Kijk, luister en begrijp. Tip van Wupwup. Moest hem reserveren bij de bieb, dus gistermiddag pas gehaald. Ga er straks aan beginnenquote:Op donderdag 2 november 2017 06:45 schreef Mies_poes het volgende:
Thanks voor jullie reacties Chanty en LB! Ik ga de tips in de praktijk brengen
LeSage, welk boek over opvoeden heb je gekozen?
Ik ben dus bang van niet.quote:Op vrijdag 3 november 2017 07:57 schreef Vosje6 het volgende:
Hopelijk hebben jullie dat specifieke virus dus al in huis gehad Vivi!
En, gezien dat het een mcflurry egel is?quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:32 schreef Molo het volgende:
en straks gaan we weer eens een museumpje pakken, natuurhistorisch in Rotterdam. Ben benieuwd, de mcflurry mol en de dominomus bekijken enzo
Uiteindelijk door gedoe niet geweest, maar je hebt gelijk jaquote:Op zaterdag 4 november 2017 12:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
En, gezien dat het een mcflurry egel is?
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:18 schreef snoenk het volgende:
Ohhh herkenning! En tevens hallo!
Mijn driftkikker is gisteren 1 geworden
https://vroegevogels.bnnv(...)ker-de-mcflurry-egelquote:Op zaterdag 4 november 2017 22:39 schreef Quoi het volgende:
McFlurry egelIk loop achter. Ik ga het morgen eens opzoeken.
Volle maan he.quote:
Wow, dat heb ik nooit meegekregen. En dat ze nu zonder kap worden verkocht komt ook door de egellobby? Ik vind het sowieso wel een goed plan om eens naar dat museum te gaan. Ben er zelf nog nooit binnen geweest. En Rotterdamquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
https://vroegevogels.bnnv(...)ker-de-mcflurry-egel
Het probleem is inmiddels opgelost doordat de McFlurry nu zonder plastic kap verkocht wordt.
gm leuk zo'n overzicht, jullie hebben alle 3 dezelfde sprekende ogen.En wat een andere tijden hè, zoals die tv achter jou.
Is dat het?quote:
Ik zou het minimumloon betalen voor die leeftijd, maar wel met een minimaal bedrag van 5 euro per uur. Minder zou ik me voor schamenquote:Op zondag 5 november 2017 12:24 schreef Frsh het volgende:
Wat betalen jullie voor oppas per uur? En dan bedoel ik gewoon een buurmeisje van 14 die een middagje of een avondje langskomt
De egellobbyquote:Op zondag 5 november 2017 12:53 schreef Quoi het volgende:
Wow, dat heb ik nooit meegekregen. En dat ze nu zonder kap worden verkocht komt ook door de egellobby?
Oei, toch een vak apart hè, kinderkapper.quote:Op zondag 5 november 2017 12:55 schreef Quoi het volgende:
De kapper was trouwens in Max' nek een klein stukje vergeten. Toen hij vanmorgen gebiologeerd naar Juf Roos aan het kijken was, pakte ik even de tondeuse. Dat lukte alleen toch niet echt, want dat geluid was erg interessant natuurlijk. En nu is dat kleine stukje niet weg, maar wel een extra hapje uit zijn haar![]()
Oei, van alle plekken waar je je kind kan laten stuiteren, nu heb je meteen een kruisje bij je naam.quote:Op maandag 6 november 2017 09:28 schreef Nazil het volgende:
Je kind van de verschoontafel op het cb: mij is het geluktgelukkig zat er een vrouw naast mij en stuiterde hij op de stoel waar de huge tas op stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |