Klopt.quote:Op zondag 5 november 2017 14:06 schreef Tagliano het volgende:
Waarom is El Khayati niet opgepikt eigenlijk? Deed het vorig seizoen toch ook best goed voor mijn gevoel
Had geen zin in de zandbak en waarom Nederlandse ploegen niet toesloegen daar waar ADO pas heel laat kon handelen weet niemand.quote:Op zondag 5 november 2017 14:06 schreef Tagliano het volgende:
Waarom is El Khayati niet opgepikt eigenlijk? Deed het vorig seizoen toch ook best goed voor mijn gevoel
Correct.quote:Op zondag 5 november 2017 14:10 schreef Zwansen het volgende:
Als ze dit niet winnen heeft Feyenoord dan in de laatste 7 wedstrijden slechts 1x gewonnen?
quote:Op zondag 5 november 2017 14:10 schreef Zwansen het volgende:
Als ze dit niet winnen heeft Feyenoord dan in de laatste 7 wedstrijden slechts 1x gewonnen?
Die pot tegen AZ was omgekocht.quote:
Gaat een hattrick maken.quote:
Zo hatelijk dat lijstje.quote:
Kramer El Ahmadi toch?quote:
Won Feyenoord vorig jaar in Den Haag ja?quote:Op zondag 5 november 2017 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit was een wedstrijd die Feyenoord vorig seizoen nog won.
Die wedstrijd tegen utrecht toenquote:Op zondag 5 november 2017 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
feyenoord won in het begin veel van zo'n wedstrijden jaquote:Op zondag 5 november 2017 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja, met 0-1.quote:Op zondag 5 november 2017 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Won Feyenoord vorig jaar in Den Haag ja?
Dat was me een partij slecht zeg vorig jaarquote:Op zondag 5 november 2017 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel uit bij NEC toen ze in de 85e minuut nog 1-0 achter stonden volgens mij.quote:Op zondag 5 november 2017 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje sneu jaquote:Op zondag 5 november 2017 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel uit bij NEC toen ze in de 85e minuut nog 1-0 achter stonden volgens mij.
Zo'n wedstrijden?quote:Op zondag 5 november 2017 14:15 schreef Adames het volgende:
[..]
feyenoord won in het begin veel van zo'n wedstrijden ja
PSV wint makkelijk van Twentequote:Op zondag 5 november 2017 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
Vier gelijke spelen vandaag, het gaat gewoon gebeuren.
Achterhaalde klacht, is al 15 jaar lang zoquote:Op zondag 5 november 2017 14:15 schreef Paul het volgende:
Ten Hag is boos dat ze op zo'n gruwelijk slecht veld moeten spelen in de ArenA
Ajax gaat ook met 6-0+ winnen maar goed, liever gelijke spelen.quote:
Gelukkig welquote:
Maar nu staat el Ahmadi op!quote:Op zondag 5 november 2017 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 5 november 2017 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ajax gaat ook met 6-0+ winnen maar goed, liever gelijke spelen.
Ik gok op een 3-1 winst van Ajaxquote:Op zondag 5 november 2017 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welnee, gelijkspel. PSV wint.quote:Op zondag 5 november 2017 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt hij laat zijn nest uit welquote:Op zondag 5 november 2017 14:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar nu staat el Ahmadi op!
Jij gelooft niet in het Verbeek-effect?quote:
quote:Op zondag 5 november 2017 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in het Verbeek-effect?
Jodengelukquote:Op zondag 5 november 2017 14:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit lijkt echt op Feyenoord - Ajax qua kansenverhouding, tering hey. Met iets meer geluk sta je 0-10 voor
Met een beetje pech verlies je met 38-2quote:Op zondag 5 november 2017 14:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit lijkt echt op Feyenoord - Ajax qua kansenverhouding, tering hey. Met iets meer geluk sta je 0-10 voor
Ik gooide laatst een stok kaarten de lucht in. Allemaal door elkaar op de grond. Met iets meer geluk was het een kaartenhuis geweest.quote:Op zondag 5 november 2017 14:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Zeker, ik heb genoten.quote:Op zondag 5 november 2017 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch een best geinig potje geworden zo.
TOTTENHAMquote:Op zondag 5 november 2017 14:22 schreef skysherrif het volgende:
Spurs op voorsprong trouwens, wie anders dan Songod
Met jouw favoriete speler op het middenveldquote:Op zondag 5 november 2017 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu gaan we genieten van een voetbalshow van ons aller Ajax.
Volendam zou wel iets voor hem zijn ja.quote:
quote:Op zondag 5 november 2017 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu gaan we genieten van een voetbalshow van ons aller Utrecht.
Ja maar eerst nog ajax - Utrechtquote:Op zondag 5 november 2017 14:23 schreef Paul het volgende:
Dan nu voorbereiden op DE wedstrijd van de middag
Gelukkig staat Dolberg in de spitsquote:Op zondag 5 november 2017 14:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met jouw favoriete speler op het middenveld
Niet zijnde Ziyech of Schone
een drie kwart gevulde arena is het met je eensquote:Op zondag 5 november 2017 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat wordt een buitenspelgoalquote:Op zondag 5 november 2017 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wamberto heeft met Neres gepraat over FC Utrecht. Dat wordt topshow vandaag
Buitenspeldoelpuntje.quote:Op zondag 5 november 2017 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan er eens goed voor zittenquote:Op zondag 5 november 2017 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig staat Dolberg in de spits
quote:Op zondag 5 november 2017 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
NEE! Wat een intrigerend toeval!quote:
Haha nee, jij dacht dat ik de wedstrijd van 16.45 uur bedoelde, maar nee ik bedoelde dus Ajax - Utrechtquote:
Wamberto, wat een baas.quote:Op zondag 5 november 2017 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat vraag ik me ook altijd af van de toeschouwers die er zitten.quote:
Wil je niet vloeken, dit is een christelijk forumquote:Op zondag 5 november 2017 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
Godsamme zo’n vijfjarig jochie met een oorbelletje.
Soooowwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 5 november 2017 14:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Wil je niet vloeken, dit is een christelijk forum
Sinds wanneer?quote:Op zondag 5 november 2017 14:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Wil je niet vloeken, dit is een christelijk forum
Minstens 44 in 2008 daar waar hij nu 42 is, volledig geloofwaardig.quote:Op zondag 5 november 2017 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wamberto, wat een baas.
Vraag me nou nog steeds af hoe oud hij is.
http://www.soccernews.nl/(...)liegen-over-leeftijd
quote:Op zondag 5 november 2017 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit blijven mooie tenues van Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |