Omdat dat toch de algemene tendens is, wat ik zo her en der lees.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals Toto Wolff al zegt is dat dus niet zo. Waarom reageer je daar niet op in plaats van hetzelfde riedeltje weer te herhalen?
dat Mercedes overal tegen is momenteel is inderdaad goed te begrijpenquote:Op woensdag 1 november 2017 11:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat dat toch de algemene tendens is, wat ik zo her en der lees.
Dat Toto er anders over denkt kan ook eigenbelang zijn.
Dat is Huub Rothengatter.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:46 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Helmut Marko in het gele shirt kijkt al geinteresseerd!
Karting --> F3 --> F1quote:Op woensdag 1 november 2017 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
Kwam net nog een leuk filmpje tegen. Max in een auto van de Florida Winter Series
Acht maanden later reed hij op Suzuka een vrije training in de Formule 1
Sauber plukte Kimi voor het seizoen 2001 uit de Formule 2000. Hij kreeg een tijdelijke licentie die na drie races omgezet werd in een definitieve.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Karting --> F3 --> F1
Daar zijn wel wat tussen stapppen overgeslagen ja. Geloof zo uit mn hoofd dat van de recentere coureurs alleen Kimi ook zo snel de F1 binnen kwam.
Stroll dacht ik, maar die reed wel 2 jaar F3.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Karting --> F3 --> F1
Daar zijn wel wat tussen stapppen overgeslagen ja. Geloof zo uit mn hoofd dat van de recentere coureurs alleen Kimi ook zo snel de F1 binnen kwam.
Dat zal, maar je moet lezen wat hij zegt. Niet waarom hij het zegt.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat Toto er anders over denkt kan ook eigenbelang zijn.
Is het zo een vechtersbaasje ja?quote:Op woensdag 1 november 2017 13:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Stroll dacht ik, maar die reed wel 2 jaar F3.
Trouwens die huidige f1coureur waar Max een handgemeen mee heeft gehad op de kartbaan en waarvan iedereen denkt dat het Ocon is, kan ook leClerc, Gasly of Stroll zijn.
Stroll zal toch wel iemand betalen om de klappen te vangen?quote:Op woensdag 1 november 2017 13:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Stroll dacht ik, maar die reed wel 2 jaar F3.
Trouwens die huidige f1coureur waar Max een handgemeen mee heeft gehad op de kartbaan en waarvan iedereen denkt dat het Ocon is, kan ook leClerc, Gasly of Stroll zijn.
Als je jaren geleden iemand op zijn bek hebt geslagen, kun je inmiddels best een goede relatie onderhouden.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:59 schreef Wuwwa het volgende:
Volgens mij kunnen hij en Gasly het wel prima vinden, heb ze regelmatig een amicaal praatje zien maken in de paddock.
Das op zich wel waar. Jaren geleden vond Rob Kamphues Jos de Boss de grootste lul van Nederland, en nu likt ie uit bewondering z'n achterste als het moet.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je jaren geleden iemand op zijn bek hebt geslagen, kun je inmiddels best een goede relatie onderhouden.
Zo'n klap kan best het ijs breken.
Bwoahhhhquote:Op woensdag 1 november 2017 12:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Karting --> F3 --> F1
Daar zijn wel wat tussen stapppen overgeslagen ja. Geloof zo uit mn hoofd dat van de recentere coureurs alleen Kimi ook zo snel de F1 binnen kwam.
Voor bestaande leveranciers zal het inderdaad extra ontwikkelkosten met zich meebrengen. Voor nieuwe leveranciers zal het een stuk goedkoper zijn.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zal, maar je moet lezen wat hij zegt. Niet waarom hij het zegt.
quote:Op woensdag 1 november 2017 16:29 schreef Caland het volgende:
https://www.facebook.com/wtf1official/videos/1641260175932261/
(lol)quote:Op woensdag 1 november 2017 16:29 schreef Caland het volgende:
https://www.facebook.com/wtf1official/videos/1641260175932261/
Maar Gasly is veel ouder, lijkt me eerder dat hij samen met Palmer of Vandoorne heeft gekart.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:59 schreef Wuwwa het volgende:
Volgens mij kunnen hij en Gasly het wel prima vinden, heb ze regelmatig een amicaal praatje zien maken in de paddock.
http://www.racexpress.nl/(...)-het-seizoen/n/77830quote:Op woensdag 1 november 2017 13:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Stroll dacht ik, maar die reed wel 2 jaar F3.
Trouwens die huidige f1coureur waar Max een handgemeen mee heeft gehad op de kartbaan en waarvan iedereen denkt dat het Ocon is, kan ook leClerc, Gasly of Stroll zijn.
quote:Op woensdag 1 november 2017 16:29 schreef Caland het volgende:
https://www.facebook.com/wtf1official/videos/1641260175932261/
Je snapt dat ik nu wel benieuwd ben naar die anekdotequote:Op woensdag 1 november 2017 17:38 schreef Meike26 het volgende:
Wel kan ik mij nog van een forummer een mooie anekdote herinneren in Singapore.. Dat verhaal heeft mij toen wel anders over coureurs doen gaan denken![]()
Vergeleken met Wehrlein schijnt hij nog mee te vallen. Er is een reden waarom Ocon en niet Wehrlein bij FI rijdt en het heeft niet met zijn raceskills te maken.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:38 schreef Meike26 het volgende:
Ocon is gewoon geen prettig figuur denk ik.. Je hebt arrogant en je hebt arrogant. Als F1 rijder moet je ook wel arrogant zijn, maar dan hoef je nog geen zak hooi te zijn. Button was ook arrogant en afstandelijk buiten de pers om en had een kleine groep vrienden op de paddock, maar hield het daar dan bij. Acceptabel arrogant gedrag, Alonso heeft dit gelukkig ook nu, maar was in het verleden ook geen fijne kerel en ik vraag me af hoe dat buiten de media eigenlijk is, bij Ferrari ging het ook niet van harte? Wel kan ik mij nog van een forummer een mooie anekdote herinneren in Singapore.. Dat verhaal heeft mij toen wel anders over coureurs doen gaan denken![]()
Ocon is dus ook zo'n gast waar weinig mee te praten valt. Begrijpelijk enerzijds, maar het maakt je op de paddock niet echt geliefd. Hoe zeer ik ook anti Hamilton ben (of eerder was), ook hij lijkt in mijn ogen op te drogen tot een amikale 'bereikbare' kerel, opener, nog steeds een verwaande kwast, maar ik kan zijn acties steeds meer begrijpen.
Lang verhaal kort, Fokker stapt tram/metro in in Singapore, volgens mij ná de race. Verbaasd als hij is, treft hij ene F Alonso in de tram/metro. Maakt een praatje met hem en wenst hem nog een fijne dag. Heel bescheiden en eerlijk kwam dat verhaal over, het kan zijn dat ik er wat naast zit, is alweer wat jaar geleden.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je snapt dat ik nu wel benieuwd ben naar die anekdote
Deze?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben julie dat filmpje van Murray Walker (bij Channel4) over Max gezien?
Ik weet niet hoe ik het YT-filmpje op de iPad moet kopieren en hier plakken, anders stond het er al...
En dit blijven toch ook echt wel heel complimenteuze uitspraken: https://www.reuters.com/a(...)r-2018-idUSKBN1CZ1OP of beter nog: https://www.autosport.com(...)-game-for-verstappen
Nu Pa verstappen het met die Braziliaanse doet, hoop ik dat ze na de race nog even naar de watervallen van Iguazú gaan. Kunnen Dutchtrain en ik daar nog even met ze babbelenquote:Op woensdag 1 november 2017 21:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, Fokker stapt tram/metro in in Singapore, volgens mij ná de race. Verbaasd als hij is, treft hij ene F Alonso in de tram/metro. Maakt een praatje met hem en wenst hem nog een fijne dag. Heel bescheiden en eerlijk kwam dat verhaal over, het kan zijn dat ik er wat naast zit, is alweer wat jaar geleden.
Geeft alleen maar aan hoe er over bepaalde coureurs gedacht en geoordeeld word, maar ze in werkelijkheid... Toch gewoon mensen zijn
Fixed.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nu Pa verstappen het met die Braziliaanse doet, hoop ik dat ze na de race nog even naar de watervallen van Iguazú gaan. Kunnen Dutchtrain en ik daar nog even met ze babbelen vechten
Nagenoeg alle dooie F1 coureurs zijn bekenden. Althans ik kan minstens 90% zo opnoemen, terwijl er maar 3 dodelijke ongevallen te betreuren zijn geweest sinds ik F1 kijk en 2 daarvan in het eerste weekend.quote:
Nee, zoals Wolff zegt is dat ook niet het geval.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor bestaande leveranciers zal het inderdaad extra ontwikkelkosten met zich meebrengen. Voor nieuwe leveranciers zal het een stuk goedkoper zijn.
quote:Renault F1 managing director Cyril Abiteboul told Motorsport.com: "Despite maybe what FOM and FIA would say - what is put forward is a new engine. It is a new engine with lots of gimmicks, but it is a new engine. And that is really for me the most fundamental element.
"We need to be extremely careful because each time we come up with a new regulation that will come up with a new product - new engine or new chassis - we all know what is the impact. It is going to open an arms race again, and it will open up the field once again."
Lees het hoe je wilt. Hamilton is arrogant genoeg om er vanuit te gaan dat hij Max wel aankan. En dan zijn deze opmerkingen alleen maar voor de vergroting van zijn eigen mythe.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben julie dat filmpje van Murray Walker (bij Channel4) over Max gezien?
Ik weet niet hoe ik het YT-filmpje op de iPad moet kopieren en hier plakken, anders stond het er al...
En dit blijven toch ook echt wel heel complimenteuze uitspraken: https://www.reuters.com/a(...)r-2018-idUSKBN1CZ1OP of beter nog: https://www.autosport.com(...)-game-for-verstappen
Ik denk werkelijk dat Hamilton het zwaarder gaat krijgen met het feit dat Max hem het snot voor de ogen rijdt.quote:Op donderdag 2 november 2017 08:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Max zou het mentaal wel zwaar krijgen tegen Hamilton. Die zou Max flink gaan pesten en elke gekke emotionele uitspraak compleet gaan uitbuiten.
vrij goed onthoudenquote:Op woensdag 1 november 2017 21:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, Fokker stapt tram/metro in in Singapore, volgens mij ná de race. Verbaasd als hij is, treft hij ene F Alonso in de tram/metro. Maakt een praatje met hem en wenst hem nog een fijne dag. Heel bescheiden en eerlijk kwam dat verhaal over, het kan zijn dat ik er wat naast zit, is alweer wat jaar geleden.
Geeft alleen maar aan hoe er over bepaalde coureurs gedacht en geoordeeld word, maar ze in werkelijkheid... Toch gewoon mensen zijn
mja, het is net hoe je er zelf in staat. Hamilton is er een meester in om de psychologische druk op te voeren. Vorig jaar deed hij dat bij Rosberg die er net niet onder bezweek. Dan is de sfeer binnen een team als Mercedes niet te benijden.quote:Op donderdag 2 november 2017 08:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Max zou het mentaal wel zwaar krijgen tegen Hamilton. Die zou Max flink gaan pesten en elke gekke emotionele uitspraak compleet gaan uitbuiten.
Met alles wat Max nu al over zich heen gekregen heeft; commentaar van die ferrari huillies, gezeik met Sainz, papa die opa klappen geeft, die wissel met Kvyat. Alle pech dit jaar. Max bleef ijskoud zichzelf en bleef presteren. Ongelooflijk op deze leeftijdquote:Op donderdag 2 november 2017 08:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Max zou het mentaal wel zwaar krijgen tegen Hamilton. Die zou Max flink gaan pesten en elke gekke emotionele uitspraak compleet gaan uitbuiten.
Om te voorkomen dat 1 motor veel sterker is dan de rest denk ik?quote:Op donderdag 2 november 2017 10:29 schreef BadderHaring het volgende:
Even een rare zijsprong misschien, maar als het doel van een nieuwe motor is dat de ontwikkelingskosten omlaag gaan, waarom dan niet een verbod op doorontwikkelen tijdens het seizoen?
Gewoon de specs gedurende het seizoen gelijk laten houden. Het ontwikkelen van een nieuwe motor voor gebruik aan het begin van het volgende seizoen is veel goedkoper dan steeds tussenstapjes gedurende het seizoen?
Daar zijn we juist net vanaf gestapt. Het tokensysteem. Ander's was de voorsprong van Mercedes helemaal niet meer in te halen.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:29 schreef BadderHaring het volgende:
Even een rare zijsprong misschien, maar als het doel van een nieuwe motor is dat de ontwikkelingskosten omlaag gaan, waarom dan niet een verbod op doorontwikkelen tijdens het seizoen?
Gewoon de specs gedurende het seizoen gelijk laten houden. Het ontwikkelen van een nieuwe motor voor gebruik aan het begin van het volgende seizoen is veel goedkoper dan steeds tussenstapjes gedurende het seizoen?
blijft toch een smetje op Hamiltons carrière, dus knap van Rosbergquote:Op donderdag 2 november 2017 09:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, het is net hoe je er zelf in staat. Hamilton is er een meester in om de psychologische druk op te voeren. Vorig jaar deed hij dat bij Rosberg die er net niet onder bezweek. Dan is de sfeer binnen een team als Mercedes niet te benijden.
Het zal ook de reden zijn waarom Rosberg meteen een punt achter zijn loopbaan gezet heeft. Doel bereikt en nog een jaar op die manier verder gaan had hij niet volgehouden.
Knap dat RIC meer punten heeft dan VER.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft toch een smetje op Hamiltons carrière, dus knap van Rosberg
ook wel maar kampioenschap is toch wat anders en ik meen toch dat Hamilton niet zo veel pech tov Rosberg had als Max tov Ric dit jaar, al zijn de rollen nu (gelukkig) omgedraaidquote:Op donderdag 2 november 2017 12:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Knap dat RIC meer punten heeft dan VER.
Het lijkt me juist gewoon typerend voor zijn carriere. Zonder superieure auto en flink inferieure teamgenoot lukt het allemaal niet zo. Voor die twee keer Rosberg verslaan had hij ook aardig wat hulp nodig.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft toch een smetje op Hamiltons carrière, dus knap van Rosberg
quote:Red Bull adviseur Helmut Marko heeft aan het Duitse Auto Motor und Sport laten weten dat de Australier op Interlagos opnieuw te maken krijgt met een gridstraf. “Daniel heeft opnieuw een nieuwe motor nodig en zal daarom weer een gridstraf krijgen”, aldus Marko.
Krijgen we toch die gave inhaalrace van Ricciardo te zien.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:46 schreef Marcoss het volgende:
Ricciardo blijft gridstraffen verzamelen
[..]
Dan zal Lucky Max wel weer hoog eindigen.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:46 schreef Marcoss het volgende:
Ricciardo blijft gridstraffen verzamelen
[..]
Als er dan een ontwerpfout in geslopen is waardoor je betrouwbaarheid laag is, is je seizoen dus gelijk al over en sluiten....quote:Op donderdag 2 november 2017 10:29 schreef BadderHaring het volgende:
Even een rare zijsprong misschien, maar als het doel van een nieuwe motor is dat de ontwikkelingskosten omlaag gaan, waarom dan niet een verbod op doorontwikkelen tijdens het seizoen?
Gewoon de specs gedurende het seizoen gelijk laten houden. Het ontwikkelen van een nieuwe motor voor gebruik aan het begin van het volgende seizoen is veel goedkoper dan steeds tussenstapjes gedurende het seizoen?
Pech met de motor en slechte starts. Rosberg had ook nog de mazzel dat de concurrentie op grote achterstand reed. In monza kreeg hij bijv een halve seconde aan zijn broek, maar dat betekende alsnog p2 op de grid.quote:Op donderdag 2 november 2017 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook wel maar kampioenschap is toch wat anders en ik meen toch dat Hamilton niet zo veel pech tov Rosberg had als Max tov Ric dit jaar, al zijn de rollen nu (gelukkig) omgedraaid
Idd gaaf verhaal, kan me het nog goed herinneren.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:03 schreef zoem het volgende:
Leuk verhaal van McLaren over een simpele en lucratieve uitvinding (1997-1998):
The search for the extra pedal: "Our ‘brake-steer’ solution worth nearly half a second per lap..."
Pech en toch nog wel wat momentjes van Max. Het was geen vlekkeloos seizoen.quote:Op donderdag 2 november 2017 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook wel maar kampioenschap is toch wat anders en ik meen toch dat Hamilton niet zo veel pech tov Rosberg had als Max tov Ric dit jaar, al zijn de rollen nu (gelukkig) omgedraaid
Probeerde Ferrari toen niet iets vergelijkbaars dmv van het rempedaal wat naar links of rechts bewogen kon worden om de remkracht links of rechts te kunnen verhogen?quote:Op donderdag 2 november 2017 19:03 schreef zoem het volgende:
Leuk verhaal van McLaren over een simpele en lucratieve uitvinding (1997-1998):
The search for the extra pedal: "Our ‘brake-steer’ solution worth nearly half a second per lap..."
Zeker. Max heeft zo'n gruwelijke drang naar overwinningen dat ik vermoed dat op emotioneel vlak alles daarvoor moet wijken. Een (vaste) vriendin vind hij ook alleen maar lastig.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Met alles wat Max nu al over zich heen gekregen heeft; commentaar van die ferrari huillies, gezeik met Sainz, papa die opa klappen geeft, die wissel met Kvyat. Alle pech dit jaar. Max bleef ijskoud zichzelf en bleef presteren. Ongelooflijk op deze leeftijd
Had zo op FOK! kunnen zitten.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zeker. Max heeft zo'n gruwelijke drang naar overwinningen dat ik vermoed dat op emotioneel vlak alles daarvoor moet wijken. Een (vaste) vriendin vind hij ook alleen maar lastig.
Waarom zou je met zo'n leven een vaste vriendin willen op je 20e?quote:Op donderdag 2 november 2017 21:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zeker. Max heeft zo'n gruwelijke drang naar overwinningen dat ik vermoed dat op emotioneel vlak alles daarvoor moet wijken. Een (vaste) vriendin vind hij ook alleen maar lastig.
Dit. Overal ter wereld pakken wat je pakken kunt.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom zou je met zo'n leven een vaste vriendin willen op je 20e?
Plottwist.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:55 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Misschien zit hij hier ook wel
regenbuitje erbij en het wordt topquote:Op donderdag 2 november 2017 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijgen we toch die gave inhaalrace van Ricciardo te zien.
Een vaste vriendin is toch ook gewoon lastigquote:Op donderdag 2 november 2017 21:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zeker. Max heeft zo'n gruwelijke drang naar overwinningen dat ik vermoed dat op emotioneel vlak alles daarvoor moet wijken. Een (vaste) vriendin vind hij ook alleen maar lastig.
Zijn ook mensen die dat over Schumacher zeggen. Die geloof ik ook niet.quote:Op donderdag 2 november 2017 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Zonder superieure auto en flink inferieure teamgenoot lukt het allemaal niet zo.
Geloof niet dat er veel races zijn waar allebei de Red Bull's aan de finish kwamen met Ricciardo voor Max. Dus voor Max' resultaat zal het niet veel uitmaken.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan zal Lucky Max wel weer hoog eindigen.
Die had wel altijd een duidelijke tweede coureur onder zich. Maar dat was ook logisch, er was op dat moment geen betere op de grid te vinden.quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die dat over Schumacher zeggen. Die geloof ik ook niet.
En over Vettel. Die verslaat mensen als over de top Webber en over de top Kimi, drivers die zelfs op hun top geen toppers waren. En verliest van Ricciardo.quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die dat over Schumacher zeggen. Die geloof ik ook niet.
Een flink inferieure teamgenoot, zoals Alonso.quote:Op donderdag 2 november 2017 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het lijkt me juist gewoon typerend voor zijn carriere. Zonder superieure auto en flink inferieure teamgenoot lukt het allemaal niet zo. Voor die twee keer Rosberg verslaan had hij ook aardig wat hulp nodig.
Vriendinnen zijn altijd lastigquote:Op donderdag 2 november 2017 21:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zeker. Max heeft zo'n gruwelijke drang naar overwinningen dat ik vermoed dat op emotioneel vlak alles daarvoor moet wijken. Een (vaste) vriendin vind hij ook alleen maar lastig.
Dat houdt ook geen steek als je het tegen de feiten afzet. Je ziet bijvoorbeeld dat dit seizoen de grootsheid van Hamilton wordt bepleit met het feit dat hij het meeste aantal poles heeft gereden en daarmee een kwalificatiekoning zou zijn. Nou is dat ene snelle rondje best wel een sterk punt van hem, maar er zijn meer feiten dan alleen het aantal poles. Zo zijn er meer races en dus meer kwalificaties in een seizoen in de tijd van Hamilton, en heeft hij nogal vaak goede auto's gehad en extreem vaak een superieure auto.quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die dat over Schumacher zeggen. Die geloof ik ook niet.
Dat is logisch, ze willen duidelijkheid en plannen die voor hun beter uitpakken dan voor de concurrent. En dus maken ze een hoop stampij en dreigementen. Puur kleutergedrag.quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:30 schreef Fir3fly het volgende:
Dus geen enkele van de huidige fabrikanten zijn blij met de vage voorstellen. Zoals ik al zei.
Wat moet het fantastisch zijn om te leven in een wereld die zich helemaal vormt om je mening.quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat houdt ook geen steek als je het tegen de feiten afzet. Je ziet bijvoorbeeld dat dit seizoen de grootsheid van Hamilton wordt bepleit met het feit dat hij het meeste aantal poles heeft gereden en daarmee een kwalificatiekoning zou zijn. Nou is dat ene snelle rondje best wel een sterk punt van hem, maar er zijn meer feiten dan alleen het aantal poles. Zo zijn er meer races en dus meer kwalificaties in een seizoen in de tijd van Hamilton, en heeft hij nogal vaak goede auto's gehad en extreem vaak een superieure auto.
Dan zie je dus dat hij in de kwalificatieduels veel minder scoort dan andere goede qualifiers uit de geschiedenis, zoals daar zijn Senna, Alonso, Schumacher en jawel, Vettel. Hij heeft het tegenover Rosberg gewoon teleurstellend gedaan. Nou zie ik op zich geen enkele reden om Hamilton met Schumacher te vergelijken maar aangezien het toch gebeurt zit daarin een interessant verschil. Bij Schumacher ging het telkens als hij een nieuwe teamgenoot kreeg van dat die hem wel even het vuur aan de schenen zou leggen omdat hij nu eindelijk een snelle teamgenoot had, en dan kreeg die weer minstens 3 tienden aan zijn broek en was hij toch niet zo goed. Bij Hamilton heette het dan dat eerst Button en later Rosberg en Bottas kansloos tegenover hem zouden zijn, maar toen die hem regelmatig versloegen of bijhielden waren ze ineens toch heel erg goed. Dat zie andersom dan ook weer bij die andere snelle Duitser, eerst was Webber gelijkwaardig en ook WK-kandidaat, en toen die nogal overtuigend verslagen werd was die toch niet zo goed. Raikkonen zou Vettel ook wel even pakken met zijn natural speed en 'gewoon hard stampen', en toen die door Vettel werd vernederd was Raikkonen ineens toch niet meer zo goed. We zien dus een groot verschil in de beoordeling vooraf en achteraf, tussen Hamilton enerzijds en Duitsers anderzijds.
ah het jaarlijkse dreigement van Ferrariquote:Op vrijdag 3 november 2017 09:08 schreef Zorro het volgende:
Ja hoor, je kon er op wachten
https://www.nu.nl/formule(...)-formule-1-2020.html
Eh, nee. Je hebt duidelijk niet gelezen wat men zegt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is logisch, ze willen duidelijkheid en plannen die voor hun beter uitpakken dan voor de concurrent. En dus maken ze een hoop stampij en dreigementen. Puur kleutergedrag.
De F1 is slim als ze zich er niets van aantrekken. Ferrari en Mercedes gaan echt niet vertrekken omdat ze het gevoel hebben dat het te duur voor ze wordt. Ze zullen altijd meer te besteden hebben dan nieuwe concurrenten als Aston Martin. Kosten worden nu gebruikt als excuus, ze zijn gewoon bang voor hun positie als top 2 teams.
Misschien moet jij eens niet alles geloven wat je leest.quote:Op vrijdag 3 november 2017 10:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eh, nee. Je hebt duidelijk niet gelezen wat men zegt.
Probeer eens even te lezen waar het over gaat voordat je dit soort kinderachtige onzin plaatst.
dat is toch ook geen verrassing, ook al ga je terug naar de trapauto hadden ze er wat van gezegdquote:Op vrijdag 3 november 2017 09:30 schreef Fir3fly het volgende:
Dus geen enkele van de huidige fabrikanten zijn blij met de vage voorstellen. Zoals ik al zei.
Ze nemen enkel stelling voor de onderhandelingen die er ongetwijfeld gaan komen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:30 schreef Fir3fly het volgende:
Dus geen enkele van de huidige fabrikanten zijn blij met de vage voorstellen. Zoals ik al zei.
Het is nu al een wedloop. De enige manier om dat te voorkomen is de huidige motoren bevriezen, zoals met de V8 gedaan is. En dan gaan er dus geen nieuwe leveranciers instappen. En blijft de verhouding zoals die nu is.quote:Op donderdag 2 november 2017 02:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, zoals Wolff zegt is dat ook niet het geval.
Je leest wat je wil lezen, niet wat er staat.
Edit: Renault zegt gewoon hetzelfde.
https://www.motorsport.co(...)engine-rules-973845/
[..]
Het punt is niet dat men er wat van zegt, het punt is wat men zegt. Waarom is dat zo moeilijk te snappenquote:Op vrijdag 3 november 2017 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch ook geen verrassing, ook al ga je terug naar de trapauto hadden ze er wat van gezegd
Tuurlijk, en zomaar wat verzinnen is beter zeker.quote:Op vrijdag 3 november 2017 10:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens niet alles geloven wat je leest.
Ow wacht...
Dat zou jij moeten weten, je doet niet anders dan speculeren en extrapoleren zoals het jezelf uitkomt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tuurlijk, en zomaar wat verzinnen is beter zeker..
Lees nou gewoon even wat Mercedes en Renault zeggen zonder er zelf vanalles bij te verzinnen. Dit soort dom offtopic geneuzel heeft niemand wat aan. Moet ik de artikelen nog maar een keer linken?quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zou jij moeten weten, je doet niet anders dan speculeren en extrapoleren zoals het jezelf uitkomt.
nee dat is jouw puntquote:Op vrijdag 3 november 2017 11:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het punt is niet dat men er wat van zegt, het punt is wat men zegt. Waarom is dat zo moeilijk te snappen?
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar jouw interpretatie van wat je leest. Zelf een linkje zoeken en lezen kan ik ook wel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lees nou gewoon even wat Mercedes en Renault zeggen zonder er zelf vanalles bij te verzinnen. Dit soort dom offtopic geneuzel heeft niemand wat aan. Moet ik de artikelen nog maar een keer linken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |