SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
en Guus en Truusquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:04 schreef peaceman het volgende:
deze is speciaal voor Oscar en CindieY
Wie weet vinden we elkaar wel verschrikkelijk zodra we elkaar zienquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:04 schreef peaceman het volgende:
deze is speciaal voor Oscar en CindieY
Samen kunnen ze de hele wereld aanquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:04 schreef CindieY het volgende:
Kunnen Guus en Truus ook overweg met vogelzaad en beukensnippers van 8 mm enzo?
vogelzaad zeker, en ik gok die andere dingen ook welquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:04 schreef CindieY het volgende:
ALS we elkaar uberhaupt gaan zienquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie weet vinden we elkaar wel verschrikkelijk zodra we elkaar zien![]()
vogelzaad lukt zeker welquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:04 schreef CindieY het volgende:
Wat een vertrouwenquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
ALS we elkaar uberhaupt gaan zien
Mooi, goed om te weten. Ik stofzuig me een ongeluk somsquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vogelzaad lukt zeker wel
Kattengrit ging ook prima
Sorryquote:
Jezusquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:07 schreef peaceman het volgende:
deze is mogelijk voor of CindieY of Oscar.. als 1 van de twee wel verliefd is en de ander niet
dat hadden Symph en ik ook, dat viel zo ontzettend tegen in het echtquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie weet vinden we elkaar wel verschrikkelijk zodra we elkaar zien![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat hadden Symph en ik ook, dat viel zo ontzettend tegen in het echt
Er is dus nog hoopquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Of mee?quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Arme Symphquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja hallo... wij leven inmiddels zo erg mee, jullie moeten wel!quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jezus
Dude.... we moeten eerst maar eens kijken of uberhaupt afspreken er van komt.....
ik heb met mijn hand over mijn hart gestrekenquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
No pressurequote:Op vrijdag 3 november 2017 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hallo... wij leven inmiddels zo erg mee, jullie moeten wel!
Wij rusten niet voordat we Oscar aan de vrouw geholpen hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
"Nou, tja, doe dan deze maar"?quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb met mijn hand over mijn hart gestreken
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Nou, tja, doe dan deze maar"?
Ja dahag!quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij rusten niet voordat we Oscar aan de vrouw geholpen hebben.
Zoals gezegd, net als al die koppelpogingen in Top 2000 vorig jaar, het zal wel niks wordenquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij? Jij en Diaan?quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
iedereen in deze reeks, behalve jij misschien dan.quote:
nou datquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Nou, tja, doe dan deze maar"?
Laten we het daar op houden.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zoals gezegd, net als al die koppelpogingen in Top 2000 vorig jaar, het zal wel niks worden
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we het daar op houden.
Back to reality dan maar...?
Goed plan.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we het daar op houden.
Back to reality dan maar...?
Dat maakt ze beter ja?quote:
Aw... ik hoorde vandaag nog Bohemian Rhapsody op de radioquote:
Dank!quote:
quote:Staat godverdorie die Springbank hier in 3-voud in het dorp bij de lokale meuk slijter
draaiden ze op een uitvaart van een goede bekende. daarom heb ik hier dierbare herinneringen aan. Maar desondanks mag je het helemaal ruk vinden hoor.quote:
en dat ook.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedtijd hier, bedankt voor de muziekjes en de gezelligheid
trustenquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
De 12 hadden ze ook nog staan voor 60 euro...quote:
Most wel Grunn's kenn'n.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Aw... ik hoorde vandaag nog Bohemian Rhapsody op de radio
mooi ditquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
draaiden ze op een uitvaart van een goede bekende. daarom heb ik hier dierbare herinneringen aan. Maar desondanks mag je het helemaal ruk vinden hoor.
Kopen, kopen, kopen!quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De 12 hadden ze ook nog staan voor 60 euro...
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:
iemand bezwaar als ik wat verleng tot 23.00 uur?
Ligt er aan wat je verlengt...quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:
iemand bezwaar als ik wat verleng tot 23.00 uur?
Maar was wel gewoon stom toeval...quote:
Ik sla ze sowieso over, al genoeg van geproefd...quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar was wel gewoon stom toeval...
Ging daar heen voor flesje OuzoEn prompt zie ik die Springbanks staan. En nog voor normale prijzen.
van het album Acceleratequote:Op vrijdag 3 november 2017 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit weekend de muziek op mijn ipod maar eens weer vernieuwen.
*noteer REM - Houston*
I know, heb 'm hier staan.quote:
best een leuk album. Living well is the best revenge, Horse to the water. Erg fijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
I know, heb 'm hier staan.
Het is gewoon zo'n liedje dat ik al een tijdje niet meer gehoord had
Hollow Man vind ik een heerlijk nummer.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
best een leuk album. Living well is the best revenge, Horse to the water. Erg fijn.
Living well is mijn favoriet van dat albumquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hollow Man vind ik een heerlijk nummer.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt peace! Ik ga nog ff wat anders doen
Toedels altesaam
latersquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Toedels altesaam
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Toedels altesaam
quote:
gezellig...quote:
moet kunnenquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
gezellig...
tis wel wat stevigere muziek momenteel
rare snuiter is het, maar daarom ook wel weer interessantquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Henry Rollins.... baas
Ik lees regelmatig zijn columns en interviews....
Ik kan mij erg goed vinden in zijn manier van denken en kijk op de wereld...quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
rare snuiter is het, maar daarom ook wel weer interessant
Liarquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:37 schreef livelink het volgende:
Bijzonder nummer was dat. Met hartstocht gezongen, dat wel.
Diaan vindt het een verschrikkelijk nummerquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:37 schreef livelink het volgende:
Bijzonder nummer was dat. Met hartstocht gezongen, dat wel.
Dat valt me tegen van Diaanquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan vindt het een verschrikkelijk nummer
Nee, ik vond het geen verschrikkelijk nummer. Zeker niet.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
#metooquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het zelf een grappig nummerquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vond het geen verschrikkelijk nummer. Zeker niet.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Have fun nog, leesplankje gaat hier uit...
ciaoquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:40 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:40 schreef MadMaster het volgende:
trustequote:Op vrijdag 3 november 2017 22:40 schreef just me het volgende:
[..]Mad
mijn lampje gaat ook uit...
fijne avond allemaal
peaceman bedankt
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:40 schreef just me het volgende:
[..]Mad
mijn lampje gaat ook uit...
fijne avond allemaal
peaceman bedankt
Reeds 3 keer live gezien...quote:
ik zag ze in 2001 op Lowlands. volgens mij hadden ze nog maar 1 plaat uit.quote:
Nee ik wil Muse live zienquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Reeds 3 keer live gezien...
Wil je me aanraken?
Ohquote:
Ik vind hun eerste plaat ook wel hun beste plaatquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zag ze in 2001 op Lowlands. volgens mij hadden ze nog maar 1 plaat uit.
ik heb ze net als Oscar ook een keer of 3 of 4 gezien. De eerste blijft de mooiste, omdat ze toen nog niet zo overdreven met dat bombastische.quote:
Mja ik vind het zo jammer dat het nu een geregisseerde show is en er weinig improvisatie geweld van Matt in zit...quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb ze net als Oscar ook een keer of 3 of 4 gezien. De eerste blijft de mooiste, omdat ze toen nog niet zo overdreven met dat bombastische.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind hun eerste plaat ook wel hun beste plaat
dat dus. het is meer een show dan een concert.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja ik vind het zo jammer dat het nu een geregisseerde show is en er weinig improvisatie geweld van Matt in zit...
graag gedaanquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de deuntjes peace
Redelijk relaxt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:04 schreef CindieY het volgende:
Hoe lomp ga je vanavond, sig? Ik wil op zich nog wel een uurtje meeluisteren.
Ik hoor het. Thuis zet ik wel eens de meer liquid D&B op, maar ik ben regelmatig naar best lompe feestjes geweestquote:Op vrijdag 3 november 2017 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit is de meer rustige Drum&Base met vocals.
Underground Electro fest.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoor het. Thuis zet ik wel eens de meer liquid D&B op, maar ik ben regelmatig naar best lompe feestjes geweest
Da's een beste ruk zeg, pfff.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:36 schreef sig000 het volgende:
Moest dan zaterdag middag nog draaien van 14:00- 20:00u
Gaat vanzelf wanneer ik in de flow ben, verlies elk besef van tijd dan.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's een beste ruk zeg, pfff.
Heb een keer zaterdagnacht rondgedoold met MDMA, Coke, Speed, Wiet, Bier en LSD.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat houd je anders ook niet vol, kan ik me voorstellen
En niemand wou wat kopen ?quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb een keer zaterdagnacht rondgedoold met MDMA, Coke, Speed, Wiet, Bier en LSD.
In die volgorde?quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:43 schreef sig000 het volgende:
Wonderwel werkte die combi nog best redelijk.
ongetraind gaat dat geheid een matige ervaring opleverenquote:Op vrijdag 3 november 2017 23:43 schreef sig000 het volgende:
Wonderwel werkte die combi nog best redelijk.
Ah OK..quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Allemaal gekregen, had zelfs nog een trip over toen ik weer thuiskwam.
Jarenlange oefening maar het was idd wel heftig.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ongetraind gaat dat geheid een matige ervaring opleveren
Truste, dit slaapt vast lekker.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:56 schreef CindieY het volgende:
Tijd om te slapen. Dank voor de muziekjes Sig
trustequote:Op vrijdag 3 november 2017 23:56 schreef CindieY het volgende:
Tijd om te slapen. Dank voor de muziekjes Sig
Nog vroeger beginnen?quote:Op zaterdag 4 november 2017 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
Piet doe eens niet
Ik moet morgen bowlen
En ik wil wel rond de 200 per game komen
In principe kan bijna alles, je moet er alleen een manier voor zien te vinden.quote:Op zaterdag 4 november 2017 00:16 schreef Rafeiro het volgende:
Zou dat eigenlijk kunnen?
Een plaat op een plaat over "koolstof borstels" laten lopen waardoor een elektromagnetisch veld verstoorde muziek draait?
ja je moet ff wachten tot ik kan luitsterenquote:Op zaterdag 4 november 2017 00:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Man man je mist weer wat, gratis trippen.
Ik haat wachten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 00:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja je moet ff wachten tot ik kan luitsteren
Heb nog aardig voorraadquote:Op zaterdag 4 november 2017 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een restje alcohol ingeschonken
voorraad is matig hier, maar ben binnenkort jarig. Weet toch niets te vragenquote:
Ben nu druk met draaien dat scheelt aanzienlijk in het bierverbruik.quote:Op zaterdag 4 november 2017 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voorraad is matig hier, maar ben binnenkort jarig. Weet toch niets te vragen
quote:Op zaterdag 4 november 2017 01:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben nu druk met draaien dat scheelt aanzienlijk in het bierverbruik.
Die snapt deze muziek sowieso niet.quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2017 01:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die snapt deze muziek sowieso niet.
Ik doe morgen weer voorzichtig een rondje op mijn hobbelpaard, heeft net blessure gehad.
Heeft ie nog geen pony?quote:Op zaterdag 4 november 2017 01:28 schreef sig000 het volgende:
Nader de 60 en door muziek blijf ik jong van geest.
Blijven hangen in het verleden is voor losers, de kunst is juist om de dingen daaruit te vertalen naar moderne tijden en toekomst, mijn kleinzoon moet ook nog verder.
Vaak komen zulke dingen uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 02:28 schreef chufi het volgende:
Had je die niet met dat Osdorp bezoekje kunnen combineren
OK . ja voordat ze op de grond terecht komen en je te laat bent...quote:Op zaterdag 4 november 2017 02:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vaak komen zulke dingen uit de lucht vallen.
Heb wat handel opgehaald op verschillende plekken, ff 2 rondjes geredenquote:Op zaterdag 4 november 2017 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
OK . ja voordat ze op de grond terecht komen en je te laat bent...
Tis dat je geen zolderkamer hebtquote:Op zaterdag 4 november 2017 02:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is ook mijn hobby en ben best wel een nerd.
Hoe past dat alles in een kassie?quote:Op zaterdag 4 november 2017 02:50 schreef sig000 het volgende:
Draai nu met 12 cores, 24 threads, 64GB geheugen en stuk of 4 SSD.
Ik twijfel nog beetje of ik weer hacker ga worden.quote:Op zaterdag 4 november 2017 02:54 schreef chufi het volgende:
OK OK ik ben minder nerd dan het doet lijken...
Ethical hacker zou mij wel leuk lijkenquote:Op zaterdag 4 november 2017 02:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog beetje of ik weer hacker ga worden.
Geld heb ik genoeg, gewoon voor de fun.quote:Op zaterdag 4 november 2017 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ethical hacker zou mij wel leuk lijken
UPC is een hoerenbedrijf.quote:Op zaterdag 4 november 2017 03:03 schreef chufi het volgende:
Al die erfenissen van de laatste tijd ....![]()
Tegen UPC dan alleen
Verhuizen naar een aanleunwoning....quote:Op zaterdag 4 november 2017 03:06 schreef sig000 het volgende:
De volgende bewoner hier heeft een probleem wanneer ie Ziggo wil.
Dat ga ik die arme mensen in de 55+ gebouwen niet aandoen en kan mijn Russische buurman en studentes naast me niet missen, er kwam laatst een leuke meid afwasborstel lenen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Verhuizen naar een aanleunwoning....
Hahaha en dat vroeg ze in het ?quote:Op zaterdag 4 november 2017 03:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat ga ik die arme mensen in de 55+ gebouwen niet aandoen en kan mijn Russische buurman en studentes naast me niet missen, er kwam laatst een leuke meid afwasborstel lenen.
Tering wat een weelde///quote:Op zaterdag 4 november 2017 03:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Naast me wonen 3 verpleegsters in opleiding.
Al vroeg vader, ben toen best wel anders geworden.quote:Op zaterdag 4 november 2017 03:19 schreef chufi het volgende:
JA vreemd idd ... want een echte Hunk ben je niet
Hoe oud was je ? Ik was 28 ...quote:Op zaterdag 4 november 2017 03:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Al vroeg vader, ben toen best wel anders geworden.
Ik kan het iedereen aanraden. Geweldige tijd met dochter. Samen nieuwe avonturen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het waar is was ik er niet bij op mn 22ste
Door mn scheiding heb ik een hoop gemist.. Komt langzaam terug.. Kut afstandquote:Op zaterdag 4 november 2017 03:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan het iedereen aanraden. Geweldige tijd met dochter. Samen nieuwe avonturen.
Je dochter zit op haar eigen vlucht nu maar je blijft wel haar pa.quote:Op zaterdag 4 november 2017 03:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Door mn scheiding heb ik een hoop gemist.. Komt langzaam terug.. Kut afstand
Weet het Piet Love herquote:Op zaterdag 4 november 2017 03:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je dochter zit op haar eigen vlucht nu maar je blijft wel haar pa.
Wat ik van hem gezien heb wa ie idd leuk met de kleine Pietquote:Op zaterdag 4 november 2017 03:37 schreef sig000 het volgende:
Mijn ouwe mis ik ook nog wel , kleinzoon ook.
Mijn pa lag in een deuk toen achterkleinzoon de werking van een tablet ging uitleggen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 03:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik van hem gezien heb wa ie idd leuk met de kleine Piet
En jullie lijken alledrie op elkaarquote:Op zaterdag 4 november 2017 03:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn pa lag in een deuk toen achterkleinzoon de werking van een tablet ging uitleggen.
Ja ik heb de jongste dochter geschaakt. Dat was nog wat in het begin zo'n gozer met coffeeshop.quote:Op zaterdag 4 november 2017 04:00 schreef chufi het volgende:
Ah een soort tehuis had ze dr van gemaakt...?
Hoorde vandaag dat er tegenwoordig nog steeds iet van 600 Mil omgaat in Tilburg met de hashhandel//quote:Op zaterdag 4 november 2017 04:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ik heb de jongste dochter geschaakt. Dat was nog wat in het begin zo'n gozer met coffeeshop.
Tilburg is een redelijk crimineel stadje, ons kent ons daar, mijn buurman is nog steeds zoek.quote:Op zaterdag 4 november 2017 04:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoorde vandaag dat er tegenwoordig nog steeds iet van 600 Mil omgaat in Tilburg met de hashhandel//
Welke ? Die rus of die ex buur daar?quote:Op zaterdag 4 november 2017 04:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tilburg is een redelijk crimineel stadje, ons kent ons daar, mijn buurman is nog steeds zoek.
Ben op mijn 27e naar Gelderland getrokken.quote:Op zaterdag 4 november 2017 04:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke ? Die rus of die ex buur daar?
We moeten echt nog keer buurten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 04:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog wat zelfgebakken wafels.
Dat is eigenlijk het enige dat ik leuk vind aan de herfst en winter, lekker bakken en het seizoenseten, stoofvlees en stamppotten.quote:
Je leert er met omgaan,quote:Op zaterdag 4 november 2017 04:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het enige dat ik leuk vind aan de herfst en winter, lekker bakken en het seizoenseten, stoofvlees en stamppotten.
Gruis gebruik ik voor mijn mengseltjes, daar komt het juist van pas.quote:Op zaterdag 4 november 2017 04:55 schreef sig000 het volgende:
Ben alles gewend, gruis is wel lastig draaien.
Ik rook nooit zonder kruid erin.quote:Op zaterdag 4 november 2017 04:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gruis gebruik ik voor mijn mengseltjes, daar komt het juist van pas.
Ik wel, omdat ik mijn bong rook met stuff en mijn sigaretten schiet ik zonder, vroeger tot 2013 draaide ik gewoon en toen stapte ik over op filtersigaretten.quote:
Ja zeg, geen McMuffins, dat kan ook niet....dat is vragen om problemen...quote:De politie in de Amerikaanse staat Ohio is op zoek naar een man die een medewerkster van een McDonald’s drive-thru bedreigde met een geweer toen hij te horen kreeg dat er geen McMuffins meer waren.
Soms dan lukt het me niet om rustig te blijvenquote:Op zaterdag 4 november 2017 05:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja zeg, geen McMuffins, dat kan ook niet....dat is vragen om problemen...
Heb thuis altijd bong gerookt, vind het lekker roken, en het zijn 2 teugen en je hebt 'resultaat', plus ik hoef niet steeds een jonko te bouwen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 05:04 schreef sig000 het volgende:
Ik doseer, een bong gaat me te hard tegenwoordig.
Mij lukt het sinds ik ouder ben veel beter, en pak de zaken liever tactisch aan.quote:Op zaterdag 4 november 2017 05:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Soms dan lukt het me niet om rustig te blijven
Mijn korte lontje heb ik al wel steeds beter onder controle.quote:Op zaterdag 4 november 2017 05:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij lukt het sinds ik ouder ben veel beter, en pak de zaken liever tactisch aan.
Eindelijk wijzer geworden.quote:Op zaterdag 4 november 2017 05:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn korte lontje heb ik al wel steeds beter onder controle.
overkomt je anders nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |