Nu ben je gewoon blind aan het haten..quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind Roma nog steeds beter dan Napoli
Jij doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind Roma nog steeds beter dan Napoli
Het erge is nog dat ik er serieus Neymar wou neerzettenquote:
Blind speelt toch bij ManU?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon blind aan het haten..
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik er serieus Neymar wou neerzetten
Waar het hart van vol is enzo
Topicstelen is gewoon niet zo mijn ding
Roma komt er nog wel boven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon blind aan het haten..
Gaan we nu opeens Roma lopen vereren? In de Serie A spelen ze negen van de tien keer afgrijselijk.quote:
Nu het voetbal over is durf ik een offtopic bericht te plaatsenquote:
Dat heeft vrij weinig met het stadion te maken kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanda Metropolitano is nog niet echt een onneembare vesting hè.
Heb je de frisse tonijn al geprobeerd?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu het voetbal over is durf ik een offtopic bericht te plaatsen
Johma broodsalades vind ik eigenlijk altijd tegenvallen.
Gaat om Europa. Serie A stelt minder voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaan we nu opeens Roma lopen vereren? In de Serie A spelen ze negen van de tien keer afgrijselijk.
Goed te doen maar de huismerken vind ik vaak alsnog beterquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je de frisse tonijn al geprobeerd?
Doe normaal gekquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sjonny de Mol
Jemig zeg, uitgezet
Ik sponsor een Twents bedrijf graagquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed te doen maar de huismerken vind ik vaak alsnog beter
Griepprik.. ben je een risicogroep?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Vandaag een griepprik gehad
Last van m’n arm nu
Daarom was jij ook het aanspreekpunt voor deze pijnlijke bekentenis.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik sponsor een Twents bedrijf graag
Maar ondertussen is het wel zo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heeft vrij weinig met het stadion te maken kan ik je vertellen.
Waarom veranderen users zo gigantisch als ze mod wordenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:43 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig leest Tagliano niet mee
Anders was al deze onzin allang weggehaald
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom veranderen users zo gigantisch als ze mod worden
Ik zie Tagliano weinig meer in VBL.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:43 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig leest Tagliano niet mee
Anders was al deze onzin allang weggehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |