Het is heel amateuristisch in een grote zandbak en er wordt maar 10 minuten gespeeld per wedstrijd (wat mij wel goed uitkomt, gezien mijn conditie
). Anyway, geen profs dus, maar een zooitje ongeregeld van bij elkaar geschraapte vrienden teams.
Eerste wedstrijd gewonnen
en de tweede verloren
.
Morgenavond nog twee wedstrijdjes en zaterdag nog twee en ik denk dat we het dan wel hebben gehad, mits er een wonder gebeurd en we in de halve finale tercht komen.
wordt vervolgd...
Zonder gekheid vind t een leuke sport om te zien ook als t niet profesioneel is
dus suc6 maak ze af
afgelopen jaar op de camping ook nog een toernooitje gespeeld, en et ziet der leuk uit ![]()
alleen kan je je knieën wel behoorlijk openhalen aan t zand
quote:Dat viel wel mee, maar al dat zand in je smoel na een snoekduik
Op donderdag 28 juni 2001 21:34 schreef merulez het volgende:
alleen kan je je knieën wel behoorlijk openhalen aan t zand
Gelukkig was de bar dichtbij en na een paar biertjes is het weer over
}>
Voor de wedstrijd ff een oefen partijtje gespeeld en ja hoor, ik kneusde een vinger
. Gelukkig had ik sporttape bij me, aangezien een van onze spelers daarom had gevraagd, ookal was hij er vanavond niet, omdat hij door zijn baas naar België werd gestuurd. Dus twee vingers aan elkaar geplakt en gaan met die banaan
.
De eerste wedstrijd van de avond moesten we tegen een van de beste teams en het ging heel erg gelijk op, na een minuut of 7 stonden we zelfs met 10-9 voor, maar toen ging het nicotine- en alcoholgebruik van ons team zich ermee bemoeien en verloren we dus net.
Tweede wedstrijd was een eitje en wonnen we dus ook op ons sloffen met 19-3 ![]()
We staan nu gedeeld derde in de pool en als we morgen beide wedstrijden winnen, dan kunnen we de kwartfinales nog halen.
(ow ja, was niet helemaal duidelijk in de eerste post, maar we spelen met 4 man/vrouw per team op een iets groter veld en met aangepaste regels(waar ik me eigenlijk wel aan erger).
quote:Perfect en tussendoor ook trouwens, want tussen wedstrijd 1 en 2 vanavond zat ruim anderhalf uur
Op vrijdag 29 juni 2001 22:12 schreef yvonne het volgende:
Hoe was het bier na afloop?
quote:In het algemeen zijn het oude volleybalregels, dus als bv de bal het net raakt maar er wel overheen gaat bij de serves, dan is het fout. Ook kan je alleen een punt scoren als je serveerd. En het ergste is wel dat als je serveerd en je maakt 3 punten achter elkaar, dan moet je draaien
Op vrijdag 29 juni 2001 22:18 schreef Machiel het volgende:
Wat is er aan aangepast dan?
Maar goed, we kunnen al niet lager eindigen als dat het team van de buuf vorig jaar deed (1 na laatste).
Eerste wedstrijd dik gewonnen en de tweede net veloren, waardoor ook meteen de kansen op de kruisfinales waren verkeken. Uiteindelijk mochten we nog een potje spelen om de zevende en achtste plaats, maar dat boeide dus helemaal niet meer en die hebben we dus verloren en zodoende achste geworden.
Een KUT-resultaat dus, maar voor de buuf een overwinning, want ze doet ieder jaar mee en is nog nooit zo hoog geëindigd.
Anyway, volgend jaar beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |