De organisatie was er ook niet omdat die vrije trap zo onverwachts kwam. Gewoon goede goal, niets aan te doen.quote:Op zondag 5 november 2017 13:20 schreef Merkie het volgende:
Het is uiteraard een mooi doelpunt van ADO Den Haag, maar het is ook niet echt sterk van Feyenoord dat er 4 man zo vrij kunnen combineren in de 16 van Feyenoord (dat totaal uit positie staat omdat een lage voorzet weer eens leidt tot totale paniek).
Ik weet zeker dat we de helft minder tegendoelpunten hadden gehad met Jan-Arie en Botteghin.
Er is heel veel aan te doen, dit was gewoon gigantisch slecht verdedigd.quote:Op zondag 5 november 2017 13:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
De organisatie was er ook niet omdat die vrije trap zo onverwachts kwam. Gewoon goede goal, niets aan te doen.
Wint zn duels tenminste. En hij is rustig aan de bal als ie het overzicht bewaart.quote:Op zondag 5 november 2017 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb nog niets gezien van larsson vandaag....
Je staat gewoon te slapen. Hoezo staat er niemand voor die bal?quote:Op zondag 5 november 2017 13:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
De organisatie was er ook niet omdat die vrije trap zo onverwachts kwam. Gewoon goede goal, niets aan te doen.
Waarom blijft iedereen toch zo zeiken over de verdediging en het aantal blessures daar. Onderlinge communicatie en tactiek is een mentaal ding (en extreem makkelijk te trainen) en juist daar gaat het steeds fout. Heeft echt niks te maken met technische kwaliteiten van de spelers.quote:Op zondag 5 november 2017 13:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat er gebeurt in de aanvalslinie is niet zo relevant. Het gaat om de verdediging die van het niveau NAC is. Tel gewoon eens het aantal tegendoelpunten.
Das waar, alleen qua handelingssnelheid vrij traag voor die positie.quote:Op zondag 5 november 2017 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wint zn duels tenminste. En hij is rustig aan de bal als ie het overzicht bewaart.
Het is gewoon slecht, punt uit. Maakt niet uit waardoor het komt.quote:Op zondag 5 november 2017 13:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen toch zo zeiken over de verdediging en het aantal blessures daar. Onderlinge communicatie en tactiek is een mentaal ding (en extreem makkelijk te trainen) en juist daar gaat het steeds fout. Heeft echt niks te maken met technische kwaliteiten van de spelers.
Hier spreekt een deskundige jongens.quote:Op zondag 5 november 2017 13:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen toch zo zeiken over de verdediging en het aantal blessures daar. Onderlinge communicatie en tactiek is een mentaal ding (en extreem makkelijk te trainen) en juist daar gaat het steeds fout. Heeft echt niks te maken met technische kwaliteiten van de spelers.
Omdat er net drie man heel paniekerig die bal hebben geprobeerd weg te krijgen door die snelle vrije trap.quote:Op zondag 5 november 2017 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je staat gewoon te slapen. Hoezo staat er niemand voor die bal?
Maar snel zijn ze wel.quote:Op zondag 5 november 2017 13:20 schreef Merkie het volgende:
Het is uiteraard een mooi doelpunt van ADO Den Haag, maar het is ook niet echt sterk van Feyenoord dat er 4 man zo vrij kunnen combineren in de 16 van Feyenoord (dat totaal uit positie staat omdat een lage voorzet weer eens leidt tot totale paniek).
Ik weet zeker dat we de helft minder tegendoelpunten hadden gehad met Jan-Arie en Botteghin.
Oh jee, een snelle vrije trap, help!quote:Op zondag 5 november 2017 13:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdat er net drie man heel paniekerig die bal hebben geprobeerd weg te krijgen door die snelle vrije trap.
Je hebt het er maar druk mee. Al vind ik kakkies wel zeer creatiefquote:Op zondag 5 november 2017 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Inderdaad. Kakkies die nog denken dat Feyenoord dit gaat winnen.
Geef jij dan even een analyse Scrummiequote:Op zondag 5 november 2017 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op alles eigenlijk. Analyses die nergens op slaan, psv trolletjes.
Feyenoord welquote:Op zondag 5 november 2017 13:24 schreef nostra het volgende:
Dit wordt nog makkelijk 1-3, 1-4. Kan niet elke keer 30 kansen missen.
Eigenlijk jij alleen.quote:Op zondag 5 november 2017 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen die het niet met je eens is dom noemen
Geen idee of Feyenoord nog gaat winnen, maar als ze wel winnen, zien we je natuurlijk niet meerquote:Op zondag 5 november 2017 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Inderdaad. Kakkies die nog denken dat Feyenoord dit gaat winnen.
tuurlijk gaat Feyenoord dit winnenquote:Op zondag 5 november 2017 13:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Geen idee of Feyenoord nog gaat winnen, maar als ze wel winnen, zien we je natuurlijk niet meer
Oh jawel hoor. Het gat blijft gewoon 10 punten vandaag. No biggie.quote:Op zondag 5 november 2017 13:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Geen idee of Feyenoord nog gaat winnen, maar als ze wel winnen, zien we je natuurlijk niet meer
Dacht ik vorige week ook Klaasquote:Op zondag 5 november 2017 13:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tuurlijk gaat Feyenoord dit winnen
No biggiequote:Op zondag 5 november 2017 13:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Het gat blijft gewoon 10 punten vandaag. No biggie.
Juist ja, want je moet per se een ex prof zijn om dit te kunnen begrijpenquote:Op zondag 5 november 2017 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier spreekt een deskundige jongens.
Wat staat er op je CV? Welke ex prof ben je?
Feyenoord mist wel vaker veel kansen, is geen probleem als je verdediging een normaal niveau haalt.quote:Op zondag 5 november 2017 13:28 schreef fetX het volgende:
Ik kan er echt niet bij. Tegen Ajax dotten van kansen missen, tegen Roda en nu wéér. Om moedeloos van te worden
Ja inderdaad, zie van Bronckhorst.quote:Op zondag 5 november 2017 13:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Juist ja, want je moet per se een ex prof zijn om dit te kunnen begrijpen![]()
Al die ex-profs die functies krijgen als trainer of elders bij profclubs is nog zoiets waar we zo snel mogelijk vanaf moeten. De gemiddelde voetballer is een volslagen achterlijk, die moet je juist niet bij je club willen hebben.
Buitendam, misschien moet je Nick terugnemen naar de PSV-reeks anders vallen jouw Posts buiten de boot.quote:Op zondag 5 november 2017 13:29 schreef Buitendam het volgende:
De manier waarop die speler de vrije trap randje 16 zo makkelijk kan nemen is tekenend. Niemand staat in positie en ADO krijgt een ontzettend grote kans. Daarna nog steeds niemand in positie want ze doen even een driehoekje in de 16. Dan houdt het wel op.
Of Cocuquote:Op zondag 5 november 2017 13:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zie van Bronckhorst.
T gaat om scherpte en concentratie.quote:Op zondag 5 november 2017 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord mist wel vaker veel kansen, is geen probleem als je verdediging een normaal niveau haalt.
Probs voor hem dat hij nog probeert de boel serieus te analyseren. Wat een matig team is dit Feyenoord zeg. Je kunt er maar beter om lachen zoals ik doequote:Op zondag 5 november 2017 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buitendam, misschien moet je Nick terugnemen naar de PSV-reeks anders vallen jouw Posts buiten de boot.
Waarom vallen die buiten de boot?quote:Op zondag 5 november 2017 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buitendam, misschien moet je Nick terugnemen naar de PSV-reeks anders vallen jouw Posts buiten de boot.
Alsof jij de wijsheid in pacht hebt...quote:Op zondag 5 november 2017 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier spreekt een deskundige jongens.
Wat staat er op je CV? Welke ex prof ben je?
Eens, kinderlijk weggegeven.quote:Op zondag 5 november 2017 13:29 schreef Buitendam het volgende:
De manier waarop die speler de vrije trap randje 16 zo makkelijk kan nemen is tekenend. Niemand staat in positie en ADO krijgt een ontzettend grote kans. Daarna nog steeds niemand in positie want ze doen even een driehoekje in de 16. Dan houdt het wel op.
Ik heb verder nog niets gepost in dit topic, dus dat lijkt me knapquote:
quote:Op zondag 5 november 2017 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je van domme simpele conclusies bent wel ja.
We zijn allemaal geen experts, dus je zou wel wat minder uit de hoogte mogen doen. Als we niet meer mogen speculeren in dit topic vullen we er 3 per seizoen.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat denken alleen domme mensen.
Ik miste het ook bijna bij het scrollen langs de topicvervuiling.quote:Op zondag 5 november 2017 13:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom vallen die buiten de boot?
Vooral leuk omdat Scrummie zelf de domst mogelijke uitspraken heeft gedaan in dit topic.quote:Op zondag 5 november 2017 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb verder nog niets gepost in dit topic, dus dat lijkt me knap
Maar hier nog wat andere voorbeelden:
[..]
[..]
We zijn allemaal geen experts, dus je zou wel wat minder uit de hoogte mogen doen. Als we niet meer mogen speculeren in dit topic vullen we er 3 per seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |