Nee hoor, niet eens een halfquote:Op woensdag 1 november 2017 15:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan je zomaar een compleet programma mee vullen
Was toch de dikke Blomberg dusquote:Op woensdag 1 november 2017 15:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, niet eens een half
De Blomberg-versie duurde niet veel langer dan 20 minuten
Yup, hij nam het over van Frits. Maar in de herinnering wordt de lengte nogal eens overdreven.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was toch de dikke Blomberg dusik weet dat het in de Avondspits was, en dat ik als kind na een tijdje zoiets had van: 'dit nummer duurt best wel lang eigenlijk
'
vroeger duurde alles langer.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup, hij nam het over van Frits. Maar in de herinnering wordt de lengte nogal eens overdreven.
Frits zelf had ook nog wel eens van die acties.quote:
JAAA!! Godsamme, die heeft hij inderdaad in een uur een keer of drie gedraaid. Werkte wel, ik vond het gelijk een topnummer. Ga hem nu aanvragen bij Annemieke.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Frits zelf had ook nog wel eens van die acties.
Zo draaide hij Red Skies van Boom Boom Mancini ook vaker dan 1 keer in 1 uitzending
Hey die hoorde ik.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:38 schreef Againzender het volgende:
Where you going with that UB40 in your hand? Tijdgeest....
gohquote:
t Is geen Mama Appelsap hequote:
Welke?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:43 schreef ok01 het volgende:
Hey m'n verzoekje is nog gedraaid![]()
Wel jammer dat ik het gemist heb
Ik ga nu denken welke het was, niet vertellenquote:Op woensdag 1 november 2017 15:43 schreef ok01 het volgende:
Hey m'n verzoekje is nog gedraaid![]()
Wel jammer dat ik het gemist heb
How U doin'?quote:
Bazenplaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |