SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup heeft kuren zoals iedereen weet.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
L2B's Mixcloud
Staat er toch.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:12 schreef just me het volgende:
Lucky kun je misschien in de OP iets over GUP zeggen? Zijn we ook van allerlei vragen af
Ik heb 'n ontstoken oogquote:
Ook uit mijn jonge jaren Piet, toen ik nog wilde haren hadquote:Op woensdag 8 november 2017 21:27 schreef sig000 het volgende:
Uit mijn jonge jaren allemaal dit, via neefjes , nichtjes en radio.
Ik was nog op lagere school toen.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ook uit mijn jonge jaren Piet, toen ik nog wilde haren had
en bier, wijn en cognac glazen meenam
Geen asbakken?quote:Op woensdag 8 november 2017 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ook uit mijn jonge jaren Piet, toen ik nog wilde haren had
en bier, wijn en cognac glazen meenam
quote:
uh.... ja ookquote:
gedonder in de glazen bedoel jequote:Op woensdag 8 november 2017 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook wat vrouwen meegenomen. Dan had ik nog meer glazen.
Oh op die manier hou jij het zo lang met die muts van jou uitquote:Op woensdag 8 november 2017 21:40 schreef sig000 het volgende:
Op zijn tijd wat geld geven en ze zijn rustig.
quote:
Wat knollen erbij en het werkt als tierelier.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
Oh op die manier hou jij het zo lang met die muts van jou uit
Wel 'n mooi dorp dat Huizen, als kind vaak geweestquote:Op woensdag 8 november 2017 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat was er vroeger ook wel ja. Vooral in het oude dorp in Huizen. Die trokken het niet als er met een dorpsgenoot van ze vandoor ging of zo. Daar gooiden ze een paar jaar geleden nog met stenen naar je als je het lef had om op een zondag op de fiets te stappen.
Volgens mij mocht je feitelijk niets, alleen naar de kerk.
Ja, het oude inteelt gedeelte is fraai.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Wel 'n mooi dorp dat Huizen, als kind vaak geweest
daar woonde mijn oom en tante vast nietquote:Op woensdag 8 november 2017 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het oude inteelt gedeelte is fraai.
Zeg Piet, hoe kom je aan deze muziek en waarom heb je het in huis? Dat vind ik net zo vreemd als al die songfestival muziek die je hebt. Dat zou je helemaal niet achter je zoeken. Je blijft verrassen.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat knollen erbij en het werkt als tierelier.
quote:Op woensdag 8 november 2017 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
daar woonde mijn oom en tante vast niet
Hier begon het allemaal mee, de rest is een tocht langs vele krochten in de muziekgeschiedenis.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeg Piet, hoe kom je aan deze muziek en waarom heb je het in huis? Dat vind ik net zo vreemd als al die songfestival muziek die je hebt. Dat zou je helemaal niet achter je zoeken. Je blijft verrassen.
Aah, vandaar dus. Verder heb ik niets met het songfestival, maar het was leuk om te horen. Redelijk unieke verzameling wel.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hier begon het allemaal mee, de rest is een tocht langs vele krochten in de muziekgeschiedenis.
Die kan ik nog wel keer doen, moet 'm nog ff aanvullen keer met recente edities.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aah, vandaar dus. Verder heb ik niets met het songfestival, maar het was leuk om te horen. Redelijk unieke verzameling wel.
Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kan ik nog wel keer doen, moet 'm nog ff aanvullen keer met recente edities.
Reggae, nog meer Reggae, Dub Reggae, nog meer Dub, Dancehall Reggae, en nog meer Dancehall.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier heb ik house. Enne, house. Wel wat house ook. Oh ja, misschien nog wat house ergens.
Oude orgel geluiden met statische kraak van vinyl.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Reggae, nog meer Reggae, Dub Reggae, nog meer Dub, Dancehall Reggae, en nog meer Dancehall.
vergeten te tellen, sorryquote:
quote:Op woensdag 8 november 2017 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb het koud. Kan 2 dingen betekenen: griep in aantocht, of chronisch gebrek aan bitterballen. *preventief bitterballen knagen gaat*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |