Totaal niet geschikt in ieder geval. Geen overtuigingskracht, nietszeggend, wel een aardige vent.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Dijkhoff is toch meer een sociaal-liberaal, denk ik.
Hij negeert zijn eigen "partij-ideologie" (?) niet. D66 is altijd al een pragmatische partij geweest: eerlijk kijken naar wat wel en niet werkt en daar dan je conclusie uit trekken. Daar ze hebben gezien dat het referendum niet werkt - waar ik het overigens mee eens ben - hebben ze dus geconcludeerd dat het beter is om dat standpunt terug te trekken. Het is ook geen one-issue partij, dus om te doen alsof ze hun eigen hele "partij-ideologie" verloochenen is best overtrokken en niet waarquote:Op donderdag 2 november 2017 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo is dat onzin? Hij doet exact hetzelfde? Hij beticht Wilders van gedraai (100% mee eens) maar wie is hij dat te zeggen als hij zijn eigen partij-ideologie gewoon compleet negeert? Dan ben je zelf geen haar beter.
Welnee, sociaal-liberalen zitten niet bij de VVD. Die hebben daar niets te zoeken. Dat is al meer dan 15 jaar zo.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Dijkhoff is toch meer een sociaal-liberaal, denk ik.
Euh, heb je hier enige onderbouwing voor? Volgens mij worden we met z'n allen namelijk flink ouder, en gaan we dat echt niet opvangen met het ontwikkelingshulppotje.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die AOW kan makkelijk naar 65 maar dan moet je wel grotendeels daarmee stoppen.
Als ik hem hoor praten, denk ik, daar kan ik mee door 1 deur.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Totaal niet geschikt in ieder geval. Geen overtuigingskracht, nietszeggend, wel een aardige vent.
Referendum is geen standpunt van D66. Dat was de lucht die ze inademde, dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij negeert zijn eigen "partij-ideologie" (?) niet. D66 is altijd al een pragmatische partij geweest: eerlijk kijken naar wat wel en niet werkt en daar dan je conclusie uit trekken. Daar ze hebben gezien dat het referendum niet werkt - waar ik het overigens mee eens ben - hebben ze dus geconcludeerd dat het beter is om dat standpunt terug te trekken. Het is ook geen one-issue partij, dus om te doen alsof ze hun eigen hele "partij-ideologie" verloochenen is best overtrokken en niet waar
Geert is gewoon geradicaliseerd
Er is al meermaals aangegeven dat het terugbrengen ongeveer 4 miljard zou kosten. We spenderen 4,2 miljard aan ontwikkelingshulp.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Euh, heb je hier enige onderbouwing voor? Volgens mij worden we met z'n allen namelijk flink ouder, en gaan we dat echt niet opvangen met het ontwikkelingshulppotje.
Ik zie in hem de gemiddelde concertganger van Guus Meeuwis.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ik hem hoor praten, denk ik, daar kan ik mee door 1 deur.
Ja, goed, ik zie de nieuwe generatie VVD en tot nu toe is hij binnen zijn boudaries wel overtuigend bezig. Daar kun je wel een debat en discussie mee aan gaan wrs.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, sociaal-liberalen zitten niet bij de VVD. Die hebben daar niets te zoeken. Dat is al meer dan 15 jaar zo.
Zelfs over D66 kun je twijfelen wat dat betreft.
Ja hé hé, dat is bij veel VVD-ers het geval. Dat is ook meteen het slinkse.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ik hem hoor praten, denk ik, daar kan ik mee door 1 deur.
Jup en uiteindelijk zeggen ze vrij weinig.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja hé hé, dat is bij veel VVD-ers het geval. Dat is ook meteen het slinkse.
Ze komen veelal sympathiek over en weten zéér onsympathieke standpunten nog te verkopen alsof ze je een plezier doen.
Hans Dijkstal was de laatste echte sociaal-liberaalquote:Op donderdag 2 november 2017 17:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, sociaal-liberalen zitten niet bij de VVD. Die hebben daar niets te zoeken. Dat is al meer dan 15 jaar zo.
Zelfs over D66 kun je twijfelen wat dat betreft.
Lol, hij heeft iets West-Brabants, duurt een kwart eeuw en dan kun je wel met dat soort mensen door 1 deur, dat dividentverhaal is overigens niet sterk iig...quote:Op donderdag 2 november 2017 17:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie in hem de gemiddelde concertganger van Guus Meeuwis.
Heb je een bron? Ik vind zo snel namelijk dit: https://www.nrc.nl/nieuws(...)uro-6873898-a1547097quote:Op donderdag 2 november 2017 17:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is al meermaals aangegeven dat het terugbrengen ongeveer 4 miljard zou kosten. We spenderen 4,2 miljard aan ontwikkelingshulp.
Rutte kan het niet meer verkopen imho...quote:Op donderdag 2 november 2017 17:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja hé hé, dat is bij veel VVD-ers het geval. Dat is ook meteen het slinkse.
Ze komen veelal sympathiek over en weten zéér onsympathieke standpunten nog te verkopen alsof ze je een plezier doen.
Rustig aan over West Brabant he kutquote:Op donderdag 2 november 2017 18:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, hij heeft iets West-Brabants, duurt een kwart eeuw en dan kun je wel met dat soort mensen door 1 deur, dat dividentverhaal is overigens niet sterk iig...
De bron werd net verteld bij het debat.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je een bron? Ik vind zo snel namelijk dit: https://www.nrc.nl/nieuws(...)uro-6873898-a1547097
Kut? Dat is Oost-Brabant, dat zijn andere Brabanders.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rustig aan over West Brabant he kutNee maar zonder gekheid het is een poppetje in de kamer maar die nog nat achter de oortjes is.
Ja? Ik kom uit Oost-Brabant maar hier roepen ze het ook hoorquote:Op donderdag 2 november 2017 18:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kut? Dat is Oost-Brabant, dat zijn andere Brabanders.
Dit is echt een mega misvatting. Op één of andere manier denkt rechts Nederland graag dit "hét kroonjuwel" was van D66, maar dat is echt gewoon niet waar. Ze wilde altijd het politieke landschap openbreken, wat leidde tot misschien "kroonjuwelen" zoals de gekozen burgemeester en de gekozen minister-president, maar het referendum is dat nooit geweest man. Sterker nog: Hans van Mierlo stemde in 1974 tegen een motie om het referendum in te voeren.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Referendum is geen standpunt van D66. Dat was de lucht die ze inademde, dat is heel wat anders.
Ik ben een West-Brabanderquote:Op donderdag 2 november 2017 18:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kut? Dat is Oost-Brabant, dat zijn andere Brabanders.
Bijzonder dan dat partijleden van D66 in het verleden altijd wisten te vertellen dat het hun ideologie was.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit is echt een mega misvatting. Op één of andere manier denkt rechts Nederland graag dit "hét kroonjuwel" was van D66, maar dat is echt gewoon niet waar. Ze wilde altijd het politieke landschap openbreken, wat leidde tot misschien "kroonjuwelen" zoals de gekozen burgemeester en de gekozen minister-president, maar het referendum is dat nooit geweest man. Sterker nog: Hans van Mierlo stemde in 1974 tegen een motie om het referendum in te voeren.
Woon je ook vlakbij Yasser?quote:Op donderdag 2 november 2017 18:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben een West-Brabander
(en jij ook heb ik een keer gelezen).
West- en Oost-Brabant is de grens bij Breda, en daar komt kulleke Dijkhoff vandaan.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja? Ik kom uit Oost-Brabant maar hier roepen ze het ook hoorIk woon vlakbij Yasser Klaver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |