Nu ben je gewoon blind aan het haten..quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind Roma nog steeds beter dan Napoli
Jij doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind Roma nog steeds beter dan Napoli
Het erge is nog dat ik er serieus Neymar wou neerzettenquote:
Blind speelt toch bij ManU?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon blind aan het haten..
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik er serieus Neymar wou neerzetten
Waar het hart van vol is enzo
Topicstelen is gewoon niet zo mijn ding
Roma komt er nog wel boven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon blind aan het haten..
Gaan we nu opeens Roma lopen vereren? In de Serie A spelen ze negen van de tien keer afgrijselijk.quote:
Nu het voetbal over is durf ik een offtopic bericht te plaatsenquote:
Dat heeft vrij weinig met het stadion te maken kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanda Metropolitano is nog niet echt een onneembare vesting hè.
Heb je de frisse tonijn al geprobeerd?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu het voetbal over is durf ik een offtopic bericht te plaatsen
Johma broodsalades vind ik eigenlijk altijd tegenvallen.
Gaat om Europa. Serie A stelt minder voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaan we nu opeens Roma lopen vereren? In de Serie A spelen ze negen van de tien keer afgrijselijk.
Goed te doen maar de huismerken vind ik vaak alsnog beterquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je de frisse tonijn al geprobeerd?
Doe normaal gekquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sjonny de Mol
Jemig zeg, uitgezet
Ik sponsor een Twents bedrijf graagquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed te doen maar de huismerken vind ik vaak alsnog beter
Griepprik.. ben je een risicogroep?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Vandaag een griepprik gehad
Last van m’n arm nu
Daarom was jij ook het aanspreekpunt voor deze pijnlijke bekentenis.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik sponsor een Twents bedrijf graag
Maar ondertussen is het wel zo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heeft vrij weinig met het stadion te maken kan ik je vertellen.
Waarom veranderen users zo gigantisch als ze mod wordenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:43 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig leest Tagliano niet mee
Anders was al deze onzin allang weggehaald
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom veranderen users zo gigantisch als ze mod worden
Ik zie Tagliano weinig meer in VBL.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:43 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig leest Tagliano niet mee
Anders was al deze onzin allang weggehaald
FA andere verplichtingenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie Tagliano weinig meer in VBL.
En Feyenoord dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen Napoli v City en Tottenham v Real.
Twee schermpjes needed.
1-3 en 2-2 gr grquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee schermpjes needed.
Shakhtar-Feyenoord 🤗quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee schermpjes needed.
Dan lach je weinigquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kijk ik tegenwoordig zelden naar.
1-2?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-3? Ik denk dat het veel dichter bij elkaar gaat liggen.
Ik heb Feyenoord tegen Ajax gezien, die was op televisie hier. 22 dronken mensen die achter een bal aan rennen.quote:
Je kan lachen op verschillende manierenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik Manchester City zie voetballen, lach ik altijd.
Werken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee schermpjes needed.
Of gedrogeerd, wie zal het zeggenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord tegen Ajax gezien, die was op televisie hier. 22 dronken mensen die achter een bal aan rennen.
Jij vindt Neres een dronken jongen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord tegen Ajax gezien, die was op televisie hier. 22 dronken mensen die achter een bal aan rennen.
Het zegt me helemaal niets als je uitblinkt tussen mensen die eigenlijk accountant of melkboer horen te zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt Neres een dronken jongen?
Ik heb nog steeds vertrouwen in Tapia.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renato "De Verlosser" Tapiaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vertrouwen in Tapia.
Ik heb het grote Tapia topic nog geopend hier. Niet later zeggen dat ik hem niet ontdekt heb.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vertrouwen in Tapia.
Jantje = 3-0 voor rust tochquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:51 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet wat jullie tof zitten lopen te doen maar Feyenoord gaat die Russen morgen gewoon jantje geven
Ik had hem al eerder ontdekt bij de FCquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb het grote Tapia topic nog geopend hier. Niet later zeggen dat ik hem niet ontdekt heb.
Die jongen zat sardientjes te eten op de tribune terwijl de rest onderuit ging op treurige wijze bij Rosenborg. Zodoende geen Europese wedstrijden, niets. Arme jongen, net als Lozano die nu tegen de lamme en de blinde zijn doelpuntjes maakt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zegt me helemaal niets als je uitblinkt tussen mensen die eigenlijk accountant of melkboer horen te zijn.
Maar jij hebt het topic niet geopend.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder ontdekt bij de FC
Hier is geen speld tussen te krijgenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar jij hebt het topic niet geopend.
Herman logicsquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar jij hebt het topic niet geopend.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:52 schreef Ties02 het volgende:
Het topic is trouwens geopend door Cavaliers en niet door Koffieplanter
Ik had eigenlijk gerekend op ''Dan gaat dit niet op''.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier is geen speld tussen te krijgen
Dat wist ik nog.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb het grote Tapia topic nog geopend hier. Niet later zeggen dat ik hem niet ontdekt heb.
Die had ik eerst in gedachtenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gerekend op ''Dan gaat dit niet op''.
Hij heeft Messi ontdekt. Waar waren de scouts van Barcelona met het topic?quote:
Bayern ook denk ik. Zelfs Celtic scoortquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:49 schreef KingRoland het volgende:
Qarabag zou Feyenoord met minimaal 5-0 oprollen
Ja, maar lieve vriend van mij. Met zo een keeper ga je sws doelpunten tegen krijgenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bayern ook denk ik. Zelfs Celtic scoort
Alsof het alleen de schuld van Ulreich is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, maar lieve vriend van mij. Met zo een keeper ga je sws doelpunten tegen krijgen
Het tijdperk is over Roland. Al zet je er 2 keepers in. Donkere tijden komen naar Turijn en Munchen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, maar lieve vriend van mij. Met zo een keeper ga je sws doelpunten tegen krijgen
Hafcfan kan iedere week weer nieuwe conclusies hebben, maar dat maakt hem een vermakelijke user.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dit niet ironisch gebruikt
Denk het niet. Met Twente ging het best slecht, toen goed, nu slecht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het tijdperk is over Roland. Al zet je er 2 keepers in. Donkere tijden komen naar Turijn en Munchen.
Welnee, een jaartje weer even 2/3 goede aankopen doen en het zit weer snor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het tijdperk is over Roland. Al zet je er 2 keepers in. Donkere tijden komen naar Turijn en Munchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |