Hij is daar terecht gekomen door wat hij heeft laten zien in de lagere klassen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:11 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Dit. Hamilton is snel maar niet meer dan dat. Hij heeft niet het rauwe racetalent van een Senna , Schumacher of een , jawel, Verstappen. Bovendien is meneer Hamilton als het op teams/auto's aankomt constant met zijn neus in de boter gevallen. 3 van zijn titels heeft hij gepakt in een auto die gewoon niet te kloppen was voor de andere teams.
Ik denk niet dat iemand beweert dat Hamilton slecht is. Prima coureur, anders word je ook in een super auto geen kampioen (zie Bottas bijvoorbeeld). Alleen heeft Hamilton inderdaad niet het talent van een Senna, Schumi, Prost, Verstappen.Kan goed stampen, kan goed rondjes rijden, bloedsnel, maar echt knokken kan die niet.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij is daar terecht gekomen door wat hij heeft laten zien in de lagere klassen.
blijft altijd moeilijk rijders en tijdperken te vergelijken, hij was in z'n eerste jaar F1 de gelijke of misschien zelfs de betere tov Alonso, verder is hem moeilijk kwalijk te nemen dat hij in tegenstelling tot die laatste wel de goeie teams uitpikt, dit jaar vond ik hem erg solide in tegenstelling tot Vettel die toch echt wel "gecrackt is under pressure".quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand beweert dat Hamilton slecht is. Prima coureur, anders word je ook in een super auto geen kampioen (zie Bottas bijvoorbeeld). Alleen heeft Hamilton inderdaad niet het talent van een Senna, Schumi, Prost, Verstappen.Kan goed stampen, kan goed rondjes rijden, bloedsnel, maar echt knokken kan die niet.
twitter:autosport twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 13:05:45 Felipe Massa announces he will retire from F1 at the end of 2017 https://t.co/X2dIq9mwEy reageer retweet
Ok dan blijven overquote:Op zaterdag 4 november 2017 13:07 schreef Tarado het volgende:twitter:autosport twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 13:05:45 Felipe Massa announces he will retire from F1 at the end of 2017 https://t.co/X2dIq9mwEy reageer retweet
Kvyat ook nog toch?quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ok dan blijven over
- kubica
- di resta
- wehrlein
Ik denk dat wehrlein de grootste kans heeft.
Wel jammer, maar begrijpelijk. Hij kan niet opboksen tegen de concurrentie die op hetzelfde stoeltje aast.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:07 schreef Tarado het volgende:twitter:autosport twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 13:05:45 Felipe Massa announces he will retire from F1 at the end of 2017 https://t.co/X2dIq9mwEy reageer retweet
Ik denk dat Wehrlein en Kvyat de meeste kans maken.quote:
quote:
Ik bedoel dat hij dat in de F1 niet kon laten zien juist doordat hij zo snel in een goede auto kwam. Als Max meteen in de Merc was begonnen 2 jaar geleden dan had je nu hetzelfde over Max kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand beweert dat Hamilton slecht is. Prima coureur, anders word je ook in een super auto geen kampioen (zie Bottas bijvoorbeeld). Alleen heeft Hamilton inderdaad niet het talent van een Senna, Schumi, Prost, Verstappen.Kan goed stampen, kan goed rondjes rijden, bloedsnel, maar echt knokken kan die niet.
Het was natuurlijk vooral de Ferrari die crackte under the pressure van de nog steeds superieure Mercedes. Ondanks teamorders, het uitblijven van straf voor Hamilton en uiterst dubieuze straffen voor Rosberg zou die alleen maar WK geworden zijn omdat Hamiltons auto vaker stuk ging. Maar nu ging Vettels auto veel vaker stuk en maar was de titel de volledige verdienste van Hamilton.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft altijd moeilijk rijders en tijdperken te vergelijken, hij was in z'n eerste jaar F1 de gelijke of misschien zelfs de betere tov Alonso, verder is hem moeilijk kwalijk te nemen dat hij in tegenstelling tot die laatste wel de goeie teams uitpikt, dit jaar vond ik hem erg solide in tegenstelling tot Vettel die toch echt wel "gecrackt is under pressure".
Vettels baas is het niet met je eensquote:Op zaterdag 4 november 2017 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was natuurlijk vooral de Ferrari die crackte under the pressure van de nog steeds superieure Mercedes. Ondanks teamorders, het uitblijven van straf voor Hamilton en uiterst dubieuze straffen voor Rosberg zou die alleen maar WK geworden zijn omdat Hamiltons auto vaker stuk ging. Maar nu ging Vettels auto veel vaker stuk en maar was de titel de volledige verdienste van Hamilton.
Hamilton heeft na de zomer een viertal sterke races gereden juist terwijl Ferrari er een potje van maakte en Bottas aan het worstelen was, maar als je over het hele seizoen kijkt heeft Hamilton nogal wat steken laten vallen en heeft hij het tov Bottas een stukje minder gedaan dan Vettel tov Raikkonen.
Het is gewoon geschiedvervalsing waar je bijstaat, en dat maakt ook eer voor coureurs uit het verleden zo waardeloos.
Vettel heeft uit zichzelf ca 50 punten weggegooid in Baku en Singapore. Dat is cracken under pressure.quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was natuurlijk vooral de Ferrari die crackte under the pressure van de nog steeds superieure Mercedes. Ondanks teamorders, het uitblijven van straf voor Hamilton en uiterst dubieuze straffen voor Rosberg zou die alleen maar WK geworden zijn omdat Hamiltons auto vaker stuk ging. Maar nu ging Vettels auto veel vaker stuk en maar was de titel de volledige verdienste van Hamilton.
Hamilton heeft na de zomer een viertal sterke races gereden juist terwijl Ferrari er een potje van maakte en Bottas aan het worstelen was, maar als je over het hele seizoen kijkt heeft Hamilton nogal wat steken laten vallen en heeft hij het tov Bottas een stukje minder gedaan dan Vettel tov Raikkonen.
Het is gewoon geschiedvervalsing waar je bijstaat, en dat maakt ook eer voor coureurs uit het verleden zo waardeloos.
Heel vaak kwam meneer Hammie er niet uit en kopieerde hij gewoon Rosberg's setup. Dat voordeel heeft hij nu niet meer, zelfs de mercedes engineers schrokken van hoe weinig Bottas er van af wist.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:14 schreef Gruj0 het volgende:
Ik snap niet waarom Bottas zo sterk wordt bekritiseerd. Zelfs Niki Lauda wiens ervaring menig F1 fan nooit zal hebben, neemt het regelmaat voor Bottas op door te stellen dat Merc een bolide om Bottas heen moet bouwen.
HAM rijdt al een hele poos voor Merc, die weet het inmiddels allemaal wel te managen en zijn verwachtingen te translaten naar het R&D team. Bottas zit voor het eerst bij een topteam als Merc en moet al die mogelijkheden leren te benutten. Je ziet dat zelfs met een vernieuwd aeropakket de beste coureur moeite kan hebben. Ik denk dat Bottas zich volgend jaar positief zal ontwikkelen in de W09 en een contractverlening voor nog een jaar wel aan orde zal zijn.
[..]
Wel jammer, maar begrijpelijk. Hij kan niet opboksen tegen de concurrentie die op hetzelfde stoeltje aast.
[..]
Ik denk dat Wehrlein en Kvyat de meeste kans maken.
Als het Wehrlein wordt, wellicht dan Kvyat als een van de testcoureurs.
Ik ben het niet vaak met je eens maar hier heb je gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was natuurlijk vooral de Ferrari die crackte under the pressure van de nog steeds superieure Mercedes. Ondanks teamorders, het uitblijven van straf voor Hamilton en uiterst dubieuze straffen voor Rosberg zou die alleen maar WK geworden zijn omdat Hamiltons auto vaker stuk ging. Maar nu ging Vettels auto veel vaker stuk en maar was de titel de volledige verdienste van Hamilton.
Hamilton heeft na de zomer een viertal sterke races gereden juist terwijl Ferrari er een potje van maakte en Bottas aan het worstelen was, maar als je over het hele seizoen kijkt heeft Hamilton nogal wat steken laten vallen en heeft hij het tov Bottas een stukje minder gedaan dan Vettel tov Raikkonen.
Het is gewoon geschiedvervalsing waar je bijstaat, en dat maakt ook eer voor coureurs uit het verleden zo waardeloos.
Wat voor Bottas pleit is dat hij dit jaar pas op het laatste moment ingestapt is bij Mercedes. Aan de andere kant is het wel zo dat hij op sommige banen soms iets sneller is dan Hamilton, maar het op andere circuits helemaal af laat weten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:14 schreef Gruj0 het volgende:
Ik snap niet waarom Bottas zo sterk wordt bekritiseerd. Zelfs Niki Lauda wiens ervaring menig F1 fan nooit zal hebben, neemt het regelmaat voor Bottas op door te stellen dat Merc een bolide om Bottas heen moet bouwen.
HAM rijdt al een hele poos voor Merc, die weet het inmiddels allemaal wel te managen en zijn verwachtingen te translaten naar het R&D team. Bottas zit voor het eerst bij een topteam als Merc en moet al die mogelijkheden leren te benutten. Je ziet dat zelfs met een vernieuwd aeropakket de beste coureur moeite kan hebben. Ik denk dat Bottas zich volgend jaar positief zal ontwikkelen in de W09 en een contractverlening voor nog een jaar wel aan orde zal zijn.
Liberty lijkt in te zetten op het entertainmentgedeelte, terwijl de fabrikanten misschien wel iets anders in gedachten hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2017 10:02 schreef jpjedi het volgende:
Ik vraag me nog altijd af, in hoeverre gaat F1 technisch kunnen blijven pionieren op verbrandingsmotoren techniek terwijl de automotive industrie vol gaat inzetten op volledig elektrische techniek. Of ze gaan richting E-F1 of ze gaan afwijken en meer richten op entertainment. Maar dat lijkt me beperkt houdbaar en met risico op verlies van sponsoren. De verbrandingsmotor wordt langzaam maar zeker oud en vervuilend gezien en daar willen merken dan weer niet mee geassocieerd worden.
Dat in het licht van nieuw te ontwikkelen motoren denk ik dat de teams ook liever bij de huidige ontwerpen blijven.
Over het eerste kun je van mening van verschillen, feit is dat het verschil in pech tussen Vettel en Hamilton veel groter was dan tussen Hamilton en Rosberg vorig jaar. Maar toch moet het dan weer heten dat Hamilton die titel door pech niet gewonnen heeft, en die twee keer dat hij Rosberg speelde geluk en pech geen enkele rol natuurlijk... Ze bleken gewoon aan elkaar gewaagd, ondanks de verwachting dat Hamilton geen kind aan Rosberg zou hebben. O ja, de psychologische spelletjes van Rosberg natuurlijk, iets waar Hamilton zich natuurlijk helemaal niet aan schuldig maakte...quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vettel heeft uit zichzelf ca 50 punten weggegooid in Baku en Singapore. Dat is cracken under pressure.
Dat Ferrari de laatste races het ook laat liggen staat buiten kijf, maar zonder die andere slechte resultaten zou Vettel nog mee doen om de titel.
En dan nog niet. Alsof Alonso gelijk behandeld werd toen hij bij McLaren bij Hamilton zat. Alsof de teamgenoten van Schumacher ooit gelijke kansen gehad hebben. Alsof Webber dezelfde kansen kreeg als Vettel. Enzovoort enzovoort.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou graag Hamilton en Vettel in hetzelfde team zien, kijken wat er dan uitkomt. Want all dat geneuzel over wie nu echt de betere is, is ook niet meer dan geneuzel. Je kunt het pas zeker weten als ze in hetzelfde team rijden.
Ik hoop al jaren ze samen bij Ferrari te zien maar Ham lijkt te comfortabel bij merc en geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 4 november 2017 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou graag Hamilton en Vettel in hetzelfde team zien, kijken wat er dan uitkomt. Want all dat geneuzel over wie nu echt de betere is, is ook niet meer dan geneuzel. Je kunt het pas zeker weten als ze in hetzelfde team rijden.
Ik mag toch hopen van niet.quote:
Dat kan inderdaad nog wel eens een spannende keuze worden inderdaad. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Liberty lijkt in te zetten op het entertainmentgedeelte, terwijl de fabrikanten misschien wel iets anders in gedachten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |