Denk het ook.quote:
waarom?quote:
quote:
lolquote:Gek op een brunette van rond mijn leeftijd..
Was dat die keer dat de domeinnaam bijna kwijt was?quote:Op zondag 5 november 2017 16:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar heeft met eigendom van FOK! te maken zeg maar.
En van welke oude user ben jij een kloon?quote:Op zondag 5 november 2017 16:28 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Was dat die keer dat de domeinnaam bijna kwijt was?
Een onbekende.quote:Op zondag 5 november 2017 16:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
En van welke oude user ben jij een kloon?
ja maar goed, om zo iemand dan het meest te haten op FOK!.quote:
Ah oké, wel recent nog online geweest.quote:Op zondag 5 november 2017 16:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar heeft met eigendom van FOK! te maken zeg maar.
Kijken of hij nog wat kan lospeuteren misschien.quote:Op zondag 5 november 2017 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, wel recent nog online geweest.
Eventjes lokquotenquote:Op zondag 5 november 2017 16:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kijken of hij nog wat kan lospeuteren misschien.
was die niet bang voor de knokploeg?quote:Op zondag 5 november 2017 16:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kijken of hij nog wat kan lospeuteren misschien.
Lijkt mij sterk, er is niet eens een knokploeg (voor zover ik weet, je weet maar nooitquote:Op zondag 5 november 2017 17:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
was die niet bang voor de knokploeg?
hahaha I know, was ook niet serieus.quote:Op zondag 5 november 2017 17:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, er is niet eens een knokploeg (voor zover ik weet, je weet maar nooit). En ik weet niet eens of hij in Nederland woont, verder weet ik niets en dat wil ik zo houden ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Niet gelezenquote:Op zondag 5 november 2017 17:05 schreef PJR het volgende:
Ik vind SecretPet oftewel deze TS een irritant ventje. Heeft nooit wat nuttigs of leuks te melden, maar lijdt aan constante topicdiarree. Daarnaast is hij ervan overtuigd dat hij heel slim is, maar telkens als hij wijs probeert te doen zet hij zichzelf voor lul. Zie bijvoorbeeld het topic over het meervoud van het woord 'gif' (als in afbeelding).
Verder is het een typische DENK-Turk, die alle praatjes van Kuzu en Erdogan gelooft (zie NWS).
_--_ oftewel SecretPet is een narcistisch ventje, dat niet inziet hoe dom hij eigenlijk is.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |