Joods-christelijke traditie.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog met een lineaal gehad als ik met mijn linkerhand schreef.
Een Anatolische winter is doorgaans wat indrukwekkender dan die van Nijmegen.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:30 schreef Pokkelmans het volgende: [..] Nee, ik vind de winter wel mooi. Laat die kloteturk met z'n gedichtjes van onze winter afblijven ja!!!~`1~!?
Toen zat MET-JE-NIET-VERVLOEKTE-DUIVELSHAND-LEREN-SCHRIJVEN-GODVEORMDOEMEONENE nog gewoon in het curriculum.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En maar volhouden dat vroeger het onderwijs zo veel beter was.
Ik niet hoor. Ik ben alleen blij dat ik zulk degelijk onderwijs in het Nederlands heb gehad. Voor de rest was het helemaal niet zo geweldig. De meisjes handwerkten en de jongens deden aan handenarbeid, blij dat dat weg is.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En maar volhouden dat vroeger het onderwijs zo veel beter was.
Ik verwacht een reactie als:quote:Op donderdag 2 november 2017 19:32 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Een Anatolische winter is doorgaans wat indrukwekkender dan die van Nijmegen.
Lijkt me wel mooi, een keer zo'n echt continentale winter. Hier dat gematigde klimaat is heel leuk en handig en zo, maar een keer echt een winter met een meter sneeuw en zo hebben we hier wat te weinig.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:32 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Een Anatolische winter is doorgaans wat indrukwekkender dan die van Nijmegen.
Ik ken het van mijn vader, en die deed examen in '62.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:34 schreef Igen het volgende:
Lineaal, handwerk, over welk jaar gaat dit?
Hah, ik deed een vriendelijk voorstel.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verwacht een reactie als:
"Dan ga je toch lekker daar heen, stinkturk."
Bij mij halverwege jaren zeventig. Ik had een stokoude juf, vandaar dat het was blijven hangen.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:34 schreef Igen het volgende:
Lineaal, handwerk, over welk jaar gaat dit?
Dat laatste weet ik niet maar je kunt gewoon skieën.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lijkt me wel mooi, een keer zo'n echt continentale winter. Hier dat gematigde klimaat is heel leuk en handig en zo, maar een keer echt een winter met een meter sneeuw en zo hebben we hier wat te weinig.
Gaan we toch een keertje samen? Lekker niet skieën want skieën is voor homo's en waarschijnlijk knallen de inboorlingen je dan met oud sovjet-tuig van je latten. Maar toch.
Gewoon leren piepers schillen, huisvrouwen.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ben alleen blij dat ik zulk degelijk onderwijs in het Nederlands heb gehad. Voor de rest was het helemaal niet zo geweldig. De meisjes handwerkten en de jongens deden aan handenarbeid, blij dat dat weg is.
Is nog steeds voor homo's.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:36 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet maar je kunt gewoon skieën.
Google heeft gevoel voor poëzie ontwikkeld.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de vertaling van dat gedicht helemaal niet zo gek.
De robots komen. Zelf op tv gezien.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:37 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Google heeft gevoel voor poëzie ontwikkeld.
Eng.
Dochter naar school sturenquote:Op donderdag 2 november 2017 19:36 schreef Janneke141 het volgende:
Maar dat systeem dat de zoon van de loodgieter naar de lts ging en de dochter van de dokter naar de hbs, dat hadden we natuurlijk nooit af moeten schaffen.
Oh.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:36 schreef Janneke141 het volgende:
Maar dat systeem dat de zoon van de loodgieter naar de lts ging en de dochter van de dokter naar de hbs, dat hadden we natuurlijk nooit af moeten schaffen.
Eens. Nu zitten we met Wouter Koolmees.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:36 schreef Janneke141 het volgende:
Je maakt een grapje, maar ik had in mijn eerste jaar nog een vriendin die er openlijk voor uitkwam dat ze een man zocht onder de studenten. Ze ging vaak naar Vindicat.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dochter naar school sturen.
Zonde van de moeite.
Het grappige is dat ze nu eigenlijk al in groep 3 tafels leren.... het was gisteren kijkochtend, en dan kun je een kwartiertje in de klas meebeleven wat ze doen, maar dat zie je in het rekenschrift bijvoorbeeld al 15 hokjes met daarop een plaatje zodat je ze niet letterlijk kunt tellen, en dan moeten ze zeggen hoeveel hokjes het zijn.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En sla je ze met een liniaal als ze de tafel van 29 niet binnen een minuut kunnen opzeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |