Jij bent vast heel gezellig op een feestje.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje op voetbal gezeten, en als iemand het in zijn hoofd haalde om tegen mij aan te pissen dan zou ik zijn tanden uit zijn bek slaan.
Dat zou ik dus ook doen als iemand in het leger een vinger in mijn kont zou duwen.
Ja kom op man, tegen iemand aan pissen.... what the fuck.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent vast heel gezellig op een feestje.
Je gaat er gewoon vanuit dat ze liegen, ja?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:34 schreef Harvest89 het volgende:
Rico en die andere twee gasten gisteren waren er wel goed vanaf gekomen. Gewoon ontkennen, en dan kunnen ze je niets maken. Altijd al een schijnheilig figuur geweest.
Die jongen die werd mishandelt lag dus ook niet goed in de groep. En als dat gebeurt binnen zo'n primitieve cultuur dan wordt je dus genaaid (letterlijk zelfs).
Kijk naar Rusland, daar gebeuren nog engere dingen binnen dat leger, maar gelukkig is het hier nog niet zo erg (hoop ik).
Zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja kom op man, tegen iemand aan pissen.... what the fuck.![]()
Ik heb een tijdje op voetbal gezeten vroeger, maar dat heb ik toch nog nooit meegemaakt.
Misschien een generatiekloof of zo.
Ik heb sterk het vermoeden van wel.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat er gewoon vanuit dat ze liegen, ja?
Leek mij toch wel duidelijk als je enigzins lichaamstaal/houding kan lezen.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat er gewoon vanuit dat ze liegen, ja?
Vreemde houding. Aangezien veel beschuldigingen van het vermeende slachtoffer zijn ingetrokken door het OM.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb sterk het vermoeden van wel.
Neenquote:Op donderdag 20 september 2018 19:44 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Leek mij toch wel duidelijk als je enigzins lichaamstaal/houding kan lezen.
Dat zegt niet zo veel.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vreemde houding. Aangezien veel beschuldigingen van het vermeende slachtoffer zijn ingetrokken door het OM.
Dat was erg duidelijk inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:44 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo veel.
Ze hebben vast geen bewijs, dat betekent echter niet dat hij ook echt niets gedaan heeft.
Ik zou er ook niet van gediend zijn, maar om een teamgenoot nou zo te mishandelen dat hij tanden kwijtraakt gaat toch wat verquote:Op donderdag 20 september 2018 19:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja kom op man, tegen iemand aan pissen.... what the fuck.![]()
Ik heb een tijdje op voetbal gezeten vroeger, maar dat heb ik toch nog nooit meegemaakt.
Misschien een generatiekloof of zo.
Ja je hoort me ook nergens zeggen dat ze naar het vuurpeleton moeten.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Tja, dat soort tuig komt er weer mooi mee weg.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
quote:Op donderdag 20 september 2018 19:53 schreef Harvest89 het volgende:
Ja je hoort me ook nergens zeggen dat ze naar het vuurpeleton moeten.![]()
Ik zeg dat ik het sterke vermoeden heb dat ze er wel betrokken bij zijn geweest.
Die vermoedens had ik al langer omdat ik die Rico ken, en ze zijn voor mij vrijwel bevestigd na dat interview bij Pauw,
De Fok! rechtbank heeft gesproken...quote:Op donderdag 20 september 2018 19:44 schreef Klepper272 het volgende:
Maar echt he.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
De Fok! rechtbank heeft gesproken...
Ten onrechte als verdachte aangemerkt is wel iets anders dan gebrek aan bewijs..quote:Op donderdag 20 september 2018 19:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo veel.
Ze hebben vast geen bewijs, dat betekent echter niet dat hij ook echt niets gedaan heeft.
Eigenlijk zou je die verplicht als zandhazen naar een oorlogsgebied moeten sturen. Zonder backup.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:57 schreef RamboDirk het volgende:
Er worden er nog altijd 5 wel vervolgd, zegt al genoeg.
Als het werkelijk zo zou zijn, iedereen komt een keer zijn baas tegen, en dan is het eind zoek!quote:Op donderdag 20 september 2018 19:53 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Tja, dat soort tuig komt er weer mooi mee weg.
Jij gelooft in Karma?quote:Op donderdag 20 september 2018 22:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het werkelijk zo zou zijn, iedereen komt een keer zijn baas tegen, en dan is het eind zoek!
En als men dan dubbel krijgt van wat men gegeven heeft, dan geeft men voortaan wel alleen positief.
Niet in Karma maar dat alles maar geleend is, vroeg of laat krijgt men de rekening!quote:Op donderdag 20 september 2018 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij gelooft in Karma?
Ik zelf niet. Maar het valt me op dat steeds meer mensen dat "geloof" omarmen.
Ah oke.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet in Karma maar dat alles maar geleend is, vroeg of laat krijgt men de rekening!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |