Downloaden? Heb em fysiek gekochtquote:Op donderdag 9 november 2017 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan had je hem niet moeten downloaden
Setsuna ziet er wel comfy uit.quote:Op donderdag 9 november 2017 08:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goeden tip. Ik heb nu I Am Setsuna gedownload, maar dit wordt wrs de volgende
Waar haal je al die info vandaan?quote:Op woensdag 8 november 2017 19:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hoofd is bullshit. Haha nee maar je zult vanzelf zien dat met de PS5 het de kant op zal gaan als met pc gaming. Zelfs op de laagste settings kun je een bepaald spel spelen maar om de beste graphics te kunnen krijgen heb je een goede videokaart (PS5) nodig.
Volgens mij zijn de games uit de PS Store in de sale altijd goedkoper dan in de winkel of op Amazon ofzo. Moet alleen op t goede moment kijken :p.quote:Op donderdag 9 november 2017 10:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Downloaden? Heb em fysiek gekocht
Download alleen PS+ games die gratis zijn
Klopt, download ook steeds meer. Enige nadeel is dat je niet weer kan verkopenquote:Op donderdag 9 november 2017 14:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de games uit de PS Store in de sale altijd goedkoper dan in de winkel of op Amazon ofzo. Moet alleen op t goede moment kijken :p.
Download steeds meer via de store.
Je heb tegenwoordig ook vaak dat de games niet meer de winkel in gaan de dan verkopen ze de games voor 10e.. is ook leukquote:Op donderdag 9 november 2017 14:21 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Klopt, download ook steeds meer. Enige nadeel is dat je niet weer kan verkopen
Game Mania en Media Markt de afgelopen twee jaarquote:Op donderdag 9 november 2017 16:37 schreef Gezicht het volgende:
Zijn er echt van die Black Friday sales hier in Nederland ja? Nog nooit aan meegedaan en kan er ook niets over vinden namelijk. Klinkt wel verleidelijk om even een bezoekje aan de stad te brengen en te kijken of er wat leuks op te pikken is iig.
Hmm, Game Mania zit wel in de buurt.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Game Mania en Media Markt de afgelopen twee jaar
Rond 24 november starten de acties meestal.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, Game Mania zit wel in de buurt.
Eens even de ogen open houden dan.
Voor die 15 euro maakt dat ook niet zoveel uit. En geen discs meer wisselen is een verademing.quote:Op donderdag 9 november 2017 14:21 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Inderdaad, ik koop ook bijna alleen maar digitaal. Verkopen van games doe ik toch niet meer.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:42 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Voor die 15 euro maakt dat ook niet zoveel uit. En geen discs meer wisselen is een verademing.
Ik heb er geen enkele moeite mee gehad. Vond het prima spelen. Al is Titanfall 2 wel prachtiger qua besturing (naja en graphics en alles).quote:Op donderdag 9 november 2017 20:27 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat is Wolfenstein new order een frustrerende game.
Continu aan het stoeien tegen de controls, vreemde zaken (springen over een mini hekje) en niet lekkere combat.
fps spelen op een consolequote:Op donderdag 9 november 2017 20:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele moeite mee gehad. Vond het prima spelen. Al is Titanfall 2 wel prachtiger qua besturing (naja en graphics en alles).
je moet alles dual wielden en alleen maar rambo style spelen.quote:Op donderdag 9 november 2017 20:27 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat is Wolfenstein new order een frustrerende game.
Continu aan het stoeien tegen de controls, vreemde zaken (springen over een mini hekje) en niet lekkere combat.
quote:Op donderdag 9 november 2017 14:21 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 november 2017 17:42 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Voor die 15 euro maakt dat ook niet zoveel uit. En geen discs meer wisselen is een verademing.
quote:Op donderdag 9 november 2017 18:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik verkoop nooit wat. Levert nauwelijks wat op. Aangezien ik op laag tempo speel zijn die spellen vaak alweer rijp voor de budgetbak.
Er zijn genoeg manieren waarop digitale games (tijdelijk) niet meer werken.quote:Op donderdag 9 november 2017 18:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik koop ook bijna alleen maar digitaal. Verkopen van games doe ik toch niet meer.
Onnodige bangmakerij weer.quote:Op vrijdag 10 november 2017 01:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Er zijn genoeg manieren waarop digitale games (tijdelijk) niet meer werken.
-Als je bijvoorbeeld aan accountsharing doet/deed *kuch Jiang kuch* of iets anders waardoor Sony je account in de prullenbak gooit dan ben je digitaal alles kwijt en fysiek niet.
-Als je tijdelijk een ban hebt, en sommige hier weten daar alles van, dan kan je ook je digitale games niet meer spelen.
-Of zelfs als je internet het tijdelijk niet doet: gewoon spelen indien fysiek en bijna altijd niet indien gedownload.
Wat betreft de kosten: Mijn meeste games koop ik niet direct na de release. Vaak ben ik nog met een oude game bezig en beging ik pas na een maand of 2, 3 nadat een game uitgekomen is aan die game. Digitaal is hij dan bijna altijd nog full priced en fysiek eerder 50-60%.
Zo'n game koop je dan in voor 20-25 euro en verkoop je veel later voor 5 Euro minder. Duidelijk prijsverschil dus. Ook oude games leveren bijna altijd nog wel een tientje op, maar ik begrijp dat zoiets voor sommige niks is.
En tenslotte, maar dat is subjectief, is het gewoon leuker om iets fysieks te hebben. Mijn laatste 2 games hadden bijvoorbeeld een boekje erbij.
Over een paar weekjes wil ik best AC Origins ruilen tegen Fifa 18quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:21 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn nieuwe manier van games verkrijgen is een stuk leuker
Had even geleden Battlefield 1 geruild voor DragonBall Xenoverse en Far Cry 4.
Ben er toen achter gekomen dat ik Xenoverse niet leuk vond en heb deze nu dus weer geruild voor No Mans Sky.
Zo kom je wellicht niet aan de nieuwste games maar je komt wel aan voor jou nieuwe games.
Nu probeer ik Evolve te ruilen met iemand tegen Fall Out 4 of AC : Black Flag
Heb ook geprobeerd Fifa 18 te ruilen tegen AC Origins of Cities Skylines maar het lijkt wel of iedereen die ik daarvoor benader al in het bezit van Fifa 18 is
Ik heb hem net verkocht voor 37,50quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Over een paar weekjes wil ik best AC Origins ruilen tegen Fifa 18.
Ik wil het alleen maar om wat fokkers in te maken eigenlijk, de aanschaf zeker niet waard idd. Demo's van zowel FIFA als PES gespeeld en PES voetbalt gewoon veel lekkerder.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb hem net verkocht voor 37,50
Dus je zou hem dan met de koper moeten ruilen
Ik ben er zeer content mee dat Fifa 18 bij mij weg is. Dat spel is gewoon echt kapot van binnen en gewoon meer stressvol om te spelen dan ontspannend
Zelfs op Marktplaats is dat te zien aangezien PES2018 bijna niet wordt aangeboden en je bijna Fifa 18 toch wel heel vaak tegenkomtquote:Op vrijdag 10 november 2017 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil het alleen maar om wat fokkers in te maken eigenlijk, de aanschaf zeker niet waard idd. Demo's van zowel FIFA als PES gespeeld en PES voetbalt gewoon veel lekkerder.
Goede keusquote:Op vrijdag 10 november 2017 12:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zelfs op Marktplaats is dat te zien aangezien PES2018 bijna niet wordt aangeboden en je bijna Fifa 18 toch wel heel vaak tegenkomt
Van de centen die mijn Fifa 18 oplevert ga ik Cities Skylines halen
En wellicht Pes in de sale oppikken
Na Fifa 09 t/m 18 wordt het eens tijd dat ik overstap naar PES
Ruilen tegen Evolvequote:Op vrijdag 10 november 2017 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede keus. Cities is erg tof. Heb hem nu al even niet meer aangeraakt maar dat gaat wel weer komen, maar de eerste dagen echt bizar veel gespeeld.
Ligt eraan waar je ze verkoopt. Via Gamemania / Cex krijg je er inderdaad een minimaal bedrag voor. Marktplaats daarentegen.. Al meerdere malen heb ik een uitgespeeld PS4 spel kunnen verkopen voor mijn inkoopprijs - Of zelfs hoger.quote:Op donderdag 9 november 2017 18:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik verkoop nooit wat. Levert nauwelijks wat op. Aangezien ik op laag tempo speel zijn die spellen vaak alweer rijp voor de budgetbak.
PES is lekkerquote:Op vrijdag 10 november 2017 12:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zelfs op Marktplaats is dat te zien aangezien PES2018 bijna niet wordt aangeboden en je bijna Fifa 18 toch wel heel vaak tegenkomt
Van de centen die mijn Fifa 18 oplevert ga ik Cities Skylines halen
En wellicht Pes in de sale oppikken
Na Fifa 09 t/m 18 wordt het eens tijd dat ik overstap naar PES
Klinkt inderdaad perfect! Zeker gemakkelijk als je een vaste 'trading partner' in de buurt kan vinden.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:21 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn nieuwe manier van games verkrijgen is een stuk leuker
Opsturen is ook geen probleem, kost je 3,50 and that's itquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:05 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad perfect! Zeker gemakkelijk als je een vaste 'trading partner' in de buurt kan vinden.
Gast echt jong doe normaal want ik sta op het punt om flinke patsen uit te delen.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fps spelen op een console
ik wens jullie allemaal een ban toe
Hij heeft mongolen handjes.. Hij kan zelfs met een muis/keyb niet eens shooters spelenquote:Op vrijdag 10 november 2017 15:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast echt jong doe normaal want ik sta op het punt om flinke patsen uit te delen.
Hahaquote:Op vrijdag 10 november 2017 15:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij heeft mongolen handjes.. Hij kan zelfs met een muis/keyb niet eens shooters spelen
Ik weet niet of ze dat via marktplaats ook doen, maar als mensen games verkopen via accounts zijn dat 99% vd tijd gecrackte accounts. Is een mega handel in.quote:Op vrijdag 10 november 2017 01:41 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Onnodige bangmakerij weer.
Zolang je het met 1 bekende doet en dat is dus niet iemand van marktplaats is er helemaal niks aan de hand.
Je account loopt nog meer kans om gebanned te worden van het uitschelden van anderen via PSN chat dan dit.
----
Wel is het zo dat fysieke games in de kast er toch wel altijd het beste uitziet.
Waarom koop je dan ook PES? Iedereen weet dat FIFA de bom is.quote:
geen guns = kutgamequote:Op vrijdag 10 november 2017 17:38 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag AC Origins binnen gekregen.
Ooit AC 1 gespeeld op de ps3, na een uur of 10 aan de kant gelegd vanwege de eentonigheid geloof ik.
Totaal geen fan van dit soort games dacht ik, zodra ik een geweer mis dan is de game niet echt wat voor mij. Toch was ik positief verrast door origins! Lekker stealth, looten en craften. Best wel tof!
Onzin Jim Beglin is de shitquote:Op vrijdag 10 november 2017 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom koop je dan ook PES? Iedereen weet dat FIFA de bom is.
Shooters zijn voor mensen met een IQ onder de 100. Je speelt zeker ook FIFA en GTA?quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:22 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jij doet mij een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
Ieder zo zijn genre, ik ben gek op shooters. Dat je dat raar vindt is een beetje autistisch.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:23 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Shooters zijn voor mensen met een IQ onder de 100. Je speelt zeker ook FIFA en GTA?
Shooters mogen niet meer....quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
luekkon plaatjen met een ninja edit
Dat je me uberhaupt serieus neemtquote:Op vrijdag 10 november 2017 20:22 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jij doet mij een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
Ieder zo zijn genre, ik ben gek op shooters. Dat je dat raar vindt is een beetje autistisch.
ik doe ook shooters op een aparte ps4 die ik sinds de release niet heb geupdated, zo kan niemand meekijkenquote:
Met bots natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik doe ook shooters op een aparte ps4 die ik sinds de release niet heb geupdated, zo kan niemand meekijken
Zoiets heet een eindbaas. Wolfenstein is juist sick man!quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Fuck Wolfenstein, vijanden die na 4 clips van een assault rifle, 20 shotgun blast en een aantal laser shots nog niet neergaan.
Het zijn gewoon reguliere vijandenquote:Op vrijdag 10 november 2017 22:01 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zoiets heet een eindbaas. Wolfenstein is juist sick man!
Wss moet je hem dan op een slinkse wijze afmaken. Ik heb deel 2 niet alleen ik herinner mij bij het vorige deel ook dikke vijanden die je alleen kon killen door ze via achteren hun kabels kapot te maken ofzo.quote:Op vrijdag 10 november 2017 22:06 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Het zijn gewoon reguliere vijanden
kijk maar uit of ik post je dickpicquote:Op vrijdag 10 november 2017 15:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast echt jong doe normaal want ik sta op het punt om flinke patsen uit te delen.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 15:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij heeft mongolen handjes.. Hij kan zelfs met een muis/keyb niet eens shooters spelen
alleen maar met kinderenquote:Op vrijdag 10 november 2017 20:29 schreef DKUp het volgende:
Moraalridder Genot
Je mag zeker niks spelen.....
office 2016 voor ps4quote:Op vrijdag 10 november 2017 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand ervaring met livekaarten.nl? Ik wil Office kopen en daar zie ik 2016 voor 35 euro. Lijkt me prima?
Hoe wil je anders draaitabellen maken, in Uncharted?quote:Op vrijdag 10 november 2017 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
office 2016 voor ps4
Straks ga je nog zeggen dat ze de Sims 4 voor ps4 gaan uitbrengen! Oh, wacht...
gewoon Nathan Drake uit het raam gooien, deed Naughty Dog ook zo vaak. Hoeveel ruiten die gast gesneuveld heeft....quote:Op vrijdag 10 november 2017 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe wil je anders draaitabellen maken, in Uncharted?
heb die van mij van kinguin geloof ik. werkt prima en was toen altijd de goedkoopstequote:Op vrijdag 10 november 2017 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand ervaring met livekaarten.nl? Ik wil Office kopen en daar zie ik 2016 voor 35 euro. Lijkt me prima?
gewoon een brandje om het zwembad heen beginnen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 23:32 schreef DKUp het volgende:
Ze kunnen nu zonder trapje uit het zwembad....
Waarom las ik 'Hoeveel ruiten die gast gesnoven heeft'quote:Op vrijdag 10 november 2017 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon Nathan Drake uit het raam gooien, deed Naughty Dog ook zo vaak. Hoeveel ruiten die gast gesneuveld heeft....
Je bedoelt die big guys? Of die robot honden?quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Fuck Wolfenstein, vijanden die na 4 clips van een assault rifle, 20 shotgun blast en een aantal laser shots nog niet neergaan.
ja je moederquote:Op zaterdag 11 november 2017 00:04 schreef Jimbo het volgende:
Als iemand trouwens nog iets uit de fok groep moet hebben ofzo, doe dat vandaag dan ff want ik haal m vandaag ook offline
kusjedoei
Dat is juist hetgene wat ze op marktplaats doen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:43 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat via marktplaats ook doen, maar als mensen games verkopen via accounts zijn dat 99% vd tijd gecrackte accounts. Is een mega handel in.
Heeft ook geen lange levensduur gehad die groep.quote:Op zaterdag 11 november 2017 00:04 schreef Jimbo het volgende:
Als iemand trouwens nog iets uit de fok groep moet hebben ofzo, doe dat vandaag dan ff want ik haal m vandaag ook offline
kusjedoei
Beter mikkenquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Intertoys denk ik, Pro, twee controllers, game voor 379.quote:Op zaterdag 11 november 2017 04:03 schreef streetsw33per het volgende:
Hallo lui,
Loopt er ergens een goede aanbieding voor een nieuwe PS4 Pro + game waar geīnteresseerden snel bij moeten wezen?
Zijn er overigens verschillende versies van de PS4 Pro op de markt waar de een bijvoorbeeld technisch beter is dan de ander?
Alvast bedankt!
Nou wat zijn we weer aardigquote:
Bedankt. Ik denk dat je gelijk hebt aangezien die tijdelijk uitverkocht lijkt te zijn!quote:Op zaterdag 11 november 2017 05:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Intertoys denk ik, Pro, twee controllers, game voor 379.
Ik heb het al een keer aangegeven bij sony, er is een webshop die dus accounts verkoopt en is dus zelfs kvk ingeschreven. nooit een reactie gehad. Blijkbaar vindt sony het geen probleem dat hun accounts zo te cracken zijn en worden verhandeld.quote:Op zaterdag 11 november 2017 01:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat is juist hetgene wat ze op marktplaats doen.
Daarom ook met een bekende omdat het veelal toch op zijn of jouw eigen account is + je verkoopt niks maar deelt alleen. Kan je zelf kijken of je beide de helft wil betalen of gewoon een iemand alles.
Altijd lache als je je maat games kan laten proberen die hij anders nooit had gehaald (want gratis) om er dan achter te komen dat het toch wel verrekte leuk is (Escapist 2).
[..]
Heeft ook geen lange levensduur gehad die groep.
Wat kan je er eigenlijk uit halen?
Sonyquote:Op zaterdag 11 november 2017 16:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer aangegeven bij sony, er is een webshop die dus accounts verkoopt en is dus zelfs kvk ingeschreven. nooit een reactie gehad. Blijkbaar vindt sony het geen probleem dat hun accounts zo te cracken zijn en worden verhandeld.
Ze zijn gelukkig wel snel met het bannen van vieze PSN community adminsquote:Op zaterdag 11 november 2017 16:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer aangegeven bij sony, er is een webshop die dus accounts verkoopt en is dus zelfs kvk ingeschreven. nooit een reactie gehad. Blijkbaar vindt sony het geen probleem dat hun accounts zo te cracken zijn en worden verhandeld.
En wat nog kutter is, ze zijn niet snel met unbannenquote:Op zaterdag 11 november 2017 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig wel snel met het bannen van vieze PSN community admins
:wquote:
jij bent je moeder is overratedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |