Nu ben je gewoon blind aan het haten..quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind Roma nog steeds beter dan Napoli
Jij doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind Roma nog steeds beter dan Napoli
Het erge is nog dat ik er serieus Neymar wou neerzettenquote:
Blind speelt toch bij ManU?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon blind aan het haten..
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik er serieus Neymar wou neerzetten
Waar het hart van vol is enzo
Topicstelen is gewoon niet zo mijn ding
Roma komt er nog wel boven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon blind aan het haten..
Gaan we nu opeens Roma lopen vereren? In de Serie A spelen ze negen van de tien keer afgrijselijk.quote:
Nu het voetbal over is durf ik een offtopic bericht te plaatsenquote:
Dat heeft vrij weinig met het stadion te maken kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanda Metropolitano is nog niet echt een onneembare vesting hè.
Heb je de frisse tonijn al geprobeerd?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu het voetbal over is durf ik een offtopic bericht te plaatsen
Johma broodsalades vind ik eigenlijk altijd tegenvallen.
Gaat om Europa. Serie A stelt minder voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaan we nu opeens Roma lopen vereren? In de Serie A spelen ze negen van de tien keer afgrijselijk.
Goed te doen maar de huismerken vind ik vaak alsnog beterquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je de frisse tonijn al geprobeerd?
Doe normaal gekquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sjonny de Mol
Jemig zeg, uitgezet
Ik sponsor een Twents bedrijf graagquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed te doen maar de huismerken vind ik vaak alsnog beter
Griepprik.. ben je een risicogroep?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Vandaag een griepprik gehad
Last van m’n arm nu
Daarom was jij ook het aanspreekpunt voor deze pijnlijke bekentenis.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik sponsor een Twents bedrijf graag
Maar ondertussen is het wel zo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heeft vrij weinig met het stadion te maken kan ik je vertellen.
Waarom veranderen users zo gigantisch als ze mod wordenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:43 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig leest Tagliano niet mee
Anders was al deze onzin allang weggehaald
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom veranderen users zo gigantisch als ze mod worden
Ik zie Tagliano weinig meer in VBL.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:43 schreef Ties02 het volgende:
FA andere verplichtingenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie Tagliano weinig meer in VBL.
En Feyenoord dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen Napoli v City en Tottenham v Real.
Twee schermpjes needed.
1-3 en 2-2 gr grquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee schermpjes needed.
Shakhtar-Feyenoord 🤗quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee schermpjes needed.
Dan lach je weinigquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kijk ik tegenwoordig zelden naar.
1-2?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-3? Ik denk dat het veel dichter bij elkaar gaat liggen.
Ik heb Feyenoord tegen Ajax gezien, die was op televisie hier. 22 dronken mensen die achter een bal aan rennen.quote:
Je kan lachen op verschillende manierenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik Manchester City zie voetballen, lach ik altijd.
Werken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee schermpjes needed.
Of gedrogeerd, wie zal het zeggenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord tegen Ajax gezien, die was op televisie hier. 22 dronken mensen die achter een bal aan rennen.
Jij vindt Neres een dronken jongen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord tegen Ajax gezien, die was op televisie hier. 22 dronken mensen die achter een bal aan rennen.
Het zegt me helemaal niets als je uitblinkt tussen mensen die eigenlijk accountant of melkboer horen te zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt Neres een dronken jongen?
Ik heb nog steeds vertrouwen in Tapia.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renato "De Verlosser" Tapiaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vertrouwen in Tapia.
Ik heb het grote Tapia topic nog geopend hier. Niet later zeggen dat ik hem niet ontdekt heb.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vertrouwen in Tapia.
Jantje = 3-0 voor rust tochquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:51 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet wat jullie tof zitten lopen te doen maar Feyenoord gaat die Russen morgen gewoon jantje geven
Ik had hem al eerder ontdekt bij de FCquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb het grote Tapia topic nog geopend hier. Niet later zeggen dat ik hem niet ontdekt heb.
Die jongen zat sardientjes te eten op de tribune terwijl de rest onderuit ging op treurige wijze bij Rosenborg. Zodoende geen Europese wedstrijden, niets. Arme jongen, net als Lozano die nu tegen de lamme en de blinde zijn doelpuntjes maakt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zegt me helemaal niets als je uitblinkt tussen mensen die eigenlijk accountant of melkboer horen te zijn.
Maar jij hebt het topic niet geopend.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder ontdekt bij de FC
Hier is geen speld tussen te krijgenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar jij hebt het topic niet geopend.
Herman logicsquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar jij hebt het topic niet geopend.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:52 schreef Ties02 het volgende:
Het topic is trouwens geopend door Cavaliers en niet door Koffieplanter
Ik had eigenlijk gerekend op ''Dan gaat dit niet op''.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier is geen speld tussen te krijgen
Dat wist ik nog.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb het grote Tapia topic nog geopend hier. Niet later zeggen dat ik hem niet ontdekt heb.
Die had ik eerst in gedachtenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gerekend op ''Dan gaat dit niet op''.
Hij heeft Messi ontdekt. Waar waren de scouts van Barcelona met het topic?quote:
Bayern ook denk ik. Zelfs Celtic scoortquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:49 schreef KingRoland het volgende:
Qarabag zou Feyenoord met minimaal 5-0 oprollen
Ja, maar lieve vriend van mij. Met zo een keeper ga je sws doelpunten tegen krijgenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bayern ook denk ik. Zelfs Celtic scoort
Alsof het alleen de schuld van Ulreich is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, maar lieve vriend van mij. Met zo een keeper ga je sws doelpunten tegen krijgen
Het tijdperk is over Roland. Al zet je er 2 keepers in. Donkere tijden komen naar Turijn en Munchen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, maar lieve vriend van mij. Met zo een keeper ga je sws doelpunten tegen krijgen
Hafcfan kan iedere week weer nieuwe conclusies hebben, maar dat maakt hem een vermakelijke user.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dit niet ironisch gebruikt
Denk het niet. Met Twente ging het best slecht, toen goed, nu slecht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het tijdperk is over Roland. Al zet je er 2 keepers in. Donkere tijden komen naar Turijn en Munchen.
Welnee, een jaartje weer even 2/3 goede aankopen doen en het zit weer snor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het tijdperk is over Roland. Al zet je er 2 keepers in. Donkere tijden komen naar Turijn en Munchen.
Of een nieuwe favoriete clubquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hafcfan kan iedere week weer nieuwe conclusies hebben, maar dat maakt hem een vermakelijke user.
Met Juve niet. Dat is echt walgelijk. Nog geen 2 fatsoenlijke wedstrijden gezien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hafcfan kan iedere week weer nieuwe conclusies hebben, maar dat maakt hem een vermakelijke user.
Met hafc zou ik wel een keer wat willen drinken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij drinkt toch niet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met hafc zou ik wel een keer wat willen drinken.
Bayern kan/wil niet betalen. Bundesliga zie ik alleen nog maar minder worden eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee, een jaartje weer even 2/3 goede aankopen doen en het zit weer snor.
Heb jij al eens iemand gemeet van FOK! ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij al eens iemand gemeet van FOK! ?
Ik zou met hem een wedstrijdje willen doen wie de meeste Grappa kan drinken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Onder de top 3 (BVB/Bayern/Leipzig) is het steeds een grote loterij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bayern kan/wil niet betalen. Bundesliga zie ik alleen nog maar minder worden eigenlijk.
Net als bianconeriquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:58 schreef Caland het volgende:
Ik vind hafcfan altijd wel een vermakelijke kutuser
Ze gaan vanzelf wel overstag, hebben het geld liggen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bayern kan/wil niet betalen. Bundesliga zie ik alleen nog maar minder worden eigenlijk.
Bianconeri heb ik al een tijd niet zien posten over Juventus terwijl zijn held Liechtsteiner voor de bus is geduwd.quote:
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof het alleen de schuld van Ulreich is.
Ze hebben een gezond financieel beleid. Betekent niet dat alle clubs ineens topaankopen kunnen gaan doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan vanzelf wel overstag, hebben het geld liggen volgens mij.
Leverkussen was ook altijd wel aardigquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onder de top 3 (BVB/Bayern/Leipzig) is het steeds een grote loterij.
Rickazio heeft een SV volgens mij, al best langquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allebei al een tijdje niet gezien
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik was in 1999 in Verona voor het WK. Komen we een café binnen waar de restaurateur uit Sardinië blijkt te komen. Die wilde met mij een competitie beginnen wie het meeste grappa kon drinken. Na een uur werd hij weggedragen door twee koks. Campeone!, riep ik
Bayern haalt wel bizar veel geld uit sponsoring etc. Maar goed ook met slimme aankopen kan je het goed doen hoor, je hoeft niet elke zomer een speler voor 220 miljoen te halen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben een gezond financieel beleid. Betekent niet dat alle clubs ineens topaankopen kunnen gaan doen.
De fans zijn ook lage prijzen voor tickets en tv abonnementen gewend vergeleken met de PL, dat zal je niet snel kunnen veranderen.
Op donderdag houden ze het wel langer volquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
iedereen is daar dood na 1 uur s'nachts op een vrijdagavond
Die komen er wel weer. Schijnen vooral erg slecht met hun kansen om te springen. Maar het is ook opvallend dat een Hoffenheim zijn beste twee spelers inlevert en toch geruisloos in de subtop hangt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leverkussen was ook altijd wel aardig
Had toch gewoon geen zin meer in FOK!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Rickazio heeft een SV volgens mij, al best lang
Gaat tegenwoordig moeilijk heb ik gehoord. Straks zegt een meisje dat ze verkracht is #metooquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op donderdag houden ze het wel langer vol
Schalke kwam ook nog vaak genoeg ver.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie Koffieplanter zijn vriend haalt van Lazio. Dat gaat ook wel 80+ mil worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die komen er wel weer. Schijnen vooral erg slecht met hun kansen om te springen. Maar het is ook opvallend dat een Hoffenheim zijn beste twee spelers inlevert en toch geruisloos in de subtop hangt.
Laten we gewoon bidden dat het goed gaat in Turijn en in München.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Milinkovic?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie Koffieplanter zijn vriend haalt van Lazio. Dat gaat ook wel 80+ mil worden.
Dat zeiden ze ook over Belotti.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie Koffieplanter zijn vriend haalt van Lazio. Dat gaat ook wel 80+ mil worden.
twitter:SibsMUFC twitterde op zaterdag 21-10-2017 om 14:39:14When you have to play 2 games a week reageer retweet
Turijn kun je wel opgeven dit jaar wat betreft de cl.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we gewoon bidden dat het goed gaat in Turijn en in München.
Ik geloof in God.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Turijn kun je wel opgeven dit jaar wat betreft de cl.
Met Oranje ook. (lol)quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Met Atletico gaat het ook wel goed komen. Dipje
Uh, een middenvelder als Milinkovic is veel moeilijker te vinden dan een simpele spits als Belotti.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over Belotti.
Sowieso een zware loting in de K-Ofase tenzij ze Besiktas loten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Turijn kun je wel opgeven dit jaar wat betreft de cl.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SibsMUFC twitterde op zaterdag 21-10-2017 om 14:39:14When you have to play 2 games a week reageer retweet
Lol
Misschien onderschat ik de markt wat, maar 80 miljoen? Mwah.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uh, een middenvelder als Milinkovic is veel moeilijker te vinden dan een simpele spits als Belotti.
United is ook nog wel oke. Of Liverpool easy. Dan stopt het wel ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso een zware loting in de K-Ofase tenzij ze Besiktas loten.
Hij is voor Juve al onhaalbaar denk ik. Geluk is dat het grote publiek hem nog niet kentquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien onderschat ik de markt wat, maar 80 miljoen? Mwah.
Liverpool nog wel, maar United met Mourinho zou ik niet onderschatten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
United is ook nog wel oke. Of Liverpool easy. Dan stopt het wel ja.
Sigurdsson: 50 miljoenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien onderschat ik de markt wat, maar 80 miljoen? Mwah.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso een zware loting in de K-Ofase tenzij ze Besiktas loten.
Morata 90..quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sigurdsson: 50 miljoen
Drinkwater: 38 miljoen(!!!)
André Silva: 38 miljoen
Lukaku: 85 miljoen
Die binnenlandse bedragen vind ik niet eens heel bizar in Engeland; een Watford sloeg ook idioten bedragen op Deeney en Ighalo af.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sigurdsson: 50 miljoen
Drinkwater: 38 miljoen(!!!)
André Silva: 38 miljoen
Lukaku: 85 miljoen
Voor André Silva, Lindelof en nog van dat soort mongolen leggen ze ook zonder nadenken de gekste bedragen neer anders.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die binnenlandse bedragen vind ik niet eens heel bizar in Engeland; een Watford sloeg ook idioten bedragen op Deeney en Ighalo af.
Waar ligt eigenlijk het hart van die jongen? Candreva's bedrag werd ook wel een beetje opgestuwd door de EK-prestaties.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Lotito kreeg het ook voor elkaar om ¤22 miljoen uit Candreva te slaan, dan moet Milinkovic-Savic de duurste speler ooit worden zo ongeveer.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Lotito kreeg het ook voor elkaar om ¤22 miljoen uit Candreva te slaan, dan moet Milinkovic-Savic de duurste speler ooit worden zo ongeveer.
Waar ligt wiens hart en in welk opzicht?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ligt eigenlijk het hart van die jongen? Candreva's bedrag werd ook wel een beetje opgestuwd door de EK-prestaties.
Nee maar beter tegen die houthakkers dan PSG/City/Real wat sws afgelopen is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liverpool nog wel, maar United met Mourinho zou ik niet onderschatten.
Sergej; geen idee waar het plafond van Lazio dit seizoen ligt maar stel dat hij voor Servië kiest en daar een leuk WK mee draait.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar ligt wiens hart en in welk opzicht?
Het seizoen 2015/16 moet denk ik wel het zuurst geweest zijn voor Juve.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee maar beter tegen die houthakkers dan PSG/City/Real wat sws afgelopen is.
Je zou ook gewoon Mbappé kunnen noemen. PSG legt die 80 miljoen lachend neerquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor André Silva, Lindelof en nog van dat soort mongolen leggen ze ook zonder nadenken de gekste bedragen neer anders.
Klopt hoor. Alleen tegen Milan is hij altijd geniaal. Waarom weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Candreva kan er echt helemaal niks van joh.
Dat kan ik nog begrijpen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon Mbappé kunnen noemen. PSG legt die 80 miljoen lachend neer
Bayern uit was kut ja. Toen speelden ze echt goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het seizoen 2015/16 moet denk ik wel het zuurst geweest zijn voor Juve.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sergej; geen idee waar het plafond van Lazio dit seizoen ligt maar stel dat hij voor Servië kiest en daar een leuk WK mee draait.
Met een goed WK weet je nooit wat er kan gebeuren. Dan kan je ieder schaap en geit dat niet uit de toon valt voor een mooie prijs kwijt.quote:
Wel lullig dat buffon misschien zonder titel moet stoppen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een goed WK weet je nooit wat er kan gebeuren. Dan kan je ieder schaap en geit dat niet uit de toon valt voor een mooie prijs kwijt.
In poule A moet nog bekend worden wie achter United doorgaat: CSKA of Baselquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:18 schreef hafcfan het volgende:
Alle poules van vandaag al beslist toch? Atleti ligt er zelfs bij 2x winst uit als de rest van Quarabag wint.
Die grensrechter, die grensrechter, die grensrechter. Dat was een pure emotiezege van een Guardiola-elftal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bayern uit was kut ja. Toen speelden ze echt goed.
Lol. Chelsea moet meteen bellenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
De zaakwaarnemer van Milinkovic-Savic is Mateja Kezman.
Torreira ken ik niet goed. Zie Samp niet heel vaak spelen, maar ze leveren de laatste jaren wel veel aardige spelers af.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Atlético ook. Torreira en Milinkovic halen.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Last two questions/answers in Mourinho's presser:
Chatter gesture after Blind goal?
“I don’t remember.”
Big week?
“A week has seven days.”
Ik kijk wel uit naar Inter met nog enkele aankopen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk oprecht nog best uit naar de 4 clubs van de top 4 landen in de CL volgend jaar.
Ik ben fan, geweldige speler.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Torreira ken ik niet goed. Zie Samp niet heel vaak spelen, maar ze leveren de laatste jaren wel veel aardige spelers af.
Het verschil is inderdaad te groot geworden, dus dan liever wat meer spanning in de groepsfase.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk oprecht nog best uit naar de 4 clubs van de top 4 landen in de CL volgend jaar.
Al basisspeler bij Uruguay?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben fan, geweldige speler.
Ik ben benieuwd wie het zwarte schaap wordt dat net vijfde wordt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar Inter met nog enkele aankopen.
Lazio kan el mooi winnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het zwarte schaap wordt dat net vijfde wordt.
Die hebben ze al jaren, maar Tabarez is een dino. In 2025 jaar staat Maxi Pereira nog steeds rechtsback te spelen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk weer wat jonge aanwas..
Betancur en Valverde zitten er wel bij toch.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die hebben ze al jaren, maar Tabarez is een dino. In 2025 jaar staat Maxi Pereira nog steeds linksback te spelen.
Laatste kwalificatiecyclus Bentancur, Vecino, Fede Valverde en De Arrascaeta op het middenveld, dat was geweldig. Maar Lemos, Pereiro, Schiappacasse, Nico de la Cruz, Santi Bueno en Amaral mogen nog lekker tien jaar wachten op hun beurt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Betancur en Valverde zitten er wel bij toch.
Denk dat zij wel de beste ploeg zijn van de groepsfaseclubs. Het gevaar zou dan moeten komen van een Dortmund, Atlético of zo.quote:
Klopt ja al weet ik niet of Atleti het iets boeit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat zij wel de beste ploeg zijn van de groepsfaseclubs. Het gevaar zou dan moeten komen van een Dortmund, Atlético of zo.
Misschien dat Sevilla het nog ooit op de rit krijgt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat zij wel de beste ploeg zijn van de groepsfaseclubs. Het gevaar zou dan moeten komen van een Dortmund, Atlético of zo.
Sevilla kan er nog bijkomen, natuurlijk. Shakhtar is ook een goede club.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt ja al weet ik niet of Atleti het iets boeit.
Shaktar kan er achterin echt geen kut van hoor. Daar hoort Lazio gewoon van te winnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sevilla kan er nog bijkomen, natuurlijk. Shakhtar is ook een goede club.
Afgelopen weekend was er weer eens wat leven in de brouwerij tegen Leganes. Al moeten ze het eerst maar eens herhalen tegen Spartak.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat Sevilla het nog ooit op de rit krijgt.
Ze verloren in eigen land kansloos van een ploeg met Jefferson Farfan of all places. Driussi is ook al mooi naar de bank gedegradeerd zie ik.quote:
Die zijn nu zelfs koploper.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze verloren in eigen land kansloos van een ploeg met Jefferson Farfan of all places.
Ik wil binnenkort graag naar Atleti maar ik wacht ff tot het wat beter gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Spartak staat zesde op straatlengte achterstand en dat wint morgen waarschijnlijk gewoon weer met 0-4. Heb nog overwogen om er naartoe te gaan, maar dat laat ik lekker voor een andere keer.
Spaar je geld op voor de derby.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Spartak staat zesde op straatlengte achterstand en dat wint morgen waarschijnlijk gewoon weer met 0-4. Heb nog overwogen om er naartoe te gaan, maar dat laat ik lekker voor een andere keer.
Waar is dit op gebaseerd?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Shaktar kan er achterin echt geen kut van hoor. Daar hoort Lazio gewoon van te winnen.
Kun je lang wachten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort graag naar Atleti maar ik wacht ff tot het wat beter gaat
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spaar je geld op voor de derby.
Neejoh gekquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:43 schreef Ties02 het volgende:
Nee, maar socio abonados en socio no abonados krijgen voorrang en ik ben al socio van Atléti.quote:
Probeer je dan Betis v Atlético? Misschien komt er nog een leuk Copa-duel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, maar socio abonados en socio no abonados krijgen voorrang en ik ben al socio van Atléti.
Don Gabriel Fernandez.twitter:Gol twitterde op woensdag 01-11-2017 om 00:03:30🎙🔴 Gabi: "A día de hoy, la Europa League me parece una mierda" #DirectoGol https://t.co/BIWCzsvWV9 reageer retweet
quote:
Je zou je maar aan die wedstrijd brandenquote:Op woensdag 1 november 2017 08:24 schreef Craptacular het volgende:
Real vanavond staat op 2,00 in de Toto. Easy money.
gs paar jaar terug in die sneeuwpot tegen juve?quote:Op woensdag 1 november 2017 18:24 schreef PSVCL het volgende:
Wanneer heeft een Turkse club voor het laatste de 2e ronde bereikt?
Kan ik niet eens meer herinneren, ..wel mooi voor Besiktas vond ze vorig seizoen ook sterk spelen in de EL.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
gs paar jaar terug in die sneeuwpot tegen juve?
Ja.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
gs paar jaar terug in die sneeuwpot tegen juve?
Toen scoorde Sneijder nog. Wedstrijd moest 's middags worden uitgespeeld als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Galatasaray 2013/14
Achtste finales tegen Chelsea dus eruit.
Waren ook gewoon beter dan Napoliquote:Op woensdag 1 november 2017 18:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan ik niet eens meer herinneren, ..wel mooi voor Besiktas vond ze vorig seizoen ook sterk spelen in de EL.
Hoop wel dat Leipzig ook doorgaat. Aan Porto heb je denk ik niks.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:41 schreef hafcfan het volgende:
Al is het wel bizar dat Besiktas 9 uit 3 heeft
Die hele poule gaat er toch meteen uit in ronde 2quote:Op woensdag 1 november 2017 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoop wel dat Leipzig ook doorgaat. Aan Porto heb je denk ik niks.
Klopt, klopt. Al kan Besiktas met een beetje mazzel CSKA/Basel loten.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hele poule gaat er toch meteen uit in ronde 2
Ohja dat is wel een easy nummer 2quote:Op woensdag 1 november 2017 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Al kan Besiktas met een beetje mazzel CSKA/Basel loten.
Alleen Tottenham en Chelsea hebben dat risico denk ik uit Engeland. In Spanje is het maar de vraag of Atlético en Sevilla het halen dus dat is getackeld probleem twee. Ik denk dat het allemaal mee zal vallen wat dat betreft.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ohja dat is wel een easy nummer 2Maar aangezien alle clubs uit hetzelfde land elkaar niet kunnen loten zie je vaak dat die die makkelijkere krijgen
Spanje valt tegen dit jaar ja. EL ook al matig met veel clubsquote:Op woensdag 1 november 2017 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Tottenham en Chelsea hebben dat risico denk ik uit Engeland. In Spanje is het maar de vraag of Atlético en Sevilla het halen dus dat is getackeld probleem twee. Ik denk dat het allemaal mee zal vallen wat dat betreft.
Villarreal zal er nog wel bovenop komen, denk ik. Sinds het ontslag van Escriba ziet het er al wat beter uit. Die gaan trouwens Ünal voor een half jaar verhuren aan Levante (lol). Sociedad komt ook wel in de achtste finales.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spanje valt tegen dit jaar ja. EL ook al matig met veel clubs
Die Unal was weer zo iemand die in de eredivisie geweldig leek zeker?quote:Op woensdag 1 november 2017 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Villarreal zal er nog wel bovenop komen, denk ik. Sinds het ontslag van Escriba ziet het er al wat beter uit. Die gaan trouwens Ünal voor een half jaar verhuren aan Levante (lol). Sociedad komt ook wel in de achtste finales.
Helpt voor die jongen ook niet mee dat hij moet vechten tegen Bacca en Bakambu.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Unal was weer zo iemand die in de eredivisie geweldig leek zeker?
Domme keuze dan ook om daar heen te gaanquote:Op woensdag 1 november 2017 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helpt voor die jongen ook niet mee dat hij moet vechten tegen Bacca en Bakambu.
Heb je gezien welke ploeg er slechts 5 punten onder staat? Ligue 1 moet ook weer niet overschat worden. Is uiteindelijk ook gewoon een competitie die vooral wordt leeggekocht (op psg na)quote:
Maar je mag toch wel verwachten dat ze gelijkwaardig zijn aan Besiktas wat in de competitie er niet eens goed voorstaat?quote:Op woensdag 1 november 2017 19:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Franse competitie stelt buiten PSG nie zo veel voor
Besiktas uit is wel een klote wedstrijd. Leipzig verloor er ook.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar je mag toch wel verwachten dat ze gelijkwaardig zijn aan Besiktas wat in de competitie er niet eens goed voorstaat?
Je zou bijna hopen op meer investeerders in die competitie zodat PSG nog wel wat langdurige concurrentie krijgt.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je gezien welke ploeg er slechts 5 punten onder staat? Ligue 1 moet ook weer niet overschat worden. Is uiteindelijk ook gewoon een competitie die vooral wordt leeggekocht (op psg na)
Inderdaad, alhoewel geld en kwaliteit niet altijd hand in hand gaat, hihihi.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen op meer investeerders in die competitie zodat PSG nog wel wat langdurige concurrentie krijgt.
Ze moeten die Ghoulam eens vervangen. Vind ik de zwakste schakel.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Reina; Hysaj, Albiol, Koulibaly, Ghoulam; Allan, Jorginho, Hamsik; Callejon, Mertens, Insigne.
Sarri heeft er zin in.
Nee meestal geven ze dan de eerste periode nog hun geld totaal verkeerd uit, maar na een aantal jaren komt dat wel goed. Zie Manchester City toen ze begonnenquote:Op woensdag 1 november 2017 19:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad, alhoewel geld en kwaliteit niet altijd hand in hand gaat, hihihi.
Hij levert aanvallend toch genoeg? Vorig seizoen 10 assists, dit jaar ook weer veel betrokken en redde Napoli nog hoogstpersoonlijk met een goal en assist bij jawel fucking SPAL.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze moeten die Ghoulam eens vervangen. Vind ik de zwakste schakel.
Heeft altijd wel tijd nodig ja. Zag je ook bij Inter.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee meestal geven ze dan de eerste periode nog hun geld totaal verkeerd uit, maar na een aantal jaren komt dat wel goed. Zie Manchester City toen ze begonnenEerst allemaal spelers als Robinho, Jô en Bellamy halen
Ik kijk die potjes nooit, maar tegen grote teams kan hij er verdedigend weinig vanquote:Op woensdag 1 november 2017 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij levert aanvallend toch genoeg? Vorig seizoen 10 assists, dit jaar ook weer veel betrokken en redde Napoli nog hoogstpersoonlijk met een goal en assist bij jawel fucking SPAL.
Lijkt er ook op dat hij gaat verlengen.
En Milan nu ook weer met heel veel geld die maar veel spelers hebben gehaald die het ook eigenlijk niet echt zijn. Al zijn de financiën daar wat minder zeker volgens mijquote:Op woensdag 1 november 2017 19:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft altijd wel tijd nodig ja. Zag je ook bij Inter.
Albiol, Maksimovic.. daar vind ik meer progressie te behalen tbh. Napoli heeft ook nog die Rui achter de hand van Roma, Strinic moest ervoor weg.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk die potjes nooit, maar tegen grote teams kan hij er verdedigend weinig van
Had Kolarov wel willen zien bij Napoli.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Albiol, Maksimovic.. daar vind ik meer progressie te behalen tbh. Napoli heeft ook nog die Rui achter de hand van Roma, Strinic moest ervoor weg.
Bargain van de zomer denk ik. Vind trouwens ook de voorhoede van Napoli niet enorm breed. Ounas is wel aangetrokken maar die speelt een incidenteel invalbeurtje mee, Miliks knie ligt in diggelen en die willen ze naar het schijnt tijd laten opdoen bij Chievo. Dan heb je nog een jongen uit de jeugd wiens naam ik even kwijt ben.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Had Kolarov wel willen zien bij Napoli.
Jammer, geen Diks in het centrum. Dat had écht leuk geworden.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:36 schreef Slobeend het volgende:
Jones; Nieuwkoop, Tapia, St.Juste, Haps; Amrabat, El Ahmadi, Vilhena; Berghuis, Jørgensen, Boetius.
Boetius
Missen ook wel een topspits. Ja Dries doet het leuk maar is geen Icardi of Gonzaloquote:Op woensdag 1 november 2017 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bargain van de zomer denk ik. Vind trouwens ook de voorhoede van Napoli niet enorm breed. Ounas is wel aangetrokken maar die speelt een incidenteel invalbeurtje mee, Miliks knie ligt in diggelen en die willen ze naar het schijnt tijd laten opdoen bij Chievo. Dan heb je nog een jongen uit de jeugd wiens naam ik even kwijt ben.
Wel jammer dat Milik zovaak geblesseerd is, liet toch wel leuke dingen zien in de wedstrijden dat hij mee kon doen.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Missen ook wel een topspits. Ja Dries doet het leuk maar is geen Icardi of Gonzalo
Ik denk dat de decembermaand de grote tussenbalans wordt voor de titelstrijd. Als Juve daar doorheen komt, kan je het kampioenschap invullen, zo niet wordt het nog een lange strijd.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Missen ook wel een topspits. Ja Dries doet het leuk maar is geen Icardi of Gonzalo
Heeft Lazio slim geld voor gevangenquote:Op woensdag 1 november 2017 19:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch niet die slimme aankoop wat sommige hadden verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |