Weglachten valt tegenwoordig onder op z'n plek zetten?quote:Op donderdag 2 november 2017 12:30 schreef Kaji het volgende:
[..]
Baudet werd daarstraks even op zijn plek gezet door Rutte. Sindsdien heb ik hem niet meer gezien.
Baudet stond met z'n mond vol tanden na die opmerking van Rutte over parlementariërs vs bewindslieden.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weglachten valt tegenwoordig onder op z'n plek zetten?
En die uitspraak had geen donder te maken met het daadwerkelijke onderwerp.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:33 schreef Kaji het volgende:
[..]
Baudet stond met z'n mond vol tanden na die opmerking van Rutte over parlementariërs vs bewindslieden.
Ook inhoudelijk werd hij natuurlijk op zijn plaats gezet. Het politieke debat is voorlopig gewoon wat te hoog gegrepen voor Baudet.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weglachten valt tegenwoordig onder op z'n plek zetten?
'Het is zo omdat het zo is'-argumentatiequote:Op donderdag 2 november 2017 12:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook inhoudelijk werd hij natuurlijk op zijn plaats gezet. Het politieke debat is voorlopig gewoon wat te hoog gegrepen voor Baudet.
Daarop ging Baudet inderdaad nat. Hij ontbeert nu eenmaal de inhoudelijke en retorische basis die handig is in het politieke debat.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
'Het is zo omdat het zo is'-argumentatie
Hij is nog wat te gretig en roekeloos in het debat maargoed, Rutte in zijn beginjaren was ook niet de Rutte van nu. Je kunt niet zeggen dat hij geen potentie heeft.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarop ging Baudet inderdaad nat. Hij ontbeert nu eenmaal de inhoudelijke en retorische basis die handig is in het politieke debat.
Oh, het is de gebruikelijke rituele dans. Hoort er gewoon bij. Inhoudelijk nooit zo spannend.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:41 schreef Odaiba het volgende:
Ik vraag me toch altijd af wat voor nut dit soort debatten hebben en dat dan 12 uur achter elkaar. Je bereikt hier toch helemaal geen eene kloot mee.
Baudet lijkt wel wat moeite te hebben met het gebrek aan inhoud van zo'n reactie op zijn betoog. Maar op z'n plek gezet worden wil ik het absoluut niet noemen.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
'Het is zo omdat het zo is'-argumentatie
Oh, er liggen best kansen voor hem om Wilders te overvleugelen.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij is nog wat te gretig en roekeloos in het debat maargoed, Rutte in zijn beginjaren was ook niet de Rutte van nu. Je kunt niet zeggen dat hij geen potentie heeft.
Ik begrijp wel dat Baudet en Hiddema zo verbaasd waren over de werkwijze in de tweede kamer. En al die politici maar zeggen dat ze zo hard werken.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, het is de gebruikelijke rituele dans. Hoort er gewoon bij. Inhoudelijk nooit zo spannend.
ZZP'ers hebben geen fluit aan dit kabinet. Eerst jaren geterroriseerd worden door DBA (deregulering beoordeling arbeidsrelatie) waardoor je veel opdrachten misloopt.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:28 schreef Kaji het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Volgens mij hebben vooral ZZP'ers vrij weinig aan dit kabinet.
Die misten toch gelijk een debat over een van hun speerpunten omdat ze druk waren met extraparlementaire hobby's?quote:Op donderdag 2 november 2017 12:46 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat Baudet en Hiddema zo verbaasd waren over de werkwijze in de tweede kamer. En al die politici maar zeggen dat ze zo hard werken.
Een hele bewuste keus was dat.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die misten toch gelijk een debat over een van hun speerpunten omdat ze druk waren met extraparlementaire hobby's?
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2017 12:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
FvD zorgplan:
1) bureaucreatie hurdur & gezond verstand
2) ???
3) gratis zorg voor het hele universum
Ik zou alleen nog ff wat schaven aan stap 2.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
FvD zorgplan:
1) bureaucreatie hurdur & gezond verstand
2) ???
3) gratis zorg voor het hele universum
Eén vraagteken is efficiënter inderdaad.quote:Op donderdag 2 november 2017 13:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zou alleen nog ff wat schaven aan stap 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |