Lui discussiëren, dit, dus ik ga er maar van uit dat je ongelijk hebt.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De bron werd net verteld bij het debat.
Weet ik. Ik woon naast Roosendaal (Wil je niet wonen trust mequote:Op donderdag 2 november 2017 18:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
West- en Oost-Brabant is de grens bij Breda, en daar komt kulleke Dijkhoff vandaan.
Nee, ik woon vlakbij Dijkhoffquote:
Het referendum is de gehele ideologie is van D66? Bron? En bron van die partijleden?quote:Op donderdag 2 november 2017 18:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bijzonder dan dat partijleden van D66 in het verleden altijd wisten te vertellen dat het hun ideologie was.
Je denkt dat partijleden zomaar wat roepen? Zie regeerakkoord hoeveel we aan ontwikkelingshulp spenderen. Geheimpje; Daar staat het ookquote:Op donderdag 2 november 2017 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lui discussiëren, dit, dus ik ga er maar van uit dat je ongelijk hebt.
Mwah, die grens ligt meer richting Waalwijk volgens mij.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
West- en Oost-Brabant is de grens bij Breda, en daar komt kulleke Dijkhoff vandaan.
Toch niet Etten Leur hequote:Op donderdag 2 november 2017 18:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, die grens ligt meer richting Waalwijk volgens mij.
Ik woon vlakbij Breda in ieder geval, en dat is duidelijk West-Brabant.
Niet van huis uit, maar ik woon er bijna een kwart eeuw, plus nog 2 jaar in de jaren 70, en ben ik nu eigenlijk wel gewend aan West-Brabanders, en die zijn hard, maar toch wel sociaal e.d. met veel gevoel voor humor.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben een West-Brabander
(en jij ook heb ik een keer gelezen).
Ze zuipen vooral veel bier en zijn goed in de handel van drugsquote:Op donderdag 2 november 2017 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet van huis uit, maar ik woon er bijna een kwart eeuw, plus nog 2 jaar in de jaren 70, en eigenlijk ben ik nu eigenlijk gewend aan West-Brabanders, en die zijn hard, maar toch wel sociaal e.d. met veel gevoel voor humor.
Nee, gelukkig niet. Ik woon in een dorp naast Oosterhout.quote:
No shit, sherlock. Maar ik kan nergens terugvinden dat we met het potje ontwikkelingshulp daadwerkelijk de kosten van de AOW kunnen dekken.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt dat partijleden zomaar wat roepen? Zie regeerakkoord hoeveel we aan ontwikkelingshulp spenderen. Geheimpje; Daar staat het ook
Ik woon in Woensdrecht.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, die grens ligt meer richting Waalwijk volgens mij.
Ik woon vlakbij Breda in ieder geval, en dat is duidelijk West-Brabant.
Er is tijdens de debatten voor de verkiezingen zelfs al meerdere malen door verschillende partijen aangegeven dat het ongeveer 4 miljard zou kosten.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No shit, sherlock. Maar ik kan nergens terugvinden dat we met het potje ontwikkelingshulp daadwerkelijk de kosten van de AOW kunnen dekken.
HaHA Echt waar? Dan woon je 1 minuut bij mij vandaanquote:Op donderdag 2 november 2017 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik woon in Woensdrecht.. Bijna Zeeuws, maar toch er ver vandaan...
Ik vind dat je aardig spot on zit inderdaad. Ik vind ook veel Brabanders wat achterbaks (veel achter je rug om praten en niet in je gezicht durven zeggen). Maar dat strookt wellicht weer niet met jouw mening dat sommige West-Brabanders hard kunnen zijn.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet van huis uit, maar ik woon er bijna een kwart eeuw, plus nog 2 jaar in de jaren 70, en ben ik nu eigenlijk wel gewend aan West-Brabanders, en die zijn hard, maar toch wel sociaal e.d. met veel gevoel voor humor.
Ja, ze kunnen ook zwart praten idd.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dat je aardig spot on zit inderdaad. Ik vind ook veel Brabanders wat achterbaks (veel achter je rug om praten en niet in je gezicht durven zeggen). Maar dat strookt wellicht weer niet met jouw mening dat sommige West-Brabanders hard kunnen zijn.
Het CPB gaat uit van 10 tot 12 miljard:quote:Op donderdag 2 november 2017 18:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is tijdens de debatten voor de verkiezingen zelfs al meerdere malen door verschillende partijen aangegeven dat het ongeveer 4 miljard zou kosten.
Zwart werken ook. Je wil niet weten hoeveel criminaliteit hier is echt wanstaltigquote:Op donderdag 2 november 2017 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen ook zwart praten idd.
Ja, die kunnen zoveel roepen. Ze zijn hun agenda aan het doordrukken. Helaas is het niet altijd op waarheid gestoeld.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is tijdens de debatten voor de verkiezingen zelfs al meerdere malen door verschillende partijen aangegeven dat het ongeveer 4 miljard zou kosten.
Ja, goed, daar ben ik een beetje naïef in, dat weet ik niet. Mijn netwerk reikt niet zo ver.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zwart werken ook. Je wil niet weten hoeveel criminaliteit hier is echt wanstaltig
Eén: die 12 miljard is verre toekomstmuziek. Het CPB heeft de kosten berekend voor het jaar 2060. Want volgens de huidige afspraken ligt de AOW-leeftijd tegen die tijd op 71,5 jaar. Als die teruggaat naar 65, hebben veel meer mensen in 2060 een AOW-uitkering. Dan lopen de kosten snel op. Maar, betogen de onderzoekers: dat zegt niets over de komende kabinetsperiode. Als het komende kabinet teruggaat naar 65, krijgen ongeveer 150 duizend mensen extra recht op de AOW. Dat kost op korte termijn 1,5 miljard euro.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het CPB gaat uit van 10 tot 12 miljard:
https://www.volkskrant.nl(...)t-verlaagd~a4465372/
Kijk eens bij de rotonde bij Hoogerheide. Dagelijks Marechaussee en controle, dat is niet voor niets. Drugstransporten.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, goed, daar ben ik een beetje naïef in, dat weet ik niet.
Veel drugs hier, maar dat is niet zwart werken, maar criminaliteit. Plus die grensbewaking achter de grens hè. En er staat hier een Marechaussee kazerne.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk eens bij de rotonde bij Hoogerheide. Dagelijks Marechaussee en controle, dat is niet voor niets. Drugstransporten.
Ben wel eens teruggereden vanuit mijn werk uurtje of 12 's nachts, was wel een schietpartij geweest daar...quote:Op donderdag 2 november 2017 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk eens bij de rotonde bij Hoogerheide. Dagelijks Marechaussee en controle, dat is niet voor niets. Drugstransporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |