Hoe wil je anders draaitabellen maken, in Uncharted?quote:Op vrijdag 10 november 2017 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
office 2016 voor ps4
Straks ga je nog zeggen dat ze de Sims 4 voor ps4 gaan uitbrengen! Oh, wacht...
gewoon Nathan Drake uit het raam gooien, deed Naughty Dog ook zo vaak. Hoeveel ruiten die gast gesneuveld heeft....quote:Op vrijdag 10 november 2017 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe wil je anders draaitabellen maken, in Uncharted?
heb die van mij van kinguin geloof ik. werkt prima en was toen altijd de goedkoopstequote:Op vrijdag 10 november 2017 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand ervaring met livekaarten.nl? Ik wil Office kopen en daar zie ik 2016 voor 35 euro. Lijkt me prima?
gewoon een brandje om het zwembad heen beginnen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 23:32 schreef DKUp het volgende:
Ze kunnen nu zonder trapje uit het zwembad....
Waarom las ik 'Hoeveel ruiten die gast gesnoven heeft'quote:Op vrijdag 10 november 2017 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon Nathan Drake uit het raam gooien, deed Naughty Dog ook zo vaak. Hoeveel ruiten die gast gesneuveld heeft....
Je bedoelt die big guys? Of die robot honden?quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Fuck Wolfenstein, vijanden die na 4 clips van een assault rifle, 20 shotgun blast en een aantal laser shots nog niet neergaan.
ja je moederquote:Op zaterdag 11 november 2017 00:04 schreef Jimbo het volgende:
Als iemand trouwens nog iets uit de fok groep moet hebben ofzo, doe dat vandaag dan ff want ik haal m vandaag ook offline
kusjedoei
Dat is juist hetgene wat ze op marktplaats doen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:43 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat via marktplaats ook doen, maar als mensen games verkopen via accounts zijn dat 99% vd tijd gecrackte accounts. Is een mega handel in.
Heeft ook geen lange levensduur gehad die groep.quote:Op zaterdag 11 november 2017 00:04 schreef Jimbo het volgende:
Als iemand trouwens nog iets uit de fok groep moet hebben ofzo, doe dat vandaag dan ff want ik haal m vandaag ook offline
kusjedoei
Beter mikkenquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Fuck Wolfenstein, vijanden die na 4 clips van een assault rifle, 20 shotgun blast en een aantal laser shots nog niet neergaan.
Intertoys denk ik, Pro, twee controllers, game voor 379.quote:Op zaterdag 11 november 2017 04:03 schreef streetsw33per het volgende:
Hallo lui,
Loopt er ergens een goede aanbieding voor een nieuwe PS4 Pro + game waar geīnteresseerden snel bij moeten wezen?
Zijn er overigens verschillende versies van de PS4 Pro op de markt waar de een bijvoorbeeld technisch beter is dan de ander?
Alvast bedankt!
Nou wat zijn we weer aardigquote:
Bedankt. Ik denk dat je gelijk hebt aangezien die tijdelijk uitverkocht lijkt te zijn!quote:Op zaterdag 11 november 2017 05:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Intertoys denk ik, Pro, twee controllers, game voor 379.
Ik heb het al een keer aangegeven bij sony, er is een webshop die dus accounts verkoopt en is dus zelfs kvk ingeschreven. nooit een reactie gehad. Blijkbaar vindt sony het geen probleem dat hun accounts zo te cracken zijn en worden verhandeld.quote:Op zaterdag 11 november 2017 01:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat is juist hetgene wat ze op marktplaats doen.
Daarom ook met een bekende omdat het veelal toch op zijn of jouw eigen account is + je verkoopt niks maar deelt alleen. Kan je zelf kijken of je beide de helft wil betalen of gewoon een iemand alles.
Altijd lache als je je maat games kan laten proberen die hij anders nooit had gehaald (want gratis) om er dan achter te komen dat het toch wel verrekte leuk is (Escapist 2).
[..]
Heeft ook geen lange levensduur gehad die groep.
Wat kan je er eigenlijk uit halen?
Sonyquote:Op zaterdag 11 november 2017 16:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer aangegeven bij sony, er is een webshop die dus accounts verkoopt en is dus zelfs kvk ingeschreven. nooit een reactie gehad. Blijkbaar vindt sony het geen probleem dat hun accounts zo te cracken zijn en worden verhandeld.
Ze zijn gelukkig wel snel met het bannen van vieze PSN community adminsquote:Op zaterdag 11 november 2017 16:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer aangegeven bij sony, er is een webshop die dus accounts verkoopt en is dus zelfs kvk ingeschreven. nooit een reactie gehad. Blijkbaar vindt sony het geen probleem dat hun accounts zo te cracken zijn en worden verhandeld.
En wat nog kutter is, ze zijn niet snel met unbannenquote:Op zaterdag 11 november 2017 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig wel snel met het bannen van vieze PSN community admins
:wquote:
jij bent je moeder is overratedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |