blijft toch een smetje op Hamiltons carrière, dus knap van Rosbergquote:Op donderdag 2 november 2017 09:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, het is net hoe je er zelf in staat. Hamilton is er een meester in om de psychologische druk op te voeren. Vorig jaar deed hij dat bij Rosberg die er net niet onder bezweek. Dan is de sfeer binnen een team als Mercedes niet te benijden.
Het zal ook de reden zijn waarom Rosberg meteen een punt achter zijn loopbaan gezet heeft. Doel bereikt en nog een jaar op die manier verder gaan had hij niet volgehouden.
Knap dat RIC meer punten heeft dan VER.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft toch een smetje op Hamiltons carrière, dus knap van Rosberg
ook wel maar kampioenschap is toch wat anders en ik meen toch dat Hamilton niet zo veel pech tov Rosberg had als Max tov Ric dit jaar, al zijn de rollen nu (gelukkig) omgedraaidquote:Op donderdag 2 november 2017 12:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Knap dat RIC meer punten heeft dan VER.
Het lijkt me juist gewoon typerend voor zijn carriere. Zonder superieure auto en flink inferieure teamgenoot lukt het allemaal niet zo. Voor die twee keer Rosberg verslaan had hij ook aardig wat hulp nodig.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft toch een smetje op Hamiltons carrière, dus knap van Rosberg
quote:Red Bull adviseur Helmut Marko heeft aan het Duitse Auto Motor und Sport laten weten dat de Australier op Interlagos opnieuw te maken krijgt met een gridstraf. “Daniel heeft opnieuw een nieuwe motor nodig en zal daarom weer een gridstraf krijgen”, aldus Marko.
Krijgen we toch die gave inhaalrace van Ricciardo te zien.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:46 schreef Marcoss het volgende:
Ricciardo blijft gridstraffen verzamelen
[..]
Dan zal Lucky Max wel weer hoog eindigen.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:46 schreef Marcoss het volgende:
Ricciardo blijft gridstraffen verzamelen
[..]
Als er dan een ontwerpfout in geslopen is waardoor je betrouwbaarheid laag is, is je seizoen dus gelijk al over en sluiten....quote:Op donderdag 2 november 2017 10:29 schreef BadderHaring het volgende:
Even een rare zijsprong misschien, maar als het doel van een nieuwe motor is dat de ontwikkelingskosten omlaag gaan, waarom dan niet een verbod op doorontwikkelen tijdens het seizoen?
Gewoon de specs gedurende het seizoen gelijk laten houden. Het ontwikkelen van een nieuwe motor voor gebruik aan het begin van het volgende seizoen is veel goedkoper dan steeds tussenstapjes gedurende het seizoen?
Pech met de motor en slechte starts. Rosberg had ook nog de mazzel dat de concurrentie op grote achterstand reed. In monza kreeg hij bijv een halve seconde aan zijn broek, maar dat betekende alsnog p2 op de grid.quote:Op donderdag 2 november 2017 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook wel maar kampioenschap is toch wat anders en ik meen toch dat Hamilton niet zo veel pech tov Rosberg had als Max tov Ric dit jaar, al zijn de rollen nu (gelukkig) omgedraaid
Idd gaaf verhaal, kan me het nog goed herinneren.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:03 schreef zoem het volgende:
Leuk verhaal van McLaren over een simpele en lucratieve uitvinding (1997-1998):
The search for the extra pedal: "Our ‘brake-steer’ solution worth nearly half a second per lap..."
Pech en toch nog wel wat momentjes van Max. Het was geen vlekkeloos seizoen.quote:Op donderdag 2 november 2017 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook wel maar kampioenschap is toch wat anders en ik meen toch dat Hamilton niet zo veel pech tov Rosberg had als Max tov Ric dit jaar, al zijn de rollen nu (gelukkig) omgedraaid
Probeerde Ferrari toen niet iets vergelijkbaars dmv van het rempedaal wat naar links of rechts bewogen kon worden om de remkracht links of rechts te kunnen verhogen?quote:Op donderdag 2 november 2017 19:03 schreef zoem het volgende:
Leuk verhaal van McLaren over een simpele en lucratieve uitvinding (1997-1998):
The search for the extra pedal: "Our ‘brake-steer’ solution worth nearly half a second per lap..."
Zeker. Max heeft zo'n gruwelijke drang naar overwinningen dat ik vermoed dat op emotioneel vlak alles daarvoor moet wijken. Een (vaste) vriendin vind hij ook alleen maar lastig.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Met alles wat Max nu al over zich heen gekregen heeft; commentaar van die ferrari huillies, gezeik met Sainz, papa die opa klappen geeft, die wissel met Kvyat. Alle pech dit jaar. Max bleef ijskoud zichzelf en bleef presteren. Ongelooflijk op deze leeftijd
Had zo op FOK! kunnen zitten.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zeker. Max heeft zo'n gruwelijke drang naar overwinningen dat ik vermoed dat op emotioneel vlak alles daarvoor moet wijken. Een (vaste) vriendin vind hij ook alleen maar lastig.
Waarom zou je met zo'n leven een vaste vriendin willen op je 20e?quote:Op donderdag 2 november 2017 21:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zeker. Max heeft zo'n gruwelijke drang naar overwinningen dat ik vermoed dat op emotioneel vlak alles daarvoor moet wijken. Een (vaste) vriendin vind hij ook alleen maar lastig.
Dit. Overal ter wereld pakken wat je pakken kunt.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom zou je met zo'n leven een vaste vriendin willen op je 20e?
Plottwist.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:55 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Misschien zit hij hier ook wel
regenbuitje erbij en het wordt topquote:Op donderdag 2 november 2017 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijgen we toch die gave inhaalrace van Ricciardo te zien.
Een vaste vriendin is toch ook gewoon lastigquote:Op donderdag 2 november 2017 21:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zeker. Max heeft zo'n gruwelijke drang naar overwinningen dat ik vermoed dat op emotioneel vlak alles daarvoor moet wijken. Een (vaste) vriendin vind hij ook alleen maar lastig.
Zijn ook mensen die dat over Schumacher zeggen. Die geloof ik ook niet.quote:Op donderdag 2 november 2017 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Zonder superieure auto en flink inferieure teamgenoot lukt het allemaal niet zo.
Geloof niet dat er veel races zijn waar allebei de Red Bull's aan de finish kwamen met Ricciardo voor Max. Dus voor Max' resultaat zal het niet veel uitmaken.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan zal Lucky Max wel weer hoog eindigen.
Die had wel altijd een duidelijke tweede coureur onder zich. Maar dat was ook logisch, er was op dat moment geen betere op de grid te vinden.quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die dat over Schumacher zeggen. Die geloof ik ook niet.
En over Vettel. Die verslaat mensen als over de top Webber en over de top Kimi, drivers die zelfs op hun top geen toppers waren. En verliest van Ricciardo.quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die dat over Schumacher zeggen. Die geloof ik ook niet.
Een flink inferieure teamgenoot, zoals Alonso.quote:Op donderdag 2 november 2017 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het lijkt me juist gewoon typerend voor zijn carriere. Zonder superieure auto en flink inferieure teamgenoot lukt het allemaal niet zo. Voor die twee keer Rosberg verslaan had hij ook aardig wat hulp nodig.
Vriendinnen zijn altijd lastigquote:Op donderdag 2 november 2017 21:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zeker. Max heeft zo'n gruwelijke drang naar overwinningen dat ik vermoed dat op emotioneel vlak alles daarvoor moet wijken. Een (vaste) vriendin vind hij ook alleen maar lastig.
Dat houdt ook geen steek als je het tegen de feiten afzet. Je ziet bijvoorbeeld dat dit seizoen de grootsheid van Hamilton wordt bepleit met het feit dat hij het meeste aantal poles heeft gereden en daarmee een kwalificatiekoning zou zijn. Nou is dat ene snelle rondje best wel een sterk punt van hem, maar er zijn meer feiten dan alleen het aantal poles. Zo zijn er meer races en dus meer kwalificaties in een seizoen in de tijd van Hamilton, en heeft hij nogal vaak goede auto's gehad en extreem vaak een superieure auto.quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die dat over Schumacher zeggen. Die geloof ik ook niet.
Dat is logisch, ze willen duidelijkheid en plannen die voor hun beter uitpakken dan voor de concurrent. En dus maken ze een hoop stampij en dreigementen. Puur kleutergedrag.quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:30 schreef Fir3fly het volgende:
Dus geen enkele van de huidige fabrikanten zijn blij met de vage voorstellen. Zoals ik al zei.
Wat moet het fantastisch zijn om te leven in een wereld die zich helemaal vormt om je mening.quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat houdt ook geen steek als je het tegen de feiten afzet. Je ziet bijvoorbeeld dat dit seizoen de grootsheid van Hamilton wordt bepleit met het feit dat hij het meeste aantal poles heeft gereden en daarmee een kwalificatiekoning zou zijn. Nou is dat ene snelle rondje best wel een sterk punt van hem, maar er zijn meer feiten dan alleen het aantal poles. Zo zijn er meer races en dus meer kwalificaties in een seizoen in de tijd van Hamilton, en heeft hij nogal vaak goede auto's gehad en extreem vaak een superieure auto.
Dan zie je dus dat hij in de kwalificatieduels veel minder scoort dan andere goede qualifiers uit de geschiedenis, zoals daar zijn Senna, Alonso, Schumacher en jawel, Vettel. Hij heeft het tegenover Rosberg gewoon teleurstellend gedaan. Nou zie ik op zich geen enkele reden om Hamilton met Schumacher te vergelijken maar aangezien het toch gebeurt zit daarin een interessant verschil. Bij Schumacher ging het telkens als hij een nieuwe teamgenoot kreeg van dat die hem wel even het vuur aan de schenen zou leggen omdat hij nu eindelijk een snelle teamgenoot had, en dan kreeg die weer minstens 3 tienden aan zijn broek en was hij toch niet zo goed. Bij Hamilton heette het dan dat eerst Button en later Rosberg en Bottas kansloos tegenover hem zouden zijn, maar toen die hem regelmatig versloegen of bijhielden waren ze ineens toch heel erg goed. Dat zie andersom dan ook weer bij die andere snelle Duitser, eerst was Webber gelijkwaardig en ook WK-kandidaat, en toen die nogal overtuigend verslagen werd was die toch niet zo goed. Raikkonen zou Vettel ook wel even pakken met zijn natural speed en 'gewoon hard stampen', en toen die door Vettel werd vernederd was Raikkonen ineens toch niet meer zo goed. We zien dus een groot verschil in de beoordeling vooraf en achteraf, tussen Hamilton enerzijds en Duitsers anderzijds.
ah het jaarlijkse dreigement van Ferrariquote:Op vrijdag 3 november 2017 09:08 schreef Zorro het volgende:
Ja hoor, je kon er op wachten
https://www.nu.nl/formule(...)-formule-1-2020.html
Eh, nee. Je hebt duidelijk niet gelezen wat men zegt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is logisch, ze willen duidelijkheid en plannen die voor hun beter uitpakken dan voor de concurrent. En dus maken ze een hoop stampij en dreigementen. Puur kleutergedrag.
De F1 is slim als ze zich er niets van aantrekken. Ferrari en Mercedes gaan echt niet vertrekken omdat ze het gevoel hebben dat het te duur voor ze wordt. Ze zullen altijd meer te besteden hebben dan nieuwe concurrenten als Aston Martin. Kosten worden nu gebruikt als excuus, ze zijn gewoon bang voor hun positie als top 2 teams.
Misschien moet jij eens niet alles geloven wat je leest.quote:Op vrijdag 3 november 2017 10:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eh, nee. Je hebt duidelijk niet gelezen wat men zegt.
Probeer eens even te lezen waar het over gaat voordat je dit soort kinderachtige onzin plaatst.
dat is toch ook geen verrassing, ook al ga je terug naar de trapauto hadden ze er wat van gezegdquote:Op vrijdag 3 november 2017 09:30 schreef Fir3fly het volgende:
Dus geen enkele van de huidige fabrikanten zijn blij met de vage voorstellen. Zoals ik al zei.
Ze nemen enkel stelling voor de onderhandelingen die er ongetwijfeld gaan komen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:30 schreef Fir3fly het volgende:
Dus geen enkele van de huidige fabrikanten zijn blij met de vage voorstellen. Zoals ik al zei.
Het is nu al een wedloop. De enige manier om dat te voorkomen is de huidige motoren bevriezen, zoals met de V8 gedaan is. En dan gaan er dus geen nieuwe leveranciers instappen. En blijft de verhouding zoals die nu is.quote:Op donderdag 2 november 2017 02:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, zoals Wolff zegt is dat ook niet het geval.
Je leest wat je wil lezen, niet wat er staat.
Edit: Renault zegt gewoon hetzelfde.
https://www.motorsport.co(...)engine-rules-973845/
[..]
Het punt is niet dat men er wat van zegt, het punt is wat men zegt. Waarom is dat zo moeilijk te snappenquote:Op vrijdag 3 november 2017 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch ook geen verrassing, ook al ga je terug naar de trapauto hadden ze er wat van gezegd
Tuurlijk, en zomaar wat verzinnen is beter zeker.quote:Op vrijdag 3 november 2017 10:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens niet alles geloven wat je leest.
Ow wacht...
Dat zou jij moeten weten, je doet niet anders dan speculeren en extrapoleren zoals het jezelf uitkomt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tuurlijk, en zomaar wat verzinnen is beter zeker..
Lees nou gewoon even wat Mercedes en Renault zeggen zonder er zelf vanalles bij te verzinnen. Dit soort dom offtopic geneuzel heeft niemand wat aan. Moet ik de artikelen nog maar een keer linken?quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zou jij moeten weten, je doet niet anders dan speculeren en extrapoleren zoals het jezelf uitkomt.
nee dat is jouw puntquote:Op vrijdag 3 november 2017 11:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het punt is niet dat men er wat van zegt, het punt is wat men zegt. Waarom is dat zo moeilijk te snappen?
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar jouw interpretatie van wat je leest. Zelf een linkje zoeken en lezen kan ik ook wel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lees nou gewoon even wat Mercedes en Renault zeggen zonder er zelf vanalles bij te verzinnen. Dit soort dom offtopic geneuzel heeft niemand wat aan. Moet ik de artikelen nog maar een keer linken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |