even investeren dan maar:quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:00 schreef Pendule het volgende:
Ik ben overgestapt van sigaretten op shag, omdat het goedkoper is.
Nu heb ik ergens een pakje Van Nelle vandaan getoverd en mascotte kingsize vloei. Die kut zooi blijft eruit lopen
Klacht: geen shag kunnen draaien omdat ik niet mannelijk genoeg ben
Waarom zou een pijp roken bij een verwijfde kerel passen? Dat lijkt me meer iets voor bankdirecteurs en Theo Hiddema.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:01 schreef LurkJeRot het volgende:
Of, wat ik ook wel iets voor jou vindt, stap over op pijp roken
Ja ik ga geen hulzenstopper met losse hulzen gebruiken. Ben ik te lui voor.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:02 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
even investeren dan maar:
maar die kosten heb je er zo uit.
Oh mij juist totaal niet. Je kan dan ook een beetje wijzen met die pijp enzo, met een pinkje in de lucht.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:03 schreef Pendule het volgende:
[..]
Waarom zou een pijp roken bij een verwijfde kerel passen? Dat lijkt me meer iets voor bankdirecteurs en Theo Hiddema.
Ja ik schuif het papiertje heen en weer om de tabak te verdelen en dan valt het er aan 2 kanten weer uitquote:Op vrijdag 3 november 2017 17:00 schreef LurkJeRot het volgende:
Blijven oefenen. Het is een dooddoener, maar het is waar. Of koop je zo'n kek rolmasjientje.
Omdat de sigaret dan langer is..quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:03 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom neem je dan ook kingsize vloei?
Meid toch.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:05 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja ik schuif het papiertje heen en weer om de tabak te verdelen en dan valt het er aan 2 kanten weer uiten als ik hem dan dicht wil rollen blijft het papiertje hangen.
Shag zijn altijd plukken, ik weet niet hoe jij het voor elkaar krijgt dat het eruit tyftquote:Op vrijdag 3 november 2017 17:05 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja ik schuif het papiertje heen en weer om de tabak te verdelen en dan valt het er aan 2 kanten weer uiten als ik hem dan dicht wil rollen blijft het papiertje hangen.
Ziet er makkelijk uit, maar valt tegen (als je dronken bent iig)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |