Ik wilde de OP al aanpassen. Ik denk vorig jaar een zelfdiagose..quote:Op zondag 21 november 2021 11:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een jaar of 1,5 geleden, zo bleek.
Mag de autisme-burnout er ook in?quote:Op zondag 21 november 2021 11:19 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik wilde de OP al aanpassen. Ik denk vorig jaar een zelfdiagose..
Het is blijkbaar wel "one diagnosis to rule them all", dus er moeten er ook een aantal uit:quote:Op zondag 21 november 2021 11:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mag de autisme-burnout er ook in?
Die lijst is toch juist de grap van dit hele topic?quote:Op zondag 21 november 2021 12:14 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het is blijkbaar wel "one diagnosis to rule them all", dus er moeten er ook een aantal uit:
03-10-2021: After A LOT of misdiagnosis like CVS, ME, ADHD, Personality Disorder and so on,
[ instagram ]
En ze is er nog trots op ook. Ik heb eveneens autisme en ik vind het een verschrikking.quote:
Zie OPquote:Op zondag 21 november 2021 22:30 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
En ze is er nog trots op ook. Ik heb eveneens autisme en ik vind het een verschrikking.
Heeft ze nou ook nog borderline? Want ik kan het allemaal niet meer bijbenen.
Dat vroeg ik me toevallig af, hoe dit overkomt op mensen met deze diagnose die er echt mee worstelen. Ze doet er wel erg triomfantelijk over. Nou is het niks om je voor te schamen maar om er heel blij en trots over te doen...quote:Op zondag 21 november 2021 22:30 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
En ze is er nog trots op ook. Ik heb eveneens autisme en ik vind het een verschrikking.
Heeft ze nou ook nog borderline? Want ik kan het allemaal niet meer bijbenen.
Kan me vaag herinneren dat ze dat ook had ja, maar wellicht is het weggehaald omdat ze het inwisselt voor een nieuwe stoornis?quote:
Slaat natuurlijk nergens op. Zelfdiagnose weten we geeneens en verder wordt Antwee bij elk willekeurig showbizz topic erbij gehaald.quote:Op maandag 22 november 2021 16:29 schreef JaneDoe het volgende:
Hier kan Antwee nog wat van leren met zijn emotionele burn-out zelfdiagnose
Obesiteit zit in je hart, dat weet je toch.quote:Op maandag 22 november 2021 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Obees lijkt iig redelijk definitief vh lijstje te kunnen
Je weet toch dat ik dit weetquote:Op maandag 22 november 2021 16:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Obesiteit zit in je hart, dat weet je toch.
Geen idee. Kan me ook indenken dat wij dat bedacht hebbenquote:Op maandag 22 november 2021 00:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Kan me vaag herinneren dat ze dat ook had ja, maar wellicht is het weggehaald omdat ze het inwisselt voor een nieuwe stoornis?
Laat ik het dan zo zeggen, er is geen deskundige die de term 'emotionele burn-out' bezigt. En sinds wanneer is het verboden om een mogelijke overeenkomst uit te lichten? Dแt zou pas nergens op slaanquote:Op maandag 22 november 2021 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk nergens op. Zelfdiagnose weten we geeneens en verder wordt Antwee bij elk willekeurig showbizz topic erbij gehaald.
Why?
Zei ik verboden?quote:Op maandag 22 november 2021 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen, er is geen deskundige die de term 'emotionele burn-out' bezigt. En sinds wanneer is het verboden om een mogelijke overeenkomst uit te lichten? Dแt zou pas nergens op slaan
Je zou er zomaar een emotionele burn-out van kunnen krijgen zegquote:Op maandag 22 november 2021 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zei ik verboden?
Het valt me gewoon op hoe zijn naam ‘overal’ te pas en te onpas opduikt. Ik bedoel daar niet alleen jouw post mee.
Volgt zij nou #sonjasilva?quote:Op zondag 21 november 2021 10:02 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee, pas op hoe je diagnosticeert, straks loopt Son een diagnose mis! En je weet dat ze haar bingo-kaart vol wil hebben.
[..]
#actuallyautistic
A C T U A L L Y A U T I S T I C
The day has finally come! After A LOT of misdiagnosis like CVS, ME, ADHD, Personality Disorder and so on, I finally have my diagnosis! I have known that I have autism for a couple of years now, but I have been focusing on my husband and son's diagnosis and process first.
[ instagram ]
Ze is aan de botox, vanwege haar hoofdpijnklachten, aldus een eerdere instapost. Maar d'r rimpels krullen wel wat naar achteren/omhoog.quote:Op dinsdag 23 november 2021 07:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat mij als eerste opviel is dat het lijkt alsof haar ogen zijn strakgetrokken? Of zijn ze altijd zo geweest?
Ben ook benieuwd of dit de juiste diagnose is. Ze noemt CVS als iets anders dan ME, maar die twee zijn toch hetzelfde?
En kan het zo zijn dat je als autist blijkbaar dagen op de bank ligt van de vermoeidheid en zo moe bent dat je niet (veel) kan werken? En dan bedoel ik niet soms of een keer een weekje, maar maanden, jaren, dat je niks anders kan dan moe zijn en op de bank liggen? Want dat zei ze altijd dat haar leven was.
Dat ze hoofdpijnklachten heeft en daar botox voor krijgt wist ik niet,quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:04 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ze is aan de botox, vanwege haar hoofdpijnklachten, aldus een eerdere instapost. Maar d'r rimpels krullen wel wat naar achteren/omhoog.
Je kan de vermoeidheid koppelen aan de overprikkeling. Als je al zo overprikkelt raakt van kleine dingen, dan kost dat een boel energie. Mensen met autisme hebben ook een hogere kans op burnout (aldus deze website )
Plus ze kreeg pijnverlichtende therapie๋n voor haar ME/CVS en die hielpen (tenminste, elke sessie leverde twee pijnloze dagen op). Ook gaf ze aan dat ze geen last had van haar ziekte tijdens haar zwangerschap.quote:'Ik heb al eens een grondig psychiatrisch onderzoek gehad waarvoor ik met vlag en wimpel ben geslaagd. Dus ik ben niet ziek omdat er iets mis zit tussen mijn oren', vertelt ze aan het AD.
Terwijl je juist zou denken dat je meer op pad gaat als je meer energie hebt en dus sneller tegen prikkels aanloopt (autisme) en (over)vermoeid raakt daarvan dan wanneer je alleen maar op de bank ligt en 'met moeite' je zoontje naar school kon brengen. En dat laatste was haar leven (gaf ze aan).quote:De operatie bleek een goede zet, want Sonja voelt zich niet alleen weer thuis in haar lichaam, ze heeft ook weer energie voor tien. Dat was hard nodig. Op haar dieptepunt moest haar zoontje Damian zelfs voor haar zorgen, omdat ze dat zelf niet meer kon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |