SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup heeft kuren zoals iedereen weet.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
L2B's Mixcloud
Staat er toch.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:12 schreef just me het volgende:
Lucky kun je misschien in de OP iets over GUP zeggen? Zijn we ook van allerlei vragen af
Ik heb 'n ontstoken oogquote:
Ook uit mijn jonge jaren Piet, toen ik nog wilde haren hadquote:Op woensdag 8 november 2017 21:27 schreef sig000 het volgende:
Uit mijn jonge jaren allemaal dit, via neefjes , nichtjes en radio.
Ik was nog op lagere school toen.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ook uit mijn jonge jaren Piet, toen ik nog wilde haren had
en bier, wijn en cognac glazen meenam
Geen asbakken?quote:Op woensdag 8 november 2017 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ook uit mijn jonge jaren Piet, toen ik nog wilde haren had
en bier, wijn en cognac glazen meenam
quote:
uh.... ja ookquote:
gedonder in de glazen bedoel jequote:Op woensdag 8 november 2017 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook wat vrouwen meegenomen. Dan had ik nog meer glazen.
Oh op die manier hou jij het zo lang met die muts van jou uitquote:Op woensdag 8 november 2017 21:40 schreef sig000 het volgende:
Op zijn tijd wat geld geven en ze zijn rustig.
quote:
Wat knollen erbij en het werkt als tierelier.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
Oh op die manier hou jij het zo lang met die muts van jou uit
Wel 'n mooi dorp dat Huizen, als kind vaak geweestquote:Op woensdag 8 november 2017 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat was er vroeger ook wel ja. Vooral in het oude dorp in Huizen. Die trokken het niet als er met een dorpsgenoot van ze vandoor ging of zo. Daar gooiden ze een paar jaar geleden nog met stenen naar je als je het lef had om op een zondag op de fiets te stappen.
Volgens mij mocht je feitelijk niets, alleen naar de kerk.
Ja, het oude inteelt gedeelte is fraai.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Wel 'n mooi dorp dat Huizen, als kind vaak geweest
daar woonde mijn oom en tante vast nietquote:Op woensdag 8 november 2017 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het oude inteelt gedeelte is fraai.
Zeg Piet, hoe kom je aan deze muziek en waarom heb je het in huis? Dat vind ik net zo vreemd als al die songfestival muziek die je hebt. Dat zou je helemaal niet achter je zoeken. Je blijft verrassen.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat knollen erbij en het werkt als tierelier.
quote:Op woensdag 8 november 2017 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
daar woonde mijn oom en tante vast niet
Hier begon het allemaal mee, de rest is een tocht langs vele krochten in de muziekgeschiedenis.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeg Piet, hoe kom je aan deze muziek en waarom heb je het in huis? Dat vind ik net zo vreemd als al die songfestival muziek die je hebt. Dat zou je helemaal niet achter je zoeken. Je blijft verrassen.
Aah, vandaar dus. Verder heb ik niets met het songfestival, maar het was leuk om te horen. Redelijk unieke verzameling wel.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hier begon het allemaal mee, de rest is een tocht langs vele krochten in de muziekgeschiedenis.
Die kan ik nog wel keer doen, moet 'm nog ff aanvullen keer met recente edities.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aah, vandaar dus. Verder heb ik niets met het songfestival, maar het was leuk om te horen. Redelijk unieke verzameling wel.
Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kan ik nog wel keer doen, moet 'm nog ff aanvullen keer met recente edities.
Reggae, nog meer Reggae, Dub Reggae, nog meer Dub, Dancehall Reggae, en nog meer Dancehall.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier heb ik house. Enne, house. Wel wat house ook. Oh ja, misschien nog wat house ergens.
Oude orgel geluiden met statische kraak van vinyl.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Reggae, nog meer Reggae, Dub Reggae, nog meer Dub, Dancehall Reggae, en nog meer Dancehall.
vergeten te tellen, sorryquote:
quote:Op woensdag 8 november 2017 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb het koud. Kan 2 dingen betekenen: griep in aantocht, of chronisch gebrek aan bitterballen. *preventief bitterballen knagen gaat*
je moet er eerst in spugenquote:
als het spetters is het heetquote:
quote:Op woensdag 8 november 2017 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
als het spetters is het heet
waarom weet ik dit nu weer
Ergo, we zitten hier met kerst nog.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:03 schreef sig000 het volgende:
Jaren 70 map is er nog, jaren 80 etc etc.
Wanneer ik de AutoDJ laat doorlopen volgende ook nog.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ergo, we zitten hier met kerst nog.
quote:Op woensdag 8 november 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Net een USB stick met muziek voor in de auto in elkaar gedraaid.
Even testen in de auto, hoor ik ineens 'Lick my pussy, suck my cunt'...![]()
Blijk ik een house mix er op gezet te hebben die met dat nummer begint en als eerste leestekens 1111 in de ID3-tag heeft en die daardoor automatisch begint af te spelen. Toch maar even van de USB stick verwijderen...
Alleen met die mappen wel ja. Met je hele collectie op auto DJ maken we het einde niet mee.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik de AutoDJ laat doorlopen volgende ook nog.
Bwhehehe!quote:Op woensdag 8 november 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Net een USB stick met muziek voor in de auto in elkaar gedraaid.
Even testen in de auto, hoor ik ineens 'Lick my pussy, suck my cunt'...![]()
Blijk ik een house mix er op gezet te hebben die met dat nummer begint en als eerste leestekens 1111 in de ID3-tag heeft en die daardoor automatisch begint af te spelen. Toch maar even van de USB stick verwijderen...
Mad of wel van de goede voorbereidingquote:Op woensdag 8 november 2017 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bwhehehe!Nog mazzel dat je niet van plan was om die stick voor Veronica te gaan gebruiken, zonder te luisteren of het gelukt was.
Is altijd tot in details voor elkaar.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Mad of wel van de goede voorbereiding
15.000 is het in de praktijk.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb weer teveel vensters gesloten maar ToT elke tansactie boven de ¤ 10.000 dient gemeld te worden. Dit met het ook op de WWFT
Ongemakkelijk wellicht, maar helaas bindend.
ja maar dan ook echt, oog traant en ziet er niet uitquote:Op woensdag 8 november 2017 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt dan ook iets aan je oog.
Hùh? Aan 1 oog?quote:Op woensdag 8 november 2017 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar dan ook echt, oog traant en ziet er niet uit
ja lekker stom, ben al met afgekoeld gekookt water aan het spoelen !quote:
Ik draai niet vanaf USB stick, maar als er een 'vreemde' in de auto stapt en ik zet muziek via de USB stick aan, dan is dat toch wat lullig...quote:Op woensdag 8 november 2017 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bwhehehe!Nog mazzel dat je niet van plan was om die stick voor Veronica te gaan gebruiken, zonder te luisteren of het gelukt was.
Boven de 10k is een partij gewoon keihard verplicht het te melden.quote:
Zat net te denken, misschien is er iets ingekomen zonder dat je er erg in had.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
ja lekker stom, ben al met afgekoeld gekookt water aan het spoelen !
een doorn in mijn oogquote:Op woensdag 8 november 2017 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat net te denken, misschien is er iets ingekomen zonder dat je er erg in had.
quote:Op woensdag 8 november 2017 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Oh, nu zit het hele oog al dicht zie ik!
quote:Op woensdag 8 november 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai niet vanaf USB stick, maar als er vreemde in de auto stapt en ik zet muziek via de USB stick aan, dan is dat toch wat lullig...
Het was de Kinky House Party Mix uit 1995 van de toenmalige Turn Up The Bass serie.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het was inderdaad handiger om het even te verwijderen.
Net als een Boeddha beeld.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
Je neemt ook nooit een hypotheek, je geeft er een.
2live crew en dergelijke.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was de Kinky House Party Mix uit 1995 van de toenmalige Turn Up The Bass serie.
Die heb ik al 15 jaar niet meer beluisterd, dus had geen idee...
Oogjes dicht en snaveltje toe.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:28 schreef just me het volgende:
Allebei mijn ogen willen dicht en daar ga ik naar luisteren
Bedankt voor de fijne muziekjes en de gezelligheid
Wrom nie? Omdat je in zo'n beeld doorgaans niet kan wonen, of omdat er geen hypotheek op rust?quote:
Jij ook! Slaap lekker.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:28 schreef just me het volgende:
Allebei mijn ogen willen dicht en daar ga ik naar luisteren
Bedankt voor de fijne muziekjes en de gezelligheid
Dat lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan 'm wel eens op de radio hier gooien...
Track 23 was de boosdoener dus...quote:Tracklist
1 –TCM Dead People Watching Video 1:52
2 –Armand Van Helden The Witch Doktor 2:16
3 –Celvin Rotane I Believe 1:39
4 –Club Fontaine Rue De St. Jean 1:25
5 –Itchy & Scratchy Come On 1:33
6 –Roach Motel Wild Luv 2:20
7 –Grooveyard Watch Me Now 1:43
8 –Olga I'm A Bitch 1:59
9 –The Outhere Brothers La La La Hey Hey (Pegasus Mix 1) Remix – Rene Van Der Weyde 1:55
10 –Blokka Dig Deep 1:53
11 –Agora (2) Maximiser 0:58
12 –Miss Jones Passion (Remix) 1:41
13 –Subsurreal* Forbidden Dreams 1:25
14 –Adrian & Alfarez Dust In Space 0:56
15 –Dominica (2) Gotta Let You Go 2:34
16 –Definition Of Joy Stay With Me 4 Ever (Beats 'R' Us Club Mix) Remix – Beats 'R Us 3:09
17 –Latin Project Hot & Spicey 1:10
18 –Atlantic Ocean Lorelei 1:24
19 –The African Dream All The Same Family 1:24
20 –Hidden Agenda (2) Story Of My Life Vocals – Kim Payton 2:07
21 –Luvspunge Didn't I Show You Love 1:54
22 –TCM Let's Roll 0:31
23 –1-800-Dis-N-Dat Punany 3:03
24 –Upadhmaniya Hasya 1:17
25 –Gerd Vorpal Blade 1:11
26 –Disco Sluts Full Flyte 3:15
27 –Alex Party Don't Give Me Your Life 2:47
28 –Doop Huckleberry Jam 1:25