Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je waarschijnlijk geen ruggengraat hebt Lenny. Maar ik ben Limburger dus ik probeer het meestal met een omweg te zeggen in plaats van recht in je gezicht. En daar heb ik dan lappen tekst voor nodig.quote:Op woensdag 8 november 2017 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op wat voor manier gaat dat in een later stadium van je leven dan parten spelen? Je overdrijft nu wel enorm hoor.
Op zo'n leeftijd kies je niet bewust, maar je wordt gewoon beīnvloedt door je omgeving. Ook 100% van buitenaf dus.
Je hebt geen ruggengraat als je erachter komt dat de keus die je als 7 jarig jochie hebt gemaakt niet helemaal een goede is?quote:Op woensdag 8 november 2017 10:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je waarschijnlijk geen ruggengraat hebt Lenny. Maar ik ben Limburger dus ik probeer het meestal met een omweg te zeggen in plaats van recht in je gezicht. En daar heb ik dan lappen tekst voor nodig.
Maakt niet uit hoor Lenny, maar waarschijnlijk heb je er nu enorm veel last van en komt dit als een enorme reality-Check bij je binnen. Je kunt dit overigens perfect trainen en jezelf zo ontwikkelen dat je niet een push-over blijft. Desgewenst kijk ik graag met je mee naar eventuele oplossingen. Ik ben best handig met Google en zo.quote:Op woensdag 8 november 2017 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt geen ruggengraat als je erachter komt dat de keus die je als 7 jarig jochie hebt gemaakt niet helemaal een goede is?
Grappig dat je dat zegt Lans, aangezien je waarschijnlijk op elk onderdeel van mijn leven jaloers zult zijn.quote:Op woensdag 8 november 2017 11:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor Lenny, maar waarschijnlijk heb je er nu enorm veel last van en komt dit als een enorme reality-Check bij je binnen. Je kunt dit overigens perfect trainen en jezelf zo ontwikkelen dat je niet een push-over blijft. Desgewenst kijk ik graag met je mee naar eventuele oplossingen. Ik ben best handig met Google en zo.
Oh ik wist niet dat we het persoonlijk gingen maken. Ik probeer je te helpen en jij probeert me hier, ten overstaan van al mijn vrienden, belachelijk te maken!quote:Op woensdag 8 november 2017 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt Lans, aangezien je waarschijnlijk op elk onderdeel van mijn leven jaloers zult zijn.
Maar ik snap het wel hoor. Het doet natuurlijk pijn als iedereen je club afzeikt en niemand je echt serieus neemt, terwijl je dat zelf wel graag wil.
Voor welke club ben jij? En wat heb jij in je leven waardoor andere mensen heel jaloers moeten worden?quote:Op woensdag 8 november 2017 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt Lans, aangezien je waarschijnlijk op elk onderdeel van mijn leven jaloers zult zijn.
Maar ik snap het wel hoor. Het doet natuurlijk pijn als iedereen je club afzeikt en niemand je echt serieus neemt, terwijl je dat zelf wel graag wil.
Correct en tevens juist.quote:Op woensdag 8 november 2017 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is niet echt te vergelijken met de gebroeders/Sjaak Swart/Van Breukelen/Watergiant
Misschien woont hij wel in de USquote:Op woensdag 8 november 2017 12:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij? En wat heb jij in je leven waardoor andere mensen heel jaloers moeten worden?
Jawel, alleen zien Feyenoordsupporters dat zelf niet, wat het extra leuk maakt.quote:Op woensdag 8 november 2017 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is niet echt te vergelijken met de gebroeders/Sjaak Swart/Van Breukelen/Watergiant
Van Hanegem is net zo seniel als Swart.quote:Op woensdag 8 november 2017 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahaha jawelquote:Op woensdag 8 november 2017 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie Van Hanegem zichzelf niet echt wekelijks op een tuinstoel belachelijk maken.quote:Op woensdag 8 november 2017 12:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jawel, alleen zien Feyenoordsupporters dat zelf niet, wat het extra leuk maakt.
Die wel ja. Maar die is daar al een tijdje mee gestopt helaas.quote:
Lange Lans kijkt in zijn boxershort en weet dat jouw stelling niet klopt.quote:Op woensdag 8 november 2017 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ie een heuse column voorquote:Op woensdag 8 november 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie Van Hanegem zichzelf niet echt wekelijks op een tuinstoel belachelijk maken.
Als je het afsteekt tegen dat rijtje imbecielen vind ik het allemaal wel meevallen. Pakt Feyenoord in die column eerder altijd het hardst aan en een van de weinige analisten die nog een keer iets anders heeft te vertellen dan het moment van de goal en waar het precies fout ging.quote:Op woensdag 8 november 2017 12:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ie een heuse column voor
Daar staat vaak (terechte) kritiek in op Feyenoord. Heeft best verstandige teksten.quote:Op woensdag 8 november 2017 12:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ie een heuse column voor
Dat is samen met Noord-Korea de laatste plek op aarde waar ik wil zijn. Niks om jaloers op te zijn.quote:
Misschien kunnen we de discussie houden welke PSV-spelers een toevoeging zouden zijn voor Ajax en Feyenoord.quote:Op woensdag 8 november 2017 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is zo niet, nog een sneuere discussie dan de discussie waarom je voor een bepaald team zou moeten zijn.
Welke clubiconen meer mongoloide zijn.
Voor Feyenoord sowieso allemaal.quote:Op woensdag 8 november 2017 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de discussie houden welke PSV-spelers een toevoeging zouden zijn voor Ajax en Feyenoord.
https://www.vi.nl/pro/analyse/feyenoord-heeft-psv-ingehaaldquote:Op woensdag 8 november 2017 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor Feyenoord sowieso allemaal.
Alhoewel VI op 17 september 2017 juist vond dat Feyenoord een veel gebalanceerdere selectie had
Net zo’n discussie als welk clubicoon de grootste mongool is. Dus kansloos.quote:Op woensdag 8 november 2017 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog meer potentieel discussievoer:
Is PSV een nationale topclub of een provincieclubje?
gezien onze begroting zijn we maar een klein clubje in nederlandquote:Op woensdag 8 november 2017 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog meer potentieel discussievoer:
Is PSV een nationale topclub of een provincieclubje?
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 8 november 2017 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net zo’n discussie als welk clubicoon de grootste mongool is. Dus kansloos.
Mooi he. En als ze het zelf niet doorhebben hoe zielig ze overkomen blijft het mooiste.quote:Op woensdag 8 november 2017 10:56 schreef tja77 het volgende:
Al dat gejank van supporters van andere clubs was natuurlijk te voorzien.
Bij hun eigen club is het immers ook kommer en kwel.
Zielloze club, debiele broertje, geen rivaliteit enz. alles wordt uit de kast getrokken om zichzelf toch maar een beetje op te beuren.
quote:Op woensdag 8 november 2017 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.vi.nl/pro/analyse/feyenoord-heeft-psv-ingehaald
quote:Op woensdag 8 november 2017 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd of VI wel eens een artikel heeft gepubliceerd waarin ze zeggen dat Feyenoord PSV voorbij is gestreefd.
Dat zou wel ontzettend dom zijn. Ik heb er nog niets van gehoord gelukkig!
Ik ben daar ook best benieuwd naar. Dit soort bizarre stellingen intrigeren me en houden me wakker om 02:59 's nachts.quote:Op woensdag 8 november 2017 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd of VI wel eens een artikel heeft gepubliceerd waarin ze zeggen dat Feyenoord PSV voorbij is gestreefd.
Maar financieel wel op gelijke hoogte hoogte en volgend seizoen er zelfs overheen. Dat gaat op langere termijn wel een stevigere concurrentiepositie betekenen dan de afgelopen jaren waar Feyenoord het steevast met een stuk minder middelen moest doen (en zelfs toen de helft van de tijd boven PSV eindigde)quote:Op woensdag 8 november 2017 13:56 schreef JaafkeEHV het volgende:
15 september groot in de VI:
Feyenoord heeft PSV ingehaald.
Ondertussen:
12 punten achter, en evenveel punten als ons gehaald dit jaar in de CL.
Kampioenschap van Feyenoord is/was een incident, gewoon het leicester van de eredivisie waar maar 2 topploegen aanwezig zijn.
wmb 10 10 10 10 10xquote:Op woensdag 8 november 2017 14:43 schreef TehRocks het volgende:
Hoe lang gaan we die quote van de VI nog gebruiken?
Dan heb je niet goed gelezen Hans.quote:Op woensdag 8 november 2017 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Ik heb m pas 40-45 keer gezien hierquote:Op woensdag 8 november 2017 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen Hans.
Bedankt Hans
Misschien moet hij even naar Hans Anders.quote:Op woensdag 8 november 2017 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen Hans.
Bedankt Hans
Over welk tijdsbestek heb jij het nu? Want in de laatste 15 seizoenen is Feyenoord welgeteld 3 (!!!!) keer boven PSV geëindigd.quote:Op woensdag 8 november 2017 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar financieel wel op gelijke hoogte hoogte en volgend seizoen er zelfs overheen. Dat gaat op langere termijn wel een stevigere concurrentiepositie betekenen dan de afgelopen jaren waar Feyenoord het steevast met een stuk minder middelen moest doen (en zelfs toen de helft van de tijd boven PSV eindigde)
Buiten dat die kop ergens in september sowieso nogal debiel is, maar geen idee hoe inhoudelijk ze daarin zijn.
Je hebt het tegen Caland. Die is Feyenoordsupporter.quote:Op woensdag 8 november 2017 16:17 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Over welk tijdsbestek heb jij het nu? Want in de laatste 15 seizoenen is Feyenoord welgeteld 3 (!!!!) keer boven PSV geëindigd.
Eigenlijk vanaf het moment dat de VVF en Van Geel instapten en Feyenoord iets meer ademruimte kreeg financieel (want meer was het eigenlijk niet). Vanaf dit seizoen is dat begrotingsverschil met PSV zelfs nagenoeg weggepoetst dus kan je weer gaan spreken van een iets eerlijkere concurrentiequote:Op woensdag 8 november 2017 16:17 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Over welk tijdsbestek heb jij het nu? Want in de laatste 15 seizoenen is Feyenoord welgeteld 3 (!!!!) keer boven PSV geëindigd.
Wordt hoog tijd dat ze dat dit seizoen ook eens op het veld gaan laten zien dan.quote:Op woensdag 8 november 2017 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk vanaf het moment dat de VVF en Van Geel instapten en Feyenoord iets meer ademruimte kreeg financieel (want meer was het eigenlijk niet). Vanaf dit seizoen is dat begrotingsverschil met PSV zelfs nagenoeg weggepoetst dus kan je weer gaan spreken van een iets eerlijkere concurrentie
Liever niet wmb. Vind het wel prima zo.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd dat ze dat dit seizoen ook eens op het veld gaan laten zien dan.
Hij pakt dan ook een tijdsbestek waar Feyenoord goed uit komt.quote:Op woensdag 8 november 2017 16:17 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Parijs is nog verquote:Op woensdag 8 november 2017 17:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd dat ze dat dit seizoen ook eens op het veld gaan laten zien dan.
Jezelf nu al rijk rekenen is ongeveer net zo kansloos.quote:Op woensdag 8 november 2017 18:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit Feyenoord en 12 punten overbruggen? Wat denk je zelf?
ik vermoed dat als ze het drukke schema achter de rug hebben het zomaar kan gaan lopen en dan gaan ze niet veel meer verspelen. Dan nog is het een grote kloof.quote:Op woensdag 8 november 2017 18:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit Feyenoord en 12 punten overbruggen? Wat denk je zelf?
Dit gaat vreemd klinken maar het gemis van Jan-Arie kon niet opgevangen worden. Als die dadelijk fit is, gaan er weer punten gepakt worden.quote:Op woensdag 8 november 2017 18:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vermoed dat als ze het drukke schema achter de rug hebben het zomaar kan gaan lopen en dan gaan ze niet veel meer verspelen. Dan nog is het een grote kloof.
Maar voor Feyenoord is er ook gewoon een probleem dat ze weinig goede kansen creëren en er veel spelers uit hun voorhoede geen vorm hebben.quote:Op woensdag 8 november 2017 18:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit gaat vreemd klinken maar het gemis van Jan-Arie kon niet opgevangen worden. Als die dadelijk fit is, gaan er weer punten gepakt worden.
Ik denk dat PSV een blessuregolf ook niet kan opvangen. Kijk voor de aardigheid eens naar die bank.
Behalve Berghuis, die topper.quote:Op woensdag 8 november 2017 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar voor Feyenoord is er ook gewoon een probleem dat ze weinig goede kansen creëren en er veel spelers uit hun voorhoede geen vorm hebben.
En ik zeg je dat zelfs dat te maken heeft met Jan-Arie.quote:Op woensdag 8 november 2017 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar voor Feyenoord is er ook gewoon een probleem dat ze weinig goede kansen creëren en er veel spelers uit hun voorhoede geen vorm hebben.
Zelfs als het spel ver onder de acceptabele maat is tegen ploegen als ADO, PEC Zwolle en NAC Breda? Ik snap dat hij een voetballend grote toegevoegde waarde heeft, maar ik denk dat hun aanvallende probleem eerder te maken heeft met het middenveld als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 8 november 2017 18:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En ik zeg je dat zelfs dat te maken heeft met Jan-Arie.
daarom koester ik elke week die onze reeks nog voortgaat en we blijven uitlopen, we hebben elk punt hard nodigquote:Op woensdag 8 november 2017 18:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit gaat vreemd klinken maar het gemis van Jan-Arie kon niet opgevangen worden. Als die dadelijk fit is, gaan er weer punten gepakt worden.
Ik denk dat PSV een blessuregolf ook niet kan opvangen. Kijk voor de aardigheid eens naar die bank.
Maar dit geldt toch voor elke ploeg waar dan ook dat twee/drie cruciale spelers wegvallen, ze een hap minder zijn.quote:Op woensdag 8 november 2017 18:58 schreef tja77 het volgende:
Ach, als van Ginkel en Lozano langdurig geblesseerd raken kan PSV zomaar nog derde worden. Je moet gewoon mazzel hebben dat bepalende spelers niet geblesseerd raken.
Plus de defensie is ronduit zwak, dat gaat je op dagen dat je moeite hebt met scoren echt nog wel een keer opbreken.
Welk shirtjes?quote:Op woensdag 8 november 2017 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen meer shirtjes halen in de FANstore, zal wel weer intens duur zijn
Door de komst van 100%voetbal wordt het aanbod artikelen in de PSV FANstore verder uitgebreid. In de PSV FANstore is naast de gehele PSV-collectie een zeer uitgebreid assortiment aan functionele voetbalartikelen verkrijgbaar zoals voetbalschoenen, wedstrijd- en trainingskleding en collecties van de grootste voetbalclubs, gekleed door Umbro, Nike en New Balance, uit het buitenland. Met de komst van de 100%voetbalstore worden ook collecties van Adidas, Puma en Under Armour aan het assortiment van de PSV FANstore toegevoegd.quote:
Klopt, Feyenoord heeft daarmee wat meer pech dan PSV, plus sommige spelers halen niet het niveau van vorig seizoen. Dat zag je vorig seizoen bij PSV ook.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dit geldt toch voor elke ploeg waar dan ook dat twee/drie cruciale spelers wegvallen, ze een hap minder zijn.
Bij Guardado en Pereiro zal het voor een groot deel te maken hebben met de positie waar ze speelden. Locadia deed het niet eens zo slecht voor zijn blessure en Pröpper is denk ik een gevalletje vorm. Ik weiger te geloven dat die jongen, zoals sommigen hier pretendeerden, er met de pet naar heeft gegooid. Hij loopt nu ook in een elftal rond met een hoop jongens die vorig seizoen op bezoek moesten bij Rotherham of all places.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, Feyenoord heeft daarmee wat meer pech dan PSV, plus sommige spelers halen niet het niveau van vorig seizoen. Dat zag je vorig seizoen bij PSV ook.
Het zal de combinatie blessures plus het gebrek aan in vorm zijn (of niet op je favoriete positie spelen). Guardado, Pröpper, Locadia en Periero (om er maar een paar te noemen) speelden vorig seizoen gewoon erg matig.
Rotherham, Rotterdam... Whats in a name. Hij is het gewend om tegen laagvliegers te spelenquote:Op woensdag 8 november 2017 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij loopt nu ook in een elftal rond met een hoop jongens die vorig seizoen op bezoek moesten bij Rotherham of all places.
Nicequote:Op woensdag 8 november 2017 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Door de komst van 100%voetbal wordt het aanbod artikelen in de PSV FANstore verder uitgebreid. In de PSV FANstore is naast de gehele PSV-collectie een zeer uitgebreid assortiment aan functionele voetbalartikelen verkrijgbaar zoals voetbalschoenen, wedstrijd- en trainingskleding en collecties van de grootste voetbalclubs, gekleed door Umbro, Nike en New Balance, uit het buitenland. Met de komst van de 100%voetbalstore worden ook collecties van Adidas, Puma en Under Armour aan het assortiment van de PSV FANstore toegevoegd.
Waar slaat dat op? Alsof iemand die een Bayern shirt wil ff naar psv gaat.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Door de komst van 100%voetbal wordt het aanbod artikelen in de PSV FANstore verder uitgebreid. In de PSV FANstore is naast de gehele PSV-collectie een zeer uitgebreid assortiment aan functionele voetbalartikelen verkrijgbaar zoals voetbalschoenen, wedstrijd- en trainingskleding en collecties van de grootste voetbalclubs, gekleed door Umbro, Nike en New Balance, uit het buitenland. Met de komst van de 100%voetbalstore worden ook collecties van Adidas, Puma en Under Armour aan het assortiment van de PSV FANstore toegevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |