Ik zou het, vooral als je er zelf tegenop ziet, aangrijpen als een mooi excuus om na het hoofdgerecht met Twix naar huis te gaan. "Het was heel gezellig, maar Twix moet echt naar bed dus ik neem hem mee. Veel plezier nog en geniet van het toetje!"quote:Op zaterdag 11 november 2017 21:00 schreef Malteser het volgende:
[..]
De dag zelf hebben we geen plannen, dus gewoon thuis. Het is op een goed kwartier rijden van ons huis, dus dat is geen probleem. Maar ik zie er nu al tegenop.
Ik geloof dat er 15 jaar geleden voor het laatst een kindje aan de deur heeft gestaan met Drie Koningen. Dus helaasquote:Op zaterdag 11 november 2017 22:29 schreef lunapuella het volgende:
MwC, ook geen Driekoningen bij jullie? Daar ben ik wel mee opgegroeid en is volgens mij erg vergelijkbaar met Sint Maarten.
Wij doen die op mijn werk niet inderdaad. Dan moet ik de kinderen halverwege de dag ophalen van het kdv/bso, een uur met de trein en het is tegenwoordig heel massaal opgezet (meerdere werkmaatschappijen bij elkaar). Veel te druk, zelfs voor mij. Laat maar...quote:Op zondag 12 november 2017 14:11 schreef AwayTL het volgende:
Je kan het ook bij 1 van de 2 op het werk laten schieten he. Of bij beide overigens.
Jammer, anders had je ons kunnen spottenquote:Op zondag 12 november 2017 14:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij doen die op mijn werk niet inderdaad. Dan moet ik de kinderen halverwege de dag ophalen van het kdv/bso, een uur met de trein en het is tegenwoordig heel massaal opgezet (meerdere werkmaatschappijen bij elkaar). Veel te druk, zelfs voor mij. Laat maar...
Op het werk van vriend gaat het nog wel, al groeit dat bedrijf ook hard.
bepaalde dingen moetenquote:Op zondag 12 november 2017 18:04 schreef AwayTL het volgende:
Je wil meer rust maar je gaat wel overal heen?
Ik kan er echt geen wijs uit worden uit je post.
Dat jaquote:Op zondag 12 november 2017 18:04 schreef AwayTL het volgende:
Je wil meer rust maar je gaat wel overal heen?
Ik kan er echt geen wijs uit worden, uit je post.
Dat was wél leuk geweest ja! Het eerste jaar in het nieuwe pand ben ik wel geweest. A nog baby in de draagdoek. Maar ik voelde me zo verloren. De meeste mensen kende ik niet eens, I vond de clown helemaal niks. Daarna kwam vriend met de auto (hij werkt in de buurt van U) en hebben we een uur in de file gestaan om de stad uit te komen. Was niet echt het feestje waar ik op gehoopt had, zeg maar :’)quote:Op zondag 12 november 2017 17:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jammer, anders had je ons kunnen spotten.
klinkt als Oracle feestjequote:Op zondag 12 november 2017 18:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat was wél leuk geweest ja! Het eerste jaar in het nieuwe pand ben ik wel geweest. A nog baby in de draagdoek. Maar ik voelde me zo verloren. De meeste mensen kende ik niet eens, I vond de clown helemaal niks. Daarna kwam vriend met de auto (hij werkt in de buurt van U) en hebben we een uur in de file gestaan om de stad uit te komen. Was niet echt het feestje waar ik op gehoopt had, zeg maar :’).
is oud werkgever van m'n man 😁quote:Op zondag 12 november 2017 18:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is wel een leverancier van ons.
In de fok!instellingen aanpassen dat je mobiel de smileys te zien krijgt bij het posten en daar dan voortaan dequote:Op zondag 12 november 2017 15:13 schreef AwayTL het volgende:)(Godfried Bomans, de iphone heeft het soort bovenhaakje aangepast. Iemand een oplossing?
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |