Ik ken hem.quote:
Hij wordt niet vervolgd dus het zal allemaal wel...quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:36 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ken hem.![]()
Doorgesnoven figuur met een kort lontje.
Voor de rest zal ik maar niets over hem zeggen.
Daarom zeg ik er ook maar niet te veel over.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij wordt niet vervolgd dus het zal allemaal wel...
Zo allemaal zonder dna onderzoek?quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij wordt niet vervolgd dus het zal allemaal wel...
Nee, ik ben ook geen heilig boontje. Maar van al die onzin waarvan hij beschuldigd werd is hij alvast vrijgesproken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:43 schreef Harvest89 het volgende:
Daarom zeg ik er ook maar niet te veel over.
Maar het is geen heilige.
Ik ook niet. Maar deze gast deugt gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook geen heilig boontje. Maar van al die onzin waarvan hij beschuldigd werd is hij alvast vrijgesproken.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar deze gast deugt gewoon echt niet.
Ze zullen niet genoeg hard bewijs hebben en daarom krijgt hij vrijspraak.
Dat betekent echter niet dat hij ook echt niets heeft gedaan.
Jij weet meer?quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
Wat als deze informatie maar het topje van de ijsberg is?
Wanneer gaat de beerput echt open?
Het oordeel is dat hij ten onrechte als verdachte is aangemerkt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:54 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ook niet. Maar deze gast deugt gewoon echt niet.
Ze zullen niet genoeg hard bewijs hebben en daarom krijgt hij vrijspraak.
Dat betekent echter niet dat hij ook echt niets heeft gedaan.
Helemaal niet.quote:
Het zal dan allemaal wel.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Het oordeel is dat hij nooit verdacht had mogen worden.
Dat gaat wel een flink stuk verder dan vrijspraak.
Je zou zó Fok-detective kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:07 schreef Harvest89 het volgende:
Het zal dan allemaal wel.
Laten we maar stellen dat het mij niet zou verbazen als ie wel schuldig was (niet die verkrachting maar de andere beschuldigingen).
En daar hebben we al zoveel van...quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:09 schreef Treinhomo het volgende:
Je zou zó Fok-detective kunnen worden.
Ik zeg alleen dat ik die gast ken, en dat gezien zijn karakter het me niet zou verbazen als hij wel verdacht zou zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je zou zó Fok-detective kunnen worden.
29 jr.? Die heeft Kirchroa nooit grijs gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Aan de andere kant neem ik het hem niet kwalijk.
Kerkrade is niet echt leuk om op te groeien, wat een saai vergrijsd dorp is dat. Ik heb er nog nachtmerries van.
Iemand die elkaar swaffelen, over elkaar heen zeiken als leuk en onschuldig klieren beschouwt, zit wel een steekje bij los.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik die gast ken, en dat gezien zijn karakter het me niet zou verbazen als hij wel verdacht zou zijn.
Heeft niets met detective spelen te maken.
Aan de andere kant neem ik het hem niet kwalijk.
Kerkrade is niet echt leuk om op te groeien, wat een saai vergrijsd dorp is dat. Ik heb er nog nachtmerries van.
Heel leuk allemaal maar wat over de andere slachtoffers? Waren dat ook allemaal gekken?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
In april begon dat al een beetje met het nieuws dat een aantal militairen een klacht gingen in dienen tegen Visser: Militairen dienen klacht in tegen staatssecretaris.
Maar goed, samenvattend komt het erop neer dat eoa fantast hele verhalen bijelkaar gelogen heeft en daar dus een aantal collega's zwaar mee beschadigd heeft...
[..]
Ongeschikt, klaar.
Waarom denk je dat dit als normaal wordt beschouwd?quote:Op woensdag 12 september 2018 07:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Iemand die elkaar swaffelen, over elkaar heen zeiken als leuk en onschuldig klieren beschouwt, zit wel een steekje bij los.
Ik kan me zo voorstellen dat er in het leger genoeg eenheden zijn waarin dit als "normaal" wordt beschouwd. Vrij trieste cultuur, maar het leger trekt nu eenmaal randfiguren aan.
Omdat het een cultuur is waarin dit al decennia lang gebeurd.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit als normaal wordt beschouwd?
Hoeveel dienstjaren heb je?quote:Op woensdag 12 september 2018 10:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Omdat het een cultuur is waarin dit al decennia lang gebeurd.
Er blijft helemaal niks over zoals je hebt kunnen lezen... Het zal wel weer uitdraaien op een gevalletje Anja.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal maar wat over de andere slachtoffers? Waren dat ook allemaal gekken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |