quote:Op donderdag 2 november 2017 22:07 schreef noodgang het volgende:
Painttopic!!
Ik ga ook even knutselen, al weet ik niet hoe lang ik achter elkaar naar dat hoofd kan kijken
Had die ogen nog wat kleur moeten geven, maar mijn videokaart crasht steeds sinds een driver-update en daardoor kon ik niks meer zien van hoe groot mijn brushes zijn. Dit is allemaal puur op de gok gegaan en de ogen vond ik ff te veel priegelwerk zo in het blinde weg!quote:
Ik vind hem goed gelukt.quote:Op donderdag 2 november 2017 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Had die ogen nog wat kleur moeten geven, maar mijn videokaart crasht steeds sinds een driver-update en daardoor kon ik niks meer zien van hoe groot mijn brushes zijn. Dit is allemaal puur op de gok gegaan en de ogen vond ik ff te veel priegelwerk zo in het blinde weg!
Ja als ik Photoshop weer opnieuw opstart is het weer in orde, maar ik had er ff geen zin meer in dat te doen toen ik er achter kwam dat ik de grootte van de brushes niet meer kon zien!
Thx!quote:Op donderdag 2 november 2017 23:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind hem goed gelukt.![]()
ik ben er niet zo handig mee.
Ik ga ook maar eens kijkenquote:Op donderdag 2 november 2017 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
En met wat tutorials op Youtube leer je de basics zo!
Zo heb ik het ook geleerd.
ToT en HeaN zouden wat tutorials moeten maken voor paint topics.quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens kijken![]()
Origineel
[ afbeelding ]
Thx!quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens kijken![]()
Origineel
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ToT en Haen zouden wat tutorials moeten maken voor paint topics.
Oops.quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]Haen!
Maar da's misschien wel een goed idee, ja!
Kijk, op Youtube vind je sowieso al genoeg tutorials, maar als we hier iets in een centraal topic zouden hebben, zou dat misschien wel meer mensen over de streep kunnen halen!
Er is geloof ik al wel iets van een pagina met informatie er op. Volgens mij op de FOK! wiki, maar meer weet ik ook ff niet.
Ik zal één dezer dagen wel iets maken!quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oops.![]()
Maar iets laagdrempelig ja, niet een te complex topic maar met humor voor het ONZ publiek.
En dan een kleine dingen als hoe shop ik dit hoofd in deze foto.![]()
Inderdaad, op YouTube staan veel tutorials. Voor Adobe kan je ook Actions gebruiken (kosten wel geld) https://graphicriver.net/category/add-ons/photoshop?sort=ratingquote:Op vrijdag 3 november 2017 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]Haen!
Maar da's misschien wel een goed idee, ja!
Kijk, op Youtube vind je sowieso al genoeg tutorials, maar als we hier iets in een centraal topic zouden hebben, zou dat misschien wel meer mensen over de streep kunnen halen!
Er is geloof ik al wel iets van een pagina met informatie er op. Volgens mij op de FOK! wiki, maar meer weet ik ook ff niet.
Ik ben NET begonnen aan een topic te maken met uitleg over Photoshop!quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Inderdaad, op YouTube staan veel tutorials. Voor Adobe kan je ook Actions gebruiken (kosten wel geld) https://graphicriver.net/category/add-ons/photoshop?sort=rating
quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:12 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Soundos, wat doet u nu?!
quote:Op zondag 5 november 2017 09:38 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
''Dit Feyenoord mist de bezieling om opnieuw kampioen te worden''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |