavond niet en kan dus niet luisteren naar welke DJ dan ook
ja uit eten met mijn ex-manquote:Op donderdag 9 november 2017 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga je alweer de hort op?
Als ik al kan luisteren dan is dat pas na 20:30 uur denk ik.
Wat leuk en gezellig.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
ja uit eten met mijn ex-man
ze zullen wel denken dat ik op mijn oog geslagen ben, rechteroog zit bijna dicht van 'n ontsteking![]()
Ga je nou beweren dat je een leven hebt?quote:Op donderdag 9 november 2017 16:45 schreef just me het volgende:
Ik ben er vanavond niet en kan dus niet luisteren naar welke DJ dan ook
Zonnebril op en genieten maar. oog just me ---->quote:Op donderdag 9 november 2017 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
ze zullen wel denken dat ik op mijn oog geslagen ben, rechteroog zit bijna dicht van 'n ontsteking![]()
#metooquote:Op donderdag 9 november 2017 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
#justmetooquote:
ik weil het wel van 9 tot 11 doen evt.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is vroeg thuis. Ik draai denk ik van 7-9.
Er vroegen mensen naar
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-op-radio-2-a1580612quote:NPO Radio 2
Rob Stenders (maandag tot en met donderdag) en Annemieke Schollaardt (vrijdag tot en met zondag) wisselen elkaar af in de middag van 14.00 tot 16.00 uur op NPO Radio 2. Bij afwezigheid vervangen zij elkaar. Paul Rabbering (KRO-NCRV) is vrijdagavond tussen 20.00 en 22.00 uur te horen, waarna Rob Stenders van 22.00 tot 0.00 uur verzoeknummers van luisteraars draait. De rest van de programmering blijft onveranderd.
Extra ruimte voor onderzoeksjounalistiek, waar ze Argos wegbezuinigd hadden?quote:Op donderdag 9 november 2017 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Er wordt toch nog gepolderd...
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-op-radio-2-a1580612
http://pers.npo.nl/nieuwe-npo-radioprogrammering-definitief/
Ik heb eergisteren al gedraaid, i deed het alleen maar als optie, wmb ga je je gang.quote:Op donderdag 9 november 2017 18:04 schreef peaceman het volgende:
Ow ik lees dat allerlei mensen willen gaan draaien terwijl ik mezelf heb ingeroosterd van half 9 tot half 11 zonder dat ik hier eerst gelezen had
okequote:Op donderdag 9 november 2017 18:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren al gedraaid, i deed het alleen maar als optie, wmb ga je je gang.
mcht ik er rond 10en nog zin in hebben kan ik altijd nog een nachtshowtje draaien.quote:Op donderdag 9 november 2017 18:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke
Oscar, als jij voor mij wil draaien, wil je mijn begin en eindtijd een half uur later zetten?
Geen zin in koffie of thee gehad? haha.quote:Op donderdag 9 november 2017 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn gevoel/idee ook![]()
Vanmorgen naar Apeldoorn geweest voor mijn werk en nu geen zin meer. Moet nog 1,5 uur.....
best aardige oplossing. In de auto hoor ik Annemieke nog wel eens, vind er weinig aan, maar Rob een paar dagen per week weer terug vind ik wel heel tof.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Er wordt toch nog gepolderd...
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-op-radio-2-a1580612
http://pers.npo.nl/nieuwe-npo-radioprogrammering-definitief/
rob terug is goed nieuws, maar dat Annemieke blijft, is ook prima. Af en toe kan ik er naar luisteren en vind ik dat ze best leuke muziek draait.quote:Op donderdag 9 november 2017 18:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
best aardige oplossing. In de auto hoor ik Annemieke nog wel eens, vind er weinig aan, maar Rob een paar dagen per week weer terug vind ik wel heel tof.
Awwww slapende huisdierenquote:Op donderdag 9 november 2017 18:57 schreef CindieY het volgende:
Ik tune zo mobiel in. We kennen vast allemaal die ongeschreven regel dat als je huisdier op je slaapt, dat je dan geen millimeter beweegt. De vogelmoppies zitten allebei op een knie te dutten.
In de la....quote:Op donderdag 9 november 2017 19:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar is je bert en ernie opener?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |